mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 101  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2007, 20:05 
Cytuj  
BlackSabbath napisał(a):
kkkk20 napisał(a):
Lpam masz calkowita racje - ale nie szufladkuj odrazu ludzi:). Ja tez gram lockiem i wcale sie nie bulwersuje bo i tak wiem ze malo kto jest w stanie ze mna wygrac:). Mam 5 postaci na 70tym gram odkad wow jest i cos nie cos wiem o wszystkich klasach.

I uwazam ze warlock obecnie jest najmocniejsza klasa PvP - dzielnie wtoroje mu Hunter BM i Shadow Priest - reszta daleko za nimi. I nikt mi nie powie ze rogue jest w stanie mnie zabic bo ma "lol of shadows" czy cos takiego... Skoro jest taki chojrak zapaszam na Ravenholda sprobojemy sil:)


że niby dobry frost mage nie pojedzie huntera bm czy shadow priesta? haha


na huntera trzeba przezyc 8 sekund a pozostale 10 spedzic w iceblocku, po swoim godmode bm hunter to /point /laugh... tylko ze 2m vs 5m cd :(


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2007, 20:23 
Cytuj  
Ja widze jedna gigantyczna dysproporcje w tej grze i jest to przewaga locka nad magiem. W zasadzie nie ma opcji, zeby przegrac z magiem...


Posty: 28
Dołączył(a): 17.05.2007
Offline
PostNapisane: 12 lip 2007, 20:53 
Cytuj  
shahray napisał(a):
Ja widze jedna gigantyczna dysproporcje w tej grze i jest to przewaga locka nad magiem. W zasadzie nie ma opcji, zeby przegrac z magiem...

To zalezy czy to jest lock w sprzecie pvp czy pve:). Poprostu jesli nie jest wypakowany w resillence to jako frost mage moge zabic locka z naprawde dużą łatwoscia. No ale to juz kwestia gearu. W podobym klasowo sprzecie oczywiscie lock>mage

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2007, 22:01 
Cytuj  
nawet w dupnym gearze myslacy sl lock (nie musi zbyt myslec ale pomaga) z felhunterem > mag w gladiatorze

niestety :(


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

****

Posty: 1217
Dołączył(a): 11.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2007, 22:36 
Cytuj  
No ale patrzcie znowu warrior, ma wieksze szanse o wiele z warlockiem niz z magiem... To nie jest tak ze kazda postac jest uniwersalna. Kazdego jest lepszy/gorszy na kogos innego.

Fakt faktem ze warlock jest lepszy prawie na wszystkich i wogole jest jednym z najlepszych w pvp. No ale ktos musi:)


_________________
Śmierć jest czymś normalnym...

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2007, 22:46 
Cytuj  
vidi21 napisał(a):
nat lol jestes
pierwsze ze dla ciebie masz 30 % kryta ale dmg mniejszy bedziesz mial tylko z kryta. a lock zawsze bedzie mial o 10 % mniejszy dmg.
dla mnie niesprawydliwe jest to ze resilience zmniejsza dmg ogolny dotow a nie zmniejsza dmg ogolnego normalnych ciosow. ok krytow zmniejsza ale to nie to samo.

1. grales w ogole areny?
2. moj ogolny dps spada o 15%, locka o 10% i szczerze mowiac dynda mi to z czego, z kryta czy nie, nie ma dla mnie znaczenia czy strzele za 50 i 100 czy za 60 i 90, liczy sie spadek dpsu ogolnie, przez resilence krytujaca klasa bedzie tracic wiecej niz dotujaca i nie wiem co widzisz w tym smiesznego


_________________
Nat is fat

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2007, 22:56 
Cytuj  
kkkk20 napisał(a):
No ale patrzcie znowu warrior, ma wieksze szanse o wiele z warlockiem niz z magiem... To nie jest tak ze kazda postac jest uniwersalna. Kazdego jest lepszy/gorszy na kogos innego.

Fakt faktem ze warlock jest lepszy prawie na wszystkich i wogole jest jednym z najlepszych w pvp. No ale ktos musi:)


No wlasnie jakby byl balans to by tak nie było...lock jest lepszy od maga i w 1v1, i w 2v2, i w 3v3 i w 5v5 I W PVE. No ale whinuje bo jest już tak od ho ho ho więc warlockowie (ci durni) to dla mnie arch-nemesis.


