mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 892 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2006, 13:45 
Cytuj  
Demandread napisał(a):
Wcale tak nie musi byc, a to dlatego, ze teoretycznie frosty wchodza czesciej krytycznie a przedzial dmg frosta jest znacznie mniejszy niz fire, czyli wiadomo czego sie spodziewac. Ciezko porownywac impact z frostbite - dlaczego, chyba nie musze tlumaczyc - 1) freeze > stun bo feeeze z automatu podbija mi o 50% szanse na krytyk a Tobie stun nie daje nic poza szansa na scastowanie fireballa co najwyzej 2) mam to z 3 czarow instant, Ty z 2, przy czym Ty masz 10% a ja 15% na proc.


Nigdzie nie probuje udowodnic, ze fire zapewnia taka sama kontrole walki jak frost. Tylko ze mam wrazenie ze trzeba znalezc jakis kompromis miedzy kontrola a dpsem.

Demandread napisał(a):
Czepiaj sie, tylko sensownie. Do zdjecia cooldownow sluzy bardzo czesto Ice Block ( mi przynajmniej ) nieraz mialem akcje, kiedy widzialem nadchodzaca pomoc w obliczu 3 wrogow i defowalem frost nova blink ice block, nova, snap, nova, ice block, blink, nova. Jak najbardziej mowa o BG ( glownie doswiadczenia z WSG ).


A ja sie czepiam niesensownie ? Bardzo fajnie opisales co robiles. Tyle ze opisany proces to minimum minuta czasu , nie ? Miedzy pierwsza a druga nova jest jesli sie nie myle minimum 26 sekund czasu - w trakcie ktorych przez 10 sek jestes immune. Potem nastepuje snap, kolejna nova, cos i nova - znowu 26 sekund (zakladajac improved - popraw mnie jesli sie myle). Caly proces to minumum 52 sekundy, w trakcie ktorych jestes immune przez 20 sekund, a po wszystkim jestes jak rogue z cooldownami na wszystkim.
Oprocz tego napisalem na samym poczatku, ze zgadza sie - przezywalnosc frost maga jest duzo wieksza niz fire maga. TYlko ze moim skromnym zdaniem to mag ma raczej robic dmg, a nie latac dookola i wskakiwac co chwile w IB i martwic sie glownie o swoje przezycie.
Once again podkresle to co napisalem wczesniej - kompromis miedzy kontrola (w tym przypadku przezywalnoscia) a dpsem

Demandread napisał(a):
W BG 1v1 to jest megarzadkosc, na ogol trzeba kontrolowac co najmniej jednego bonus przeciwnika. Nawet bez snapa nova > blast wave, bo nova + CoC daje nie tylko control nie tylko nie psuje novy to jeszcze znow 50% na mass crit.


Erm ... Coc nie psuje novy ? Czegos chyba nie wiem ...


Demandread napisał(a):
I tak mozna by sie przerzucac co to lepsze itp itd. Kazdy gra jak mu sie podoba, przy moim skillu gra mi sie o niebo lepiej arc/frost niz jakimkolwiek firebuildem i dla mnie ( tu skoryguje, bo emesio ma racje ) arc/frost > rest poza expieniem - faktycznie, koksi sie o niebo szybciej na firebuildzie czy arc/fire.
Peace


Mozna, tylko po co :P w sumie stwierdzenie, ze kazdy gra jak mu sie podoba moznaby odniesc do 90% postow na tym forum. Tyle ze po tych wszystkich postach przynamniej wiadomo jakie sa Twoim zdaniem plusy frosta , a jakie moim fire'a. Byc moze jakies biedactwo co dostalo wowa na gwiazdke cos z tego wszystkiego wyniesie, a nie tylko ze np. "arc/frost > all" :)

Peace 4 you too :)

