mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2929 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 147  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 08:59 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Fabianek napisał(a):
jakies 2 razy tyle :]

To ty chyba masz jakas inna matematyke niz ja. Bo u mnie 880 to nigdy nie jest 2 razy tyle co 720. Tak samo jak 3 sekundy to jest dluzej niz 2 sekundy.

X.

PS. Oczywiscie z talentami ht zuzywa troszke mniej many, ale nadal to nie bedzie polowa. A naprawde duzo czesciej wole uzyc spella ktory ma szanse ponad 55% na krytyka, castuje sie o sekunde krocej i dodaje silnego HoTa z mozliwoscia zamiany go na instant heal, mimo, ze zje okolo 200 many wiecej niz spell castujacy sie 3 sekundy i nic nie dajacy poza normalnym healem.


o_O hmm ale zmanipulowales danymi :]

Regrowth (Rank 9)
880 Mana 40 yd range
2 sec cast
Heals a friendly target for 1003 to 1119 and another 1064 over 21 sec.

Healing Touch (Rank 7)
405 Mana 40 yd range
3.5 sec cast
Heals a friendly target for 936 to 1120.

HoT z Regrowth jest prawie bezuzyteczny w rajdowaniu po za specyficznymi encounterami wiec ja go nie wliczam do uleczonych punktow dlatego ze Regrowth uzywam tylko w momencie kiedy wiem ze te dodatkowe 0,35/0,85sec uratuje tanka


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 09:07 
Cytuj  
Swoja droga wlasnie sie skapnalem, ze w drzewku drood nie bedzie mial "Oh crap" macro, czyli wlasnie NS+HT. Troszke ciulowo, bo pamietam ile razy czlowiek ratowal dupe ludziom dzieki tej kombinacji :)

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 09:11 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Fabianek napisał(a):
jakies 2 razy tyle :]

To ty chyba masz jakas inna matematyke niz ja. Bo u mnie 880 to nigdy nie jest 2 razy tyle co 720. Tak samo jak 3 sekundy to jest dluzej niz 2 sekundy.

X.

PS. Oczywiscie z talentami ht zuzywa troszke mniej many, ale nadal to nie bedzie polowa. A naprawde duzo czesciej wole uzyc spella ktory ma szanse ponad 55% na krytyka, castuje sie o sekunde krocej i dodaje silnego HoTa z mozliwoscia zamiany go na instant heal, mimo, ze zje okolo 200 many wiecej niz spell castujacy sie 3 sekundy i nic nie dajacy poza normalnym healem.


Uwzglednij wszystkie talenty, bonus z healingu z itemow i dostaniesz calkiem inne cyfry

Regrowth z +50 % szans na krytyka wypada blado w porownaniu z talentami z Healing Toucha z -0,5 sek czarowania, 10 % mniejszy koszt many. No i Regrowth nie dostaje pelnego bonusu z healingu z itemow tylko 2/3, bo jest castowany 2 sekundy

przedstawie ci na przykladzie cyferek z wszelkimi dostepnymi talentami (-0,5 sek castowania HT, -10 % mniejszy koszt many HT, +10 % wiekszy healing z Gift of Nature, +50 % do krytyka dla regrowth) i bonus +750 do healingu

Regrowth

1003 -1119 i 1064 przez 21 sek, srednio 1061 i 1064 przez 21 sek

po uwzglednieniu talentow i bonusow + healing

1061*1,1+250 i 1064*1,1+250= 1417 i 1420 przez 21 sek
gdy wejdzie krytyk: (1061*1,1+250)*1,5 i 1064*1,1+250= 2125 +1420 przez 21 sek


Healing Touch
2267 - 2677, srednio wychodzi 2472

po uwzglednieniu talentow i bonusow + healing

2472*1,1+750= 3469
krytyk (2472*1,1+750)*1,5 = 5203

No i teraz porownaj, wychodza ci calkiem inne liczby w healingu
Regrowth - 2 sek cast i 880 many, leczy lacznie za 1417 i 1420 = 2837, krytyk 2125 +1420 = 3545