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2007, 23:20 
Cytuj  
nie nat nie gralem aren. w ogole nigdy nie gralem pvp tylko opieram sie na wyopowiedziac 15 lat mlodszego brata. zadowolony?

mnie wkurwia nawet nie ten nerf- tylko to, ze blizz robi takie rzeczy niespodziewanie. teraz jakbym mial jeszcze raz brac 4 czesci z sesonu2 bralbym set do krytow a wzialem do dotow. no i teraz zaluje - jakbym wiedzial poszedlbym w destro


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 00:18 
Cytuj  
no tak bo krity sa przeciez mniej afektowane przez resilience niz doty :)

blizzard wsyzstko robi niespodziewanie, jakbys grał magiem to byś wiedział - nagle z dupy hypothermia, nagle -10% coeff nerf itd...


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

**

Posty: 243
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 00:39 
Cytuj  
Tak bo nerf dotów to niespodzianka ;)


_________________
Obrazek
http://armory.wow-europe.com/#character ... &n=Proximo

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 01:54 
Cytuj  
i tak nie powinnienes plakac, dalej dot > krytujace spelle
a to ze z patcha na patch ni z gruszki ni z pietruszki wszystko leci leb na szyje to tez mi sie nie podoba ale taka polityka blizza

edit:
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 5927&sid=1
fajne patchnotesy wlazly, drain life dalej bez cd, nerf palka, buff rogala ... tyle ze to chyba bardziej buff na male areny niz na duze a to na 5tki rogal potrzebuje buffa
no i CC nerfniete na 10sek z 12
zmiany jak na taki duzy patch raczej kiepskawe i na pewno nie rozwiaza one kiepskiego balansu na arenach


_________________
Nat is fat

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 08:20 
Cytuj  
znowu nerfneli shamana;(


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.


Posty: 4
Dołączył(a): 4.04.2006
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 09:24 
Cytuj  
1. resillence miał byc sposobem na przedłużenie walk arenowych, miał zapobiec sytuacji w której 2 fire magów wysyłało by kogoś w kosmos w 4.5 sek,
2. Doty można dispelować, do tego zawsze jest szansa na heal, cryta nie zdispelujesz, a z heal'em możesz nie zdązyć
3. tylko warek i hunter nie mogą z siebie dotów zdjąć, ale PvP warek ma 12-15k HP ( min ) i wymaga 2 pełnych cykli dotów aby go zabić... nc...

4. Zamiast +cryt zawsze możesz zebrać +AP/+spell dmg i ressila masz w ... a doty (locka i s.priesta ) przed ressilem nie uciekna...
5. lock na początku TBC był przegięty, ale nigdy na poziomie przegięcia relacji warek/frost mag , po kolejnych nerfach lock nie odstaje od innych klas

Blizz po raz kolejny udowodnił, że nie ma pojęcia jak stworzyć sensowną mechanikę do PvP, tworzy staty potem kolejne poprawki całkowicie zmieniają ich przeznaczenie... Brak w tym konsekwencji i pomysłu a jest grzebanie jak dziecka w kontakcie....

**

Posty: 306
Dołączył(a): 29.06.2006
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 09:59 
Cytuj  
Nerf Palka pewnie zaboli... Nie dosc ze wiekszy colddown na freedom tojeszcze mniejszy dura z talentow. Ale najgorszy pewnie 1 min cd na sacrifice.... (kiedys w ogole nie bylo)


_________________
Kazdy czytajacy posty kornika musi zapoznac sie z Regulaminem:

1. Kornik nigdy nikogo nie chce obrazic.
2. Gdyby kornik sprawial wrazenie jakby chcial kogos obrazic patrz -> punkt 1


Wolowin - Lvl 80 Tauren Warrior @ Stormreaver

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 12:06 
Cytuj  
ZadenLock napisał(a):
1. resillence miał byc sposobem na przedłużenie walk arenowych, miał zapobiec sytuacji w której 2 fire magów wysyłało by kogoś w kosmos w 4.5 sek,
2. Doty można dispelować, do tego zawsze jest szansa na heal, cryta nie zdispelujesz, a z heal'em możesz nie zdązyć
3. tylko warek i hunter nie mogą z siebie dotów zdjąć, ale PvP warek ma 12-15k HP ( min ) i wymaga 2 pełnych cykli dotów aby go zabić... nc...

