mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 maja 2006, 02:34 
Cytuj  
Nie mysle sciagac sie z rogue w dps, to raczej koncepcja na tankowanie nieco inaczej. :wink: Jakies pol roku siedzie w full prot, tankowalem wszystko w zg/mc/aq20/bwl i czlowiek w pewnym momencie chce sprubowac czego innego, zwariowanego i nieschematycznego. :D

Bloodthirst w polaczeniu z Lifestealing i Flurry przy szybkiej broni jaka tank uzywa daje calkiem ciekawe przynajmniej teoretycznie zrodlo dodatkowego leczenia. Braki o ktorych wspominasz w skilach shieldowych choc wazne sa czesciowo rekompensowane przez sprzet+enchanty.

Zdaje sobie sprawe ze to tank w wersji slabszej, ale moze to tank w wersji tylko nieznacznie slabszej?


_________________
Maiori Cede

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 maja 2006, 03:12 
Cytuj  
Z punktu widzenia healera da sie, tylko po co ryzykowac [otrzymywac wiecej dmg] dla zwiekszenia dpsa. Ofc jak z full prot masz zamiar dla zabawy sie zmienic to imho warto dla samego sprawdzenia i potestowac sobie role 2ndary tanka budujacego sobie hate damagem.

Ogolnie troche brak tych paru skilli w prot, ale to zrozumiale kiedy sie chce zachowac 31 fury.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 42
Dołączył(a): 12.05.2006
Offline
PostNapisane: 31 maja 2006, 07:53 
Cytuj  
witam ja mam prosbe:)czy mogli byscie mi dac najlepszy build zeby sie najszybciej lvlowalo:)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 maja 2006, 14:27 
Cytuj  
@Razel a nie zauwazyles pewnej sprzecznosci? Dajesz w talenty ktore dzialaja po byciu victim of critical strike, a jednoczesnie jestes tankiem ktory minimalizuje szanse na dostanie crita poprzez defa...
Imho to sie trzyma kupy.

Ja ostatnio chcialem zmiany i sobie zafundowalem 31/5/15 i gra sie bardzo fajnie, tym bardziej ze mam fajny 2h i quela, wiec sword spec czasem i podczas tankowania procnie :)

A do robienia dobrego dmg w fury potrzebujesz sprzetu na fury. W mighcie/wrath'cie duzej roznicy nie bedzie imho. A i kwestia czy chcesz build zeby sobie od czasu PvP w innym sprzecie porobic, czy samotne PvE...

Wiem jak przykry po jakims czasie jest full prot build...


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 31 maja 2006, 15:07 
Cytuj  
SS dostal ciekawego buffa... zobaczymy co z tym bedzie ^^


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 maja 2006, 15:07 
Cytuj  
@KromeR, tak, masz racje pewna sprzecznosc istnieje, co prawda tank mimo tych inwestycji w def nadal dostaje crity ale faktycznie o tym nie pomyslalem.

Do 31/5/15 jakos nie mam przekonania, 15 w prot to nieco za malo, a i brak Piercing Howl by mi mocno doskwieral na razorgore i pierwszej fazie nefa. :wink:


_________________
Maiori Cede

**

Posty: 484
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 maja 2006, 21:25 
Cytuj  
Needuje kilka mark dla warriora, mozliwe ze ktos z was bedzie wiedzial osochos i wyrazi chec pomocy.

1) charge + zmiana na zerg stance
2) jesli stance nie jest arms to zmiana na arms => overpower => powrot do poprzedniej stance
3) jesli stance nie jest def to zmiana na def => disarm => powrot do poprzedniej stance

Byc moze te makra sa trywialne ale po prostu nigdy nie mialem z czyms takim kontaktu a wow.forumz sie cos zrabaly. Z gory thx.