Healing Touch - 3 sek cast, 720 many, leczy lacznie za 3469, krytyk za 5203


Bylem healbotem przez poltora roku i wszystko o druidzie wiem odnosnie healingu.
Dobry druid z dobrym sprzetem (+750 do healingu) i talentami resto leczy Healing Touchem ranga 4 po 1000, a czar castowany jest 2,5 sek i kosztuje tylko 167 many. Efekt tego taki ze jezeli mialem shamana z mana totemem + zjadlem rybke, nalozylem olejek na bron i wypilem mageblood potiona, ze spiritem 300+, talentem Reflection i bonusem za 3 czesci ze Stormrage, to mogelm spamowac tym HT rank 4 przez kilka minut bez przerwy i nigdy mana mi sie nie konczyla.
Rejunevation tick leczyl po 450 co 3 sekundy i dodatkowo 1000 hp co 3 sekundyz HT rank 4 - najwydajniejszy sposob healingu.

A gry ktos ma szybko umrzec to zawsze zostaje NS+HT czy swiftmelt, no i jeszcze sa shamani i paladyni z 1,5 sek healem, ktorzy maja za zadanie wlasnie krotkim healem potrzymac zycie danego klienta, az nie dostana wiekszego heala od priesta/druida.

99% moich uzyc Regrowtha bylo na PvP i duelach, no ale moze ja jakis inny jestem :(

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 09:45 
Cytuj  
Grając amatorsko druidem, w 5-man instancjach używam w większości HT, a regrowth+reju to jak tank jest pod ostrzałem 3 mobów.

Pio super info, dzięki


_________________
O.o


Posty: 38
Dołączył(a): 5.08.2006
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 21:12 
Cytuj  
Tylko że regroth + reju pozwala healnąc playera + zachowac podczas walki jego życie na tym samym poziomie (Lub nie tracic go zbyt wiele ) Więc jeżeli tank ma 1/2 hp to po co używac healing toucha , po którym będzie miał full hp ale i tak mu zaraz zejdzie jak mozna regrowth + reju i będzie miał około 3/4 i nie będzie mu schodzic przez najbliższy czas ? [/url]


_________________
I gotta stay high (...)

*

Posty: 123
Dołączył(a): 4.12.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 22:23 
Cytuj  
Sharlin napisał(a):
Tylko że regroth + reju pozwala healnąc playera + zachowac podczas walki jego życie na tym samym poziomie (Lub nie tracic go zbyt wiele ) Więc jeżeli tank ma 1/2 hp to po co używac healing toucha , po którym będzie miał full hp ale i tak mu zaraz zejdzie jak mozna regrowth + reju i będzie miał około 3/4 i nie będzie mu schodzic przez najbliższy czas ? [/url]



w brd czy w ubrs ?

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 06:25 
Cytuj  
wc


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 08:33 
Cytuj  
Sharlin napisał(a):
Tylko że regroth + reju pozwala healnąc playera + zachowac podczas walki jego życie na tym samym poziomie (Lub nie tracic go zbyt wiele ) Więc jeżeli tank ma 1/2 hp to po co używac healing toucha , po którym będzie miał full hp ale i tak mu zaraz zejdzie jak mozna regrowth + reju i będzie miał około 3/4 i nie będzie mu schodzic przez najbliższy czas ? [/url]


lv <60 strikes again


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 08:57 
Cytuj  
Fabianek, to jest wątek pt. poradnik dla druida. Nie jest napisane "poradnik dla druida na 60 lvl", więc może daruj sobie takie komentarze jak powyższy, tylko napisz coś przydatnego. Np. czym się różni druidowe leczenie w MC, BWL albo BRD, UBRS od leczenia w Gnomer? Sam jestem ciekaw i dlatego cenię takie posty jak Pio napisał. Podobno masz 170 dni played, czy to znaczy że już zapomniałeś jak się gra druidem na 27 lvl (pytanie retoryczne)?
Wiadomo że leczy się tak jak sytuacja w danym momencie wymaga, ale wskazówki i rzeczowe komentarze są mile widziane, nie spam.


