Buffchef napisał(a):
Eeeee tam, największą trudnością teraz jest zebranie parudziesięciu osób, dobrze grających, mających dużo czasu, mających odpowiednio rozwinięte postacie, mających odpowiedni zasób golda, odpowiednio zbalansowanych pod względem klas, przymuszenie ich do wyuczenia/wytrenowania taktyk.
Teraz będzie to o wiele prostsze.
Jedyną szansą utrzymania poziomu trudności będzie tryb hard instancji. Być może tryb ten będzię wystarczająco trudny, żeby rozdzielić gildie na casual i top, ale napewno nie w takich proporcjach jak to jest dzisiaj.
W raidowych instancach na 70 lvl nie bedzie mozliwosci zmiany poziomu trudnosci.
Tbh to nie wierze, ze teraz tona casuali zacznie raidowac bo bedzie 15 osob mniej w raidzie. W dalszym ciagu bedzie trzeba poswiecic mase czasu na farmienie consumables, uczenie sie taktyk, docieranie wszystkiego and so on. Wydaje mi sie, ze powinno byc trudniej, bo ze wzgledu na mniejszy cap bedzie wiekszy nacisk na skill poszczegolnych ludzi.
Casuale dalej beda narzekac na forach, a nolify swiecic epixami - tyle, ze w nowych stolicach
SvD