mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 15:06 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Napewno grales w 5v5 z TBC..

Mowie o grupowym pvp, w ktorym liczy sie stamina i armmor - w BC to sie nie zmieni.
Cytuj:
Armora no tak. Armora z Cloth armoru mozna miec naprawde duzo? ile z 1k ?

Jako priest mam 3,5k selfbuffed w sprzecie do pvp.
Cytuj:
Co z tego ze bede mial nic. Ice Block, Ice Barrier, Mana Shield i licze na to ze ktos laskawie pomoze w >grupowym< pvp.
Ekhm ok. Ile strzałów musi dać warrior zeby zdjac maga z 5k~HP ?
Kazdy gra jak lubi wiec EOT i sie wiecej nie klucimy w tym temacie.

Ja sie nie kloce. Widac, ze nie masz doswiadczenia w group pvp, wiec powtorze jeszcze raz: im wiecej masz hp tym lepiej dla ciebie i healera ktory jest z toba w party. Co z tego, ze bedziesz mial 7k many skoro jednoczesnie zgimpujesz hp pool i dla kazdego porzadnie ubranego dpsera bedziesz na 3 strzaly?


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 15:52 
Cytuj  
Cytuj:
Jako priest mam 3,5k selfbuffed w sprzecie do pvp.

Mag bez buffów == około 1k armoru w najelpszym sprzecie. Mag z buffami okolo 1700 armoru. Takie ilosci mozna sobie wsadzic wiadomo gdzie ;].
Priest ma AFAIR Inne Fire. (ten buf na 10 minut zwal jak zwal) i on faktyczie dodate sporo armoru..
Cytuj:
Mowie o grupowym pvp, w ktorym liczy sie stamina i armmor - w BC to sie nie zmieni.

A tu pewnosci miec nie mozemy do czaasu az zobaczymy :D

Cytuj:
im wiecej masz hp

Wiem ze w PvP liczy sie HP i +dmg. Ale czy musi mi sie to podobać ? ok.. Koniec. Zmienmy temat na to dlaczego jeszcze nie pokazali nowych spelli 1-60?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 16:02 
Cytuj  
iniside napisał(a):
A tu pewnosci miec nie mozemy do czaasu az zobaczymy :D

Jak to nie ma pewnosci? Wystarczy popatrzec jakie staty maja sety za areny.

Cytuj:
Wiem ze w PvP liczy sie HP i +dmg. Ale czy musi mi sie to podobać ? ok.. Koniec. Zmienmy temat na to dlaczego jeszcze nie pokazali nowych spelli 1-60?

Moze Ci sie nie podobac. Zbieraj sobie itemki z intem i zobaczymy jak daleko zajdziesz na arenach :)


_________________
cypis#2942
Obrazek

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 16:07 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Mag bez buffów == około 1k armoru w najelpszym sprzecie.


policzmy:
beret: http://www.thottbot.com/?i=40091 - 162
shoulders: http://www.thottbot.com/?i=51596 - 185
chest: http://www.thottbot.com/?i=53703 - 442
bracers: http://www.thottbot.com/index.cgi?i=53892 - 55
gloves: http://www.thottbot.com/?i=52973 - 188
belt: http://www.thottbot.com/index.cgi?i=53395 - 75
pants: http://www.thottbot.com/?i=53489 - 188
boots: http://www.thottbot.com/?i=40073 - 135


to daje 1430 AC z samych itemow dodaj bazowy AC ktory wynosi iirc 76 daje ci ~1503 AC


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*

Posty: 148
Dołączył(a): 11.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 16:16 
Cytuj  
to i tak raczej niewiele

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 16:24 
Cytuj  
ano niewiele jednak zdecydowanie wiecej niz napisal iniside do tego nie zapominajmy o 11 talencie w arcane ktory podbija armor o 50% inta czyli w zaleznosci od maga o ~200-300 ac a takze o skillach: Ice Armor ktory podnosi o kolejne 560 ac dodatkowo Mana shield i talent 31 frost ice barrier. dlugo mozna by wymieniac jak mag moze przezyc, co nie zmienia faktu ze crity z amb i bs od naxx rogue boli magow jak diabli.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 17:04 
Cytuj  
pyro tez boli. najsmutniejsi sa placzacy magowie ;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 18:08 
Cytuj  
A ile da redukcji obrazen te 2k armoru ? Juz tak z ciekaowsci pytam bo niechce mi sie sprawdzać nawet :D. Pamietam tylko ze malo.
Cytuj:
Jak to nie ma pewnosci? Wystarczy popatrzec jakie staty maja sety za areny.

