mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:18 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Czyli chyba jednak lepszy crusader(niedosyć, że leczy to dodaje 100str. - chyba że to tylko chance on hit... a lifestealing nie). Am i wrong?
tak mylisz sie co wy z tym healem - OLAC TO

chodzi wyłacznie o AGGRO WYWOŁANE KRADZIEŻĄ ŻYCIA :oops:


_________________
psn


Ostatnio edytowano 14 lut 2006, 14:19 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:19 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Czyli chyba jednak lepszy crusader(niedosyć, że leczy to dodaje 100str. - chyba że to tylko chance on hit... a lifestealing nie). Am i wrong?


oba to proce. dodam ze LS procuje czesciej niz CRU.

jakis uber tank moglby sie wypowiedziec jak sie ma str do blocku bo co ja na lv30 na ten temat moge wiedziec :)

Deshroom napisał(a):
chodzi wyłacznie o AGGRO WYWOŁANE KRADZIEŻĄ ŻYCIA :oops:


jakis blue post na ten temat?


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:23 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Farin napisał(a):
Czyli chyba jednak lepszy crusader(niedosyć, że leczy to dodaje 100str. - chyba że to tylko chance on hit... a lifestealing nie). Am i wrong?
tak mylisz sie co wy z tym healem - OLAC TO

chodzi wyłacznie o AGGRO WYWOŁANE KRADZIEŻĄ ŻYCIA

Dobra źle się wyraziłem. Powinno być tak:
Pomijając przydatność w tankowaniu to crusader jest lepszy od lifestealing? - Mowa tu o PvE.


Teraz dot Tankowania:
Czytałem, że uleczenie to 0.5 pkt w aggro(zakładając, że jeden czysty ptk. dmg =1 aggro).Samo lifestealing oprócz tego wywołuje dodatkowe aggro u mobka?


EDIT: zmiana kosmetyczna :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:26 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
jakis uber tank moglby sie wypowiedziec jak sie ma str do blocku bo co ja na lv30 na ten temat moge wiedziec :)

Strength affects the amount blocked, not the chance to block. Additionally, if you have enough strength and block value on your shield, you can fully block a rouge's gouge and other abilities like hamstring. (A partial block will only reduce damage but you will still be affected by the debuff)

z tego co pamiętam % szansy na Block to Defense - nie pamiętam ile ale łatwo sobie sprawdzić


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:38 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Fabianek napisał(a):
jakis uber tank moglby sie wypowiedziec jak sie ma str do blocku bo co ja na lv30 na ten temat moge wiedziec :)

Strength affects the amount blocked, not the chance to block. Additionally, if you have enough strength and block value on your shield, you can fully block a rouge's gouge and other abilities like hamstring. (A partial block will only reduce damage but you will still be affected by the debuff)


no czyli wiecej str wieksza absorb :> to teraz ile dmg absorb = 1str :)


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:42 
Cytuj  
uzywałem google wiec poradzisz sobie :-)


_________________
psn


Posty: 21
Dołączył(a): 14.02.2006
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:45 
Cytuj  
witam!
sorry ze tak w pol dyskusji.
mam prozbe o opinie :) gralem warriorem juz kilka raz... 2 razy do 60, ale nigdy nie mialem mozliwosci bycia MT w high end content gildi. w tej chwili jestem w jednej z najlepszych gildi na moim serwerze, jestesmy juz po Razorgore, probojemy vaela. gram z tej gildi jak prot spec jakies 3 miechy... zawsze jako MT albo OT. i w tym czasie zebralo mi sie troche obserwacji na temat drzewa prot. dodatkowo mam nudna prace wiec duzo czytam:)
w zwiazku z tymi obserwacjami chcialbym zmienic moj build ale robilem juz to kilka razy i mam juz to na 35g... nie chce wtopic 75g na experyment wiec szukam opini gdzie sie da. mam nadzieje ze nie macie nic przeciw wklejeniu posta jakiego napisalem po angielsku dla forum mojej gildi i paru innych.
dzieki z gory za opinie.