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2006, 16:13 
Cytuj  
Cytuj:
A ja sie czepiam niesensownie ? Bardzo fajnie opisales co robiles. Tyle ze opisany proces to minimum minuta czasu , nie ? Miedzy pierwsza a druga nova jest jesli sie nie myle minimum 26 sekund czasu - w trakcie ktorych przez 10 sek jestes immune. Potem nastepuje snap, kolejna nova, cos i nova - znowu 26 sekund (zakladajac improved - popraw mnie jesli sie myle). Caly proces to minumum 52 sekundy, w trakcie ktorych jestes immune przez 20 sekund, a po wszystkim jestes jak rogue z cooldownami na wszystkim.
Oprocz tego napisalem na samym poczatku, ze zgadza sie - przezywalnosc frost maga jest duzo wieksza niz fire maga. TYlko ze moim skromnym zdaniem to mag ma raczej robic dmg, a nie latac dookola i wskakiwac co chwile w IB i martwic sie glownie o swoje przezycie.
Once again podkresle to co napisalem wczesniej - kompromis miedzy kontrola (w tym przypadku przezywalnoscia) a dpsem

Pelnie magiem taka role jaka wymusza sytuacja. Jak mam 3 wrogow wokol to i tak ich nie zloze, a moge odciagnac od FC na przyklad. Pisalem wyraznie, ze taka akcja jest w przypadku kiedy wiem, ze przyjdzie pomoc. Lepiej odciagnac 3 i zabic ich po minucie niz zabic jednego, pasc i pozwolic dwom skoczyc do FC. Frost nova to 21sec coola z talentami, ze spokojem starcza.

Ok, CoC psuje nove rzadziej niz fire wave ( empirycznie tak mi wychodzi ).

Peace.


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 18 sty 2006, 18:15 
Cytuj  
Czytasz ten wątek myslisz o magu w PvP? Czlowieku opanuj sie, mag to klasa majaca najmniejszy potecjal w "endgame", z ciaglym tredem oslabiania CC (mag to master CC LOL) z iluzorycznym zastosowniem AoE w PVP.Postac z czasow zielonych helmow i Arcanit rippera, wypraw do BRD. W dobie obecnego sprzetu i zmian w innych klasach, jesli planujsze, robisz maga , nie zainwestowals w nigo duzo czasu, zarzuc go bo i tak mag nie odwdzieczy ci sie za prace jaka w jego stworzenie wlorzyles.

Moja rada na gre magiem w PvP to nim nie grac...

albo

zacznij robic wode....:P

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2006, 18:55 
Cytuj  
l2p

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2006, 22:39 
Cytuj  
Schirru napisał(a):
Czytasz ten wątek myslisz o magu w PvP? Czlowieku opanuj sie, mag to klasa majaca najmniejszy potecjal w "endgame", z ciaglym tredem oslabiania CC (mag to master CC LOL) z iluzorycznym zastosowniem AoE w PVP.Postac z czasow zielonych helmow i Arcanit rippera, wypraw do BRD. W dobie obecnego sprzetu i zmian w innych klasach, jesli planujsze, robisz maga , nie zainwestowals w nigo duzo czasu, zarzuc go bo i tak mag nie odwdzieczy ci sie za prace jaka w jego stworzenie wlorzyles.

Moja rada na gre magiem w PvP to nim nie grac...

albo

zacznij robic wode....:P

Chyba pomyliles board.


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 09:43 
Cytuj  
D4rK napisał(a):
Ja mam inne pytanie... mam maga na 46 lvlu i teraz chce rerollowac na arcane/frost 18/33. Mam pytanie czy isc najpierw i zrobic w froscie talenty, czy zaczac dawac talenty od arcane ?

Pozdro


Ja bym Ci radził iść do 60 w fire, później dopiero w frost. This is my opinion only, ja tak grałem i wiele osób tak grało. Frost ma za mały dmg do levelowania, chyba nie ma sensu tego stosować na tym levelu który masz. Idź w fire do póki nie zrobisz 60. Jak zrobisz 60, walnik 18/33. Typówka pve, chociaż są różne opinie. Można zacząć się bawić w build frostowy jak będziesz miał gear na +dmg, przy tier0 (crap) 18/33 jest idealny, i ma dużą obroną w czasie ownowania aoe. Pomyśl • • •

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 10:22 
Cytuj  
A czy przypadkiem ice nie ma za malego dmg potrzebnegoa aby zabic klasy ktore sie lecza?
Bo jesli bede kogos skubal po kawalku to koles zobaczy ze jeszcze 2-3 strzaly i lezy to wlaczy healowanie (ok, moge go uciszyc), ale z mniejszym dmg ice moze sie okazac ze zabraknie powera i przeciwnik sie uleczy.
Imho jesli nie zabije przeciwnika w ciagu 10-15 sek to juz jestem martwy.
Pozatym duzo daje fatality pm +pyro, zdarza sie ze klasy healujace gina z pelnym pool mana.
Resumujac czym dluzej trwa walka tym mniejsze sa szanse na wygranie
(mowie tu caly czas o sytuacji 1vs1)

