Dhoro napisał(a):
Obecnie lock nie ma prawie zadnych mozliwosci na ucieczke od wroga lub na trzymanie go na odleglosc, jedynym co tu mamy to znerfowany fear i malo uzyteczny howl of terror, trzeba wprowadzic jeszcze jekas opcje ucieczki lockow lub przypakowac juz te istniejace.
co za bzdura - az nie moge uwierzyc, ze takie glupoty czytam.
fear nie ma CD, trwa 12/6/3sec, zrywa sie dosc zadko (no chyba, ze nukujesz pelna para, ale wtedy to chyba oczywiste, ze nastepuej break).
howl of terror jest wypas - gralem affiction lockiem i instant aoe fear to byl miod.
uznanenie tego skilla za malo uzyteczny to herezja.
trzecia opcja ucieczki to deathcoil.
czwarta to sedduction.
malo ci? lock juz posiada najwieksza game CC, nie wyobrazam sobie dokladac tu wiecej.
Cytuj:
Jest za duzo zupelnie nie potrzebych talentow, trzeba je pozamieniac na inne, nie ktore maja za duzego cooldowna/ za dlugo sie kastuja/ za maly dmg (to samo tyczy sie niektorych zaklec).
patrze na affiction tree i widze 1 (slownie: jeden!) kiepski talent - imp. CoW.
co do CD's....porownaj z magiem, albo rogalem - warlock prawie w ogole nie jest uzalezniony od CD's
Cytuj:
Jak myslicie co z tego Blizz zmieni i na ile? Czy lock bedzie sobie dawal rade w PvP czy tez umrze smiercia naturalna.
lock jest silna klasa w pvp.
co do petow i ich bugow - to wina mechaniki gry. ciesz sie, ze w ogole dostajesz teraz sharda, kiedy wsiadasz na gryfa - kiedys tak dobrze nie bylo.
co do samych shardow - taki urok klasy, trzeba nauczyc sie z tym zyc, wyposazyc sie w dobre bagi, madrze uzywac skilli wymagajacych sharda etc.
//. post, ktory cytowalem, zniknal w tajemniczych okolicznosciach :<