mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 101  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2007, 11:38 
Cytuj  
a ja zbieram team 5 drootów 8)
IMO 15 stunów (pounce, bash, cyklon), 75k HP leczenia (tranqulity), + wszyscy w stealchu na początku zrobi fajny dym - już czesto jako tank w instancjach przy duzych pulach ściągam agro tak że na początku tylko leczę tankującego peta/voida/MC a jak ściągnę agro to dopiero w misia

*

Posty: 123
Dołączył(a): 4.12.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2007, 16:18 
Cytuj  
Moze ja na zle teamy trafiam albo mam slaba battlegrupe, zaden team z druidem nie byl wstanie nam zagrozic w 5v5.
Po dostrzegnieciu druida starczylo zmienic focus fire na niego i jedynie co mogl robic, to spierdalac :) i liczyc, ze heal go utrzyma przy zyciu.

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2007, 16:22 
Cytuj  
znaczy te 17k HP w ile mu zdejmowaliście ?

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2007, 18:05 
Cytuj  
1. bicie druta pierwszego to nie za dobry pomysl
2. 5 drutami tez mozecie obesrac, te twoje 1500x CC ma diminishing returnsy a 0 dps da sie we znaki
3. dajcie linka do profilu druta ktory ma 17k hp bez buffow


_________________
Nat is fat

*

Posty: 81
Dołączył(a): 15.08.2006
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2007, 18:40 
Cytuj  
ile warek ma hp w arena secie unbuffed?

***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2007, 19:15 
Cytuj  
to zalezy jakie gemy i enchanty 10k-11k

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 12:49 
Cytuj  
nat napisał(a):
1. bicie druta pierwszego to nie za dobry pomysl
2. 5 drutami tez mozecie obesrac, te twoje 1500x CC ma diminishing returnsy a 0 dps da sie we znaki
3. dajcie linka do profilu druta ktory ma 17k hp bez buffow


ad 1. dobry dla tej ekipy w której jest droot :)

ad 2. nie chodzi o top10 w arenach ale fajną zabawę i IMO będzie wesoło, btw. skąd zero dps ? teraz jak bijesz w kocie i jest koniec energii możesz dać cyklon i z powrotem w kota - akurat jak jest koniec cyklonu jesteś naenergetyzowany :)

ad 3. http://druid.wikispaces.com/Tanking+Gear+List
z quest itemów, crafted + 2-3 pvp/arena rewardy i IMoW (mój buff) wyciągnę raptem nędzne 200agi, 16k arm i 825staminy (NIE POLICZYLEM ANI JEDNEGO ENCZANTU) co da 16k HP - dodaj do tego 1-2,5k HP z frienzed regeneration (te 4 -10 sec chyba pożyję ?)
więc będzie 17-18,5k HP do zbicia, pytanie tylko :
- jak zobaczą ze healuje to zaatakują mnie ? czy healera który będzie na początku w misiu ? i który z nas bedzie w misu na początku
- ile czasu potrzeba żeby to zdjąć i co z drużyną przeciwną w tym czasie zrobi moja drużyna,
- czy drzewko zza filara mnie podleczy czy nie albo czy inny droot odpali tranquility co da mi +6-12k HP dodatkowego a może wszyscy po kolei będą odpalali tranquility (btw można tranquility odpalić na arenie ? cooldown jest 10minut),
- czy resurekcja w kombacie będzie działać jeśli jakiś droot będzie miał na nią cooldown poniżej 30 minut (bo są na to itemy) ?
- czy dam feral charge na castera i basha komuś innemu,
- czy zdążę po użyciu trinketa (no ktoś mi da stuna jak w banku) odpalić freinzed reg
- czy dostanę stuna kolejngo i czy bedę dostawac od mele czy casterów,
- czy ktoś zdejmie ze mnie poison od rogala a na niego da faerie fire żeby nie mógł znikać
- czy ktoś zdejmie ze mnie curse od warlocka
- czy ktoś zacyklonuje fire maga
- ile czasu będą mi zdejmować 60-90k HP pod ogniem 2-3 innych drótów
- ile manny po tym wszystkim zostanie casterom przeciwnika i dla czego mają być żywi jeśli robili focus fire na mnie i nie dbali o siebie
- czy ktoś jeszcze czyta ten post ? :)
theorycraft 8)

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 12:58 
Cytuj  
Imo poprostu sie wyprujecie z many healujac ludzi z MS/Wound Pois.