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 11:21 
Cytuj  
Schirru napisał(a):
Czytasz ten wątek myslisz o magu w PvP? Czlowieku opanuj sie, mag to klasa majaca najmniejszy potecjal w "endgame", z ciaglym tredem oslabiania CC (mag to master CC LOL) z iluzorycznym zastosowniem AoE w PVP.Postac z czasow zielonych helmow i Arcanit rippera, wypraw do BRD. W dobie obecnego sprzetu i zmian w innych klasach, jesli planujsze, robisz maga , nie zainwestowals w nigo duzo czasu, zarzuc go bo i tak mag nie odwdzieczy ci sie za prace jaka w jego stworzenie wlorzyles.

Moja rada na gre magiem w PvP to nim nie grac...

albo

zacznij robic wode....:P


Rzadko to mowie, zeby o trolowanie posadzonym nie zostac, ale generalnie learn 2 play your class noob ....

druzil napisał(a):
A czy przypadkiem ice nie ma za malego dmg potrzebnegoa aby zabic klasy ktore sie lecza?
Bo jesli bede kogos skubal po kawalku to koles zobaczy ze jeszcze 2-3 strzaly i lezy to wlaczy healowanie (ok, moge go uciszyc), ale z mniejszym dmg ice moze sie okazac ze zabraknie powera i przeciwnik sie uleczy.
Imho jesli nie zabije przeciwnika w ciagu 10-15 sek to juz jestem martwy.
Pozatym duzo daje fatality pm +pyro, zdarza sie ze klasy healujace gina z pelnym pool mana.
Resumujac czym dluzej trwa walka tym mniejsze sa szanse na wygranie
(mowie tu caly czas o sytuacji 1vs1)


Moim skromnym (zdaniem) to z klasami leczacymi generalnie mag, ktory nie zatlucze takiego typa o razu wlasciwie nie ma szans - w wiekszosci przypadkow przegrasz po prostu, na mane ....

Sobtainer napisał(a):
Jak zrobisz 60, walnik 18/33. Typówka pve, chociaż są różne opinie. Można zacząć się bawić w build frostowy jak będziesz miał gear na +dmg, przy tier0 (crap) 18/33 jest idealny, i ma dużą obroną w czasie ownowania aoe.


Zastanawia mnie dlaczego wiekszosc uwaza 18/33 za typowke PvE. Przeciez po PoMie sa takie rzeczy jak Arcane Mind (8% wiecej many przy 4ch punktach), Arcane Instability (+3% dmg +3% krit do wszystkich spelli). Nie probuje promowac wlasnego buildu, ale uwazam ze 28/23 (arc/frost) jest do endgamu optymalne (wymienione wczesniej gadzety z arcane i wszystko co najlepsze z frost (wlaczenie z iceblockiem, ktory mi milion razy zycie w MC uratowal)).

No chyba ze nie mowimy o zabawach w stylu MC czy BWL a np. Strat, Scholo itd. Tam moge sobie wyobrazic, ze rzeczy dostepne we Frost po blocku moga byc przydatne. W MC sie raczej nie przydaja - tam liczy sie ogolny dmg i ilosc many. Ice Barriera raczej gowno daje bo w wiekszosci przypadkow padasz po dwoch strzalach, celi zamrozic nie mozna wiec +50% do krita mozna zapomniec itd.

Ale podkreslam, ze to tylko moje zdanie (poparte doswiadczeniami w MC, gdzie mana mi sie nie konczy, a dmg robie najwiekszy z obecnych magow (+300 do frost dmgu mniej wiecej, zadnych trinketow) wsrod psycholi z porownywalnym ekwipunkiem , toepami, zhc itd. :) )

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 12:07 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Rzadko to mowie, zeby o trolowanie posadzonym nie zostac, ale generalnie learn 2 play your class noob ....


lol przeciez ty codziennie trollujesz miedzy 16sta a 17sta


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 12:09 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
Qraczek napisał(a):
Rzadko to mowie, zeby o trolowanie posadzonym nie zostac, ale generalnie learn 2 play your class noob ....


