Niewidzialność w obecnej formie to jakiś nonsens.
1. Jako agro wipe jest najgorsze w swojej mechanice fainy, vanish, Feign Death czy nawet Soulshatter wszystko działa w insta cascie od razu dając rzucającemu zmniejszanie agro. Dla maga wymyślono idiotyzm z 8 s znikaniem, czemu akurat magom tak utrudniono aspekt walki z agro nie wiem.
2. Blizard aby zrobić ten skill użytecznym musiał zmniejszyć pasywną redukcję agro w talentach.
3. Czemu to się nazywa niewidzialność a nie jakiś Spacer astralnmy. Czar ten ma bliżej do zamiany sfery egzystencji niż niewidzialności. Nie kojarzę żadnej gry czy systemu rpg gdzie invs blokuje widzenie innych a tym samym daj widzenie tych co mają detec invis. Dalej Lock ma detec invis ale co to, to nie działa na invisa magów. Nie wydaje się wam to trochę wydumane.
4 Aby było jeszcze śmieszniej ten czar nawet nie pozwala jeść/pić bodąc niewidzialnym. W tym to nawet ten Shadowmeld u NE jest lepszy.
Podsumowując ten invis zrobił magom więcej zległo niż dobrego. Straciliśmy pasywną redukcje agro. Dostaliśmy czar na 68 lvl który mógł być czymś innym, a tak de facto dostaliśmy coś co mieliśmy od 1.11 . Blizzard oświadczył, że dotrzymał obietnicy i dał magom na powrót NIEWIDZIALNOŚĆ, ale czy na pewno