mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 13:24 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):
chodzi o to, ze talent arc resilience jest gowniany. ile ty masz inta na tym swoim magu ? 350 ? 400 ? to ci da 200 armouru a to jest niewiele warte. roznicy zadnej nie odczujesz. i o to mi chodzilo.


200 armoru to unbuffed jakies ~20% mojego obecnego (sorka nie pamietam ile mam doladnie ale gdzies okolo 1000), ja tam jestem zadowolony bo nie dosc ze 20% armor boosta (zawsze to wiecej niz 0) a do tego umiejscowione w bardzo latwo dostepnym miejscu :)

rozumiem ze dla maga grajacego endgame to syfny talent bo nawet 500% armora by mu nie pomoglo jak boss po nim przejedzie no ale do levelingu i aoe imho to good talent.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 13:42 
Cytuj  
To teraz przelicz sobie to 200 armoru na redukcje i zobaczysz jak niewiele sie zmieni.
Najgorsze jednak jest to, ze to talent wymagany do Arcane Mind.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 15:13 
Cytuj  
To wszystko nie zmienia faktu że +200 armoru (w tier 2 albo innych iteamch co dadzą 400 int) to bzdura. Tu powinien być talent zwiekszajacy dmg na podstawie inta..


Posty: 10
Dołączył(a): 22.04.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 20:43 
Cytuj  
nowe talenty maga zostały niedawno ZUPDATOWANE!!
link: http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 918906&P=1
i to podobno nie koniec ^^


_________________
How I hate to see You hurt
I wish your pain woudl ease
Soon I will arrive
and fill your dream with peace....
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 20:51 
Cytuj  
Cytuj:
Arcane Resilience - Ranks 1 - Requires 10 points in Arcane Talents - Increases your armor by an amount equal to 50% of your Intellect.

WTF. Tseric debilu opamietaj sie . Ten talent jest gówno warty..
Cytuj:
Improved Counterspell - Ranks 2 - Requires 15 points in Arcane Talents - Gives Counterspell a 50/100% chance to silence the target for 4 sec.

Move To Trainer Pls..
Dalej nie ma cholernego talentu od zwiekszania dmg, na podstawie inta. Albo niech to bedzie wrodzona umiejetnoscia maga (0,33/0,5dmg za kazdy 1 int) albo niech dadza ten talent..
Ale jedno musze przyznać. Drzewka elementów zostały buffniety. Tyle arcane dalej jakby nerfniete ;]


Ostatnio edytowano 10 maja 2006, 20:55 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 349
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 20:53 
Cytuj  
Naavle napisał(a):
nowe talenty maga zostały niedawno ZUPDATOWANE!!
link: http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 918906&P=1
i to podobno nie koniec ^^


CooKurw* Mać, musieli zrobić pierdo**** nerf Arcane Substlety...

Cytuj:
Ice Barrier - Ranks 1 - Requires 30 points in Frost Talents and 1 point in Ice Block 305 mana/instant/30 sec cooldown - Instantly shields you, absorbing 454 damage. Lasts 1 min. While the shield holds, spells will not be interrupted. Now stacks with PW: Shield and gains 10% of +Frost dmg gear. Absorb effects now prioritized over Mana Shield. edit added functionality

Edit: O żes widzę że r
ównież Ice barrier nerfneli pięknie kurw***....

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 21:02 
Cytuj  
Żeby nie było że ciągle narzekam to:

Cytuj:
Magic Absorption - Ranks 5 - When you resist a spell, you regain 1/2/3/4/5% of your max. mana and increases all resistances by 2/4/6/8/10 edit New ability

Fajne

Cytuj:
Elemental Focus - Ranks 3 - Increases chance to hit with Fire and Frost spells by 2/4/6% edit new ability in place of Permafrost(moved)

Fajne (Tier 1, Frost)
Cytuj:
Frost Warding - Ranks 2 - Requires 5 points in Frost Talents - Increases the armor and resistances given by your Frost Armor and Ice Armor spells by 15/30%. In addition, gives your Frost Ward a 10% chance to reflect Frost spells and effects while active. edit moved tiers: up 1 slot, left 1 slot

Też fajne'
Cytuj:
Shatter - Ranks 5 - Requires 15 points in Frost Talents and 2 points in Imp. Frost Nova - Increases the critical strike chance of all your spells against frozen targets by 10/20/30/40/50%. edit Changed prereq. from Frostbite to Imp. Frost Nova

