mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 19
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2006, 17:23 
Cytuj  
Nie. Musiałbyś mieć spoooory +shadow dmg, żeby osiągnać taki stały Renew na całym party. Z IVE troche mniej. Jeśli ktos stanie się obiektem silniejszego ataku nie wyrobisz. Jako support sprawdzisz się świetnie.

Widzę że ludzie się zakochali w Blessed Recovery :)


Posty: 19
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2006, 17:32 
Cytuj  
AHA i strasznie mi się podoba rozpacz debili magów nie potrafiących czytać. W ich oczach staliśmy się potworami nie do [kfiatek] ze wszystkim tym co oni mają w swoim arsenale.

http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... post119513

Niby największa inteligencja w grze, ale zeby toto jeszcze potrafiło czytać :)


Ostatnio edytowano 26 lut 2006, 12:15 przez BlackSnow, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2006, 18:42 
Cytuj  
BlackSnow napisał(a):
AHA i strasznie mi się podoba rozpacz debili magów nie potrafiących czytać. W ich oczach staliśmy się potworami nie do zajebania ze wszystkim tym co oni mają w swoim arsenale.

http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... post119513

Niby największa inteligencja w grze, ale zeby toto jeszcze potrafiło czytać :)


Uwazaj na slowa dziecko drogie.

*

Posty: 135
Dołączył(a): 5.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2006, 20:00 
Cytuj  
dobra rada dla priestow: nie wkurzajcie magow... bo jeszcze bedziecie chcieli wode:D


_________________
Obrazek
serniczek = mniam
pre-cu swg veteran

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2006, 20:01 
Cytuj  
Domin napisał(a):
r_ADM napisał(a):
Domin, zebysmy sie nie zdziwili jak revamp magow nie bedzie niczym szczegolnym.


Cancel account i spadamy do Warhamerka i tyle.

Za 2 lata chyba :)
Co do zmian, to do priestow mam podejscie szczegolne, bo w PVE wszystkich ich buffy sa buffem dotykajacym tez mnie. Generalnie fajnie. Shadow priestow i tak staram sie omijac wiec wiele sie nie zmieni. Niezle upierdliwy dla melee moze byc Power Infusion, ale sadze, ze malo kto bedzie to bral.

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2006, 20:40 
Cytuj  
Priesci w gildi pojda chyba w holy 31 conajmniej...srednio 7 priestow na raid to 7 kulek kazda 5 heali....postawi kazdy po jednej i tylko koncentracja na MT bo inni jak chca moga sobie heala wziasc :D

Chociaz rozczarowany jestem ze nie buffneli mana regen, to podstawowa rzecz dla priesta, zwlaszcza hordy, alliance sobie wezmie szybki wand i ma free mana regen ,+10% to int i spirit z innego blessa i costam jeszcze :P

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2006, 21:37 
Cytuj  
dobre zmiany :) wkoncu jest w czym wybierac :)
3 rowne drzewka talentow :) moze wkoncu beda bardziej roznorodne bulidy a nie kopie same

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2006, 23:22 
Cytuj  
Domin napisał(a):
Chociaz rozczarowany jestem ze nie buffneli mana regen, to podstawowa rzecz dla priesta, zwlaszcza hordy, alliance sobie wezmie szybki wand i ma free mana regen ,+10% to int i spirit z innego blessa i costam jeszcze :P


A totem to pies?
Dla balansu szaman ma swoja wersje Inspiration, i NS'a.

Generalnie fajne, ale srednio mi sie podoba wybor pomiedzy 10% wiecej many a 10% lepszymi healami

Power Infusion - Zbyt sytuacjonalny zbyt PvP spell umieszczony jako 31 punkt w Discipline..huh? Srednio uzyteczny w rajdach jako ze rzadko jakikolwiek burst heal jest potrzebny..Po co AP priestom? Nie jest zly, ale mozna by bylo to zastapic czyms bardziej pasujacym do drzewka. No I trzeba wziac ten okrutny Force of Will , nie ruszony pvp spell na koncu healing support drzewka.

Nowe holy fajne, Lightwell sporo zmieni w leczeniu rajdu, nowy spirit of redemption jest swietny, healing focus na poczatku drzewka swietny, holy nova na takim Vaelu = overpowered, Spritual Guidance bardzo mile szkoda ze nie wyrzucilli albo przesuneli force of will i improved mana burn.

