mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 13:03 
Cytuj  
Chodzilo mi o dojrzewanie zmian... Tu sie mylicie bo polityka devsow sie nie zmienia w blizzie, ktos krzyknie eureka na porannym tronie z gazetka w dloni i maja nowa idee ktora wprowadzaja 'od reki'.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 13:04 
Cytuj  
Przemyslana? Nie jestem pewien. Jak ktos wyzej wspomnial, casuale i tak nie beda raidowac. Ludzie mysla, ze jak instance bedzie na 25 osob to bedzie latwiej go zrobic niz 40man. Bullshit. Prawda jest taka, ze beda wymagaly jeszcze wiecej skilla (mniej osob = wiekszy nacisk na pojedynczych graczy) i farmienia niz teraz. Skutek bedzie prawdopodobnie taki, ze casuale beda robic dark citatel w drugim expie na 80 lvlu.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 219
Dołączył(a): 23.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 13:10 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Dla wszystkich whinujacych przypominam. Jak my whinowalismy nt. Szamanów i palow to blizz to olał i zrobił po swojemu. Teraz też tak będzie. To napewno nie ejst zmiana ot tak sobie bo ktoś siedzą na kiblu albo kąpiąc sie krzyknoł EUREKA i pobiegał do devsów. Zmiana napewno dojrzewała miesiącami aż wkońcu zdecydowali że to bedzie dobre. I teraz zdecydowali się wprowadzić.


Ale przeciez kazda ogloszona zmiana w WoWie przynosi whiny. Gram od bety US i sledze od tamtego czasu fora. Cokolwiek Blizz nie zrobil przez pierwsze pare dni od ogloszenia byly whiny. Jako jeden z glupich przykladow: beta - otiweranie zamkow. Kiedys Magowie mieli umiejetnosc Khadgars Unlocking i mogli z uzyciem regentu (klucza) otwierac zamki. Ale na forum trwal wieczny whine od Rogue, ze otiweranie zamkow to powinna byc tylko i wylacznie ich klasowa umiejetnosc. Kiedy Blizzard wreszcie wycofal Magom ten skill, forum napelnilo sie whinami Rogue, ze no kurna teraz ludzie oczekuja od nich ze maja rozwiniety lockpicking a to takie nudne przeciez jest.
Mysle ze devsi Blizzarda naprawde nie bardzo sie przejma tymi whinami, bo jakby robili swoja gre pod whiny z forum, to od 2 lat by sie w niej nic nie zmienilo.

cypis napisał(a):
Przemyslana? Nie jestem pewien. Jak ktos wyzej wspomnial, casuale i tak nie beda raidowac. Ludzie mysla, ze jak instance bedzie na 25 osob to bedzie latwiej go zrobic niz 40man. Bullshit. Prawda jest taka, ze beda wymagaly jeszcze wiecej skilla (mniej osob = wiekszy nacisk na pojedynczych graczy) i farmienia niz teraz. Skutek bedzie prawdopodobnie taki, ze casuale beda robic dark citatel w drugim expie na 80 lvlu.


Nikt nie mowi ze Instance bedzie latwiej zrobic. Za to zlozyc raid bedzie latwiej, o 15 osob latwiej. Znalezc te 25 myslacych i przychodzacych osob jest o wiele latwiej od 40. I ja sie osobiscie ciesze ze 25 osobowe raidy beda wymagaly wiecej od indywidualnego skilla. O to chodzi moze wreszcie raiding bedzie funem samym w sobie, bo narazie to jest fun tylko jak zrobisz fist killa, albo zgarniesz epix. Jak chce sie pobawic ta gra i sprawdzic skilla to ide do jakiegos 5 mana w 3 osoby, bo to akurat od healera wymaga skilla, szczegolnie przy happy pullach :).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 13:23 
Cytuj  
jak ktos gral tylko w WoW to nic dziwnego ze dziwia go whine po kazdym content ,to jeszcze nic zebyscie widzieli jaki whine na SoE bylo jak zmienili expowanie w SWG