Wróciło tam gdzie było.
Cytuj:
Ice Barrier - Ranks 1 - Requires 30 points in Frost Talents and 1 point in Ice Block 305 mana/instant/30 sec cooldown - Instantly shields you, absorbing 454 damage. Lasts 1 min. While the shield holds, spells will not be interrupted. Now stacks with PW: Shield and gains 10% of +Frost dmg gear. Absorb effects now prioritized over Mana Shield. edit added functionality

O ile dobrze zrozumiełem +10% dmg do frost spelli z dmg na ubranku ?
IMHO buffneli frost. Fire bez większych zmian podobnie jak arcane.

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 21:07 
Cytuj  
Mi sie wydaje czy buffuja elemental?:D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 21:11 
Cytuj  
Nie wydaje ci sie to ich głowny cell. Bufuja elemntal do PvE. Za to kompletnie zlewaja PvP co mnie bardzo boli osobiście..

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 22:30 
Cytuj  
jeez, ale wy whinujecie. nie na darmo wielu uwaza magow za najbadziej whinerska klase :)

Warrior review

# Due to significant talent changes, Warriors will have all talent points refunded and can be respent.
# Hamstring - Will now cause damage to targets immune to movement slowing effects. Movement slowing effect improved.
# Improved Hamstring - Design changed. No longer improves the movement slowing effect. It is now a 3 point talent that gives a 5/10/15% chance to immobilize the target for 5 seconds.
# Booming Voice - In addition to increasing duration, this talent will now increase the area of effect of Battle Shout and Demoralizing Shout by 10/20/30/40/50%.
# Battle Shout - Tooltip updated to display area of effect (in yards).
# Demoralizing Shout - Tooltip updated to display area of effect (in yards).
# Improved Berserker Rage - No longer increases the duration of the effect. The talent will now generate 5/10 rage when Berserker Rage is used.
# Improved Demoralizing Shout - Effectiveness increase from talent increased to 8/16/24/32/40%.
# Piercing Howl - No longer has a prerequisite (Improved Demoralizing Shout).
# Deathwish - Is now usable while under a Fear effect, which will also remove the Fear effect.
# Bloodthirst - Design changed. Bloodthirst is now an instant melee attack that causes damage equal to 30% of the warrior's attack power. In addition, the next 5 successful melee attacks will restore health.
# Concussion Blow - No longer requires purchase of the Improved Revenge talent.
# Shield Discipline - Removed and replaced by the new talent Shield Slam.
# New Talent: Shield Slam - Slam the target with your shield, causing damage and has a 50% chance to dispel 1 magic effect on the target. Also causes a moderate amount of threat. Requires the purchase of the Concussion Blow talent.
# Heroic Strike/Sunder Armor/Revenge/Mocking Blow - Tooltips updated to indicate the additional threat caused by these abilities. There have been no changes to the amount of threat caused.

VS. Mage Review:

# Due to significant talent changes, Mages will have all talent points refunded and can be respent. Training costs for all talent spell replacements have been significantly reduced.
# Arcane Explosion is now instant cast and will no longer remove the Presence of Mind effect when used.
# Evocation - Is now available to all mages (via trainer), starting at level 20.
# Conjure Food now has a new rank (Rank 7) available in Stratholme.
# Frost Ward now has a new rank (Rank 5) available as item loot in dungeons.
# Mana Shield - Damage taken will now be absorbed by other absorb spells (e.g. Ice Barrier, PW: Shield) before being absorbed by Mana Shield.
# Dampen Magic - Damage and healing reduction increased on ranks 3 through 5.
# Amplify Magic - Damage and healing bonus increased on ranks 2 through 4.
# Counterspell - Fixed a bug that made counterspell unresistable.
# Combustion - Changed so it only shows in the stacking critical strike buff. You can no longer see the remaining charges.
# Arcane Subtlety - Ranks 2 - Reduces your target's resistance to all your spells by 5/10 and all of your Arcane spells cause 20/40% less threat edit Reduced ranks, aggro reduce effects arcane only
# Arcane Focus - Ranks 5 - Reduces the chance that the opponent can resist your Arcane spells by 2/4/6/8/10%
# Improved Arcane Missiles - Ranks 5 - Gives you a 20/40/60/80/100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles
# Wand Specialization - Ranks 2 - Requires 5 points in Arcane Talents - Increases your damage with Wands by 13/25% edit reduced to 2 ranks
# Magic Absorption - Ranks 5 - When you resist a spell, you regain 1/2/3/4/5% of your max. mana and increases all resistances by 2/4/6/8/10 edit New ability
# Arcane Concentration - Ranks 5 - Requires 5 points in Arcane Talents - Gives you a 2% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%
# Magic Attunement - Ranks 2 - Requires 10 points in Arcane Talents - Increases the effect of your Amplify Magic and Dampen Magic spells by 25/50%
# Improved Arcane Explosion - Ranks 3 - Requires 10 points in Arcane Talents - Increases the critical strike chance of your Arcane Explosion spell by an additional 2/4/6% edit reduced to 3 ranks, max crit % increased.
# Arcane Resilience - Ranks 1 - Requires 10 points in Arcane Talents - Increases your armor by an amount equal to 50% of your Intellect.
# Improved Mana Shield - Ranks 2 - Requires 15 points in Arcane Talents - Decreases the mana lost per point of damage taken when Mana Shield is active by 10/20%
# Improved Counterspell - Ranks 2 - Requires 15 points in Arcane Talents - Gives Counterspell a 50/100% chance to silence the target for 4 sec.
# Arcane Meditation - Ranks 3 - Requires 15 points in Arcane Talents - Allows 5/10/15% of your Mana regeneration to continue while casting
# Presence of Mind - Ranks 1 - Requires 20 points in Arcane Talents Instant/3min. cooldown - When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 sec becomes an instant cast spell.
# Arcane Mind - Ranks 5 - Requires 20 points in Arcane Talents and 1 point in Arcane Resilience - Increases your maximum Mana by 2/4/6/8/10%
# Arcane Instability - Ranks 3 - Requires 25 points in Arcane Talents and 1 point in Presence of Mind - Increases your spell damage and critical strike chance by 1/2/3%
# Arcane Power - Ranks 1 - Requires 30 points in Arcane Talents and 3 points in Arcane Instability Instant/3min. cooldown - When activated, your spells deal 30% more damage while costing 30% more mana to cast. This effect lasts 15 sec.
# Improved Fireball - Ranks 5 - Reduces the casting time of your Fireball spell by 0.1 sec.
# Impact - Ranks 5 - Gives your Fire spells a 2/4/6/8/10% chance to stun the target for 2 sec.
# Ignite - Ranks 5 - Requires 5 points in Fire Talents - Your critical strikes from Fire damage spells cause the target to burn for an additional 8/16/24/32/40% of your spells damage over 4 sec.
# Flame Throwing - Ranks 2 - Requires 5 points in Fire Talents - Increases the range of your fire spells by 3/6 yards.
# Improved Fire Blast - Ranks 3 - Requires 5 points in Fire Talents - Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 0.5/1/1.5 sec.
# Incinerate - Ranks 2 - Requires 10 points in Fire Talents - Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 2/4 %.
# Improved Flamestrike - Ranks 3 - Requires 10 points in Fire Talents - Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 5/10/15%
# Pyroblast - Ranks 1 - Requires 10 points in Fire Talents 125 mana/6 sec cast/35 yd range - Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 Fire damage and an additional 56 Fire damage over 12 sec.
# Burning Soul - Ranks 2 - Requires 10 points in Fire Talents - Gives your fire spells a 35/70% chance to not lose casting time when you take damage and reduces threat by 15/30%. edit added threat reduction
# Improved Scorch - Ranks 3 - Requires 15 points in Fire Talents - Your Scorch spells have a 33/66/100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This vulnerability increase the Fire damage dealt to your target by 3% and lasts 15 sec. Stacks up to 5 times. edit increased vulnerability effect to 3%
# Improved Fire Ward - Ranks 2 - Requires 15 points in Fire Talents - Causes your Fire Ward to have a 10/20% chance to reflect Fire spells while active.
# Master of Elements - Ranks 3 - Requires 15 points in Fire Talents - Your Fire and Frost spell criticals will refund 10/20/30% of their base mana cost.
# Critical Mass - Ranks 3 - Requires 20 points in Fire Talents - Increases the critical strike chance of your fire spells by 2/4/6%.
# Blast Wave - Ranks 1 - Requires 20 points in Fire Talents and 1 point in Pyroblast 215 mana/instant/45 sec cooldown -A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 Fire damage, and dazing them for 6 sec.
# Fire Power - Ranks 5 - Requires 25 points in Fire Talents - Increases the damage done by your fire spells by 2/4/6/8/10%.
# Combustion - Ranks 1 - Requires 30 points in Fire Talents and 3 points in Critical Mass Instant/3 min cooldown -When activated, this spell causes each Fire damage spell you cast to increase your critical strike chance with Fire damage spells by 10%. This effect lasts until you have caused 3 critical strikes with Fire spells.
# Frost Warding - Ranks 2 - Requires 5 points in Frost Talents - Increases the armor and resistances given by your Frost Armor and Ice Armor spells by 15/30%. In addition, gives your Frost Ward a 10% chance to reflect Frost spells and effects while active. edit moved tiers: up 1 slot, left 1 slot
# Improved Frostbolt - Ranks 5 - Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.1/.2/.3/.4/.5 sec.
# Elemental Focus - Ranks 3 - Increases chance to hit with Fire and Frost spells by 2/4/6% edit new ability in place of Permafrost(moved)
# Ice Shards - Ranks 5 - Requires 5 points in Frost Talents - Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 20/40/60/80/100%
# Frost Warding - Ranks 2 - Requires 5 points in Frost Talents - Increases the armor and resistances given by your Frost Armor and Ice Armor spells by 15/30%. In addition, gives your Frost Ward a 10% chance to reflect Frost spells and effects while active.
# Frostbite - Rank 3 - Requires 5 points in Frost Talents - Gives your Chill effects a 5/10/15% chance to freeze the target for 5 sec. edit moved tiers: right 1 slot (to replace forst warding)
# Improved Frost Nova - Ranks 2 - Reduces the cooldown of your Frost Nova spell by 2/4 sec. edit moved tiers: down 1 slot, right 2
# Permafrost - Ranks 3 - Requires 5 points in Frost - Increases the duration of your Chill effects by 1 sec and reduces the target's speed by an additional 4/7/10%. edit moved tiers: down 1 slot, right 1 (under Imp. Bliz.)
# Piercing Ice - Rank 3 - Requires 10 points in Frost Talents - Increases the damage done by your Frost spells by 2/4/6%
# Cold Snap - Ranks 1 - Requires 10 points in Frost Talents Instant/10 min cooldown -When activated, this spell finishes the cooldown on all your Frost spells.
# Improved Blizzard - Ranks 3 - Requires 10 points in Frost Talents - Adds a chill effect to your Blizzard spell. This effect lowers the target's movement speed by 40/60/75%. Lasts 1.5 sec.
# Arctic Reach - Ranks 2 - Requires 15 points in Frost Talents - Increases the range of your Frostbolt and Blizzard spells and the radius of your Frost Nova and Cone of Cold spells by 10/20%.
# Frost Channeling - Ranks 3 - Requires 15 points in Frost Talents - Reduces the mana cost of your frost spells by 5/10/15% and reduces threat caused by Frost spells by 10/20/30%. edit added aggro reduction
# Shatter - Ranks 5 - Requires 15 points in Frost Talents and 2 points in Imp. Frost Nova - Increases the critical strike chance of all your spells against frozen targets by 10/20/30/40/50%. edit Changed prereq. from Frostbite to Imp. Frost Nova
# Ice Block - Ranks 1 - Requires 20 points in Frost Talents - Instant/5 min cooldown -You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 sec, but during that time you cannot attack, move or cast spells.
# Improved Cone of Cold - Ranks 3 - Requires 20 points in Frost Talents - Increases the damage dealt by your Cone of Cold spell by 15/25/35%
# Winter's Chill - Ranks 5 - Requires 25 points in Frost Talents - Frost spells cause a debuff that increases chance to crit with frost effects by 2%, which stacks up to 5 times edit New functionality
# Ice Barrier - Ranks 1 - Requires 30 points in Frost Talents and 1 point in Ice Block 305 mana/instant/30 sec cooldown - Instantly shields you, absorbing 454 damage. Lasts 1 min. While the shield holds, spells will not be interrupted. Now stacks with PW: Shield and gains 10% of +Frost dmg gear. Absorb effects now prioritized over Mana Shield. edit added functionality

