koornik napisał(a):
To ze przestanie sie grac z 15 albo i wiecej ludzmi z ktorymi sie gralo od 18 miesiecy?
Haha.
Rozumiem, że już nie możesz się z nimi kontaktować jak razem nie "farmujecie " end game instancji? Przykro mi to stwierdzić ale to bardzo ograniczone podejście do gry
Jest tyle alternatyw że nawet nie chce mi się wymieniać :/
Sentry napisał(a):
mnie martwi jedno...
blizz z kazdym kolejnym patchem, robi gre coraz mniej korzystna dla nowych graczy... przykladowo, ktos kupi wowa powiedzmy w marcu, patrzy na liste serverow, wybiera jakis z fajna nazwa o typie jaki mu pasuje, zaczyna grac, wszyscy lataja w epixach, on dobija w tym czasie do 60, a tu zonk: wszyscy w epixach a on w green/blue! a co z gildia raidujaca zeby tez te epixy zdobyc? gowno, bo green/blue nie przyjmie zadna gildia bwl/aq40... a zg/mc na takim BLu nie ma juz...
streszczajac: WoW przestaje byc gra dla nowych, juz tylko hardkorowe 60 maja co robic, nooby maja coraz trudniej :/
IMO nie do końca. Sporo patchy naprawdę ułatwiło pewne sprawy graczom dopiero, co zaczynającym.
*Nowe questy mid lvl.
*Nowe sposoby zarabiania. (np gold za questy po lvlu 60 co naprawdę pomaga zebrać na epic mounta.)
*Nowe sposoby farmienia reputacji.
*Nawet epic gear do zdobycia w kilka osób.
Do tego zakładasz, że grę na danym serwerze zaczyna jeden gracz. Tak nie jest, imo każdego dnia to jest garstka ludzi na server + rerolle + alty.
Do tego gildie się rozpadają (ktoś odchodzi, jakaś drama itp itd.) tworzą się nowe. IMO zawsze jest miejsce dla nowych graczy. Nie wspominając już, co będzie się działo, kiedy wejdzie BC tzn fala powrotów i fala reroli. Zobaczysz, noob zony będą przepełnione prawie, jak dszień po premierze.