Cytuj:
ok so i played prot warrior for a long while now... tanked all boses we kill at least once... and here are my observations.
there is no point whatsoever to spec in prot higher than defiance but including last stand talent (i.e 18 points) there is no other talent that imrpoves tanking ablities whatsoever (keep in mind we talking about high end content here) if you got spare talents improved sunder helps to gain aggro faster when you low on rage after rage dumping. all other talents are completly useless in instances ZG and up. (ok maybe conc blow is good with stuning bloodrinkers in Zg but thats about it). i can hear ppl shouting about shield slam... but shieldslam is useless...
a) damage 500 in zg and up is like a fart in mobs face... smelles fart.
b) rage generated is quite high (1930) but - 30 rage makes it to expensive to be usefull... why? cause you have to spam 5 sunders at the begining (fastes aggro gain and mark for raid) and then gather 30 rage to shield bash? takes like 10 sec and drains all your rage... shortly highest anout of aggro in 1 skill.... but much to slow... and easly replacable
c).... replacable - its much better to use shieldblock ability that triggers revenge and spam it with sunder and heroic... shieldblock+revenge+heroic(shielblock - 10 rage, about 200 aggro from block; revenge - 5 rage, 1370 aggro; HS - 15 rage, 890 aggro+ 800ish from damage if not crit) (note all skills can be used at amost same time) cost you 30 rage and gives you slightly more aggro than slam... but you not spending 15 mire talent points... and 50% chance to dispell is a laugh.

summarising... im using slam only IF my shieldblock not proc with block (its only 75% more not 100%

here is full aggro/skills table:

Threat generated on a single target
Skill Threat
Shield Slam 1950
Revenge 1370
Sunder Armor 1050
Shield Bash 910
Heroic Strike 890
Cleave 500
Thunder Clap 290
Demoralizing Shout 175


Skills sorted by threat per rage (tpr) effeciency on a single target
Skill Threat Per Rage
Revenge 274 tpr
Shield Slam 91 tpr
Sunder Armor 99 tpr
Heroic Strike (assuming fast weapon) 59 tpr
Shield Slam 41 tpr
Cleave 22 tpr
Demoralizing Shout 18 tpr
Thunder Clap 15 tpr

* Regular physical damage in def stance (with defiance): 4.0 threat per point of damage.
* 1 Threat = 1 point of healing by a Priest with 20% threat reduction talent.

fastest possible way to gain high aggro on a boss (assuming 100 rage has been charged) is to opn fight with shield block and spam 3 buttons - HS, revenge annd sunder when revenge on cooldown...reusing shieldblock after revenge turns off. usuallly guarantees me to hold a boss for a whole fight (if no dump threat abilities) with not much spamming afterwards.

according to these observations i come up with talents build idea like:


Arms Talents (16 points)

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

obvious - more parry = less dammage and more revenge

# Improved Rend - 3/3 points
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.

just to unlock deep wounds

# Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

just cannot work without it... intercept is vital for fast reaction times,

# Deep Wounds - 3/3 points
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.

noticed i crit a lot, and free dot rage generator is always nice


Fury Talents (11 points)

# Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

to boost up deep wounds and crit hits (more aggro)

# Unbridled Wrath - 5/5 points
Gives you a 40% chance to generate an additional Rage point when you deal melee damage with a weapon.

filler + extra rage

# Piercing Howl - 1/1 point
Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.

very useful utility in PvE and PvP and noticed our guild lacks it a bit

Protection Talents (24 points)

# Anticipation - 5/5 points
Increases your Defense skill by 10.

obvious

# Shield Specialization - 3/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 3% and has a 60% chance to generate 1 rage when a block occurs.

had 3 spare talennt points so put mor einto another revenge trigger

# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

obvious

# Improved Bloodrage - 2/2 points
Reduces the Health cost of your Bloodrage ability by 50%.

to open last stand

# Defiance - 5/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.

heh best talent ever!

# Last Stand - 1/1 point
When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost.

can count in hundreds how many times this talent saved mine and raids ass

# Improved Sunder Armor - 3/3 points
Reduces the cost of your Sunder Armor ability by 3 rage points.

just for overall safety... and to speed up aggro generation a bit - can be replaced with whatever else its just 3 from 6 spare talent points i got from this build.

i need as much feedback on this build as possible cause its all from MY own obseravtions... you guys are much more experienced than me so you can point me a things i missed...

btw build was never tested and i didint respec on it... just want to see feedback before i do it. i like the theory though


sadly have to say.... prot build higher that 18 talent points (+up to 6) is actualy nerfing of the toon in pve and pvp... 18+(+6) build gives you nothing for pve (not more efficiency at all... keep in mind we talking about high end content) cause most of the mobs are immune to stun, silence, taunts even and all improve *** talents gives that and shield slam is just to expensive in rage and talent points to be efficient. so puuting those points in dps/utlity talents actualy gives you more than full prot... more dps = more aggro from casual hits. more utilities that work gives you... more utilities that work:)

anyway...
thanx for any feedback


moj build do tej pory to 10/0/41.

ps. sorry za moj polski, i angielski (polskiego nie uzywam za czesto juz dwa lata, a angielskiego uzywam dopiero dwa lata:)


_________________
Obrazek
Xixipli ( 60 Gnome Warrior )
Defias Brotherhood
<Destined for Glory>

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:46 
Cytuj  
to post z 1 grudnia 2005 tu macie wszystko o healah i hate

Deshroom napisał(a):
Dziwna jest ta dyskusja. Rozumiem że macie Warcrafta ?

