mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 02:47 
Cytuj  
nawet ciekawe zmiany :) nie ma GC dla CS'a yay!


http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 7048&sid=1


The latest patch notes can always be found at http://worldofwarcraft.com/patchnotes/

Hunters

* "Silencing Shot" now does only 50% of weapon damage instead of 75%.
* The base damage for "Arcane Shot" has been reduced by about 9% and the bonus damage from ranged attack power reduced from 20% to 15%.
* The bonus damage for "Barrage" is now 4/8/12% for ranks 1/2/3.
* The bonus damage for "Improved Barrage" is now 4/8/12% for ranks 1/2/3.



Mages

* Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* "Counterspell" no longer triggers the global cooldown.
* "Mana Shield" now absorbs magical damage as well as physical damage.



Priests

* The bonus coefficient for "Shadow Word: Pain" has been reduced by about 9%. This should result in about 5% less damage done by "Shadow Word: Pain" for the typical priest.



Bug Fixes

* The "Frozen Shadoweave Boots" will now properly increase shadow damage.
* Players will no longer lose control of their character if they tryto talk to an NPC while mobs are aggro on them.
* The /equip command will now work on pieces of gear that are not in your primary bag.
* Fixed an issue that was causing some players to disconnect in Hellfire Citadel:Blood Furnace.
* The "Corruptor" 4 piece set bonus will now be properly applied.
* The Legion Fel Cannons at Forge Camp Anger in Blades Edge will now properly spawn above ground.
* The Arena queue tooltip will now show the arena that the player is queued for.
* Fixed an error that was causing players to disconnect if they tried to socket a gem that had been gift wrapped.
* Fixed an error that was causing players to disconnect forming a party with other members in the same area.
* Pet icons will now properly update in the Stables window.Improved the robustness of the pet action bar display. It is now less likely to be accidentally blocked by addons.
* Players will no longer hear the gong sound repeated after initially joining a queue for the battlegrounds.
* Having a group invite declined while queued via "Looking for More" will no longer remove you from the queue.
* Nethershards will no longer cost honor to purchase but will cost gold instead.
* Players will no longer be given access to both quest lines followingthe Declaration of Allegiance to the Scryers or Aldor in Shattrath City.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 02:49 
Cytuj  
jeszcze z ib niech sciagna tak jak bylo kiedys

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 02:49 
Cytuj  
lol ci jak zawsze za malo :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 02:53 
Cytuj  
Ehhhhh a było tak pięknie :cry:

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 03:01 
Cytuj  
<whine mode on>
A ja chce Dark PAct ktory nie jest z talentow :P
</whinee mode off>

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 03:19 
Cytuj  
NIe wspominaja o naprawieniu frostbolta rank 12!!!!

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 04:24 
Cytuj  
* "Mana Shield" now absorbs magical damage as well as physical damage.


rofl chyba im lejca jebła, to teraz bedzie mana shield jak frost barrier przy czym mozna miec obie naraz .... moze niech od razu dadza magom pw:shield

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 08:04 
Cytuj  
daj spokój, magom przyda się jakiś def. W tej chwili mogę każdego maga zabić 5 sekund, przy czym zagrożenie stanowi dla mnie jedynie 3 minutowy mag.

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 08:10 
Cytuj  
Już nie bedzie critów za 1k5 z Shadow Word : Death :(


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 08:11 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
Już nie bedzie critów za 1k5 z Shadow Word : Death :(


1k5 znaczy 1005 :P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 08:43 
Cytuj  
Mnie ciekawi czemu nerfuja frostbolt/fireball, a shadowbolta zostawiaja w spokoju.


_________________
cypis#2942
Obrazek

*

Posty: 55
Dołączył(a): 16.12.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 08:47 
Cytuj  
Czemu znerfowali priesta ? To i tak teraz jedna z najslabszych ras w grze.

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 08:55 
Cytuj  
GranDzioR napisał(a):
Czemu znerfowali priesta ? To i tak teraz jedna z najslabszych ras w grze.


Lol...


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

**

Posty: 499
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 09:07 
Cytuj  
GranDzioR napisał(a):
Czemu znerfowali priesta ? To i tak teraz jedna z najslabszych ras w grze.


no to sobie pożartowaliśmy, wesoło było ;)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 09:09 
Cytuj  
GranDzioR napisał(a):
Czemu znerfowali priesta ? To i tak teraz jedna z najslabszych ras w grze.

Lock dostal nerfa dotow w ostatnim patchu, wiec teraz przyszedl czas na priestow.
A z ta najslabsza klasa to niezly rzard, hIhahOhO~


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 09:18 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Mnie ciekawi czemu nerfuja frostbolt/fireball, a shadowbolta zostawiaja w spokoju.

I ak zadja wiekszy dmg od SB.
Jak iteż proporcjonalnie zóżywają mniej many.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 10:31 
Cytuj  
Cytuj:
Jak iteż proporcjonalnie zóżywają mniej many.


niezły kwiatek ;-]

Te nerfy są śmieszne, praktycznie niedostrzegalne... 5%... nawet nie ma o czym mówić :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 10:36 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Cytuj:
Jak iteż proporcjonalnie zóżywają mniej many.


niezły kwiatek ;-]

Te nerfy są śmieszne, praktycznie niedostrzegalne... 5%... nawet nie ma o czym mówić :P

Blah. Firefox, źle poprawił wyraz :D

Oczywiscie chodziło mi to że Fireball/Forstbolt mniej używa w stosunku do dmg.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 11:18 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Cytuj:
Jak iteż proporcjonalnie zóżywają mniej many.


niezły kwiatek ;-]

Te nerfy są śmieszne, praktycznie niedostrzegalne... 5%... nawet nie ma o czym mówić :P

10%. Troche bez sensu, bo teoretycznie ten talent powinien zwiekszac dps :)
Prawdopodobnie chodzi o zrownanie magow i melee w dpsie, bo np. Kharazan magowie sa zawsze na poczatku w dmgmeters.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 11:47 
Cytuj  
nie wiecie czy szykuje sie jakis nerf drutow ? bo wszyscy w gildii mnie nienawidza :]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.