mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 211 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 19:27 
Cytuj  
No to bardzo ci współczuje, ja mniej więcej dostałem to czego się spodziewałem. Gram tym według ciebie niczym nie nadającym się warriorem w pvp i się dobrze bawię.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 19:28 
Cytuj  
Shadhun_ napisał(a):
No to bardzo ci współczuje, ja mniej więcej dostałem to czego się spodziewałem. Gram tym według ciebie niczym nie nadającym się warriorem w pvp i się dobrze bawię.

To w zasadzie jedyna rzecz, ktora mnie jakos jeszcze bawi :) Choc bardziej radosc jest z grania z kumplami, gdyby nie oni to juz pewnie dawno bym skonczyl. Czasami sie smieje, ze moglbym za sam chat placic; )

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 19:37 
Cytuj  
greeg napewno jak tak piszesz to masz racje , bardz laskaw powiedziec mi jakie beda indeksy gieldowe za rok jasnowidzu :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 20:41 
Cytuj  
Greeg napisał(a):
Blizz mial naprawde czas na wypolerowanie wow'a


Miał, i w dalszym ciągu ma następne parę miesięcy, do premiery takich tytułów jak WHO, AoC i Aion.

Dużo można Blizzardowi zarzucić, ale patrząc na ich historie zdecydowanie nie można powiedzieć że nie wiedzą co robą, tak też jest chyba w tym wypadku. Po co mają dawać coś naprawdę genialnego skoro teraz i tak mają w miarę stabilną liczbę subskrybentów?

Sam jestem tego doskonałym przykładem, psioczyłem na wow'a strasznie, quitowałem parę razy, próbowałem w międzyczasie sporo innych tytułów ale i tak do wow'a wróciłem. Nie ma teraz MMO któe uważałbym za naprawde dobre dlatego postanowiłem przeczekać grając w coś co chociaż zbliża się do tego miana.

Prawdziwa walka o klienta zacznie się pod koniec '07

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2007, 20:50 
Cytuj  
placza placza a i tak graja w wowa..

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2007, 02:33 
Cytuj  
Postal napisał(a):
placza placza a i tak graja w wowa..

dokladnie ^^


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2007, 07:51 
Cytuj  
Niby jest co robić w TBC, ale w sumie jest to trochę takie uciążliwe.
Np. chciałbym zrobić attunement do Karazhan, niby prosta sprawa, ale znalezienie party do Shadow Lab czy Durnholde to chyba trudniejsze niż sam Karazhan.
Jedyna rzecz która mi teraz sprawia przyjemność to granie instancji druidem, na szczęście znalezienie party do Sunken Temple czy Maraudonu jest o niebo łatwiejsze niż do 5-man w Outlands. Szczególnie druidem :)
Dużo by dał prawdziwy revamp profesji, tak by faktycznie opłacało się być jakimś crafterem, oprócz alchemika czy kowala (choć tutaj nie jestem przekonany - nigdy nie miałem tej profesji). I to bez farmienia reputacji u głupich plemion, by mieć recepty na to czy owo.


_________________
O.o

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2007, 09:07 
Cytuj  
tak btw

Brodaty napisał(a):
Dużo by dał prawdziwy revamp profesji, tak by faktycznie opłacało się być jakimś crafterem, oprócz alchemika czy kowala (choć tutaj nie jestem przekonany - nigdy nie miałem tej profesji).


Wszystko zależy od serwa, np na Ravenholdt w tej chwili ledwo daje się wyżyć z alchemii, pojawiły się jakieś głupie rogalowe/huntardowe alty farmiące np SV dla ancient lichen, Super Mana Potiony z niewiadomych powodów chodzą po 11-13g (a ze 2 tygodnie temu były już prawie po 20), Super Healing po 7g - nawet nie opłaca się craftować. Sam w tej chwili czekam jak rozwinie się sytuacja po patchu, ale sporo alchemików już zbiera maty na ewentualny reroll profesji.

Najbogatsi ludzie jakich znam są JW, lub BS skupującymi większość epickich recek, jednakże w obu przypadkach trzeba zainwestować pare k golda.


_________________
Altaya | BF4

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2007, 13:32 
Cytuj  
Vorten napisał(a):
tak btw

Brodaty napisał(a):
Dużo by dał prawdziwy revamp profesji, tak by faktycznie opłacało się być jakimś crafterem, oprócz alchemika czy kowala (choć tutaj nie jestem przekonany - nigdy nie miałem tej profesji).


