mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 00:11 
Cytuj  
dodaj berserking trolla na 20%hp:D


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.


Posty: 16
Dołączył(a): 23.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 00:19 
Cytuj  
lol u trola łącznie to daje 75% przyśpieszenia masakra:) Ale akurat gram Krasnalem wiec nie mam tego luksusu, natomiast w kazdej chwili moge z siebie sciagnac trucizne:) - Stoneform:) dobre dowalki z innymi rogalcami:)


_________________
Cicheostrze - PvE 60 lvl Dwarf Łotr

Member of Equilibrity

**
Avatar użytkownika

Posty: 327
Dołączył(a): 9.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 11:14 
Cytuj  
Libero napisał(a):
Dobrego DD? Myślałem że to właśnie na daggerach osadza się dobry damage. W instancjach dużo bardziej mi się podoba siedzenie na plecach moba i wyżywanie się backstabami, niż po prostu ss spam, który jest nudny jak flaki z olejem.

Czy ludzie respecujacy się na daggery używają obu, czy tylko jednego w mainie?



Do PVE zdecydowanie lepszym rozwiazaniem moim zdaniem jest sword spec. W high lvl instancjach, generalnie sword robi wiekszy dmg niz dagger.

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 15:27 
Cytuj  
W takim razie jaki jest sens istnienia daggerow? Skoro swordy outdamagują je, a do tego szybciej nabijają pointy. Bez swordow warek i pal są nie do przełknięcia.


Posty: 27
Dołączył(a): 28.12.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 15:36 
Cytuj  
Daggery istnieja po to, zeby uzywac umeijetnsoci typu Ambush, Backstab, swordem tego nie rzobisz. Poza tym, daggery ownzuja w walce z casterami, sa takze dobre na warkow/palkow i inne klasy, ale trzeba sie nauczyc nimi grac i mie naprawde dobry sprzet.

****

Posty: 1607
Dołączył(a): 3.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 15:57 
Cytuj  
Daggery robia wiekszy dmg, oparty przede wszystkim na critach, ale moze sie zdarzyc tez ze walniesz kilka razy np. z ambusha ale bez crita (rekord kumpla to chyba dwadziescia kilka z rzedu w jednej walce), swordy i mace maja bardziej stabilny dmg.


edit: literowki


_________________
Nothing will stop the whining. They could remove deathcoil, make fear a 10 second cast and make seduce regenerate health like polymorph and people would still whine.
Obrazek


Ostatnio edytowano 22 sty 2006, 22:34 przez Dhoro, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 17:42 
Cytuj  
Czyli można powiedziec, ze daggerami można grac tak samo dobrze jak swordami lub sword/dagger, tylko nasz dmg bedzie bardziej losowy (bo oparty na critach)?

Chodzi mi o to, czy istnieje jeszcze sens dagger/dagger rogue, czy to jest już gimpowanie się?

****

Posty: 1607
Dołączył(a): 3.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 22:33 
Cytuj  
Troche czytalem na ten temat (zamiarzam zrobic alta rogua) i ogolnie jest tak jak mowisz, ze dagger dmg jest bardziej losowy ale, jesli masz dobry sprzet, czasami jest nie porownywalnie wiekszy od sword/mace. Z drugiej strony dla daggera trudniej jest znalezc dobry sprzet od razu po nabiciu 60, musisz farmic instance, zas sword i mace jest bardziej dostepny. Ja postawie jednak na daggera (zawsze wolny w main i szybki w offheadzie) jesli dajmy na to w pierwszych sekundach walki wejdzie mi okolo 90% critow jest juz po walce (oczywiscie mowa o lekko lub srednio uzbrojonym enemy).


_________________
Nothing will stop the whining. They could remove deathcoil, make fear a 10 second cast and make seduce regenerate health like polymorph and people would still whine.
Obrazek

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 22:47 
Cytuj  
ja to uwazam ze do PVP lepszy jest dagger rogue - a do PVE combat sword rogue


_________________
Obrazek

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 22:53 
Cytuj  
Dagger rogue opiera sie na tzw burst dmg. Wyrzyguje w ciagu pierwszych dwoch-trzech sekund walki potworne ilosci dmg, czesto starcza na polozenie maga zanim ten zdazy polozyc rece na klawiaturze.


