chopin napisał(a):
Nestor, z całym szacunkiem, co ty bredzisz? Klucz ma unikalny ID, logujesz się na konto na stronie, przypisujesz do swojego konta ID, klucza. ID jest traktowane jako klucz przy szyfrowaniu połączenia do serwera autentykacji. Kropka, na huj jakiś soft Ci potrzebny? AFAIK na tym polega idea kluczy sprzętowych w aplikacjach sieciowych.. User się autoryzuje na hasło i dodatkowo na ID tokena lub numer przez niego wygenerowany ale i tak szyfrowany jego ID.
Em aj rajt?
Przyznam ze jest sens w tym co mowisz. Pytanie tylko na ile da sie zabezpieczyc ten klucz zeby rzeczywiscie byl kluczem i nie mozna go bylo powielic poprzez duplikacje struktury.
Mysle ze to by byla bardzo duza inwestycja z ich strony, a znajac problemy ze sprzetem skonczylo by sie jak starforce3 - ludzie przestali kupowac gry bo starforce nie pozwalal nawet legalnym nabywcom grac jak trzeba