Wszystko zależy od serwa, np na Ravenholdt w tej chwili ledwo daje się wyżyć z alchemii, pojawiły się jakieś głupie rogalowe/huntardowe alty farmiące np SV dla ancient lichen, Super Mana Potiony z niewiadomych powodów chodzą po 11-13g (a ze 2 tygodnie temu były już prawie po 20), Super Healing po 7g - nawet nie opłaca się craftować. Sam w tej chwili czekam jak rozwinie się sytuacja po patchu, ale sporo alchemików już zbiera maty na ewentualny reroll profesji.

Najbogatsi ludzie jakich znam są JW, lub BS skupującymi większość epickich recek, jednakże w obu przypadkach trzeba zainwestować pare k golda.

No i wg mnie wlasnie dlatego caly ten "crafting" z duzym przymruzeniem oka lezy. Co trzeba zrobic, aby byc wielkim krafterem ? Wystarczy udac sie na AH i kupic plany.

Ja raczej bym wolal aby crafting tez byl swoistym levelowaniem (zeby moznabylo miec np. 10 lvl postaci, a 60 lvl craftingu dajmy na to). Aby nasze umiejetnosci powiekszalo kraftowanie itemow, i aby dzieki temu moznabylo sie uczyc nowych recept. Przy takim podejsciu, odzwieciedlaloby to bardziej rzeczywistosc, gdzie czlowiek uczy sie na bledach. Wiec musi zrobic tych 100 zbroi, aby sie nauczyc jak ja ulepszyc, albo w ogole czegos nowego. W wowie wystarczy isc na AH, kupic plany i w tym momencie stajemy sie "wielkim" krafterem (juz nie wspomne, ze kazdy taki wow'owy krafter jest idealnym klonem drugiego - roznic sie tym, ze ... ma z AH inne recepty ;) ). Ja bym chcial, aby krafting byl pewna odskocznia od pvp, rajdowania, i aby byl w miare skomplikowany, aby moznabylo sie dobrze wczuc :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2007, 14:44 
Cytuj  
Greeg napisał(a):
Vorten napisał(a):
tak btw

Brodaty napisał(a):
Dużo by dał prawdziwy revamp profesji, tak by faktycznie opłacało się być jakimś crafterem, oprócz alchemika czy kowala (choć tutaj nie jestem przekonany - nigdy nie miałem tej profesji).


Wszystko zależy od serwa, np na Ravenholdt w tej chwili ledwo daje się wyżyć z alchemii, pojawiły się jakieś głupie rogalowe/huntardowe alty farmiące np SV dla ancient lichen, Super Mana Potiony z niewiadomych powodów chodzą po 11-13g (a ze 2 tygodnie temu były już prawie po 20), Super Healing po 7g - nawet nie opłaca się craftować. Sam w tej chwili czekam jak rozwinie się sytuacja po patchu, ale sporo alchemików już zbiera maty na ewentualny reroll profesji.

Najbogatsi ludzie jakich znam są JW, lub BS skupującymi większość epickich recek, jednakże w obu przypadkach trzeba zainwestować pare k golda.

No i wg mnie wlasnie dlatego caly ten "crafting" z duzym przymruzeniem oka lezy. Co trzeba zrobic, aby byc wielkim krafterem ? Wystarczy udac sie na AH i kupic plany.

Ja raczej bym wolal aby crafting tez byl swoistym levelowaniem (zeby moznabylo miec np. 10 lvl postaci, a 60 lvl craftingu dajmy na to). Aby nasze umiejetnosci powiekszalo kraftowanie itemow, i aby dzieki temu moznabylo sie uczyc nowych recept. Przy takim podejsciu, odzwieciedlaloby to bardziej rzeczywistosc, gdzie czlowiek uczy sie na bledach. Wiec musi zrobic tych 100 zbroi, aby sie nauczyc jak ja ulepszyc, albo w ogole czegos nowego. W wowie wystarczy isc na AH, kupic plany i w tym momencie stajemy sie "wielkim" krafterem (juz nie wspomne, ze kazdy taki wow'owy krafter jest idealnym klonem drugiego - roznic sie tym, ze ... ma z AH inne recepty ;) ). Ja bym chcial, aby krafting byl pewna odskocznia od pvp, rajdowania, i aby byl w miare skomplikowany, aby moznabylo sie dobrze wczuc :)


Grasz w Vanguarda ze opisujesz jak tam wyglada crafting czy poprostu tak chcesz by bylo ?
Vanguard oferuje wlasnie taki crafting jak opisujesz.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2007, 17:00 
Cytuj  
Czytalem jak tam jest i chcialbym, aby w wowie tak bylo ;) Nie wiem jak jest to tam zrealizowane, ale sama koncepcja bardzo mi sie podoba.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 211 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.