---------------------
jakbyscie mieli takie "review" jakie warriorzy (i potem bonus w postaci samych nerfow co patch) to po tym co widze, to mysle sobie, ze byscie okragly rok blizzowi whinowali, ze nie dali wam 10k hp, 5k armor, 10k dmg na hicie itd... zenada. przeciez nikt uber klasy nie zrobi, myslcie troche, musicie miec jakies slabsze punkty.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 22:35 
Cytuj  
A bo warrior to warrio. Jego ciagle nerfują. W magu nie dość że tak naprawde nie było co znerfować to jednak znerfowali lol ?. Poprostu drzewko arcane wymaga przebudowy i tyle. Jest całkowicie gimpniete :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 22:46 
Cytuj  
Oj, poprawki powinny zamknac troche usta whinerom.
Nadal sama idea Arcane drzewka jest lekko rozmyta jezeli nie idzie sie w 31Arc tylko do PoM/Imp CS, gdzie traci sie wiele na niepotrzebnych talentach.
Tak czy siak, posluchali whinow i mozna juz stworzyc kilka naprawde rozniacych sie i ciekowych buildow.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 23:33 
Cytuj  
poprawki sa nieglupie, jest od czego zaczynac :) kolejne potwierdzenie, ze whine to jedyna sila w wowie :)