_________________
O.o

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 09:41 
Cytuj  
Brodaty napisał(a):
Fabianek, to jest wątek pt. poradnik dla druida. Nie jest napisane "poradnik dla druida na 60 lvl", więc może daruj sobie takie komentarze jak powyższy, tylko napisz coś przydatnego. Np. czym się różni druidowe leczenie w MC, BWL albo BRD, UBRS od leczenia w Gnomer? Sam jestem ciekaw i dlatego cenię takie posty jak Pio napisał. Podobno masz 170 dni played, czy to znaczy że już zapomniałeś jak się gra druidem na 27 lvl (pytanie retoryczne)?
Wiadomo że leczy się tak jak sytuacja w danym momencie wymaga, ale wskazówki i rzeczowe komentarze są mile widziane, nie spam.


sprobojmy :) Ponizszy post zaklada ze ludzie w rajdzie ubrani sa to co mieli za nim weszli do wyzszej instancji, czyli np. w MC sa ludzie w blue a nie w t3 :)

leczenie <lv60: trzymasz reju na tanku i spamujesz najwyzszym rankiem HT. Jesli jakis baran (tanking rogue FTW) zlapie aggro to juz zalezy czy masz czas, jesli masz mozesz go uleczyc.

leczenie w 5men instances:
- trzymasz reju na tanku, spamujesz tanka HT rankiem ktory leczy za tyle ile tankowi brakuje zycia. Jak ktos stealnie aggro to tak jak wczesniej masz czas mozesz go podleczyc HT.


raid leczenie:
Tu juz sporo zalezy od tego kogo leczysz i w jakiej instancji leczysz.

MC:
Masz w glebokim powazaniu dps, caly healing idzie na tankow, drood z najwieksza iloscia healing trzyma oba hoty a cala reszta spamuje tankow najwyzszymi rankami HT.

BWL:
Druid z najwyzszym healing: trzyma na bossach reju na tanku
Reszta:Tu powinno sie uwazac na mane i leczyc po 1000+ bo prawdopodobnie inny healer tez uleczy za podobna ilosc wiec szkoda overhealowac.
Na trash'ach leczysz swoja grupe jesli masz w grupie tanka to na nim trzymasz wyzszy focus co by nie zdechl jak leczysz rogala czy inny dps.
Na drake'ach (firemaw/ebonoroc/flamegor) spamujesz tanka ktory ma aggro HT rank4-6 w zaleznosci ile masz healing tak zeby leczylo za 1000+.
Chromaggus bierzesz ksiazke i zaczynasz czytac i spamujesz /decursive.
Nefarian w p1 leczysz tankow i healerow, w p2 spamujesz MT ht za 1000+.

AQ:
Tu juz sa zbyt zroznicowane encountery zeby uogolniac, jesli interesuje Cie temat healingu w AQ to w poradnikach mojej gildii znajdziesz wskazowki. jednym zdaniem trzymaj swoja grupe przy zyciu.

Naxx:
Tu to juz wogle jest jazda bo kazdy encounter jest inny, ale ogolnie na trashach trzymasz swoja grupe przy zyciu. A na bossach to juz zalezy od bossow jednak nadal probojac uogolniac to healerzy dziela sie na healerow tankow i dpsu aczkolwiek od tego tez sa wyjatki tak wiec zalezy od encountera.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*

Posty: 161
Dołączył(a): 16.01.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 12:43 
Cytuj  
Prawda jest taka, ze co encounter to inaczej sie leczy. Od poltora roku jestem healbotem, druidem, zawsze resto (obecnie 5/0/46). Biegam w 6/8 tier2 i 2 tier3. Jako ze bonus za 2x tier3 jest calkiem pro, i wchodzi czesto (do 3 razy przy 1 cascie, czyli 75% tickow procnac potrafi, ale oczywiscie i 0 sie zdaza), to moim glownym zadaniem jest rejuv spam. Anyway, myk jest na tyle fajny ze nawet rank1 rejuv (25 mana cost) potrafi ticknac 3 razy (czyt. zwroci 180 many, lub 6 rage lub 24 energii) - to dopiero bajeres. Jednakze jeden druid nie obleci tym calego raidu i nie zawsze jest na to czas, a szkoda wszystkich druidow marnowac do takiego bzdurnego celu, ale gdy powoli sie konczy mana a inn rezerwowany jak zwykle dla priesta, to spamuje na siebie rank1 rejuv - pomaga.

Tak czy siak, jak mowilem na poczatku nie ma jakiejs uniwersalnej taktyki na leczenie. Co sytuacja to co innego.. w PvP wazny jest czas, regrowth 1.8 sec cast (/salute t2) jest przydatny, poprawiony rejuvenation i w razie potrzeby swiftmend, nie wspominajac o stand by NS+HT r11.