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 13:28 
Cytuj  
Taa omyślmy że 25-osobowe instancje są ponieważ:
-devsi wyszli z założenia są łatwiej taką zaprojektować, trzeba poświecic mniej czasu, mniejsze koszta itd
-nikt nie powiedział ze 25 osobowa instancja w TBC to bedzie taki Naxx (poziom trudnosci) tylko ze z capem zmniejszonym do 25 lol
-Nie znamy nowych spelli, projektów, nowych ficzerów itd, które będą wpływac na proces robienia instancji
-nie wiem jaka dokładnie bedzie różnica miedzy 60 a 70 levelowym charem
-nie znamy nowych talentów
-nie wieadomo czy wkoncu klasy prestizowe będą czy nie (co miało by duzy wplyw na PvE)
-tak naprawde to gówno wiemy pozatym ze cap bedzie 25. Widzialiscie nowe instancje. Widzieliscie jak są zaprojektowane. NIE. To nie jest zmiana która wprowadzona bo ktoś sobie coś ubzudrał, napewno mają w tym swój cel. I najwcześniej o nim dowiemy w czasie beta-testów.

**

Posty: 481
Dołączył(a): 2.07.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 13:28 
Cytuj  
Ile z osób tu wypowiadających się ma więcej niż 25 dobrych znajomych? To możliwe oczywiście ale ciężko utrzymać dobre kontakty z tyloma osobami. Dla mnie np 25 raid jest dobrym pomysłem bo ilość moich kolegów/koleżanek oscyluje w granicach 15. Także o ile zebranie 40 osób stanowiło poważny problem to zebranie 25 do raidu nie powinno stanowić żadnego.

W/g mnie zmiana na plus.

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 13:51 
Cytuj  
Tak, jak juz ktos napisal: to jest zmiana, ktora moze sie mocno odbic na istniejacych high-endowych gildiach, ale dla gry/community jako calosci pewnie wyjdzie na plus. Masa gildii rozpadla sie (szczegolnie Horda) z prozaicznego powodu: nie mieli 40 ludzi do regularnych rajdow = nie mieli progresu = kolejni czlonkowie zaczeli sie wykruszac.


_________________
That's a FKIN' 50 DKP MINUS!
-- retired --

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 13:54 
Cytuj  
ArteC bardzo ladnie wszystko napisal... i iniside tez xD

cypis napisał(a):
(ciach) na e3 ktore bylo calkiem niedawno byla mowa o 40man raidach.

taaa?

zobaczmy wiec fragmenty traktujace o instancjach z tego co blizz wypuscil na E3:
Cytuj:
We want to get them into instances;we don't want them to feel like they're stepping on each other's toes.


Cytuj:
As far as raid instances go, you'll get to experience Hellfire Citadel. It's a "winged dungeon"-like Scarlet Monastery. You've got two five-man "level-up" wings levels 60 to 62. Then you have one five-man level-70 wing like a Dire Maul or a Stratholme, and it's also got an Onyxia-style raid in it. We're trying to do much more where we bridge the content up so everyone can get the Hellfire Citadel experience in their own comfort zone.

We will have some badass raid zones like the Black Temple, which is pure endgame raid. We're going to have The Caverns of Time: The Battle for Mount Hyjal, the final mission of Warcraft 3 where the Night Elves banded together with Jaina and Thrall to defeat Archimonde.

We're also going to try some new stuff with raid instances. We're going to do a 10-man raid instance called Karazhan on the raid save timer. That should really feel like endgame content for people that don't want to raid with anything more than 10. That'll just be the tip of the iceberg for the real raiders that want to go out and experience the big, epic content.


Cytuj:
Karazhan will be the start for that. In our current five-man dungeons, the bosses are your reward for putting up with 20 to 30 minutes of clearing through normal creatures. Karazhan is where we're going to start telling players that you will need tactics to defeat some of these bosses. It's bigger than any other dungeon existing in WOW right now. It'll be easy early on, but you'll feel like you've really earned it by the time you get to the end.


Ja tu nigdzie nie widze zeby mowili cos o 40 osobowych instancjach, chcieli by gracze mieli wybor to maja, wraz z dodatkiem dostaniemy kilka nowych "mniejszych" instancji...

Zas w tekscie ktory wywolal taka burze trzeba pamietac ze ten limit 25 osob tyczy sie tylko dodatku (i to na starcie, nikt nie zaprzeczyl ze Outlandsy nie beda rozwijane pod tym wzgledem), a nie krolestw czy kalimdoru...


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 13:58 
Cytuj  
Hmm wczoraj wstałem lewą nogą to mały flame się zrobił, ale imo pewne osoby sobie zasłużyły. Ale nvm.

Teraz trochę na spokojnie.


