mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 676 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 maja 2007, 17:59 
Cytuj  
nat napisał(a):
jakiego peta uzywasz do BMa bo cos nie widze ikonki jego

kotka<3 Nie interesuja mnie statsy lubie koty i wilki nie bede bioegal z jakims paskudztwem chocby i bylo imba:)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2007, 19:33 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
nat napisał(a):
jakiego peta uzywasz do BMa bo cos nie widze ikonki jego

kotka<3 Nie interesuja mnie statsy lubie koty i wilki nie bede bioegal z jakims paskudztwem chocby i bylo imba:)


Popieram, chyba tylko jedynym momentem który mnie skłoni do zmiany peta jest ten taki lizard który się warpuje.

SvD.


_________________
Obrazek

***

Posty: 696
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2007, 19:53 
Cytuj  
Imo sie nie oplaca, ten warp niewiele daje, a jak sie przyjrzy temu jaszczurowi to wygląda okropnie

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2007, 20:19 
Cytuj  
Randalf napisał(a):
Imo sie nie oplaca, ten warp niewiele daje, a jak sie przyjrzy temu jaszczurowi to wygląda okropnie


Nie wiem ;-) Jeszcze nigdy nie dobiłem do 60 :-p

SvD.


_________________
Obrazek


Posty: 33
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 30 maja 2007, 14:24 
Cytuj  
No cóż, też zastanawiam się nad zmianą na BM. I teraz moje pytanie, jak działa pet na Gruulu ? Z tego co wiem to Shatter dotyczy też peta, a że cięzej go ustawić aby nie zadał obrażeń innym to w jaki sposob go uzywac ? Dismiss peta za kazdym razem gdy zejdzie mu cd na Ground Slam ? Czy moze jest jakis inny trik ? Z góry dzieki za odpowiedz.

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2007, 14:48 
Cytuj  
nie raidowalem jakis czas ale wczesniej bylo tak ze:
pet nie zadawal i dostawal damagu od shattera ale mogl zginac od np cave inna
zrobione bylo to tak ze jak przychodzil shatter pety dostawaly stone'a ktory niestety trwal duzo dluzej niz sam shatter przez co pet byl wykluczony z walki na dosyc dlugo


_________________
Nat is fat


Posty: 10
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 lip 2007, 08:23 
Cytuj  
Azazello napisał(a):
No cóż, też zastanawiam się nad zmianą na BM. I teraz moje pytanie, jak działa pet na Gruulu ? Z tego co wiem to Shatter dotyczy też peta, a że cięzej go ustawić aby nie zadał obrażeń innym to w jaki sposob go uzywac ? Dismiss peta za kazdym razem gdy zejdzie mu cd na Ground Slam ? Czy moze jest jakis inny trik ? Z góry dzieki za odpowiedz.


Mozesz spokojnie isc z petem na gruula, bedzie zadawal dmg i jedyne na co musisz uwazac to cave in, wtedy go zbieraj podlecz i znowu pusc.


_________________
Obrazek

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 05:09 
Cytuj  
"There is no need to buy ammunition in Age of Conan. What you need, however, is a quiver but it will always be full of arrows and you won’t use them up as you fire them. But each and every quiver has different attributes tied to it that gives the arrow different effects. For instance, one might let you fire off flaming arrows while another one uses a certain type of arrows that do more damage. We removed the need to buy arrows because we felt that this was nothing more than a frustrating element that we could get rid of."
szkoda ze w wowie nie ma jakis milych zmian dla hunterow


_________________
Nat is fat

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 06:44 
Cytuj  
Bzdura kompletna. Miecz tez zbedny, wystarczy dobra pochwa :o

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 07:49 
Cytuj  
Sami się pozbawiają pewnych możliwości związanych z kupowanymi/robionymi strzałami.
Wiadomo w wow strzały/naboje są m.in. nagrodą za reputację, spadają z mobów (b. rzadko), można kupić na AH. Zamiast ten pomysł twórczo rozwinąć, np. by inżynierowie (lub oczywiście odpowiednik w AoC) mogli np. po zdobyciu recepty za quest chain, mogli robić imba strzały.
Wczoraj dostał mi się karabin z Wielkiego Złego Wilka i trzeba podkreślić, że jest istotna różnica w dmg jak używam tanich naboi a Adamantite Shells


_________________
O.o

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 16:14 
Cytuj  
pozbawiaja? jak dla mnie to trafiles kula w plot
problem rozwijaja 5x bardziej niz w wowie, bedziesz miec rozne quivery rozniace sie od siebie, tak jak w wowie moga byc za reputacje z profesji jak i znalezne wiec argument z amunicja jest nietrafiony
no a co mamy w wowie, quiver - kazdy uzywa taki sam, 15%speed 18slot, nie znam 1 (slownie jednego) huntera ktory uzywalby innego
dalej amunicja - po osiadnieciu pewnego lvlu kupujesz amunicje najlepsza jaka masz dostepna i tyle .... co wiecej np masz repa w cenarion expedition i zawsze jak ci sie koncza strzaly musisz zapie***lac tam do wiochy bo to jedyne miejsce gdzie mozesz je kupic (jeszcze gorzej jest jak musisz zapi***ac do tanaris)
co wiecej po wprowadzeniu steady shota amunicja schodzi niczym z karabinu maszynowego, jestes w super hardcore gildii ktora ci raiduje od 19 do 3 rano np to musisz strzalami zapelnic caly quiver i drugi bag przez co z 5 toreb ktore maja inne klasy hunter ma tylko 3