W warcrafcie jest Hatelist:

Skills by total hate generated on a single target (50% mob dmg reduction):
1. Shield Slam - 1950 total hate.
2. Revenge - 1370 total hate.
3. Sunder Armor - 1050 total hate.
4. Shield Bash - 930 total hate.
5. Heroic Strike - 890 total hate.
6. Cleave - 490 total hate.
7. Thunder Clap -340 total hate.
8. Bloodrage - 335 total hate.
9. Demoralizing Shout - 175 total hate.

Skills by hate/rage efficiency on a single target (50% mob dmg reduction):
1. Revenge - 273 hate per rage.
2. Shield Bash - 93 hate per rage.
3. Sunder Armor - 70(88) hate per rage.
4. Shield slam- 65 hate per rage.
5. Heroic Strike (fast weapon) - 59(49) hate per rage.
6. Cleave (fast weapon) - 21(27) hate per rage.
7. Demoralizing shout - 18 hate per rage.
8. Thunder Clap - 17 hate per rage.

Regular physical damage in def stance (with defiance): 4.0 hate per point of damage.
1 Hate = 1 point of healing by a Priest with 20% threat reduction talent.

ogólnie można odejść na chwile od naprzykład pieska na golemagu. dlaczego ? bo tylko my go bijemy i nie bije on za mocno więc heale nie są za duże i nie zagrują łatwo.

jak widać największe aggro powodują skile z cooldownem i uaktywniane przed zdażenia typu dodge.
wyklucza to całkowicie tankowanie 1 lub 2 przyciskami bossa.

pomine fakt że boss czesto się urywa i trzeba go odzyskać.

pozdrawiam :wink:


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:25 
Cytuj  
Moze jestem nOObem, ale ja tankuje w MC i powiem ze nigdy ale to nigdy nie mialem problemow z rage. Jak szybko bym nie spamowal to i tak mam go zawsze duzo.
Nie kapuje zatem po co brac do prot builda takie talenty jak impr. sunder czy zaproponowany umbrilled wrath.

A co do pircing howl to to juz powinna byc domena np dps. warkow zeby mob to mial na sobie.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:29 
Cytuj  
@Xixi u mnie MT jest fury spec i tankuje za pomoca shield block revenge sunder. Na czas nauki byl prot spec pozniej zrobil sie na fury i zaden boss mu sie "nie zerwal" z jego winy wiec kazdy build jesli jest sensowny to jest ok (MT innej gildii jest arms/fury spec). Wszystko zalezy od doswiadczenia skilla i od tego czy rogale chca powiekszac swoje ego ryzykujac wipe rajdu.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:31 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
Moze jestem nOObem, ale ja tankuje w MC i powiem ze nigdy ale to nigdy nie mialem problemow z rage. Jak szybko bym nie spamowal to i tak mam go zawsze duzo.
Nie kapuje zatem po co brac do prot builda takie talenty jak impr. sunder czy zaproponowany umbrilled wrath.

A co do pircing howl to to juz powinna byc domena np dps. warkow zeby mob to mial na sobie.
generalnie sie całkowicie zgadzam z tobą

ale jak masz build prot to 31 całkowicie wystarcza wic możesz zrobić 10/10/31 i wtedy możesz sobie dorzucic cos tam w Fury dla extra rage.
imp sunder to tragedia, tak samo jak ni epolecam imp taunt bo w end game tauta uzywa si ebardzo żadko

@fabianek

w prot spec na endgame kazdy moze poprostu mocniej walic i jak magowi wejdzie kilka critów to nie bedzie kłopotu. jak aggro sie zrywa to zawsze jest wina tanka :P
Fabianek napisał(a):
i zaden boss mu sie "nie zerwal" z jego winy
czyli to nie jego wina że go przeagrowali bo ma fury build ?