lol przeciez ty codziennie trollujesz miedzy 16sta a 17sta


Amatorsko :P zreszta won mnie z topicu o magach pvp ty healbocie pve :P

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 12:15 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Amatorsko :P zreszta won mnie z topicu o magach pvp ty healbocie pve :P


powiedziala Qra potocznie zwana Vending Machine :P

A oto screenshot Qry w epic Tier2 :P
Obrazek

:D


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 17:23 
Cytuj  
Tylko ta qra 2-shotuje wszystko co sie rusza w pvp ;) (one shotuje jak fire spec i pyro critnie)

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 18:11 
Cytuj  
Demo locków w pełnym FH z felhunterem również? ;)

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2006, 00:12 
Cytuj  
Tak, i nie full felheart tylko 5/8 Nemesis 3/8 Felhart :) na 8 dueli z kumplem z gildi wygrane bylo 6, w pozostalych dwuch albo nie critnol frostbolt albo dostal resista.

"What can i do when you crit me for 65% of my HP in one shot?"

No niewiele moze :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2006, 00:28 
Cytuj  
Cytuj:
Zastanawia mnie dlaczego wiekszosc uwaza 18/33 za typowke PvE. Przeciez po PoMie sa takie rzeczy jak Arcane Mind (8% wiecej many przy 4ch punktach), Arcane Instability (+3% dmg +3% krit do wszystkich spelli). Nie probuje promowac wlasnego buildu, ale uwazam ze 28/23 (arc/frost) jest do endgamu optymalne (wymienione wczesniej gadzety z arcane i wszystko co najlepsze z frost (wlaczenie z iceblockiem, ktory mi milion razy zycie w MC uratowal)).

No chyba ze nie mowimy o zabawach w stylu MC czy BWL a np. Strat, Scholo itd. Tam moge sobie wyobrazic, ze rzeczy dostepne we Frost po blocku moga byc przydatne. W MC sie raczej nie przydaja - tam liczy sie ogolny dmg i ilosc many. Ice Barriera raczej gowno daje bo w wiekszosci przypadkow padasz po dwoch strzalach, celi zamrozic nie mozna wiec +50% do krita mozna zapomniec itd.

Ale podkreslam, ze to tylko moje zdanie (poparte doswiadczeniami w MC, gdzie mana mi sie nie konczy, a dmg robie najwiekszy z obecnych magow (+300 do frost dmgu mniej wiecej, zadnych trinketow) wsrod psycholi z porownywalnym ekwipunkiem , toepami, zhc itd. )


qraczek drogi Magu.

Swój build przedstawiłeś z właśnego doświadczenia. Ja Ci powiem, że nie poszedłem w mind ponieważ kwestia Frostbite'a się tu kłania, czyli 15% szansa na frozen target. Ideał do farmowania.

Przy okazji Arcane Mind, jest talentem rewelacyjnym, ale muszę Ci powiedzieć, że przy dobrze skomponowanym gearze +int i zrobieniu sobie przez 15 minut questa w blasted potrafie wyciągnać w MC 9 coma 2 many. Więc przy 9k many, arcane mind podniesie mi do 8% więcej, ale po co? i tak nigdy mi się mana nie chcę skończyć, evo + rubiny ftw. imo ja stosowałem wiele buildów, ale cold snap, ice barrier, i pwned ice block rządzą. Jakby nie patrzeć, pierdolnąć możesz z 2xconeofcold co daję potęzne AoE i dps • • •

co do pvp. Frost mage wdłg mnie jest zajebisty do pawnowania w solo. Ale kwestia teraz jest czasu skomponowanie gearu +dmg. Bez trinketów na +dmg, i przy kiepskim gearze nie jesteś w stanie zabić przeciwnika (lock, priest, shamanoimbo). fire build jest power buildem ale bez skilla, this is my opinion. Jebnąc z pro za 2.5k + stun fire blasta, i jeszcze fireball na pomie to każdy głupi potrafi. Zabij z frosta, będziesz wielki :-) • • •


Posty: 42
Dołączył(a): 24.11.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2006, 05:43 
Cytuj  
http://wow.allakhazam.com/db/class.html ... =12;page=1





ktos tu pisal ze mag jest hujowy na pvp ?

