Cashasty napisał(a):
Mag powinien mieć b. duży DPS
a nie ma?
Cashasty napisał(a):
invisibility powinno działać tak jak np. Invisibility potion IMO :F
imo to powinni zmienic nazwe tak jak proponuje Shirru i efekt dzialania zostawic jak jest + zmniejszyc cast time (powiedzmy 1.5s) i cd (30sec-1min)
Shirru napisał(a):
1. Jako agro wipe jest najgorsze w swojej mechanice fainy, vanish, Feign Death czy nawet Soulshatter wszystko działa w insta cascie od razu dając rzucającemu zmniejszanie agro. Dla maga wymyślono idiotyzm z 8 s znikaniem, czemu akurat magom tak utrudniono aspekt walki z agro nie wiem.
vanish - czasem dziala czasem nie
fd - po pierwsze ressist po drugie czasem dziala czasem nie
Shirru napisał(a):
4 Aby było jeszcze śmieszniej ten czar nawet nie pozwala jeść/pić bodąc niewidzialnym. W tym to nawet ten Shadowmeld u NE jest lepszy.
tyyylko ze sm pozwala ci jesc i pic pod warunkiem ze wlaczysz go gdy juz wczesniej jadles i piles, no i nie da sie go uzyc w walce
a tak w ogole, to magiem nie gram i ogolnie nie obchodzi mnie ten skill... o ile mag nie bedzie z niego napierdzielal pyroblastami... ciekawe za to co byscie robili jakby blizz zrobil wam to co hunterom czyli:
- nerfnal glowny skill do dpsu (aimed - nie chodzi o dmg ale o zmiane jego dzialania jak to blizz mowi... teraz bedzie dzialac jak powinien czyli otwieracz do konserw...)
- zwiekszyl o 1/3 koszt many drugiego w miare skilla (multi shot...)
- dodal cos co w zamierzeniu ma zastapic ten pierwszy skill, szkoda tylko ze z 2x mniejszym dpsem i od 66 lvl (...)
...ofc buffneli nam bron, arcane shot, pety i trapy (powiedzmy ;]), ale wciaz arcane bedzie kosztowac w cholere many w porownaniu z aimedem i wciaz duuuuzo mniej dmg.
afff... dobra wyzalilem sie ;] ogolnie mi to wsio, bo tak czy siak hunter ftw i grac nim bede chocby mi z niego zrobili inwalide (przynajmniej bede mogl ich pozniej netoperkiem postraszyc ;P)