Rozumiem ze chodzi Ci o jesli track humanoids jest aktywne zmienia na hidden, jak track hidden to na track humanoids?
Drugie ma sprawdzac czy masz te buffy czy poprostu je wlaczyc bez sprawdzania?
I kolejna porcja makr.
Zeby uzywac ktoregokolwiek z dluzszych makr , trzeba zainstalować
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=629
Z kolejnych przydatnych dodatków
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=974
Niesamowicie przydatna funkcja. (w linku powyżej są podane przykladowe makra, dla warlocka byłoby to :
Kod:
/script if (IsBuffActive(" Curse of Shadow", "target")) then CastSpellByName("Shadowbolt"); else CastSpellByName(" Curse of Shadow(Rank 2)"); end;
Scripting for dummies : Sprawdza czy trinkiety moga byc odpalone, jesli moga, wlacza je przed castem. (stolen ;P )
Kod:
/script local a,b,c = GetInventoryItemCooldown, UseInventoryItem, SpellStopCasting; c(); if (a("player", 13)==0) then b(13); end; c(); if (a("player", 14)==0) then b(14); end; c();
/cast Shadow Bolt(Rank 9))
(wciąz to testuje)
Kod:
/script if(GetActionCooldown(1) == 0) then UseAction(1); SpellStopCasting(); end
/cast (spell)
Jesli AP/POM/jakakolwiek inna rzecz z cooldownem jest bindnieta do 1 (mozna dowolnie zmieniac ) , makro automatycznie sprawdza czy da sie jej uzyc przed podjeciem jakiejs akcji.