mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 343 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 448
Dołączył(a): 26.03.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2007, 09:20 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Dwutlenek, tylko Ty mogłeś coś takiego nie zrozumieć. Wiesz co robi takie makro:


O nie stary. Szyk i skladnia twoich zdan jest na tak niskim poziomie, ze ja rowniez poprzednio ni cholery nie skumalem o co ci chodzi. Warto o tym pomyslec.


_________________
--
Drak

*

Posty: 75
Dołączył(a): 17.09.2006
Offline
PostNapisane: 23 sty 2007, 10:30 
Cytuj  
PrzeZekij napisał(a):
Czy jest mozliwosc stworzenia makra ktore zmienia swoja ikonke w zaleznosci od tego czy cel jest przyjazny albo wrogi?
Poniewaz po patchu 2.0 reaction bar (rest in peace) nie dziala, zastanawiam sie czy nieda sie osiagnac tego samego co dawal rb korzystajac z makr.
Samo makro typu:
/cast [help] Renew
/cast [harm] Shadow Word: Pain
dziala dobrze, ale fajniej by bylo gdyby zmienialo dodatkowo ikonke czaru.

Jeszcze interesuje mnie czy da sie tooltipy do makr samemu ustalac.


Nie wiem czy o to ci chodzi ale jak chcesz żeby po najechaniu na makro pokazywało ci tooltip czaru to piszesz /showtooltip #nazwa spella. Jeśli chodzi o zmienianie ikonki w zależności od celu to nie jestem pewien ale raczej się nie da:)


_________________
Vae Victis


Posty: 16
Dołączył(a): 21.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 sty 2007, 00:45 
Cytuj  
Pytanie - Jak powinno wygladac makro na SW:P + Vampiric Embrace, tylko jesli moj SW:P bylby aktywny juz na targecie zeby castowalo samo VE?

**

Posty: 292
Dołączył(a): 27.07.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2007, 17:21 
Cytuj  
1. Istnieje makro ktore uzywa skilla po dodge targetu?
2. Istnieje makro ktore uzywa skilla po wlasnym dodge / parry / block na targecie?

Z gory dzieki


_________________

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2007, 18:30 
Cytuj  
KruPa napisał(a):
1. Istnieje makro ktore uzywa skilla po dodge targetu?
2. Istnieje makro ktore uzywa skilla po wlasnym dodge / parry / block na targecie?

Z gory dzieki

jesli chcesz macro na riposte, to napisz to wprost ;) bylo wiele razy wklejane, podawana itp - kwestia znalezienia, chodzilo w kazdym razie o to,aby castowal riposte, a jesli sie nie da, to SS i klikasz caly czas to macro zamiast "zwyklego" SS


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2007, 15:26 
Cytuj  
Za forum oficjalnym, Interface:

Cytuj:

* 2. Re: Macros and Raid Symbols. | 01/09/2006 13:00:24 PDT

* reported
quote reply

And Liquidor saves the day =)
The following macro will place an icon on the specific unit:

/script SetRaidTarget("unit",icon);



The 2 options written in bold must be changed to your likings.

* Unit:

Player = Yourself
Target = Your Target
Pet = Your Pet
Mouseover = The unit which the mouse is currently (or was most recently) hovering over
PartyN = The Nth party member excluding the player (1,2,3 or 4)
RaidN = The raid member with raidIndex N (1,2,3,...,40).
And a couple of more options, but not very commonly used...
* Icon:

A value from 0 to 8, as follows,
0 = no icon
1 = Yellow 4-point Star
2 = Orange Circle
3 = Purple Diamond
4 = Green Triangle
5 = White Crescent Moon
6 = Blue Square
7 = Red "X" Cross
8 = White Skull


Q u o t e:
Example:

1. Click mob (or player) to target it
2. Click macro button to assign a specific raid symbol (ie skull)
3. Target now has the skull raid symbol

1. Target your mob.
2. Macro: /script SetRaidTarget("Target",8);
3. Target now has the skull raid symbol.


If you want to check wherether the mob has an icon already (and then place a new one):

/script if GetRaidTargetIndex("target") then if (GetRaidTargetIndex("target") == 8) then SetRaidTarget("Target",3) end end

^ The above macro says: If target has skull(8) then place Diamond(3)


There you go =)
Report back with your results please.


Czy to będzie działać? Czy da się to tak napisać, by jednym przyciskiem/makrem, stawiać na mobach po kolei różne symbole?
target - click - pojawia się symbol - target następny mob - click pojawia się inny symbol - etc.


_________________
O.o

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 lut 2007, 11:11 
Cytuj  
Chodzi Ci o oznaczenie jednym makrem, kilku mobów, różnymi symbolami? Nie sądzę.