1)Nie rozumiem narzekań na to, że Blizzard niszczy gildie i rozdziela _przyjaciół_ (Tak nacisk na to słowo, bo wszyscy strasznie go nadużywają. Nagle ni z tego ni z owego wszyscy raiderzy mają wiernych 49 przyjaciół, z którymi nie mogą się rozstać <chlip>)

Wiem, że jak się znajdzie dobrą gildie to jest ona jak skarb, ludzie są świetni i to właśnie gra z tymi konkretnymi ludźmi daje największy fun. Jednak, dlaczego ta zmiana miałaby cokolwiek zepsuć?


-Gildia się rozpadnie:
Nie możecie mieć przyjaciół poza gildią? To nie to samo? Czemu? Co za problem zrobić wspólny wypad raz na jakiś czas do mniejszej instancji? Albo spiknąć się mieszaną grupą z różnych gildi i zrobić ten 25 man raid? IMO jeszcze więcej funu jeżeli dani ludzie na co dzień nie raidują razem. Do tego trudniej, większe ryzyko wipe, a przecież hardcore gamers lubią jak jest trudniej. Co za problem sobie przez jakiś komunikator pogadać. Posiedzieć w goldshire (albo gdzie tam horda przesiaduje jak jest znudzona) i powspominać dawne czasu. Możliwości jest naprawdę ogrom.


-Gildia będzie miała dwie grupy, A i B, grupa A lepiej wyposażona szybciej robiąca progres i grupa B gorsza.
No i co z tego? Przecież jesteście gildią przyjaciół nie? Sorry ale dla mnie przyjaciel != zawiść że jemu idzie lepiej a mnie gorzej. To jakieś chore podejście zakładać, że zżyta gildia się przez coś takiego rozpadnie. Możliwe tylko jak wszyscy są, epic obsesed. W normalnym przypadku to raczej ta słabsza grupa cieszyłaby się z bycia w takiej dobrej gildi (renoma) oraz z tego, że mogą np uczyć się na błędach bardziej zaawansowanych kolegów. Zresztą, co przeszkadza wymienić od czasu do czasu małą cześć ludzi między składami? To taki problem jest w zżytej gildi?


-Dla mnie cały fun to first kill z przyjaciółmi.
OMG no normalnie nie wiem, co na to powiedzieć. Może zapytam: jesteście przyjaciółmi dla tego, że robicie razem first kille czy może robicie first kille razem dla tego, że jesteście przyjaciółmi? IMO jak odp. 1 to nie ma, po czym płakać


Podsumowując to, jeżeli gildia jest taka przyjacielska to chyba przez minimum trzy miesiące powinna znaleźć rozwiązanie?



2)Raid 25 man wcale nie jest casual friendly.

To zależy, co rozumiemy przez pojęcie casuala. Dla mnie to ktoś, kto loguje się kilka razy w tygodni na godzinę. Może raz czy dwa na dwie lub trzy. Do tego jest w małej gildi 10-15 osób, z którą robi od czasu do czasu jakieś UBRS / Strat /Scholo i czasami jak się umówią z inną gildią to robią np ZG albo AQ20

Dla większości raiderów, casual z niewiadomych przyczyn jest równoznaczny z noskilem. Przecież to, że ktoś nie poświęca tyle czasu grze, nie znaczy, że gra gorzej? WTF, naprawdę jak można tak myśleć.
Kolejnym argumentem jest to, że casuale nie będą mieli czasu na godziny umierania i ćwiczenia taktyk. Ja zapytam niby, dla czego? Skąd pomysł, że casuale nie lubią wyzwań? Ludzie wyluzujcie, casual odnosi się tylko do czasu spędzonego przed grą a nie do tego, że ktoś chce easy mode, epiki na tacy itp itd., Więc imo będą robić te instancje. Ofcourse wyćwiczenie taktyk zajmie im 10x więcej czasu niż raiding gildi, ale gdzie tu problem?

Pomijając sprawę casuali, jest jeszcze tona graczy, którzy grają codziennie po kilka godzin, ale nie chcą iść do bezosobowej (ich zdaniem) wielkiej gildi. Wolą swoją małą gildie złożoną z RL przyjaciół. Jedyne, co mają szanse robić teraz to, ZG i AQ20. Ta zmiana da im możliwość aktywnego uczestniczenia w całym end game co jest super posunięciem ze strony Blizzarda bo moim zdaniem to właśnie takie małe gildie to większość graczy w wowa.