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 13:58 
Cytuj  
nie mam na mysli regularnego healowania tylko wyskakiwanie z kota/misia w razie potrzeby i odpalenie barskin+tranquility ew prezentowanie innervate nukerowi czy zdjęcie curse/poison z innych graczy.
łaziłem z kilkoma drutami w party po instancjach (nie heroici) i robiliśmy je bez regularnego heala (i to w dosyc szybkim tempie) - healował ktoś kto miał więcje manny w danym momencie (to znaczy nie hilowął już od jakiegoś czasu) i nie był zagrowany , człowiek z agro siedział w misiu a reszta w kocie/sowie dpsowała - zwróć uwagę że tranquility tylko jedno na raz odpalone jest potrzebne wiec theoretycznie mamy 50 sec heala +1,5-2k HP co dwie secundy dla CALEGO party a koszt to tylko 2k manny - droot w secie dla kota/misia ma ok 4-5k manny) mam nadzieje że przeciwnik będzie przynajmniej zdezorientowany kto healuje kto robi dps a kto ma 17k HP .
w dodatku każdy droot po wyjściu z kota jest w stanie przez 6sec zdjąć ok 2,5k HP z napoczętych przeciwników (sam nieraz dobijałem magów którzy mnie spowolnili i teleportowali się kawałek dalej za pomoca moonfire)
zreszta wszyscy płaczą że magowie mają największy dps a kotem najłatwiej zawsze jechało się magów i 2H warriorów

btw zdaj się ze entangling roots działaja na arenach ?

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 14:23 
Cytuj  
Aktualnie moonkin jest idealną kontrą na wszystkie brutalforce teamy aka 2xwar rogal shammy pala. Sęk w tym aby go umiejętnie osłaniać.

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 14:35 
Cytuj  
Lu sek w tym ze jak dostaniecie ( a dostaniecie i to czesto)train dps to ktos z was dostanie jakies 20+k dmg w ciagu 2-3 sec i ciezko takie cos outhealnac bez direct spamm healera.Wszystko zalezy od dobrego rozegrania cyclon chainow imo a to wydaje sie proste tylko w teori :) Ale gl zycze tak czy siak , napewno bedziecie mieli sporo zabawy :) Rootsy dzialaja ofc ale na arenie dispele i bofy to chleb powszedni :) No i nie bedziecie mieli dispelera = wielka kepa vs lock/sp.

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 17:56 
Cytuj  
no ja wiem że to nie jest IMBAbimba tim (jeśli już to fer.droot+hol.pala+warlock+priest dwarf z fear wardem) ale o ile po większości klas wiadomo czego się spodziewać (np warlock czy warrior raczej nie będa leczyć tylko dps robić a pala z kolei raczej na arenie będzie hilerem) to drooty dosyć efektywnie mogą tankować/dpsować i leczyć.

Największe nadzieje pokładam raczej w sekwencji
0. wszyscy mają odpalone entangtling roots, mis tank zapodaje innervate na hilera, wszscy kładą HoT na misia , ooomkin zapodaje innervate na siebie i wchodzi w omkina,
1. chamska szarża tanko misia na ich hilera/warlocka/maga (CEL1) , mis ma na siebie nałożone regroowth, rejuv i lifebloom od pozostałych drootów (kiedyś się stackowały musze to sprawdzić jak jest teraz :oops: ) - mis powinien dostawać +0,5-1k hp/sec przez 12sec a w 7sec 3k HP z lifebloomow, ma zapodawać bashe, swipy - zakładam że taka szarża przyciągnie uwagę 8)
2. healer zapodaje cyklon na ich warlocka/priesta/paladina (fear to IMO największy problem dla drootów) i leczy chamskiego tanko misia - preferowane tranquility, w ten sposób może podleczyć również siebie i innych drootó1) w zasięgu
3. oomkin zapodaje cyklon (wybór celu w miarę potrzeb) i nukuje CEL1
4. 2 koty w staelchu z odpalonymi dash siadają na CEL2 (mag/hiler) - pierwszy daje bash+mangle+faerie fire+(2sec)+mangle spam (przy 3-4 Combopoint odpala rip ew. ferocious bite jeśli cel ma poniżej 20% HP) a drugi daja 2*shredy i finishera - theoretycznie ubili szmaciaża w 4 sec ew zostawili go z dwoma odpalonymi ripami (400-600HP bleda przez 12sec) - imo ten caster raczej nie stanowi już gigantycznego zagrożenia ew kwalifikuje na moonfire spam
5. 2 koty albo jadą dalej w kocie kolejnych szmaciaży, widocznych rogali lub 2H warka (nadal mają odpalony dash więc zasuwają dosyć szybko) albo zajmują włąściwą pozycję i switchuja w castera a następnie robią nastepujące rzeczy (kolejnośc w zalezności od sytuacji) :
- cyklony na DPS lub hilera (jeśli celem nr 1 był np mag)
- tranquility jesli można podratować tym innych drootów (1- lub 2 naraz)
- zdjęcie curse/poison z innych drótów
- monfire spam na cele do dobicia (we dwóch moga zdjąc ok 4-5k HP)
- zapodanie innervate na innego droota (oomkin/hiler)
6. 2 koto casterów swithuje w misie/koty w zależności od potrzeb

podsumowanie :

drooty
tank - ledwo zywy, innervate ma już odpalony ale jeśłi dali mu spokój - odpala tranquility które da wysztkim full HP jeśłi nie zostanie przerwane i bedzie meić zasięg ew może zapodac moonfire spam na jakis cel do dobicia
oomkin - innervate już odpalił, ledwo zywy pewnie zrócili na niego uwagę po nukowaniu celu1, mało manny sugorowane pozostanie w omkinie ew odpalenie tranqulity jeśli tank tego nie może zrobić,
healer - mało manny, odpalone tranquility, sugorownae odpalenie innervate na moonkina/siebie - dalej leczenie lub moofire spam do dobicia
2koty - starają się dobijać napoczętych przeciwników