_________________
Raylah Blood Elf Paladon
Burning Legion EU-PVP
HEAL GNOEM YOU HAEV IT??

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 08:09 
Cytuj  
kromeq napisał(a):
Wrzuce tu cos od siebie:

"Overpower" This macro checks for battle stance - GetShapeshiftFormInfo(1) - If in stance it casts overpower, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;


i wszystkie:

"Taunt" This macro checks for defensive stance - GetShapeshiftFormInfo(2) - If in stance it casts taunt, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Taunt()"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

Pummel
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Pummel(Rank 2)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

Blow
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Mocking Blow(Rank 5)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

Wirl
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Whirlwind"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

Intercept
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Intercept(Rank 3)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

Hamstring
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Hamstring(Rank 3)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

"Execute" This macro checks for battle stance - GetShapeshiftFormInfo(1) - If in stance it casts execute, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Execute(Rank 4)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

"Overpower" This macro checks for battle stance - GetShapeshiftFormInfo(1) - If in stance it casts overpower, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

"Charge" This macro checks for battle stance - GetShapeshiftFormInfo(1) - If in stance it casts charge, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Charge(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

"Revenge" This macro checks for defensive stance - GetShapeshiftFormInfo(2) - If in stance it casts revenge, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Revenge(Rank 4)"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

"Disarm" This macro checks for defensive stance - GetShapeshiftFormInfo(2) - If in stance it casts disarm, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Disarm()"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;


Ps.żeby makro działało musisz usunąć entery (musi być ciągła linia). tu jest połamane na potrzeby forum



Jak widzac takie makro moze i skomplikowanie wyglada ale mozemy je sobie przerabiac na wlasne potrzeby wg uznania. Podstawa sa 2 miejsca.
Popierwsze numer stance ktory nam sprawdza:

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Revenge(Rank 4)"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

Jezlie w nawias wstawimy:
1 bedzie sprawdzac battle stance,
2 - defence,
3 - berserker.

Kolejne miejsce to "czar: jaki rzucamy. Trzeba pamietac ze kazda umiejetnosc jakiej urzywamy to spell stad tez w to miejsce wstawiamy DOKLADNA NAZWE (wraz z malymi i duzymi literami oraz ew. ranga w nawiasie) umiejetnosci jakiej chemy urzyc.

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Revenge(Rank 4)"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

Mysle ze jak porownacie sobie kilka makr ze soba zlapiecie o co chodzi jesli nie pisze zbyt jasno.

Makro dziala w ten sposob, iz sprawda wpierw stance na jaki jest zaprogramowane, a w przypadku jezeli nie jestesmy w nim odpala ten stance. Nastepnie musimy kolejny raz nacisnac ten sam przycis aby "odpalic" konkretna umiejetnosc.

Przy ustawianiu makr na pasku pamietamy ze przy zmianie stance zmienia sie nam dolna belka, wiec jesli umiescicie makro na niej to po pierwszym nacisnieciu moze sie okazac, ze makro wam zniknelo :) No ale chyba tego nie musze tlumaczyc nie? :D

***********************************************************

Ps. To jest text z naszego forum. PIerwotny text dal chyba kiedys Desh tutaj. Mam nadzieje ze to zaradzi twoim problemom.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.


Posty: 32
Dołączył(a): 10.04.2006
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 08:10 
Cytuj  
Co myslicie o takim buildzie dla tanka klik
Czy moze lepiej przesunac 6pkt z Arms do Prot i przeznaczyc je na Iron Will oraz Shield Slam??

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 08:15 
Cytuj  
@leonz

Rozumiem ze masz fajny toporek, ale czy nie lepiej zamiast dawac w axe spec dac te 4 pkt w cruelty z frury? Wtedy masz 4% crita do wszystkiego...

Pozatym ja uwazam ze Aanger menagement sie nie przydaje do niczego. W PvP konczysz overpowerem, w PvE podobnie a w masz PvE masz duzo rage.

Pozatym nie masz zadnej topowej umiejetnosci... (31pkt) Ja tam nie wiem, ale hybryda jakos mi ie przypadla do gustu na pierwszy rzut oka.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 10:31 
Cytuj  
Gralem sobie warkiem na Test Realmie w full tier 2 i powiem ze warrior w Def jest niezly do solowania. Zabilem bossa w Tyrs bodajze lvl 62 elite ze strata 1/3 hp :P


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 13:34 
Cytuj  
Warkiem w epikach rank 14 tez bys go zabil ze strata 1/3 hp bo o wiele szybciej ;)

