mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2006, 01:17 
Cytuj  
kkkk20 napisał(a):
Bije o zaklad z toba ze wygram moim buildem z twoim... Affli + destro = Szybka smierc, ale duzo tez zalezy od stylu gry, jednemu bardziej przypasuje taki buid innemu inny:P

To PvE build... z czym do ludzi? :]

a> pies zjada twoje doty
b> pies cie blokuje
c> masz troche wiekszy dmg i duzo mniej realnego hp

Nukuj destro albo przezywaj przeciwnika na SLu, affli to raczej do zabawy w multidot & run na AV


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 paź 2006, 09:09 
Cytuj  
Z punktu widzenia druida dobry warlock to martwy warlock ;)
to tytułem wstepu...

Moje doświadczenia z warlockami są proste i bolesne.
Skubańca, który jest na SLu pobić jest cholernie trudno i przeważnie, ordynarnie uciekam. Nie będę marnował czasu, bo raz że szanse na zwycięstwo są marne, a dwa nawet jeśli wygram to w tym czasie wole gdzieś pobiec i zabić dwóch rogali... mniej stresu, mniej wysiłku.

Acha... jak widze warlocka z impem, czyli affliction lub destruction build to klepię bez zmiłowania. Stopień trudności gdzieś na poziomie maga z bardzo dobrym sprzętem. Lock, który nie może zdjąć moich HOTów to martwy lock.

To wszystko mówię z punktu widzenia druida nie wiem, jak affliction, czy destruction radzi sobie z innymi klasami.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2006, 11:15 
Cytuj  
A jak się mają HoTy do fear - seduce + burst dmg destro locków?
Mój burst dmg w chwili obecnej to jakieś 3+ k HP w 4 - 5 sekund. Ile Twoje HoTy są w stanie wyleczyć w 4 sekundy?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2006, 12:57 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Acha... jak widze warlocka z impem, czyli affliction lub destruction build to klepię bez zmiłowania. Stopień trudności gdzieś na poziomie maga z bardzo dobrym sprzętem. Lock, który nie może zdjąć moich HOTów to martwy lock.


te HoTy to musisz miec czas castnąc.
druida z reguły da sie przetrzymac w deatcoil/fear 100-0, jezeli pozwoli sie działać dot-om, bez duzego DD w tym czasie.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 paź 2006, 14:58 
Cytuj  
Neonin napisał(a):
A jak się mają HoTy do fear - seduce + burst dmg destro locków?
Mój burst dmg w chwili obecnej to jakieś 3+ k HP w 4 - 5 sekund. Ile Twoje HoTy są w stanie wyleczyć w 4 sekundy?


Nie zamierzam z Tobą dyskutować czy jestes uber czy nie... nie zrozum mnie źle. Po moich doświadczeniach z grą przeciwko lokom (a gram od US Bety, US release, EU release) moge napisać tylko to co napisałem, czyli w skrócie:
Każdy nie SL lock nie stanowi dla mnie wielkiego zagrożenia lub też nie spotkałem żadnego, który potrafiłby to co Ty... (ani nawet takiego, który by o swoich mozliwościach DD opowiadał tak jak Ty...)

Zaznaczam, że mój sprzęt jest daleki od perfekcji w Bearformie mam jednak prawie 7K HP i naprawdę cięzko się przez to przebić.

Oczywiście przyznaje, że lock jest dla mnie bardzo problematyczną klasą i nie raz zdarzyło mi się paść jak szmata po kilku sekundach. Jednak nie jest to takie częste jakby można wnioskować z postów w stylu "Jestem Lock, robie milion damage na sekunde i wszyscy mi moga naskoczyc".

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2006, 15:06 
Cytuj  
Gram lockiem destro i mam zupelnie inne zdanie niz ty dwutlenek.
Nie wiem czy to przypadek ale najczesciej to druid w formie niedziedzia potrafi latac po 15 sekund w fearze (inne klasy 2-3 ticki )
Same doty do 2,5k nie liczac sb (normal za 1k, crit za 2,5) po takim strzale puszcza cie fear widze ze bierzesz sie za castowanie, dc i znowu fear, i po tym najczesciej juz nie ma druta. Tak najczesciej wyglada moja walka z drutami.
I wbrew pozorom nawet jak zacznie w kotku, i mnie raz trzepnie to jeszcze szybciej pada po fearze.