_________________
Nat is fat


Posty: 30
Dołączył(a): 3.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 17:06 
Cytuj  
Chętnie bym zobaczył takie rozwiązanie w WOW.
Na długie rajdy zapychamy sie strzałami gdyż u najbliższych vendorow nie kupisz najlepszej możliwej amunicji.
Brak możliwości jakieś zmiany. Jak już było wspomniane hunter używa jednego zestawu bron +quiver 18/15% + amunicja za repe.
Rozwiązanie w AoC bardzo mi się podoba bo daje możliwośc doboru quivera i kompletnego nie martwienia się o amunicje.
Same qivery mogą wprowadzić urozmaicenie w samych strzal i dajmy na to zamiast standardowego melee uzyskalibyśmy fire dmg z jakimś Fire Quiver.
Daje to od groma możliwości i kombinowania.


BTW dawno nie odwiedzałem mmorpg.pl i czytając topik hunterowy łapie się za głowę. Czy naprawdę nikt nie chce napisać czegoś więcej o tej klasie.


_________________
"Bóg stworzył człowieka,
poniważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów ZREZYGNOWAŁ"

Mark Twain

Mortuary

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 18:59 
Cytuj  
zauważ nat, że problem polega na tym, że po prostu za mało jest rodzajów quivers/pouches - tak jak napisałeś, każdy używa 18 slot 15% albo epicki kołczan z epic quest i ewentualnie 1 lub 2 rodzaje amunicji, którą się trzeba napchać. Po prostu nie ma wyboru.
W AoC do wyboru będzie tylko quiver, a jedyna przewaga to to, że rodzajów quivers będzie po prostu więcej, jak domniemywam. Choć pewnie skończy się to tak samo jak w wow - każdy będzie latał z jednym z trzech najlepszych kołczanów.
Że nie trzeba latać za amunicją to wielki plus, owszem.


_________________
O.o

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 20:26 
Cytuj  
Co do amunicji to jest wybor sa np strzalki z repa w ce a od tygodnia moge tez uzywac tych z mh(52 dps 2 g za stack^^)
JEstem wlasnie w rajdzie i mam grupe 2x bm hunter 1xmm hunter szaman feral druid^^ TSA,5% crit , agi tutem, i 2x +3% dmg (stackuje sie jak ktos nie wiedzial^^) imba poprostu zamiatamy wszystkich w dps

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 20:32 
Cytuj  
Brodaty napisał(a):
każdy używa 18 slot 15% albo epicki kołczan z epic quest i ewentualnie 1 lub 2 rodzaje amunicji

blad, trzeba skreslic ,,lub 2", uzywa sie 1 rodzaju

onionpl napisał(a):
Bzdura kompletna. Miecz tez zbedny, wystarczy dobra pochwa :o

angielski trudna rzecz byc, nic nie ma mowy tam o broniach ranged tylko o sposobie rozwiazania problemu z amunicja


_________________
Nat is fat

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 21:09 
Cytuj  
nat, niektórzy mają makro zmieniające amunicję na tańszą, gdy idzie steady shot iirc.
Ja osobiście w 5mans używam na śmieciach kul tańszych, a adamantytowych na bossach


_________________
O.o

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 lip 2007, 21:27 
Cytuj  
Jak uzywam tych po 2g za stack to placze irl

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2007, 00:24 
Cytuj  
Brodaty napisał(a):
nat, niektórzy mają makro zmieniające amunicję na tańszą, gdy idzie steady shot iirc.
Ja osobiście w 5mans używam na śmieciach kul tańszych, a adamantytowych na bossach

co do makra zmieniajacego amunicje - na steadyshocie nie zmienia, to jest pod arcane shota, cos typu /gorsza /cast arcane /lepsza, na steady jesli dasz na koncu to /lepsza do ci jebnie steady lepsza bo sie castuje, jesli nie dasz to ci jebnie auto gorsza po steady i tracisz dps
a to ze arcane shota uzywam tyle co nic i owe macro mialo tendencje do bugowania sie(np zostawialo gorsze ammo po) to wywalilem

Beith napisał(a):
Jak uzywam tych po 2g za stack to placze irl

ja niestety nie mam jak zrobic repa z hyjal ale nie dziwie sie, juz strzaly po 45s kosztuja mnie 5x tyle co repair, koszty ponoszone przez huntera to jakies nieporozumienie, pet ginie pyk 10s za zarcie za kazdym razem, kazdy strzal z tym ammo co uzywasz, a takowy leci mniej wiecej co sekunde, pyk 1silver prawie (180s za 200)
32,4 golda za zapelnienie quivera ktore nie wystarcza na caly raid :) - no chyba ze cos ominalem i cene zmniejszyli


_________________
Nat is fat

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 lip 2007, 09:32 
Cytuj  
Zeby starczylo mi strzal na caly rajd musze miec dwa razy tyle stackow co miesci sie w kolczanie... Do tego nie rozumiem czemu nadal najlepszy i najwiekszy jest kolczan z 60 levelu z q huntera a te z 70 sa conajwyzej takie same.

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2007, 19:28 
Cytuj  
no to akurat 60g na strzaly i idziesz na raid, a pomyslec ze inne klasy jeszcze whinuja na repaire a tu placisz pare razy tyle na amunicje


_________________
Nat is fat

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 676 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.