co do postu, pana (jak zakladam) warriora - l2p.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 23:35 
Cytuj  
Zreszta co to za porownanie? Lista zmian warriora VS lista talentow maga...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 11 maja 2006, 09:51 
Cytuj  
no wygląda to już troszkę lepiej. a teraz wszyscy ładnie WHINE MORE!!! :D :D i moze bedzie jeszcze lepiej. :wink:

szkoda tylko ze wszystko idzie w kierunku pve. threat reduction my ass...

no i oczywiscie smierdzacy frost wciaz bedzie mial najwiekszy uzytek :evil:

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2006, 10:09 
Cytuj  
SharG napisał(a):
no i oczywiscie smierdzacy frost wciaz bedzie mial najwiekszy uzytek :evil:



szczegolnie w naxx, nie chce zgadywac ale jestem w stanie sie zalozyc ze moby w naxx beda mialy podwyzszonego resa na frost spelle


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2006, 10:19 
Cytuj  
ja tam raczej stawiam ze czesc bossow bedzie immune na frost w naxx


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 11 maja 2006, 10:21 
Cytuj  
grats shamani, nadal wiekszosc w PvE gildiach bedzie musiala miec 31+ punkty w resto z mana tide :|

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 maja 2006, 10:28 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
Sadze ze ponad polowa graczy nie widziala nawet lucka a gdzie do endgame??? Wnioskuje to po tym ze czesto inspectuje losowych ludzi w if i calkiem sporo ludzi nie ma ani kawalka itemu z mc+


Hmmm byłem w MC nie raz i dwa :]
Swego czasu dośćczęsto tam bywałem :]
Nie widziałem tam tylko ostatniego bossa.
Jakbyś mnie zinspectował to byś zauważył, że mam jednego epica tylko, a jest nim hełmik z questu shamańskiego w scholomance:p
Po takim inspectowaniu odrazu wyciągnąłbyś wnioski że nigdy nie widziałem Mc na oczy....

W mojej byłej gildi zanim odszedłem było z 10 magów z czego 7-8 chodziło dość regularnie do MC i każdy z nich miał jakiś epic ....
Co to daje ?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2006, 10:41 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Fabianek napisał(a):
Sadze ze ponad polowa graczy nie widziala nawet lucka a gdzie do endgame??? Wnioskuje to po tym ze czesto inspectuje losowych ludzi w if i calkiem sporo ludzi nie ma ani kawalka itemu z mc+


Hmmm byłem w MC nie raz i dwa :]
Swego czasu dośćczęsto tam bywałem :]


hmmm w jednym mc dropuje 30+ itemow, widocznie nie zbyt czesto bywales lub miales wyjatkowego pecha do dropa.


Cytuj:
Nie widziałem tam tylko ostatniego bossa.
Jakbyś mnie zinspectował to byś zauważył, że mam jednego epica tylko, a jest nim hełmik z questu shamańskiego w scholomance:p
Po takim inspectowaniu odrazu wyciągnąłbyś wnioski że nigdy nie widziałem Mc na oczy....

W mojej byłej gildi zanim odszedłem było z 10 magów z czego 7-8 chodziło dość regularnie do MC i każdy z nich miał jakiś epic ....
Co to daje ?


Fabianek napisał(a):
co by ustalic od kiedy zaczyna sie endgame content to zalozmy ze od ubicia ragnara.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.