Aerii napisał(a):
Już widze te rajdy 40 osobowe i mordujace wszystko i wszedzie aby zabrac 1 item cięzko zapracowany biednemu np.50lv.
Gra była by wtedy kompletnie niegrywalna bo nikt by instów nie robił bez 39 osobowej ochrony bo wszystkie wejscia do instów były by obstawione przez gankerów polujących na itemy.
Dokladnie, mialem napisac to samo ale mi prad wylaczyli jak posta pisalem
To nie jest gra ktora jest oparta na ekonomii prowadzonej przez graczy oraz na craftingu, tutaj wszystko sie wyciaga z bardzo glebokich lochow i czesto ma droprate 5%, utrata takiego itemu to powazna strata.
Zwlaszcza ze zabic pojedyncza osobe to nie problem.
To nie jest eve gdzie mozna poruszac sie w 3 wymiarach miedzy tysiacami systemow, z czego polowa jest pilnowana przez policje a mordercy scigani przez straze.
Tutaj by wystarczylo postawic raid naprzeciwko miasta i nikt by nie wyszedl, a itemy by sie sypaly tonami.
Poki nie mozna takiego itemu kupic w sklepie albo craftnac u gracza w normalnym trybie, a nie wyfarmowania tryliarda niemozliwych do zdobycia regow jak to sie ma w przypadku, jakby nie patrzyl - gownianych craftable broni, to nie ma to sensu.
A co do RP-PVP, gralem swego czasu, doszedlem do wysokiego ranka w pvp. Community jest fajne, mniej lub bardziej ale ludzie sa ok. RP jest hm.. przez pierwsze 40 leveli, i czasem jak komus sie nudzi w miescie, tak to wszyscy sa zaganiani farmingiem, instancjami, pve, ew. idluja u battlemastera i czasem tam pogadaja. Za duzo gowniarzy i debili ktorzy wala OOC caly czas i w dupie maja reszte realmu.
Pomysl w zalozeniach fajny, ale swiat nie daje mozliwosci realizacji.