mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 08:35 
Cytuj  
to nie jest najlepszy pomysl bo po 1st to nie uczciwe, a po 2nd. autor zapewnia ze w kazdym modzie jest zaszyty "uzytkownik" moda


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:00 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
2nd. autor zapewnia ze w kazdym modzie jest zaszyty "uzytkownik" moda


Autor sobie może zapewniać, nie ma takich zabezpieczeń których nie można złamać.


_________________
whiteman#2717

***

Posty: 835
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:07 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
to nie jest najlepszy pomysl bo po 1st to nie uczciwe, a po 2nd. autor zapewnia ze w kazdym modzie jest zaszyty "uzytkownik" moda

w sensie gdzies w katalogu WTF? :P


_________________
Obrazek

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:16 
Cytuj  
whiteman napisał(a):
Fabianek napisał(a):
2nd. autor zapewnia ze w kazdym modzie jest zaszyty "uzytkownik" moda


Autor sobie może zapewniać, nie ma takich zabezpieczeń których nie można złamać.


ale sa zabezpieczenia nad ktorymi nie oplaca sie siedziec aby je zlamac a to z pewnoscia do takich nalezy

mihn napisał(a):
w sensie gdzies w katalogu WTF? :P


nie znam na tyle lua aby stwierdzic jak, ale jesli lua ma jakas funkcje hashujaca zupelnie przypadkowy hash to moze byc np. char-guild-server.

nie chce mi sie drazyc tego tematu, a swoja droga gra jest platna i placicie bo nie da sie tego obejsc a mod jako ze mozna go ukrasc to juz kombinujecie... ech brak szacunku dla cudzej pracy coz taka oto mentalnosc polaka . moje zdanie jest: nie stac cie nie uzywaj i eot.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:18 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
ale sa zabezpieczenia nad ktorymi nie oplaca sie siedziec aby je zlamac a to z pewnoscia do takich nalezy


oo fak Fabię, zaimponowałeś mi tym zdaniem, naprawdę! zajebiście mi sie podoba. Fakt w 100% je popieram.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:19 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
ale sa zabezpieczenia nad ktorymi nie oplaca sie siedziec aby je zlamac a to z pewnoscia do takich nalezy


[offtop]
Szczerze nie jestem przekonany, bo ludzie siedzą nad nimi nie dlatego że się opłaca, tylko dlatego żeby złamać i dać innym to czego potrzebują :). Uwierz mi, znam kilku takich zapaleńców którzy piszą cracki i różne pierdoły do gier i programów. Oni nie myślą o zarobku. Myślą o "SŁAWIE" : :lol:
[/offtop]


_________________
whiteman#2717

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:22 
Cytuj  
spx blizz wyda patcha rdx sie wysypie i papa to nie jest gra aby 1 crack zalatwial sprawe.

a teraz wrocmy juz do rozmowy o rdx'ie cypis/lutus mozecie wrocic na poprzednia stronke i sprobovwac odpowiedziec mi na pytanka? perfekt bylby link do jakiejs dokumentacji/manuala ale pewnie tkaiego jeszcze nie ma :S


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:24 
Cytuj  
w lua nie da sie nic hashowac ukrywac, masz plain code. Przeczytaj sobie historie rdx'a od poczatku jak to wygladalo i jak Ven zabezpieczal go ( i jak to drugi koles lamal). Musze powiedziec, ze jak na tak slabe zabezpieczenie kodu modow, robi to naprawde wysmienicie ( zabezpiecza), ale wszystko sie da zlamac.


_________________
Nie mam pomyslu na signature

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:29 
Cytuj  
@Fabien
Warnery mozna przesuwac po wpisaniu /rdx unlock.
Dokumentacji zadnej nie ma, bo rdx to leaked mod i nie jest supportowany przez Veni.


_________________
cypis#2942
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:34 
Cytuj  
lutus napisał(a):
w lua nie da sie nic hashowac ukrywac, masz plain code

Tak mi się wydawało właśnie, ale myślałem ze może RDX działa jakoś inaczej. Na zasadzie odpalonego w tle programu etc.


_________________
whiteman#2717

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:42 
Cytuj  
lutus napisał(a):
w lua nie da sie nic hashowac ukrywac, masz plain code. Przeczytaj sobie historie rdx'a od poczatku jak to wygladalo i jak Ven zabezpieczal go ( i jak to drugi koles lamal). Musze powiedziec, ze jak na tak slabe zabezpieczenie kodu modow, robi to naprawde wysmienicie ( zabezpiecza), ale wszystko sie da zlamac.


chyba nie rozumiesz mnie, chodzilo mi o cos w stylu ze np. w kodzie moda bedzie wynik funkcji (nie wiem czy istnieje w lua ale w sumie powinna lub jakis odpowiednik) md5("Milea-Inner_Sanctum-EU-Silvermoon") lub jakiesj podobnej. pozwalajacy autorowi moda wytropic przeze kogo byl wyciek i dac mu bana a nie zabezpieczajacej przed kopiowaniem.

zreszta kto chce to kupi kto chce to ukradnie a kto chce bedzie uzywal ct_ra.