A level cap nowych instancji mialbyc 40 osób ;].

A tak na marginesie, co myślicie jak by wprowadzili taka fajna zmiane dla casterów ze zamiast +xx dmg to np +20% dmg.
% z kazdego itemku bylby najpierw sumoany a na koniec doliczany do dmg spelli. IMHO bardzo fajnie by sie skalowało z rankami spelli, im silniejszy spell tym wiecej dostaje. I tak z +100% dmg fireball z 800normlanie robilby sie 1600 0_o. Hmm Pewnie troche przesadzone, ale fireball ktory robilby srednio 800dmg (na czysto bez itemków) i tak pewnie bylby blisko 70levelu..
Po drugie Naliczny proscent bylby staly nie zaleznie od czasu castowania czaru. Napewno to by tez znacznie urposcilo nalicznie dmg. Wada. z Burst dmg class zrobilyby sie mega-burst dps class. Jakby ktos dostal instantem za 1400.. To by sie poplakał :D
Cytuj:
Moze Ci sie nie podobac. Zbieraj sobie itemki z intem i zobaczymy jak daleko zajdziesz na arenach
No zobaczymy.
Ale imho taktyka na arenach bedzie wygladać tak:
Speed-CC i wylacznie 4 z 5 mozliwych
Natychmiastowy Spike jednego z przeciwników. I potem kolejny.
Albo wpadamy Natychmiastowy Spike jednego i potem przezucenie sie na drugiego. Prymitywna taktyka ale z bdb synchornizacja jest zabojcza ;]

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 18:16 
Cytuj  
Watpie - zadnego CC nie da sie utrzymac dluzej niz pare sec z paladynem ( a ze pala kazdy team bedzie mial, to raczej pewne, bo nie widze tego za bardzo bez paladyna ), wiekszosc CC jest do zablokowania trinketem. Wszystko zalezy od tego, jak duza bedzie ta arena. Mi sie wydaje, ze ( na stan dziesiejszy ) starczy paru magow z trinketami i AoE. Chyba, ze bedzie mozna uciec, a to zalezy jak pisalem od wielkosci areny.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 18:23 
Cytuj  
iniside napisał(a):
A level cap nowych instancji mialbyc 40 osób ;].

*rence* :roll:
Cytuj:
A tak na marginesie, co myślicie jak by wprowadzili taka fajna zmiane dla casterów ze zamiast +xx dmg to np +20% dmg.
% z kazdego itemku bylby najpierw sumoany a na koniec doliczany do dmg spelli. IMHO bardzo fajnie by sie skalowało z rankami spelli, im silniejszy spell tym wiecej dostaje. I tak z +100% dmg fireball z 800normlanie robilby sie 1600 0_o. Hmm Pewnie troche przesadzone, ale fireball ktory robilby srednio 800dmg (na czysto bez itemków) i tak pewnie bylby blisko 70levelu..
Po drugie Naliczny proscent bylby staly nie zaleznie od czasu castowania czaru. Napewno to by tez znacznie urposcilo nalicznie dmg. Wada. z Burst dmg class zrobilyby sie mega-burst dps class. Jakby ktos dostal instantem za 1400.. To by sie poplakał :D

Chyba na glowe upadles :)
Cytuj:
Ale imho taktyka na arenach bedzie wygladać tak:
Speed-CC i wylacznie 4 z 5 mozliwych
Natychmiastowy Spike jednego z przeciwników. I potem kolejny.
Albo wpadamy Natychmiastowy Spike jednego i potem przezucenie sie na drugiego. Prymitywna taktyka ale z bdb synchornizacja jest zabojcza ;]

Paladyn cleansuje priesta, priest daje aoe dispell i reszta teamu zabija przeciwnikow, ktorzy nie maja healerow.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 18:24 
Cytuj  
Zomg, iniside, co to za theorycrafting dla ubogich?


A ile da redukcji obrazen te 2k armoru ? Juz tak z ciekaowsci pytam bo niechce mi sie sprawdzać nawet . Pamietam tylko ze malo.
http://www.wowwiki.com/Formulas:Damage_reduction
Roznica miedzy 1k a 2.5k jest spora. Patrz o ile wzrasta czas potrzebny by ciebie zabic danym a nie jak wzrasta redukcja.