10% z mana costu GH to 100 many okolo, kolejne 15 z 900 to 135 mana mniej = okolo 805 many za 2.5k -3k heala z pelnym bonusem z +healing..
Dla porownania Flash heal to 380 many za okolo 1k heala z polowa +healing bonusu. 3.12 do 2.6.
Widac to druidzi beda mieli szanse sie wykazac jako dosc szybcy healerzy, priesci beda preferowali Gh..Nareszcie

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2006, 00:41 
Cytuj  
Infusion jest raczej zaprojektowany zeby buffowac inne klasy , klepnac to magusom na addach nefa i samemu supportowac holy nova - pwnage
najbardziej lawl jest ten 25% buff z spirit - priest w devout ma wiecej spirit niz odpowiednik z tier 1/2 ( ok 330 jak dobrze pamietam , ponad 360 buffed = ok 85 damage /heal ) , i tak trzeba czekac na PTR


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 670
Dołączył(a): 3.12.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2006, 02:10 
Cytuj  
whos next?

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1#blizzard


_________________
Emesio, UD mage Balnazaar EU http://wow.allakhazam.com/profile.html?631397 (retired)
Emesio, UD mage Shattered Hand US http://wow.allakhazam.com/profile.html?240771 (retired)
Emesio, UD mage Frostmane EU (aka NE rogue bez profilu i też retired)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2006, 02:23 
Cytuj  
Ja w zwiazku z moim marnym spirytem wole 10% mana niz 10% heal i buff ze spiryta... ogole ostro pojde w disc, zeby miec wszystko co fajne stamtad
i tylko troche z holy.
No i jak nie korzystam z bonusa spirit to lece w itemy z regen many.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 19
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 26 lut 2006, 12:07 
Cytuj  
Cytuj:
Uwazaj na slowa dziecko drogie.


Uhhh Domin no offence, zakładam, że jesteś jednym z myslących magów, któży potrafią spojrzeć na pełny obraz i zobaczyć jaki świetny dmg im wyjdzie ze współpracy z nowymi, ulepszonymi priestami, zamiast rozpaczać jacy to oni kurna biedni, bo będą dostawać od priestów 1vs1 (żadna nowość tbh ^^).

Plus, I am not a child anymore.

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2006, 12:45 
Cytuj  
Wczoraj skonczyles 12 lat i jestes juz mężczyzną? :wink:

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2006, 15:23 
Cytuj  
BlackSnow napisał(a):
Uhhh Domin no offence, zakładam, że jesteś jednym z myslących magów, któży potrafią spojrzeć na pełny obraz i zobaczyć jaki świetny dmg im wyjdzie ze współpracy z nowymi, ulepszonymi priestami, zamiast rozpaczać jacy to oni kurna biedni, bo będą dostawać od priestów 1vs1 (żadna nowość tbh ^^).

Plus, I am not a child anymore.


Nie opowiadaj bredni ze 15s(co 3 min) buff do dmg dla innego player, gdzie trudno jest skorodynowac atak pomoze w czymkolwiek dla maga. Tu jest buff dla priest poprawiajacy jego burst dmg i tak na to patrzmy. Zadnego porzytku w endgame pve a nawet pvp dla mag to nie przyniesie, no chyba ze sie lubujesz w bicu rekordow z pyroblasta.


Posty: 19
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 26 lut 2006, 17:00 
Cytuj  
No tak, inwestycja w układ 31/20 to dodatkowe 10% szansy na crita, dodatkowe zwiększenie obrażeń o 10% i raz na 3 miunty darmowe rzucenie, i 15 sekund +20% obrażeń do.... no właśnie do czego?

Priest nie ma burst. Mamy do wyboru Holy Nove, która zje nam manę zanim się rozkrecimy, Holy Fire, który jest naprawde niezłym dowcipem (przynajmniej w obecnej formie) i Smite, który nie dorasta Mind Blastowi do pięt. Mind Flaya nie mamy, bo jest w shadow tree a Mind Blast bez 31 punktów w shadow nie potrafi critnąć powyżej tysiąca.

No więc powiedz mi szanowny Schirru, który priest przy zdrowych zmysłach będzie używał tego do zwiększenia swoich GODLIKE obrażeń?

Do leczenia? Jasne, to już zupełnie inna śpiewka, to plus klasowy trinket daje pięknego boosta raz na każde 3 minuty.