@cypis thx :D


a co do uzywania rdx przez moja gildie kto chce to uzywa kto nie to nie nie ma przymusu, oficerowie czekaja na ct_ra 2.0 i wtedy pewnie zdecyduja.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 10:02 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
chyba nie rozumiesz mnie, chodzilo mi o cos w stylu ze np. w kodzie moda bedzie wynik funkcji (nie wiem czy istnieje w lua ale w sumie powinna lub jakis odpowiednik) md5("Milea-Inner_Sanctum-EU-Silvermoon") lub jakiesj podobnej. pozwalajacy autorowi moda wytropic przeze kogo byl wyciek i dac mu bana a nie zabezpieczajacej przed kopiowaniem.


To mozna zrobic i oczywiscie to zrobi - po to masz podac true nick ingame i server, proste. Poza tym z leaked wersji nigdy nie zrobisz updatow, bo ktos je by musial ci je dawac ( a maja sie co 2 tygodnie mniej wiecej pojawiac)

Ja tez czekam na ctra2.0, na razie mi ten rdx bardzo pasuje, ale jakbym mial placic za niego regularnie ... to bym sie zastanawial


_________________
Nie mam pomyslu na signature

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 10:10 
Cytuj  
lutus napisał(a):
Ja tez czekam na ctra2.0, na razie mi ten rdx bardzo pasuje, ale jakbym mial placic za niego regularnie ... to bym sie zastanawial


hehe chyba prawie kazdy czeka na ct_ra 2.0 ;-)

najbardziej to mi sie podoba boss mod jak znajde chwile to poczytam sourca moze bedzie na tyle prosta edycja ze bedzie mozna w prosty sposob dodac wlasne encountery.

a co do barow i akcji pod nimi sa zajebiste do czasu.....


...missclicka na loatheb'ie ;-) ht rank4 zamiast ht r11 to bolalo


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 11:47 
Cytuj  
lutus napisał(a):

To mozna zrobic i oczywiscie to zrobi - po to masz podac true nick ingame i server, proste. Poza tym z leaked wersji nigdy nie zrobisz updatow, bo ktos je by musial ci je dawac ( a maja sie co 2 tygodnie mniej wiecej pojawiac)

Ja tez czekam na ctra2.0, na razie mi ten rdx bardzo pasuje, ale jakbym mial placic za niego regularnie ... to bym sie zastanawial

Najprawdopodobniej bedzie jedna oplata (dla jednej osoby/calej gildii) za dostep do czesci forum w ktorym beda updaty.
Co do ctra 2.0 to jestem raczej pesymistycznie nastawiony, to jest proba odpowiedzi na rdxa, w ktorym wszystko mozna dowolnie sobie ustawic. Raczej na pewno nie bedzie tak bardzo dopracowany jak mod Veni, bo hm ... bedzie za darmo :wink:


_________________
cypis#2942
Obrazek

***

Posty: 835
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 12:05 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
chyba nie rozumiesz mnie, chodzilo mi o cos w stylu ze np. w kodzie moda bedzie wynik funkcji (nie wiem czy istnieje w lua ale w sumie powinna lub jakis odpowiednik) md5("Milea-Inner_Sanctum-EU-Silvermoon") lub jakiesj podobnej. pozwalajacy autorowi moda wytropic przeze kogo byl wyciek i dac mu bana a nie zabezpieczajacej przed kopiowaniem.

to też dość łatwo wyszukać. tylko trzeba miec addon od dwóch różnych źródeł ;]


_________________
Obrazek

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 12:25 
Cytuj  
omg rly?

sposobow na zabezpieczanie open source kodu jest conajmniej tyle co na jego odbezpieczenie.

mozesz "zabrudzic" kod ale sa aplikacje ktore automatycznie oczyscia. mozesz wprowadzic dlugie nazwy zmiennych ale co z tego jak sa aplikacje ktore skroca je automatycznie.
mozesz cala aplikacje umiescic w jednej linijce, ale co z tego skoro sa aplikacje ktore ladnie go pofarmatuja

i tak mozna bez konca.

chodzi oto aby nie tyle zabezpieczyc kod co raczej znalesc przeciek a to mozesz zrobic maja nawet 1000 roznych zrodel.

najprostrza metoda nie do wykrycia:
- randomowe nazwy zmiennych (powiedzmy 32 znakowe totalny random na kopie - uprzedzajac pytanie taka aplikacje napisac co cos tkaiego przeformatuje pojedynczy plik ~15min)
- jedna zmienna bedzie miala nazwe taka sam jak wynik funkcji md5(char - guild - realm) (wynik md5 to 32znaki iirc)


kkthxbai oczywiscie powyzszy sposob mozna obejsc ale trzeba o nim wiedziec.

dobra juz nie chce mi sie dyskutowac na ten temat jak poweidzialem kto chce niech kradnie/kto chce niech kupuje a kto chce niech uzywa ct_ra. open source jest "open" ale mozna w nim "ukryc" spokojnie krotkie informacje znane tylko autorowi.

jak juz tez wczesniej powiedzialem nie ma zabezpieczen ktorych nie da sie zlamac, sa tylko takie nad ktorymi nie oplaca sie siedziec zeby je zlamac.

siedziec tydzien zeby zlamac cos co bedzie uzywane przez tydzien? kkthxbai


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.