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 20 sty 2006, 09:22 
Cytuj  
Domin napisał(a):
Tak, i nie full felheart tylko 5/8 Nemesis 3/8 Felhart :) na 8 dueli z kumplem z gildi wygrane bylo 6, w pozostalych dwuch albo nie critnol frostbolt albo dostal resista.

"What can i do when you crit me for 65% of my HP in one shot?"

No niewiele moze :]

Hmm, ok. ;) To z ciekawości zapytam:

1. Masz shatter?
2. Jak grasz przeciwko takiemu lockowi? Ja zwykle zaczynam od Fireblasta, podbiegam do locka i rzucam nove. Jeżeli uda się zrootować locka i peta to CS i AP -> ZHC (ToEP brak) -> Frostbolt -> PoM Frostbolt -> CoC -> Fireblast (nie mam shatter). A potem pozostaje bieganie i spammowanie instantów (najlepiej tak, żeby pet również dostawał). Najgorsze jest to, że nova dość rzadko wchodzi w peta a jak nie wejdzie to rzucenie zwykłego Bolta jest praktycznie niemożliwe, zostaje PoM Bolt. Dobry lock nie pozwoli na rzucenie zwykłego Bolta i mnie Spell Locknie.

Zaznaczam, że chodzi mi wyłącznie o locków z Soul Linkiem.

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2006, 11:19 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Cytuj:
Zastanawia mnie dlaczego wiekszosc uwaza 18/33 za typowke PvE. Przeciez po PoMie sa takie rzeczy jak Arcane Mind (8% wiecej many przy 4ch punktach), Arcane Instability (+3% dmg +3% krit do wszystkich spelli). Nie probuje promowac wlasnego buildu, ale uwazam ze 28/23 (arc/frost) jest do endgamu optymalne (wymienione wczesniej gadzety z arcane i wszystko co najlepsze z frost (wlaczenie z iceblockiem, ktory mi milion razy zycie w MC uratowal)).

No chyba ze nie mowimy o zabawach w stylu MC czy BWL a np. Strat, Scholo itd. Tam moge sobie wyobrazic, ze rzeczy dostepne we Frost po blocku moga byc przydatne. W MC sie raczej nie przydaja - tam liczy sie ogolny dmg i ilosc many. Ice Barriera raczej gowno daje bo w wiekszosci przypadkow padasz po dwoch strzalach, celi zamrozic nie mozna wiec +50% do krita mozna zapomniec itd.

Ale podkreslam, ze to tylko moje zdanie (poparte doswiadczeniami w MC, gdzie mana mi sie nie konczy, a dmg robie najwiekszy z obecnych magow (+300 do frost dmgu mniej wiecej, zadnych trinketow) wsrod psycholi z porownywalnym ekwipunkiem , toepami, zhc itd. )


qraczek drogi Magu.

Swój build przedstawiłeś z właśnego doświadczenia. Ja Ci powiem, że nie poszedłem w mind ponieważ kwestia Frostbite'a się tu kłania, czyli 15% szansa na frozen target. Ideał do farmowania.

Przy okazji Arcane Mind, jest talentem rewelacyjnym, ale muszę Ci powiedzieć, że przy dobrze skomponowanym gearze +int i zrobieniu sobie przez 15 minut questa w blasted potrafie wyciągnać w MC 9 coma 2 many. Więc przy 9k many, arcane mind podniesie mi do 8% więcej, ale po co? i tak nigdy mi się mana nie chcę skończyć, evo + rubiny ftw. imo ja stosowałem wiele buildów, ale cold snap, ice barrier, i pwned ice block rządzą. Jakby nie patrzeć, pierdolnąć możesz z 2xconeofcold co daję potęzne AoE i dps • • •

co do pvp. Frost mage wdłg mnie jest zajebisty do pawnowania w solo. Ale kwestia teraz jest czasu skomponowanie gearu +dmg. Bez trinketów na +dmg, i przy kiepskim gearze nie jesteś w stanie zabić przeciwnika (lock, priest, shamanoimbo). fire build jest power buildem ale bez skilla, this is my opinion. Jebnąc z pro za 2.5k + stun fire blasta, i jeszcze fireball na pomie to każdy głupi potrafi. Zabij z frosta, będziesz wielki :-) • • •


Zzzz .. na pewno doczytales do konca mojego posta ? Napisalem przeciez ze moim zdaniem 28/23 to super sprawa do np. MC czy BWLa.
Zgadzam sie ze Imp CoC, Ice Barriera sa super sprawa do AoE np. w Strat. Tylko ze MC o ktorym pisalem to jednak w 95% single targets a AOE uzywasz rzadko kiedy (zeby byc dokladnym 3 razy - na impach, na psach i ne firelordach). Przy okazji nie wydaje mi sie zeby Frostbite mogl zprocowac w MC (ktos moglby to potwierdzic badz zaprzeczyc).