Priest nauczy się szybko rzucać to na prawdziwych spell damage dealerów, tak samo jak Druid nauczył się rzucać Innervate na Priesta.

Przynajmniej moim skromnym zdaniem.

Cytuj:
Zadnego porzytku w endgame pve a nawet pvp dla mag to nie przyniesie

To tak jakbyś mówił, ze trinkety nie przyniosą żadnego pożytku. Jak myslisz dlaczego już nie bedzie można używać ich obu na raz?

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2006, 19:21 
Cytuj  
BlackSnow napisał(a):
To tak jakbyś mówił, ze trinkety nie przyniosą żadnego pożytku. Jak myslisz dlaczego już nie bedzie można używać ich obu na raz?


Bo trinkety i AP odpalam jednym przyciskiem myszy i mam 15 s zeby je wykozystac...
A priest to chyba by musial byc jasnowidzem zeby rzucac mi to na raidach, skad niby mialby wiedziec ze to akura wykorzystam na 100%?
Na bossy, ktore znam moze mialby 100% pewnosci ze bedzie z tego pozytek w 3 fazie nefariona, ale wtedy to chyba bedzie lepiej na siebei to rzucac:P

**

Posty: 400
Dołączył(a): 11.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2006, 09:57 
Cytuj  
Kod:
16. Heal - Rank 2, 3, and 4 reduce casting time to 3 seconds and more (see notes by Moirain and Jediah).

17. Greater Heal: reduce casting time to 3 seconds. (see notes by Moirain and Jediah)

=-=-=-special note by Jediah=-=-=-=
#16 and 17 both include a part about them being reduced in mana cost by 10%, and also, since the cast time has been reduced, they won't benefit with +healing or +dmg/healing gear as before.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

=-=-=-=-special note by Moirain=-=-=-=
the translation about "heal" seem to be saying about mana/heal efficiancy increase and also that Greater heal, since cast time is lower than 3.5 seconds , no longer receives the entire +healing effect from gear. :(
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=


hmmm --> http://www.partingvisions.com/modules.p ... cle&sid=85


_________________
Obrazek


Posty: 21
Dołączył(a): 14.02.2006
Offline
PostNapisane: 27 lut 2006, 11:44 
Cytuj  
Domin napisał(a):
Priesci w gildi pojda chyba w holy 31 conajmniej...srednio 7 priestow na raid to 7 kulek kazda 5 heali....postawi kazdy po jednej i tylko koncentracja na MT bo inni jak chca moga sobie heala wziasc :D


przeczytaj talent jeszcze raz:) jak rzucisz kulke to nie mozesz robic nic innego albo ona znika.... to jest talent ktory pozwala priestom leczyc nawet jak sa oom... bo mana regenruje sie i tak


_________________
Obrazek
Xixipli ( 60 Gnome Warrior )
Defias Brotherhood
<Destined for Glory>

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2006, 13:40 
Cytuj  
Xixi napisał(a):
przeczytaj talent jeszcze raz:) jak rzucisz kulke to nie mozesz robic nic innego albo ona znika.... to jest talent ktory pozwala priestom leczyc nawet jak sa oom... bo mana regenruje sie i tak


nigdzie w talencie nie jest napisane ze cannot move, cast other spells etc

poza tym tak srednio wyobrazam sobie zeby priest stal 2 min i channelowal takie zaklecie (4k healing to nie jest cos co jest warte wylaczenia priesta z akcji na 2 min)

dlatego uwazam ze sie mylisz i priest bedzie mogl spokojnie ciapnac to zaklecie i leczyc normalnie kogo chce (czy tam castowac co chce i w kogo chche), natomiast osoby ktore "pija" ze studni nie moga byc zaatakowane bo przerwie im to leczenie

innymi slowy: przerwanie efektu dotyczy osoby leczacej sie/"pijacej ze studni", a nie samego priesta


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON


Posty: 19
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 27 lut 2006, 23:00 
Cytuj  
Zgadzam się z przedmówcą. Priest stawia Soda Strand dla mniej priorytetowych członków ekipy i skupia się na tanku. Jakby co, nikt mu nie może zarzucić, że nie healował - studzienka stała, mozna było natankować.

Zreszta wydaje mi się że Eonix tak własnie przedstawił ten talent. Napisał też już wcześniej o GH i skroconym czasie. Owszem zapewne oznacza to, że nie bedzie dostawał teraz tyle z +healing gear co kiedyś.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.