W PvE, np 2 man Strat Scarlet run, rejuv + HT jakis niski rank, ktos wspominal o rank4 z racji szybszego castu - tu sie zgodze ale sporo spamu tego jest, 1k to nie tak wiele jak Twojego warrka naprzaja 3-4 elity lvl 58-60 :) Wtedy sie klania rank7 (okolo 2k HP).

Z kolei, pierwszy lepszy z boku boss - Vael w BWLu.. Tutaj masz infinitive mana, wiec spamujesz ile wlezie, byleby nie przejac aggro przypadkiem, ale dobrze jest pilnowac by tanki mieli jak najlepsze HoTy na sobie, just in case.. Wliczajac w to regrowth. Odrazu mozna powiedziec o Maexxnie na ktorej bez regrowth+rejuv (i oczywiscie renew) nie obejdzie sie..

Inny ciekawy encounter, Patchwerk.. Tutaj, nonstop spam r7 HT cast z poczatku, pozniej nawet r11 jak mocniej obrywa tank lub przypadkiem ktorys sie wylozyl.. Kto sie bawil z Patchwerekiem to wie czemu :) Rejuvenation/Regrowth? Nie ma na to czasu, pomijajac fakt ze kompletnie nieefektywne, mozna eventualnie co 12 sekund rzucic to rejuv na swojego tanka, chociaz nie koniecznie to uratowac zycie moze..

Do tego dodam, ze w Naxxie na tych latajacych pierdolach co wala stackujace sie doty, rejuv > all (albo nawet rejuv+renew, to w ogole plaza), poprawiany od czasu do czasu jakims HT low rankiem, jesli jakis pri/sham/pal nie zaspamuje juz swojego imba 1.5 sec casta :) Ja tam HT prawie w ogole nie uzywam, klikam se myszka i spamuje 1 przycisk na klawiaturze..

Jak widac na raptem kilku powyzszych przypadkach, nie ma "uniwersalnego" leczenia, czy super efektywnego - efektywne jest pilnowanie many, nie overhealowanie, dbanie o mana regen (tak, mana regen ownuje ilosc many na pysk, jakby ktos nie wiedzial.. +22 int? liek wtf, go die), oraz nie spamowanie jak idiota healow na caly raid bez potrzeby - chcesz byc top1 (effective, kek) healing done? Zrob se pal/sham/pri i spamuj low rank heale z krotkim czasem, druid jest backupem i potrafi wyratowac sytuacje swoimi instantami (swiftment, NS).


_________________
[ WoW - resto | TBC pre-Sunwell - resto | TBC Sunwell - feral | WotLK - feral ]
Not going to be balance!

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 13:13 
Cytuj  
Pyzmen napisał(a):
Anyway, myk jest na tyle fajny ze nawet rank1 rejuv (25 mana cost) potrafi ticknac 3 razy (czyt. zwroci 180 many, lub 6 rage lub 24 energii) - to dopiero bajeres.


od kiedy? w 1.12 nie procuje przy reju lv <20. W 1.12.1 nie testowalem


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired


Posty: 38
Dołączył(a): 5.08.2006
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 13:56 
Cytuj  
Wybacz Fabianq że nie mam 60 lvl ale jak napisał brodaty była to porada 50 lvl droot ; p Tak więc w Maroudonie zf i poniższych instance jest tak jak powiedziałem ; p


_________________
I gotta stay high (...)

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 14:20 
Cytuj  
Super info dzięki.
Może by osobny wątek był dobry pt. "Jak leczy druid" i możnaby tam wasze posty przekleić, ale nie wiem czy to dobry pomysł bo zaraz by było od niektórych wrr wrr jest już temat o druidach :)
Albo inaczej: czy można wasze posty opublikować w sieci jako poradnik dla druida, oczywiście z podpisem że jesteście autorem?