Źli ludzie
co się działo :
1. misio zaszarżował im hilera albo szmacianego dpsa (4 sec immobilization) i sprzedał basha (4sec) jednemu z ich dpsów
2. mają 2 gości w cyklonie (hiler/dps) na 6 sec
3. oomkin zaczął nukowac gościa którego zaszarżował miś , skupili się wiec na misu (hehe) albo na omkinie (chlip chlip chlip) - ciężko jest zdjąć we 2-3 misia albo oomkina którego ktoś healuje, prawdopodobnie chcą zaatakować hilera, melle atakujące drootów łapią się w rooty
4. 2 koty ze stealcha zdejmują im szmacianego DPS lub hilera w 4-6 sec (zostało ich 4rech) – moment rzekłbym krytyczny – jak się nie uda to będzie po ptakach
5. w zależności od sytuacji
Koty dobiły cel nukowany przez oomkina i misia (zostało ich 3ch bez hilera)
Następnie zapodały cyklon na 2 graczy – 6 sec
Uleczyły całe party i dały innervate dla oomkina/hilera
3-4 drótów ma 6 sec czasu aby ubić jednego przeciwnika IMO da radę :)

Dalej już z górki cyklonami/bashami/rootami redukuje się liczbę aktywnych przeciwników do 1 i się go ubija

Oczywista to tylko teoria ale jeśli drooty nie oddadzą inicjatywy, przeciwnicy nie ubiją w 3 sec oomikina lub hilera , nikt nie wyciągnie kotów ze stelczu przed ich atakiem a potem cyklony i inne stuny wejdą jak należy, wszyscy ze zbitym HP będa w zasięgu tranquility tudzież maszyna będzie losować 30% critów to powinno pójść dobrze

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 18:56 
Cytuj  
chyba juz bylo,ale sie upewnie - grajac w teamie 2vs2, 3vs3 i 5vs5 dostane pkt z tego,gdzie zgromadzono ich najwiecej, czy z kazdego odpowiadnia ilosc? ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 19:23 
Cytuj  
najlepsze klasy na areny to platy i clothy
akurat do 5/5 kazda po 1 : lock mag priest pala warek
do 2/2: priest/lock lub pala/war
3/3: kombo z tych 5 klas: priest/pal jako heal i 2 z war/mag/lock jako dps


_________________
Nat is fat

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 19:34 
Cytuj  
Dobry rogue miazdzy, nienawidze ich ;]

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 22:49 
Cytuj  
Kiedyś był na forum link do strony z interaktywnym edytorem flagi do teamu. Niestety był lub jest zbyt głęboko aby moja strachliwa osoba odważyła się tam sięgać, czy ktoś może ma tego linka i był by taki kochany zeby go tu wrzucić? Dziękować

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 22:59 
Cytuj  
TaoTao napisał(a):
Dobry rogue miazdzy, nienawidze ich ;]

nie w 5/5


_________________
Nat is fat

***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2007, 23:05 
Cytuj  
http://www.webbdesign.se/arenatabard.swf

*

Posty: 123
Dołączył(a): 4.12.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2007, 00:38 
Cytuj  
Lu napisał(a):
znaczy te 17k HP w ile mu zdejmowaliście ?


Znaczy sie 17k hp ? pewnie masz na mysli feral druta w misku... i co on tam ma robic dps ? catform=zgon... moze miskiem pdpsuje co ? :DD "mangle crit You 790" wow

Btw zycie nie zalezy od Twojej ilosci hp, ale od pozotalcych z Twojego teamu ktorzy musza cie leczyc i kontrolowac dps przeciwnika.


Nat zapomniales o tesla szamanie ;-) ktory jest nieodlaczna czescia wielu TOP teamow.

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2007, 07:22 
Cytuj  
nat napisał(a):
TaoTao napisał(a):
Dobry rogue miazdzy, nienawidze ich ;]

nie w 5/5




Zwlaszcza w 5/5 , top wolrd teams rogalce whinuja jaki to niby rogue jest slaby ale jednak 90% teamow ma go w teamie.Maszynka do zabijania,nawet jak bopniesz jego target to i tak nie zdejmie poisow,jak siadzie na casterze to praktycznie wylacza go z gry,praktycznie nie da sie go cc (albo go szybko nukniesz albo ew disarm oO).Wystarczy sprawdzic wiekszosc teamow i pograc arene 1900-2000+ rating.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 101  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.