Mam +350 spell powera co nie jest wybitnym osiagnieciem.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 paź 2006, 15:43 
Cytuj  
No to obaj jesteśmy chodzacymi dowodami, że nasze teorie nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2006, 19:10 
Cytuj  
kkkk20 napisał(a):
Bije o zaklad z toba ze wygram moim buildem z twoim... Affli + destro = Szybka smierc, ale duzo tez zalezy od stylu gry, jednemu bardziej przypasuje taki buid innemu inny:P

Jasne, majac 100% pewnosci, ze sie nie spotkamy, to mozesz sobie tak pisac. Do aff lockow stosuje sie prosta zasada = zabic moga kazdego, ale rzadko kiedy dozywaja momentu, kiedy przeciwnik pada. Aff + destro != szybka smierc. Anyway, zaczynam podejrzewac, ze masz ta sama kopie WoW co Fabianek i u Ciebie wszystko jest inaczej. SL lock z felem bez wysilku ciagnie ok 100SR i ma ok 6-8k hp ( nie liczac HSa + 0.5s resummon ). Osobiscie nie mam pojecia jak chcesz ubic takie cos dotami, no ale.....

EoT dla mnie.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 paź 2006, 09:23 
Cytuj  
Demandread napisał(a):
Do aff lockow stosuje sie prosta zasada = zabic moga kazdego, ale rzadko kiedy dozywaja momentu, kiedy przeciwnik pada. Aff + destro != szybka smierc.

QFT
kiedy biegalem 30 aff/21destro to sam pilnujac flagi na WSG dotowalem wszystko co wchodzilo do bazy, ginalem i dotowalem po respawnie jak juz wychodzili i znow ginalem. Po takim czyms wystarczalo ich dobic (jezeli nie mieli dispellera) ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 paź 2006, 09:27 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Demandread napisał(a):
Do aff lockow stosuje sie prosta zasada = zabic moga kazdego, ale rzadko kiedy dozywaja momentu, kiedy przeciwnik pada. Aff + destro != szybka smierc.

QFT
kiedy biegalem 30 aff/21destro to sam pilnujac flagi na WSG dotowalem wszystko co wchodzilo do bazy, ginalem i dotowalem po respawnie jak juz wychodzili i znow ginalem. Po takim czyms wystarczalo ich dobic (jezeli nie mieli dispellera) ;]


No a ile z tego satysfakcji... byłes poprostu jak chodzący totem, który zadaje obrażenia i pada jak kafka ;)

*

Posty: 107
Dołączył(a): 14.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 paź 2006, 15:08 
Cytuj  
Powiem tak Druid i Paladyn najłatwiesza klasa do zabicia tyle że troszku czasochłonna i nie mozna bic ich bezmyślnie


Posty: 6
Dołączył(a): 14.08.2006
Offline
PostNapisane: 29 paź 2006, 02:48 
Cytuj  
A może dla odmiany coś konstruktywnego. Wraz z osiągnięciem 70lvl mam zamiar zagrać z takim buildem. I zanim ktoś powie, że jak Warlock to tylko Aff/Dest niech przeczyta uzasadnienie:

Improved Healthstone - 20% HP więcej z kamyka.
Demonic Embrace - 15% Sta kosztem Spi, moim zdaniem dobra wymiana.
Fel Intellect i Fel Stamina - oba talenty maksujemy. Sta i Int demona zwiększa się o 15%, moje statystyki Sta i Int o 3% a robimy to po to gdyż:
Demonic Knowledge - podnosi spell dmg o 15% sumy Int i Sta aktywnego aktualnie demona.
Demonic Aegis - zwiększa efektywność armorów o 30%, wkładam tu punkty ze względu na nowy skill: Fel Armor czyli dmg zwiększony o 100 i Sta buffy większe o 20%. Stary, wysłużony Demonic Armor odpuszczam ze względu na:
Soul Link - 30% dmg które dostaje caster przechodzi na demona przy czym dostajemy 3% dmg więcej. Dodatkowo pomocny będzie:
Demonic Resilience - redukuje szansę otrzymania critica zarówno od malee jak i casterów o 3%, i redukuje dmg otrzymywane przez demona o 15%.
Fel Domination i Master Summoner - dają demona praktycznie instant i przy niskim koszcie many.
Unholy Power - zwiększa dmg demona o 20% i daje dostęp do:
Master Demonologist - aura Felguarda daje nam dmg nasz i demona zwiększony o 5% i resist o 5 na lvl
Demonic Sacrifice - poświęcenie demona, punkt włożony w ten talent daje Soul Link.
Demonic Tactics - dmg demona i jego właściciela zwiększony o 5%
Summon Felguard - przywołanie demona