Podsumowujac zgadzam sie za 18/33 jest super w 5-15 man endgame instancjach i ew. do farmowania solo, ale trzymam sie zebami 28/23 w MC :D (moze to kwestia tego ze loguje maga tylko na rajdy :P)

Co do Arcane Mind. Primo - to jak slowo daje, chcialbym byc na serwerze na ktorym questa w Blasted robi sie w 15 minut ... powaznie .. Robilem to chyba raz lub 2 razy, za kazdym razem w okolicy bylo full ludzi robiacych to samo i w efekcie szlag mnie trafial bo trwalo to minimum godzine. Secundo - Arcane Mind pozwala mi wyrownac straty w int, na ktore godze sie ubierajac w dmg gear (pomijam fakt, iz w tej chwili uparlem sie zeby miec calego pieprzonego Arcanista , bo ladnie wyglada :P). Nie raz widzialem magow, ktorzy mieli naprawde fajny dmg, ale 5,5k mana pool buffed i po dwoch pierwszych gigantach byli oom (nie wspominajac o dluzszych walkach z bossami, gdzie boss stal na 30 proc. a oni wesolo wandowali - bo i kamien zezarty i evo na cooldownie ...).

Co do PvP to jak napisalem wczesniej - mag z zalozenia ma klopoty z klasami leczacymi sie. Jesli nie ubijesz takiego od razu (tzn burst dmg + ew. cs przy probie heala i dobicie) to potem jest generalnie przesrane. Jak to powiedzial kiedys Lutus, on w gruncie rzeczy moze stac i sie leczyc, a na mnie bomba w postaci SW:P caly czas tyka ...

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2006, 18:54 
Cytuj  
Nukh napisał(a):
Domin napisał(a):
Tak, i nie full felheart tylko 5/8 Nemesis 3/8 Felhart :) na 8 dueli z kumplem z gildi wygrane bylo 6, w pozostalych dwuch albo nie critnol frostbolt albo dostal resista.

"What can i do when you crit me for 65% of my HP in one shot?"

No niewiele moze :]

Hmm, ok. ;) To z ciekawości zapytam:

1. Masz shatter?
2. Jak grasz przeciwko takiemu lockowi? Ja zwykle zaczynam od Fireblasta, podbiegam do locka i rzucam nove. Jeżeli uda się zrootować locka i peta to CS i AP -> ZHC (ToEP brak) -> Frostbolt -> PoM Frostbolt -> CoC -> Fireblast (nie mam shatter). A potem pozostaje bieganie i spammowanie instantów (najlepiej tak, żeby pet również dostawał). Najgorsze jest to, że nova dość rzadko wchodzi w peta a jak nie wejdzie to rzucenie zwykłego Bolta jest praktycznie niemożliwe, zostaje PoM Bolt. Dobry lock nie pozwoli na rzucenie zwykłego Bolta i mnie Spell Locknie.

Zaznaczam, że chodzi mi wyłącznie o locków z Soul Linkiem.


Tak shatter to podstawa bez tego dupa, trzeba dac sie zlapac na CS na fire tree+cs lockowi shadow tree (10 sec bez fear/deathcoil/lifedrain), i to tez zalezy jak lock CS ci fire tree to jest dobrze, zarzucasz mana shielda nova na locka i mozesz spoko odpalic bolta, jeden duel wygralem z 100hp left tylko przez to ze cs dalem na shadow tree (drugi cs walka troche trwala) zarzucilem fire warda i mana shield i dobilem locka :)
Jak lock zaczyna od CS to dupa lock i latwo z takim wygrac.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2006, 08:37 
Cytuj  
Sorka moze za smieszne pytanie ale nie nie moge sie doszukac (wszyscy pisza tylko skróty), co to jest
ToEP i ZHC ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 892 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 45  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.