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 08:57 
Cytuj  
Niezupełnie. Chodzi o to że jednym makrem po kolei oznaczam moby.
Makro ma wiedzieć/sprawdzić czy mob ma na sobie symbol i jeśli nie ma dać mu kolejny (symbole oznaczone są od 0 do 8).
No właśnie. Jeśli mob A ma symbol nr 1, to po tagnięciu moba B i kliknięciu na makro, mob powinien dostać symbol nr 2. Zatem makro powinno sprawdzić/wiedzieć, czy symbol nr 1 został użyty czy nie. Czy to możliwe?


_________________
O.o

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 09:11 
Cytuj  
Chciałbyś, żeby po wyborze targetu macro pamietało jaki mark byl na starym i wybralo inny?

Masz straszne wymagania :-]

Wszystkie opcje zwiazane z markami sa opisane dwa posty wyzej, nic tam nie widze co by sie wiazalo z zapamietywaniem czegokolwiek. Wiec chyba mala szansa.

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 09:18 
Cytuj  
/script if GetRaidTargetIndex("target") then if (GetRaidTargetIndex("target") == 8) then SetRaidTarget("Target",3) end end


W zasadzie to by było wystarczające, tylko nie miałem jeszcze okazji tego sprawdzić w grze, a obawiam się że składnia jest nieprawidłowa


_________________
O.o

***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2007, 12:37 
Cytuj  
if cos then cos juz chyba nie dziala?;]

ja mam pytanie jak sie resetuje sekwencje?

mam

/cancelAura Ice Block
/castSequence reset=300 Ice Block, Cold Snap

i wszystko sie oczywiscie chrzani jezeli sie wchodzi na arene i CD sie resetuja...

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2007, 14:10 
Cytuj  
Jak wygląda macro na targetowanie party memberów?

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2007, 14:19 
Cytuj  
F1 - to ty F2-F5 - to kolejni ludzie z party :P


_________________
Obrazek

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lut 2007, 08:39 
Cytuj  
redlum napisał(a):
F1 - to ty F2-F5 - to kolejni ludzie z party :P


pod F1 i F2 to ja mam ważniejsze rzeczy

Nie potrzeba mi key binding tylko macro.

*

Posty: 76
Dołączył(a): 21.06.2006
Offline
PostNapisane: 21 lut 2007, 09:43 
Cytuj  
Czy jest mcro ktore rzuca na mnie tercze+renew a nastepnie zaznacza ostatni cel ktory leczylem?

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2007, 11:08 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
redlum napisał(a):
F1 - to ty F2-F5 - to kolejni ludzie z party :P


pod F1 i F2 to ja mam ważniejsze rzeczy

Nie potrzeba mi key binding tylko macro.


zartuje przeciez - nie mialem czasu poszukac - ale moze to Ci sie przyda

nie znalazlem jak ztargetowac kogos - ale mozna dopisac target od razu w skrypcie np
/cast [target=party1] Flash Heal


_________________
Obrazek

**

Posty: 381
Dołączył(a): 19.02.2007
Offline
PostNapisane: 26 lut 2007, 18:05 
Cytuj  
mam macro na cast sequence, powiedzmy :

/castsequence siphon life, corruption


dalo by sie tak zrobic zeby macro sprawdzalo czy spell nie zresistowal ? a jesli to zeby zamiast przechodzic do nastepnego czaru, to poprostu rzucic go ponownie?

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2007, 20:23 
Cytuj  
co do targetowania party to wyglada to tak:

/target party1
/target party2

etc...

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 28 lut 2007, 15:58 
Cytuj  
sry za offtop - nie używam żadnych makr (trochę z niechęci, trochę z lenistwa) i gra mi się całkie znośnie - ale mam pytania :
1. czy używanie makr jest jakimś naprawdę wielkim ułatwieniem ?
2. co robicie jak marka do których się przyzwyczaicie po paczu przestają działać i nie można tego naprawić ?
3. czy niewygody związane z pkt 2 nie przewyższają korzyści związanych z pkt 1

thx in "edwance" 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lut 2007, 16:12 
Cytuj  
Lu napisał(a):
sry za offtop - nie używam żadnych makr (trochę z niechęci, trochę z lenistwa) i gra mi się całkie znośnie - ale mam pytania :
1. czy używanie makr jest jakimś naprawdę wielkim ułatwieniem ?
2. co robicie jak marka do których się przyzwyczaicie po paczu przestają działać i nie można tego naprawić ?
3. czy niewygody związane z pkt 2 nie przewyższają korzyści związanych z pkt 1

thx in "edwance" 8)
makra nie sa potrzebne do efektywnego grania. możesz byc tak samo pro z jak i bez

ogólnie zawsze jest lepiej nie używać makr i się od nich nie uzależniać, kwesta tego czy masz odpowiednio zwinne palce


_________________
psn


Ostatnio edytowano 28 lut 2007, 16:13 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 343 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.