To, co się liczy to to, że Blizzard dodaje end game content dostępny dla dużo szerszej liczby ludzi niż do tej pory. Jednak, Elitarne gildie whinują w niebo głosy. Może pora zauważyć coś po za czubkiem swojego nosa. Może ta zmiana jest trudna dla was, ale czy w ogóle dostrzegacie jak wiele osób ona cieszy? To nie jest tylko wasza gra, co więcej jesteście tak naprawdę w mniejszości. Krótko mówiąc, imo raiding gildie skoro są tak pełne genialnych ludzi powinny mieć 10x mnie kłopotów przez konieczność dostosowania się do 25man cap niż casuale i małe gildie muszące dostosować się do 40 man cap.



To be honest niektóre wypowiedzi ludzi w tym temacie mnie hardcorowo wqrwiły. Kompletny snobizm i klapki na oczach niepozwalające dostrzec, że w tą grę poza nimi grają jeszcze setki tysięcy graczy, którzy także mają ochotę aktywnie uczestniczyć w tym, co rzekomo w MMO jest najważniejsze, czyli w end game. Widać, co po niektórzy, zanim zostaną dopuszczeni do gry w tak dużej społeczności powinny przejść jakiś przyśpieszony kurs do życia w społeczeństwie (jak nie być socjopatą w 40 krokach xD) czy cuś


_________________
Obrazek

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 14:35 
Cytuj  
Zeby być całkiem szczery, nie mam pojecia, dlaczego sie tak do tego ,,casual'' niektorzy tak przyczepili. :P

Moze i Blizz myslał bardziej o casual, czy jak to chcecie okreslic, ale mi się tak wcale nie wydaje.

25 osobowy raid jest latwiej zrobic na low-pop serwer.
dodajmy low pop i horde, i generalnie zaczyna wygladac to gorzej na wiekszosci serwerow - szczegolnie jezeli chcesz miec mozliwosc rekrutacji ludzi nie w lvl 60 greens/blues - dosc istotne jezeli gildia nie planuje robienia BWL/MC czy aq40.

Nie tak dawno bylo dosc duzo postow na US/R&D na temat umierania gildii hordy na low-pop serwerach, szczegolnie po wprowadzeniu transferow.

Blizz nawet jezeli nie odpowiada, to 10+ stron watek na R&D przeczyta. Problem jest, i imho, po prostu staraja sie teraz znalezc na to rozwiazanie - bo z pewnoscia planowali 40-man w BC jeszcze kilka miesiecy temu.

Dobre? zle? mi sie podoba - ale tez nie jestem w jakiejs daleko w naxx guildi.

natomiast nie mieszał bym w to ,,casual'' graczy, bo ci ktorzy graja raz/dwa razy w tygodniu czy tez wiecej ale bez zaangazowania, zobacza te instancje tylko jezeli gildia ich tam wezmie. Identycznie jak jest obecnie.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 14:43 
Cytuj  
Cytuj:
Ja tu nigdzie nie widze zeby mowili cos o 40 osobowych instancjach, chcieli by gracze mieli wybor to maja, wraz z dodatkiem dostaniemy kilka nowych "mniejszych" instancji...

Pamietam, ze widzialem gdzies wywiad (film) z devem, ktory twierdzil ze black citadel bedzie 40man. Jak znajde linka to wkleje.

@Ravushimo/Goatus
Watpie czy ktorys z endgame raiders boi sie, ze straci swoj elite status, tu nie o to chodzi. Problem w tym, ze nie bede mogl zabic illidana z ludzmi z ktorymi gralem od naprawde duzego czasu. Albo beda w drugim teamie (gorszym/lepszym, nie oszukujmy sie ze da sie zrobic 2 idealnie zbalansowane party) albo quitne gre z powodu frustracji. Zgadzam sie, ze zmiana jest dobra dla ogolu graczy, ale dla zzytych gildii z 50-60 osobami to koszmar.

http://66.250.45.101/~dtguild/forums/sh ... php?t=3881
^ post 1 i 13 XI dobrze podsumowuja o co chodzi endgame gildiom.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***

Posty: 666
Dołączył(a): 23.07.2006
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 15:02 
Cytuj  
kolejny nerf shamana - bo kto ich wezmie do tej elitarnej 25, kiedy pod reka bedzie 4 palkow? :P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 15:06 
Cytuj  
Wyjdz.
Serio, ile mozna walkowac ten temat?


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 15:19 
Cytuj  
Cytuj:
Zgadzam sie, ze zmiana jest dobra dla ogolu graczy, ale dla zzytych gildii z 50-60 osobami to koszmar.