Łączna suma pktów w Demonology: 43
Łączna suma punktów w Destruction: 18 [nie mam zamiaru opisywać tego drzewka gdyż ten standardowy układ jest znany każdemu]

Na koniec podsumowanie, jaki cel mi przyświecał w tym buildzie:
- Felhunter, nowy demon, który wg mnie jest najbardziej wszechstronnym przyjacielem Warlocka. Jego aura to połączenie Succubusa i Felhuntera. Niezly dmg, co widać na wspomnianym już tutaj filmie. w konsekwencji należałoby się spodziewać umiejętności trzymania aggro. słabszej od Voidwalkera ale lepszej od pozostałych demonów.
- boost Staminy.
- boost dmg przede wszystkim własnego ale także i demona przy okazji.

Nie opisałem tu talentu Demonic Sacrifice gdyż uważam, poświęcanie demona dla uzyskania którego włożyłem 41 pktów w demonology nie ma sensu. Cały styl gry będzie się opierał na bieganiu w Fel Armor z Felguardem przy boku.

Czekam na krytykę i jakąś sensowną polemimkę. Bo stwierdzenia typu: "instant doty mogą zabić", "skill za 41 pktów wymiata" czy "ja moim Warlockiem mogę to i tamto" przyprawiają mnie o śmiech.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2006, 09:45 
Cytuj  
yarx napisał(a):
- Felhunter nowy demon, który wg mnie jest najbardziej wszechstronnym przyjacielem Warlocka.


dobry post :) rozumiem ze build jest pure pvp?


Posty: 6
Dołączył(a): 14.08.2006
Offline
PostNapisane: 29 paź 2006, 10:01 
Cytuj  
Niekoniecznie pure pvp. Myślę, że w pve również się sprawdzi. Wysoka Sta zapewniająca przezywalność sprawdza się w każdej sytuacji. Wysokie dmg również. Wysoka liczba HP jest także sporą rezerwą many do wykorzystania dzięki Life Tap'owi, dorzucając Bandaż + Cannibalise, w krytycznych sytuacjach Imroved Helstone i Healing Potion uzyskujemy praktycznie niekończącą się zdolność bojową w questowaniu/grindowaniu bez potrzeby posiłków. Jeśli chodzi o bardziej wymagające rajdy to aura Felguarda dająca 5 resist na lvl także będzie pomocna: 70x5=350 [mam nadzieję, że nikt tego nie nerfnie] dzieki temu nie będzie potrzeby gimpować statów resist gearem.

Jedyne czego może momentami brakować w solowej grze pve to improved imp, succubus, voidwalker. Każdy z tych demonów ma swoje zalety do wykorzystania w konkretnych sytuacjach. No ale jedynym i docelowym demonem w tym buildzie jest Felguard.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2006, 10:06 
Cytuj  
yarx napisał(a):
aura Felguarda dająca 5 resist na lvl także będzie pomocna: 70x5=350


Aura daje 0.5 resist na level a nie 5 resist na level. ;)


Posty: 6
Dołączył(a): 14.08.2006
Offline
PostNapisane: 29 paź 2006, 14:58 
Cytuj  
ano racja, jakoś nie zwróciłem uwagi na tą niewinna kropkę przed piątką. thx m8

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2006, 19:54 
Cytuj  
http://video.google.com/videoplay?docid ... 3558&q=tbc

lol

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2006, 20:08 
Cytuj  
I to jest ta nowa jakosc balansu, o ktorej pisali panowie z Blizz - podoba mi sie :)

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

****

Posty: 1607
Dołączył(a): 3.07.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2006, 11:42 
Cytuj  
I tak więcej jak pewne, że przez kilka pierwszych patchy posypią się nerfy - i to nie tylko locków.


_________________
Nothing will stop the whining. They could remove deathcoil, make fear a 10 second cast and make seduce regenerate health like polymorph and people would still whine.
Obrazek

****

Posty: 1217
Dołączył(a): 11.10.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2006, 05:57 
Cytuj  
Dhoro napisał(a):
I tak więcej jak pewne, że przez kilka pierwszych patchy posypią się nerfy - i to nie tylko locków.


ale przedewszystkim dla nich... :-)


_________________
Śmierć jest czymś normalnym...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.