mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 58  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1588
Dołączył(a): 17.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 12:30 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Tak, to faktycznie gamebreaking nerf. Wszyscy hunterzy robia w tym momencie rerolla, wzglednie podcinaja sobie zyly za pomoca dyskietek.

Próbowałem podciąć sobie żyły pendrivem ale nie wyszło więc przywykłem do nerfów :lol: .
"Jak już się nająłeś za psa to nie ma rady - trzeba szczekać."


_________________
Obrazek

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 12:51 
Cytuj  
WithnesS napisał(a):
Caydiem napisał(a):
Traps are not "visible" in 1.10. However, they're no longer invisible, either. Traps are now considered stealthed, with the detection that implies.

Blizzard nie zna się imo na balansowaniu klas...Albo robi takiego palka, i go jeszcze ulepsza...Albo robi takiego huntera i go osłabia (za bardzo) ...

Hunter slaby... Na jakim swiecie Ty zyjesz?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 12:57 
Cytuj  
Zoltan napisał(a):
WithnesS napisał(a):
Caydiem napisał(a):
Traps are not "visible" in 1.10. However, they're no longer invisible, either. Traps are now considered stealthed, with the detection that implies.

Blizzard nie zna się imo na balansowaniu klas...Albo robi takiego palka, i go jeszcze ulepsza...Albo robi takiego huntera i go osłabia (za bardzo) ...

Hunter slaby... Na jakim swiecie Ty zyjesz?

Nie napisałem że jest słaby...Napisałem że zbyt go osłabiają. To jest różnica..


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 13:17 
Cytuj  
Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 13:25 
Cytuj  
Cytuj:
i go osłabia (za bardzo) ...


L2P !


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 14:23 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?


tylko zeby rzucic feara, sheepa i inne cc nie trzeba byc ooc...

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 16:48 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?

Dokladnie. Pulapka huntera to byl (w sumie jeszcze jest) bezwzglednie najmocniejszy CC w grze (w PVP). Bez diminishing returns i mozliwosci wyjscia trinketem/racialem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 16:52 
Cytuj  
Mozna miec priesta jako miniona rzucajacego dispel ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 20:38 
Cytuj  
Zoltan napisał(a):
cypis napisał(a):
Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?

Dokladnie. Pulapka huntera to byl (w sumie jeszcze jest) bezwzglednie najmocniejszy CC w grze (w PVP). Bez diminishing returns i mozliwosci wyjscia trinketem/racialem.


najmocniejszy cc.. lol

l2p

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 20:46 
Cytuj  
Powiem tak 1.10 to bedzie placz dla huntow:
- normalizowana predkosc = dps nerf (przynajmniej dla mnie :P)
- nefly juz nie beda mogly robic shadowmeld+aimedschoot
- trapy beda widzialne dla wszystkich co sie tylko zbliza
- obszar dzialania flary bedzie widzialny dla innych
- diminishing returns dla trapa

popjostu mega :-?


Posty: 14
Dołączył(a): 25.02.2006
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 21:37 
Cytuj  
Jak moge zrobic macro dla huntera tzn
1.hunter's mark
2.aracane shot
3.raptor strike
To w macro pisze
"/cast hunter's mark
/cast arcane shot"
no i niestety nie dziala bo nie ma przerwy pomiedzy tymi czarami wiec jak zrboic jakas przepre np 2 sek bo jak odpalam ten macro to Hunter's mark dziala a potym pise "another aciton in progress"

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2006, 22:52 
Cytuj  
AFAIK nie da sie zrobic przerwy w makro, wszystkie akcje wystepuja jednoczesnie.

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2006, 00:03 
Cytuj  
Postal napisał(a):
Zoltan napisał(a):
cypis napisał(a):
Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?

Dokladnie. Pulapka huntera to byl (w sumie jeszcze jest) bezwzglednie najmocniejszy CC w grze (w PVP). Bez diminishing returns i mozliwosci wyjscia trinketem/racialem.


najmocniejszy cc.. lol

l2p

Powalajaca sila argumentow. Kiedy 11-te urodzinki?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 11 mar 2006, 09:03 
Cytuj  
za 2 lata :wink:

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2006, 12:32 
Cytuj  
Venan napisał(a):
- normalizowana predkosc = dps nerf (przynajmniej dla mnie :P)

nie wydaje mi sie to jakims powaznym nerfem, wiekszosc ludzi nie miala crossbowow z predkoscia 3++ wiec dla nich ten dmg nawet podskoczy. Pozatym to chyba nie mial byc nerf tylko jak napisali "normalizacja"

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 11 mar 2006, 13:13 
Cytuj  
kluska napisał(a):
Jak moge zrobic macro dla huntera tzn
1.hunter's mark
2.aracane shot
3.raptor strike

Musisz zrobic makro (pseudokod):

if (BuffIsActive="Hunters Mark")
{
/cast arcane shot
/cast raptor strike
} else
{
/cast Hunters Mark
}

po dokladna skladnie i poradnik jak to napisac w jezyku skryptowym WoWa zapraszam na www.wowwiki.com


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 mar 2006, 14:57 
Cytuj  
troche chyba jednak przesadzili z tym nerfem..
normalizacje mozna jeszcze rpzezyc, widoczne trapy i nerf flary tez ale na moga dlaczego ss i ft ma ta sam dr :wtf:

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2006, 16:12 
Cytuj  
Postal napisał(a):
troche chyba jednak przesadzili z tym nerfem..
normalizacje mozna jeszcze rpzezyc, widoczne trapy i nerf flary tez ale na moga dlaczego ss i ft ma ta sam dr :wtf:


Bo hunter to nie stunlock rogue.

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2006, 17:03 
Cytuj  
Postal napisał(a):
troche chyba jednak przesadzili z tym nerfem..
normalizacje mozna jeszcze rpzezyc, widoczne trapy i nerf flary tez ale na moga dlaczego ss i ft ma ta sam dr :wtf:


nic nie zrozumialem :roll:

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 mar 2006, 19:57 
Cytuj  
Wytłumaczcie mi prosze o co chodzi dokładnie, bo jakośnie bardzo wiem jak to teraz będzie z tymi trapami?
"Freezing Traps are now affected by diminishing returns" ?????
i
"Traps are not "visible" in 1.10. However, they're no longer invisible, either. Traps are now considered stealthed, with the detection that implies."

O co w tym chodzi.
Normalizacje z DPS przeżyje, ale widoczne trapy??

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 58  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.