_________________
O.o

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 14:54 
Cytuj  
Aha te moje obliczenia i "porady" na temat healing touch rank 4 pisalem w oparciu o moj sprzet, talenty i technike healingu.
Moja postac miala ok 750 healingu (dokladnie nie powiem ile, bo juz sprzedalem mojego druida ) i ok 340 zbuffowanego spirita. Celowo preferowalem spirit niz +mana/5 sec, a to z tego wzgledu iz posiadalem talent Reflection (15 % regeneracji many podczas castowana), do tego bonus za 3 czesci Stormrage (kolejne 15 % regeneracji many), ktore sie stackowaly i do tego Darkmoon Card: Blue Dragon (2% chance on successful spellcast to allow 100% of your Mana regeneration to continue while casting for 15 sec) - jak wszedl z niej proc to bylo ok 900 darmowej many. Przy wysokim spiricie naprawde mialem bardzo duza regeneracje many. Do tego jeszcze byl bug, ze 30 % regeneracji many z talentow i 3 Czesci stormrage stackowal sie z karta Darkmoona i jak wszedl z niej proc to lacznie mialem 130 % regeneracji many.

Oczywiscie w zaleznosci od sytuacji i bossow uzywa sie roznych rankow Healing Toucha. Jednak duzo druidow ze wysokim bonusem + healing, leczy HT ranga 4 ze wzgledu na 2,5 sekundowy cast, 167 koszt many i tylko 20% mniejszy bonusu z + healing z itemow (czary krotsze niz 3 sek dostaja to penalty, w zaleznosci od dlugosci castowania czaru) - takim czarem leczylem po 1000+ . Mniejszych rang Healing Toucha juz raczej nie oplaca sie uzywac ze wzgledu na zbyt duze ujemne modyfikatory do +healing z przedmiotow.
Wiekszych rang healing toucha raczej mniej uzywalem, z tego wzgledu, ze przewaznie leczylem MT i mial on prawie zawsze 100 % hp i po prostu za duzo bym overhealowal, a na dodatek serwer Al'Akir na ktorym gralem od prawie zawsze lagowal i nie zawsze sie udawalo uzywac na czas mana conserve :)

Aha i czesto tez zaczynalem juz leczyc Healing Touchem nawet jak cel mial 100 % hp, jak mu zycie spadlo to czar leczyl go, jak mial nadal pelne zycie to dzialalo Mana Conserve :) Ja akurat uzywalem iManaConserve
http://www.curse-gaming.com/en/wow/addo ... serve.html

Aha i w gildi u nas healerzy na raidach uzywali moda do healingu RnS Incoming Heals:
http://www.curse-gaming.com/en/wow/addo ... heals.html
Naprawde fajny modzik dzieki, ktoremu o wiele mniej sie overhealowalo, bo widzialo sie ze dany cel juz jest leczony i za ile.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 paź 2006, 10:09 
Cytuj  
Ten nowy Spell Lifebloom
Obrazek

Requires Level 64
220 Mana40 yd range
Instant cast
Heals the target for 273 over 7 sec. When Lifebloom completes its duration or is dispelled, the target is instantly healed for 600. This effect can stack up to 3 times on the same target.

Moim zdaniem ten czar jest mocno przegięty. Tu jest około 4HP za 1Many, takiej proporcji nie ma żaden czar a już napewno nie druida. Poza tym jest to HoT więc będzie miał 100% bonusu z itemów +healing.

Przy buildzie Feral i 100% boostu z sily do heala, taki potrójny self stack sprawi ze druid będzie nie do zabicia... a szans na rzucenie jest sporo, bo jest przeciez i root, i cyclone, i nowy 6 sekundowy stun z formy kota, i stun z misia. Czyli za 660 many dostajemy 873x3=2619 (bez bonusów) Heal w max 10 sekund.

Oczywiscie to instant wiec mozna nawet rzucac bez 'stunowania' przeciwnika, ale nie usmiecha mi sie wychodzenie z misia jak mam na plecach rogala czy warriora.

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 paź 2006, 13:24 
Cytuj  
Cyclone odpada bo to tylko dla oomkinow ;) 41 talent

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 4 paź 2006, 13:27 
Cytuj  
Cyclone to base spell :)
Co do tego hota, to w ostatnim buildzie nerfneli (te dane ktore podales dwutlenek nie sa aktualne). Wrzuce troche szczegolow jak znajomy sie zaloguje.


_________________
cypis#2942
Obrazek

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 paź 2006, 13:42 
Cytuj  
sorry walnolem glupstwo - faktycznie spell tyle ze na ostatnim lvl

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2006, 13:46 
Cytuj  
Cypis mozesz wrzucic tooltip Icelance z najnowszego builda?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2929 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 147  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.