Wiec o co cała dyskusja. Onie nie robią gry dla garstki wybrańców i dla funu, tylko dla kasy i wszystkich..

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 15:20 
Cytuj  
Jak tu sie nie zgodzic z wieloma osobami ze cap na 25 osob jest ok, piekne i szczytne agumenty, pozostaje jeden problem ... to jest mmo gra w ktorej content powinien byc tworzony pod grupy ludzi i im wieksze tym lepiej ala zabawy. Ja predzej spodziwealbym sie ze w dodatku cap zostanie zwikszony i beda bossy pod 2 rajdy, a moze i wiecej.

Istnieni contentu dla malych grup i duzych sie nie wyklucza, co chyba wiele osob nie rozumie, a decyzja Blizzard mowi "nie" duzym guildii i organizowaniu sie graczy w szersze grupy. Po co wieksze guildje jak potrzeba max 25 osob na rajd, nie ma contentu pvp pod grupy 40 osobowe i wieksze. Jesli BC niesie cap 25 to guildje sie zmnienia, zredukuja liczebnosc itp. Wiec tym bardziej nie ma co czekac na nowe 40 skoro struktura oranizaji w wow sie zmieni.

Zmniana profilu instancji z 5/10/15/20/40 na 5/10/25, udostepnieni shamoano/pladynow dla obu stron ogranicza roznorodnosc i jako takie napeno nie sluzy poprawie zabawy, nie sluzy graczom.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 15:22 
Cytuj  
Wprowadzenie instancji 25 osobowych jest najlepszym co ostatnio slyszalem od Blizza, wiekszosc gildii sie rozlatuje i ludzie nie graja z tego powodu ze nie mozna zebrac 40 ludzi na instancje, jesli beda instancje 25 osobowe to sporo graczy bedzie mialo szanse na dalsza zabawe i co za tym idzie oplaci konto, czyli wszystko co chce Blizz bedzie zrobione, a plakac beda tylko ci co wypruwaja sie na instancjach 24/7 i z nudow juz nie maja co robic z epikami.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 306
Dołączył(a): 29.06.2006
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 15:51 
Cytuj  
Dobra moze zmienmy temat i poklucmy sie teraz na temat honor systemu.

Jesli dobrze zrozumialem nie bedzie "drabinki" wiec nie bedzie tez rang a rewardy bedziemy kupowac mniej wiecej na takich warunkach
Grand Marshal's Claymore
Binds when picked up
Two-Hand Sword
235 - 353 Damage Speed 3.80
(77.4 damage per second)
+26 Strength
+41 Stamina
Durability 120 / 120
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Cost 10.000.000 Honor points
jesli jest tak jak napisalem.. to czy jest jakikolwiek sens aby w ogole zaczynac teraz robic pvp?


_________________
Kazdy czytajacy posty kornika musi zapoznac sie z Regulaminem:

1. Kornik nigdy nikogo nie chce obrazic.
2. Gdyby kornik sprawial wrazenie jakby chcial kogos obrazic patrz -> punkt 1


Wolowin - Lvl 80 Tauren Warrior @ Stormreaver

**

Posty: 219
Dołączył(a): 23.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 16:10 
Cytuj  
koornik napisał(a):
jesli jest tak jak napisalem.. to czy jest jakikolwiek sens aby w ogole zaczynac teraz robic pvp?


Tak jest, jezeli sprawia ci to przyjemnosc. Jezeli masz grupke osob z ktorymi lubisz sie pobawic w PvP. Co ma ten glupi miecz z tym wspolnego?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 16:48 
Cytuj  
Poprostu honor wkońcu nie bedzie pokzywał ekhm "skilla". Do którego nigdy sie nie nadawał.
Jeszcze niech dzadza drabinki gildia, team itd. walki miedzy gildiami i bedziemy happy ;)

**

Posty: 306
Dołączył(a): 29.06.2006
Offline
PostNapisane: 14 sie 2006, 17:46 
Cytuj  
ArteC a teraz wylacz tryb w ktorym kazdy na siebie najezdza i wlacz tryb w ktorym rozmawiamy juz jak szanujacy sie gracze


_________________
Kazdy czytajacy posty kornika musi zapoznac sie z Regulaminem:

1. Kornik nigdy nikogo nie chce obrazic.
2. Gdyby kornik sprawial wrazenie jakby chcial kogos obrazic patrz -> punkt 1


Wolowin - Lvl 80 Tauren Warrior @ Stormreaver

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 86  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.