_________________
Obrazek


Posty: 43
Dołączył(a): 19.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 22:58 
Cytuj  
Cicheostrze napisał(a):
lol u trola łącznie to daje 75% przyśpieszenia masakra:) Ale akurat gram Krasnalem wiec nie mam tego luksusu, natomiast w kazdej chwili moge z siebie sciagnac trucizne:) - Stoneform:) dobre dowalki z innymi rogalcami:)


Berserking trolla nie kumuluje sie z S&D :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 23:07 
Cytuj  
Rogalem gralem tylko na testach (wszyscy wtedy mieli sety z MC) ale zauwazylem, ze gdy mialem dagger build to moje obrazenia na warrku byly bardzo, bardzo male, chociaz nie mialem ogromnego pojecia o grze rogue ale zauwazylem, ze trzeba sie raczej mocno nakombinowac. Swordami moim zdaniem szlo lepiej, tak mi sie wydaje, a clothy tez sie dawalo zalatwic, chociaz trudniej. Zaznaczam, ze trudno to ocenic na PTR, bo tam na gole oko widac kto n00b jest ;)


_________________
.

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 23:26 
Cytuj  
Dhoro napisał(a):
(zawsze wolny w main i szybki w offheadzie)

Od któregoś tam patcha (1.7 czy 1.8) speed broni nie ma żadnego wpływu na dmg ze skilli. Już od dawna nie wybiera się broni na podstawie jego speeda. Po prostu wartosc speed jest stała dla wszystkich daggerów (przy obliczaniu dmg ze skilli). Podobnie jest z 1h i 2h.

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 23:31 
Cytuj  
patrzy sie na szybkosc broni - bo czym bron wolniejsza tym wiekszy zasieg damagu
ma to wplyw na instant strike - ale juz nie taki gdzie "mnoznik" zalezal od szybkosci broni


_________________
Obrazek

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2006, 00:01 
Cytuj  
Zasieg damagu? Co przez to rozumiesz? Dmg per hit jest okreslony i nie trzeba patrzec na speeda, by wybrac bron z wiekszym dmg.

Instant strike? :o

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2006, 00:14 
Cytuj  
redlum napisał(a):
patrzy sie na szybkosc broni - bo czym bron wolniejsza tym wiekszy zasieg damagu
ma to wplyw na instant strike - ale juz nie taki gdzie "mnoznik" zalezal od szybkosci broni


Hemorrhage to tez instant, ale nadal mnoznik zalezy od szybkosci broni, prawda to?

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2006, 00:36 
Cytuj  
Tak, wlasnie w ktorejs latwce wprowadzili zmiane liczenia instant dmg - m.in mnozylo sie dmg przez szybkosc broni, dlatego im wolniejsza tym lepsza do instant dmg ( na przyklad SS ).

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2006, 00:48 
Cytuj  
Eh, chyba się nie rozumiemy. To, że dmg zalezy od speeda to ja wiem (nie mnoży się dmg przez speeda, tylko attack power). Sęk tkwi w tym, ze ten speed (tylko przy skillach) nie jest pobierany z broni, tylko z tabelki pokazujacej jaka klasa broni jaki ma speed.

Przykładowo (bo dokładnych danych nie znam):
2h weapons - speed 3.3
1h weapons - speed 2.4
daggers - speed 1.6

Przecież tak było głośno o tym nerfie. Od tamtej pory żaden warr nie biega już z AR.

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2006, 02:42 
Cytuj  
Libero napisał(a):
Eh, chyba się nie rozumiemy. To, że dmg zalezy od speeda to ja wiem (nie mnoży się dmg przez speeda, tylko attack power). Sęk tkwi w tym, ze ten speed (tylko przy skillach) nie jest pobierany z broni, tylko z tabelki pokazujacej jaka klasa broni jaki ma speed.

Przykładowo (bo dokładnych danych nie znam):
2h weapons - speed 3.3
1h weapons - speed 2.4
daggers - speed 1.6

Przecież tak było głośno o tym nerfie. Od tamtej pory żaden warr nie biega już z AR.

A nie bylo to (dmg z broni+attack power)*speed ?? Taki wzorek zapodali przy tym patchu chyba. Kiedy weszla w zycie jakakolwiek tabelka ? Any bluenote ?


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2006, 06:56 
Cytuj  
http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/patch-180.html

Cytuj:

The mechanics of most instant melee attacks have been modified to improve item balance. Previously, instant melee attacks did damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player's attack power. This bonus was then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons did more damage than was intended, and fast weapons were considered inferior by most players. We have changed the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change does NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus is now multiplied by a fixed number pulled from the following table:

* Two-handed weapons: 3.3
* Daggers: 1.7
* All other one-handed weapons: 2.4

As a direct result of this, many weapons have shifted position in their relative power. In particular, many Epic (purple) quality items are now more powerful than slower Superior (blue) weapons.
This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.
Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.



_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.