I tak z +100% dmg fireball z 800normlanie robilby sie 1600 0_o. Hmm Pewnie troche przesadzone, ale fireball ktory robilby srednio 800dmg (na czysto bez itemków) i tak pewnie bylby blisko 70levelu..
Zbalansowali obecnie +dmg i dps broni na tyle, ze gra sie borni (zwlaszcza ze mag moze ubic warriora rank1 spellami)


Ale imho taktyka na arenach bedzie wygladać tak:
Speed-CC i wylacznie 4 z 5 mozliwych
Natychmiastowy Spike jednego z przeciwników. I potem kolejny.

Ehhh... bo przeciwnicy stoja i czekaja jak banda mobow...
Dodaj sobie do tego dewaluacje staminy i masz obraz 2 grupek wpadajacych na siebie.
Na serio myslisz, ze jest mozliwe CC 4/5 przeciwnikow? ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 18:24 
Cytuj  
I w tedy mozna probować Spike. Np. 5 magów 5xFireball hmm co prawda 3s cast wiec mozna interuptować. Ew. Mozna probowac Instantów. Żeby na poczatek wyłączać najgroźniejsze klasy. Zobaczymy.. :D

Wiesz, Szczerze to tak. W praktyce dopuki tego nie potestuje to 100% pewnosci miec nie bede. ;]

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 18:27 
Cytuj  
Gosh... myslisz ze wycastowanie przez 5 osob 5 fireballi przez 3 sec jest mozliwe? serio?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 18:30 
Cytuj  
Jak maja duzo inta, to tak.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 18:59 
Cytuj  
Owned :)


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 19:21 
Cytuj  
*rence* <= :/
Lol at cypis. Ostatnie kilka twoich postow to glupie odpowiedzi i docinki zeby udowodnic ze ty wiesz lepiej. DAj se spokoj naucz sie dyskutowac.. :/


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

*

Posty: 161
Dołączył(a): 22.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 19:39 
Cytuj  
no offence, ale wie lepiej.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 19:50 
Cytuj  
kikas napisał(a):
*rence* <= :/
Lol at cypis. Ostatnie kilka twoich postow to glupie odpowiedzi i docinki zeby udowodnic ze ty wiesz lepiej. DAj se spokoj naucz sie dyskutowac.. :/

Kolejny int user :oops:
Drogi Upadly Alchemiku
Mam spore doswiadczenie w grp pvp, bo 2-3 razy w miesiacu mamy na serwerze organizowane eventy roaming pvp. Wiem jakie staty sa wazniejsze do grp pvp i tyle. Jak iniside (ktory z tego co mowil mial 4 magow - czyli prawdopodobnie zadnym nie gral 'na serio') chce maxowac int w pvp to wolna droga; ja na podstawie wlasnego doswiadczenia stwierdzam ze stamina i armor jest wazniejsze.
Sorry, ale jak ktos mowi ze da sie efektywnie zrobic cc na 5 ludziach na raz to widac, ze doswiadczenia w grp pvp nie ma i nie wie co mowi.
Krocej: wiem lepiej ^_^

edit: apropo dyskusji, to 'lol at u' to wg ciebie dobry argument? :wink:


_________________
cypis#2942
Obrazek

*

Posty: 91
Dołączył(a): 17.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 20:46 
Cytuj  
http://www.wowszene.de/e107_images/news ... nasets.jpg
bylo zapodawane info ale tu macie screena statow setow z aren pvp

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 21:07 
Cytuj  
Cytuj:
--------------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft Client Alpha Patch 2.0
--------------------------------------------------------------------------

The latest patch notes can always be found at
hxxp://www.worldofwarcraft.com/patchnot ... ta-us.html

General
- Many creatures in Hellfire Peninsula have had their spawn locations
adjusted.
- Flight maps should now be in for Flight masters.
- Priest Talents from 60-70 have been implemented.
- Warlock Talents from 60-70 have been implemented.
- More Audio has been added in to creatures, doodads and characters.
- More world maps have been added to the game.
- Most arena battle functionality is now implemented for both
skirmishes and team battles.
- New pvp-related rewards have been added for various outdoor
objectives.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 86  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.