Vercin napisał(a):
Umiejetne albo i nie cc normalnej dlugosci to by byl w przypadku 2na2 3na3 iwinbutton .Czesc walk byla by przesadzona na starcie poprzez sklad teamow czesc polegalaby na tym kto pierwszy uzyje cc.
Bardzo dobra zmiana jak dla mnie i nie rozumiem o co placzesz tak.
Znaczy moge sobie tlumaczyc to tak iz grasz np warlockiem i swoj skill i nadrabianie cc rozumiesz jako ogladanie jak ktos biega na fearze kilkanascie sekund umierajac od twoich dotow
Po pierwsze nie placze.
Po drugie, na tym polega wlasnie skill m.in ( moim zdaniem ), zeby w natloku walki umiec wybrac, bedac healerem, dispell na graczy A czy heal na graczu B ( w tym i skilla wymaga sie od gracza B, by umial odpowiednio dlugo wytrzymac zanim dostanie heal ). Umiejetne CC, to cos wiecej niz fear - bo wymaga od innych rowniez skilla, kt. objawia sie tym, ze umiejetnie stosuja AoE i inne skille, by CC nie przerwac - sheep/trap/sap etc. sa tak zmontowane, ze obrazenia rozbijaja CC, a z DR kolejny CC nie ma juz sensu praktycznie. Wiec nie mow mi prosze, bo ja rozumiem przez CC, skoro nie masz zielonego pojecia jak gram, z kim gram, jaka klasa i z jakim skutkiem. Z pkt. widzenia hunterem, kt. tak namietnie grasz jasne jest - najlepiej 0 CC, bo odpalisz sobie aimed, multi, trapniesz na 5sec, zeby Ci zszedl cd z multi i znow to samo - kkthxbye. Ja to rozumiem, co nie znaczy, sie z tym zgadzam.
kahR napisał(a):
a od czego są dispelle i trinkety?
Nie kazda klasa ma trinket na "wszystko", a niektorych form CC trinketem nie rozbijesz ( SAP np. ).
Fabianek napisał(a):
o_O hmm drood vs lock, jak drood moze wyrownac szanse z lockiem? prosze oswiec mnie bo nie mam pojecia. w co ma sie drood ubrac, jaki miec build i mniej wiecej jaka taktyke.
osoby z lv<60 prosze o nie wypowiadanie sie, oraz tych co twierdza ze atakowanie locka jak ma 50% hp jest sposobem na locka.
A kto powiedzial, ze akurat lock i druid maja miec te same szanse ? Mozesz mi to zaquotowac ? Druid nie ma szans z lockiem, ale przez root, moze zwiekszyc szanse na przyklad huntera z lockiem. To sie nazywa wlasnie teamplay. I jak juz dajesz zlote rady, to zastosuj sie do jednej - nie grasz PvP, wipujesz sobie cale tygodnie w Naxx w swojej wersji World of Fabianek, to sie nie udzielaj. Dziekuje.
I dokladnie, tak jak napisal
inside, nerf CC = burst dps. No chyba, ze dla niektorych odpalenie trinketu i dwoch skilli, po czym zrobienie AoE, to szczyt umiejetnosci. Tak mam rozumiec Twoje pytanie,
cypis ?
Vercin napisał(a):
Czlowieku to zmiana ktora ma dotyczyc glownie aren i ewentulanie bg. I moze naucz sie czytac nie wylacza cc tylko ogranicza czas dzialania . I wlasnie teraz bedzie to wymagalo wiecej skilla i uzycia we wlasciwym momencie a nie ok fear/sheepi mamy go zglowy na kilkanascie sekund(czyli zapewne do konca walki lol)
Skad ta pewnosc ? I czemu innemu sluzyc ma CC, jak nie wylaczaniu kogos z walki ? Jak bedzie tak, jak piszesz, to cala walka w staminie i +dmg. To jest ten imba skill, lol ?
Goatus, setup to podstawa w dobrym PvP, wiec jak ktos bierze sobie 3 wojow i sie dziwi, ze dwoch z nich lapie poly, to czyja wina - magow, ze nie ma kto dispellnac ? Wiekszosc CC mozna dispellnac, majac paladyna, priesta, locka albo restorartive potion. Ale wypicie w odpowiedniej chwili pota, zuzycie 30 sec cd skilla to za duze wyzwanie dla ludzi, kt. maja weapon z 10000dps i placza, ze nie moga zrobic z niego uzytku, bo brzydki mag ich sheepnal, a ich priest nie moze sie uleczyc, bo akurat jest w shadow.
Tyle moim zdaniem. Macie inne - prosze bardzo i zycze powodzenia na arenach.
Peace