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 13:42 
Cytuj  
BiGi napisał(a):
Warkiem w epikach rank 14 tez bys go zabil ze strata 1/3 hp bo o wiele szybciej ;)


Jestem niemal pewien ze bym go zabil szybciej ale napewno z wieksza strata HP :) Ogolnie Tyrs z main tank buildem tarcza i 1h bilem elity bez straty nawet 10 % hp :) bardzo mi sie to podobalo ;p


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 14:05 
Cytuj  
no widzisz i tu sie mylisz troszeczke itemki do tankowania daja str sta def itemki pvp str sta agi, im wiecej agi tym wiekszy crit ale i zarazem dodge,duzo dodge'a duzy dmg=szybciej padajace moby z mniejsza strata hp


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 14:24 
Cytuj  
Marti napisał(a):
no widzisz i tu sie mylisz troszeczke itemki do tankowania daja str sta def itemki pvp str sta agi, im wiecej agi tym wiekszy crit ale i zarazem dodge,duzo dodge'a duzy dmg=szybciej padajace moby z mniejsza strata hp


Strasznie to wszytsko uprosciles ale na szczescie to wcale nie jest takie proste. Dlatego czesto w PvE zeby zabic jakiekos silnego moba trzeba sie przezucic z 2h na 1h + shield nawet jak jest sie z-nie-prot-buildem.


ps Zawsze mnie to interesowalo wienc sprawdzalem to wiele razy.


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu


Posty: 21
Dołączył(a): 26.04.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 17:08 
Cytuj  
Dokładnie. Dobry tankowy gear jest ok jeśli wiesz jak farmować. Moby padaja szybko i bezproblemowo, shield slam, shield bash do przerywania czarów, conccusion blow fajnie działa, padaja jak muchy szybciutko.

Po założeniu crit geara (lionheart, stronghold, pierścionki, pvp set) i 2H, czasem trzeba użyc potka, uciekać, generalnie uważać, jak dwa moby sie pulnie w górnym Tyrs handzie to trzeba wiać, a to wstyd ;-)

Pozdro


Posty: 32
Dołączył(a): 10.04.2006
Offline
PostNapisane: 1 cze 2006, 17:43 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
@leonz

Rozumiem ze masz fajny toporek, ale czy nie lepiej zamiast dawac w axe spec dac te 4 pkt w cruelty z frury? Wtedy masz 4% crita do wszystkiego...

Pozatym ja uwazam ze Aanger menagement sie nie przydaje do niczego. W PvP konczysz overpowerem, w PvE podobnie a w masz PvE masz duzo rage.

Pozatym nie masz zadnej topowej umiejetnosci... (31pkt) Ja tam nie wiem, ale hybryda jakos mi ie przypadla do gustu na pierwszy rzut oka.


Ok, troche zmodyfikowalem tamtego builda i powstalo mi cos takiego:

Arms Talents - 12 points

# Deflection - rank 5/5
# Tactical Mastery - rank 5/5
# Improved Overpower - rank 2/2

Fury Talents - 5 points

# Cruelty - rank 5/5

Protection Talents - 34 points

# Shield Specialization - rank 5/5
# Anticipation - rank 5/5
# Improved Bloodrage - rank 2/2
# Iron Will - rank 5/5
# Last Stand - rank 1/1
# Improved Shield Block - rank 1/3
# Improved Revenge - rank 3/3
# Defiance - rank 5/5
# Improved Sunder Armor - rank 1/3
# Improved Taunt - rank 2/2
# Improved Shield Bash - rank 2/2
# Concussion Blow - rank 1/1
# Shield Slam - rank 1/1

*
Avatar użytkownika

Posty: 182
Dołączył(a): 10.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 cze 2006, 10:06 
Cytuj  
Calkiem niezly a co do solowania to racja 13 ranga i jest super po 1.11 lepsze polaczeniw wyjdzie z itemow 10+12 ranga :) bo wiecej krytykow 8)

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 cze 2006, 13:08 
Cytuj  
Obrazek


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

*

Posty: 68
Dołączył(a): 28.04.2006
Offline
PostNapisane: 3 cze 2006, 18:22 
Cytuj  
z ms/fury buildem zrobilbys to 5 razy szybciej, a hp zeszloby tyle samo albo mniej

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.