_________________
psn


Ostatnio edytowano 14 lut 2006, 15:34 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:34 
Cytuj  
20 w prot max, wiecej nie trzeba. Lepiej dac w arms/fury ( nasz MT jedzie teraz na 31/xx/15+, nie jestem pewien dokladnie jak, ale ma z MS)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:35 
Cytuj  
lutus napisał(a):
20 w prot max, wiecej nie trzeba. Lepiej dac w arms/fury ( nasz MT jedzie teraz na 31/xx/15+, nie jestem pewien dokladnie jak, ale ma z MS)
IMO wystarcza 15 jak masz full defiance czyli rezygnujesz z last standa

jak masz defiance i np full might z bonusem do aggro z sundera to jest luz


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:45 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Fabianek napisał(a):
i zaden boss mu sie "nie zerwal" z jego winy
czyli to nie jego wina że go przeagrowali bo ma fury build ?


ORLY???

hmm a co powiesz ze to jego wina jak rogue ma near full BF w rekach: http://www.thottbot.com/?i=44357 oraz http://www.thottbot.com/?i=36128 do tego odpalila http://www.thottbot.com/?i=40904 , http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19949 , BF & AR nadal uwazasz ze to tanka wina?


tip: nie uzywala feint


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired


Ostatnio edytowano 14 lut 2006, 15:49 przez Fabianek, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 21
Dołączył(a): 14.02.2006
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:46 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
Moze jestem nOObem, ale ja tankuje w MC i powiem ze nigdy ale to nigdy nie mialem problemow z rage. Jak szybko bym nie spamowal to i tak mam go zawsze duzo.

ilosc rage nie jest problemem do puki nie natrafisz na moba ktory jest nietauntowalny/potrafi czyscic aggro list. wtery kazdy aggro point jest na wage zlota, im mniej rage kosztuje umijejetnosc tym wiecej ja mozesz uzyc a twoj rage trzyma sie na poziomie 0-10 :)
KromeR napisał(a):
Nie kapuje zatem po co brac do prot builda takie talenty jak impr. sunder czy zaproponowany umbrilled wrath.

wrath tylko dlatego ze potrzebowalem gdzies te 5 pkt upchnac a to wydawalo mi sie lepsze niz imp demo shout a sunder... hmm dla bezpieczenstwa ale wcale sie nie pale.... wzialem z braku alternatyw.
KromeR napisał(a):
A co do pircing howl to to juz powinna byc domena np dps. warkow zeby mob to mial na sobie.

i tu masz racje, ale ja robie czara pod moja gildie a my mamy tylko 2 warow z fury 20+

zdaje sobie sprawe ze build 31/5/15 jest wystarczajacy do tankowania wiekszosci mobow. ale to jest pvp build. ja chce best PvE TANK build possible:) "wystarczajacy" jest niewystarczajaco.. i.e. chce byc pewny ze margines bledu jest jak najblizszy zeru. weszlismy juz w BWL i niedlugo AQ a tu jest malo miejsca na bledy :)
poprostu wydaje mi sie ze inwestowanie 31+ w prot jest bledem i szukam czegos lepszego.


_________________
Obrazek
Xixipli ( 60 Gnome Warrior )
Defias Brotherhood
<Destined for Glory>

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:48 
Cytuj  
@fabianek
spróbuj przemyśleć w czym jest lepsze robienie przez tanka większego aggro od robienie mniejszego.

dyskusja na temat "da sie" mnie nie interesuje. wszystko sie i przykładów sa setki.

porównywanie sprzetu jest bez sensu bo tank nie miał równowaznej broni (jakościowo)


_________________
psn


Ostatnio edytowano 14 lut 2006, 15:51 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:51 
Cytuj  
No ja mam w tej chwili 10/5/36
Nie jest to szczyt marzeni wolalbym miec 31/5/15 ale niestety w chwili obecnej mam tylko 2 mighty i czyms braki w sprzecie trzeba nadrabiac. tak moim jak i priestow :D

Ale z tygodnia na tydzien bedzie lepiej. Wierze w to z sacego serca :)


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:53 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
@fabianek
spróbuj przemyśleć w czym jest lepsze robienie przez tanka większego aggro od robienie mniejszego.


w niczym, tyle dzieki innemu buildowi taki warek dostaje boosta do dps ktory przyda mu sie do grindowania/pvp, z mojej strony eot na ten temat bo kolega jak napisal robi warka pod guild wiec tylko do rajdow.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:55 
Cytuj  
nie ośmieszaj sie. to że ten topic żyje a ty chcesz popisac nie czyni cie pro tankiem :P


_________________
psn


Posty: 21
Dołączył(a): 14.02.2006
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:58 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
nie ośmieszaj sie. to że ten topic żyje a ty chcesz popisac nie czyni cie pro tankiem :P


czy to jest skierowane do mnie?
bo sie juz zgubilem


_________________
Obrazek
Xixipli ( 60 Gnome Warrior )
Defias Brotherhood
<Destined for Glory>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.