Goatus napisał(a):
Magowe talenty bardzo mocno podejrzane TBH.
Burnout: increases the damage and mana cost of all spells by 2/4/6% after you hit a Dazed opponent with a Fire spell
Tier 7 - > talent, który zwiększa dmg o 6% ale jednocześnie zwiększa też koszt many. Do tego tylko jak trafimy dazed przeciwnika jakimś fire spellem.
Po pierwsze słabe.
Po drugie potwornie sytuacyjne (czy moby w ogóle mogą mieć dazed debuff?)
Do tego nie ma w ogóle wspomniane jak długo to działa.
Tier 9 -> Summon Water Elemental, summons a water elemental to fight for the caster.
Jakoś niespecjalnie wieże, że dadzą frost magom summona a fire magom nie...
Tier 9 -> Slow: reduces targets movement speed by 50% and attack/casting speed by 20% for 15 sec
68 mana, instant cast.
it only costs 68 mana, is instant cast, and has no cooldown
To z kolei jest strasznie przegięte. Żadna melle klasa nie miała by szans z magiem.
IMO fake
Dazed czyli pod wplywem np. Blastwave.
Nie oczekiwalbym jakichs super konkretnych info, bo koles po pierwsze ma dostep do lvlow 1-20, po drugie spelle spisywane sa prosto od trenera bo potestowac ich raczej nie ma mozliwosci. To samo jest z talentami, on dingnal 10 lvl i spisal wszystkie nowe talenty.
Generalnie z tego co sie orientuje obecna faza alphy jest zeby testowac 1-20 zone bloodelfow, pozniej bedzie czas na dranei (dlatego min. nie ma skilli warriora i szamana). Wiekszosc spell i talentow raczej sie zmieni po okresie przeznaczonym na ich testowanie, wiec nie krzyczalbym od razu ze to fake
Cytuj:
Przy BoP chyba w ogole nie mozna atakowac, co nie? Rzucilbys tego nowego blessa powiedzmy na warka i co? Mag moglby mu skoczyc, a warek i tak nie rzuca czarow, wiec nic by nie stracil. Prawie ze IWIN button.
przy bop jak najbardziej mozna rzucac czary. ten nowy bless bedzie po prostu podobna wersja, ktora bedzie mozna rzucac na melee zeby ich uchronic od trinket magow etc.