4. Zamiast +cryt zawsze możesz zebrać +AP/+spell dmg i ressila masz w ... a doty (locka i s.priesta ) przed ressilem nie uciekna...
5. lock na początku TBC był przegięty, ale nigdy na poziomie przegięcia relacji warek/frost mag , po kolejnych nerfach lock nie odstaje od innych klas

Blizz po raz kolejny udowodnił, że nie ma pojęcia jak stworzyć sensowną mechanikę do PvP, tworzy staty potem kolejne poprawki całkowicie zmieniają ich przeznaczenie... Brak w tym konsekwencji i pomysłu a jest grzebanie jak dziecka w kontakcie....


.............................


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 12:35 
Cytuj  
zadenlock- no tu sie nie zgodze i to w wiekszosci

ale nie o to chodzi. glownie denerwuje mnie wlasnie to, ze blizz zmienia wszystko w taki sposob. z jednym sie na pewno zgodze. lock byl bardzo przegiety na poczatku lvl 70. teraz .. tez jest przegiety ale sa klasy - wlasnie warrior i imo ice mage przegiete w podobny sposob. zawsze tak bylo ze jakas klasa jadla inne- przeciez lock jako klasa tez ma problemy z innymi.

z dotami mi juz nie tylko o locka chodzi. locka nie straci na tym az tak duzo bo i tak jako klasa ma duze mozliwosci. ale wydaje mi sie ze np taki sp straci duzo. nie mowie juz nawet o tym, ze przez posuniecie blizza teamy 4dps w ktorym bylo 3 doterow staja sie bez sensu. wkurwia mnie wlasnie to, ze blizz rzada zeby to sie gracze non stop dostosowywali do jego zmian. kiedys tez tak bylo ale nie bylo to tak widoczne - raidy.

ps: z pn wynika ze dot straci nie 10 % ale wiecej- zaleznie od resilience - tyle co kryt czyli w wypadku warkow ktorzy i tak robia imba dps i maja duzy resilience- to nie wiem jak sie bedzie z takimi walczylo


_________________
Obrazek

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 12:55 
Cytuj  
Cytuj:
1. resillence miał byc sposobem na przedłużenie walk arenowych, miał zapobiec sytuacji w której 2 fire magów wysyłało by kogoś w kosmos w 4.5 sek,
2. Doty można dispelować, do tego zawsze jest szansa na heal, cryta nie zdispelujesz, a z heal'em możesz nie zdązyć
3. tylko warek i hunter nie mogą z siebie dotów zdjąć, ale PvP warek ma 12-15k HP ( min ) i wymaga 2 pełnych cykli dotów aby go zabić... nc...

4. Zamiast +cryt zawsze możesz zebrać +AP/+spell dmg i ressila masz w ... a doty (locka i s.priesta ) przed ressilem nie uciekna...
5. lock na początku TBC był przegięty, ale nigdy na poziomie przegięcia relacji warek/frost mag , po kolejnych nerfach lock nie odstaje od innych klas

Blizz po raz kolejny udowodnił, że nie ma pojęcia jak stworzyć sensowną mechanikę do PvP, tworzy staty potem kolejne poprawki całkowicie zmieniają ich przeznaczenie... Brak w tym konsekwencji i pomysłu a jest grzebanie jak dziecka w kontakcie....


Dokładnie. Teraz mała dawka nihilizmu; jedyna opcja aby z balansować pvp to wypierdolić wszystko i napisać od nowa, przemyśleć, przeliczyć, jeszcze raz pomyśleć, z wyprzedzeniem i puścić na ptr. szlifować, i tak w kółko. potem wydać w dodatku. Balans jest możliwy, ale tym trudniej go utrzymać im więcej się do niego dokleja łątek, robi chaos. Błędy i niedopatrzenia zaczynają się zazębiać i plątać, aż dochodzi do punktu w którym nie za bardzo wiadomo co z tym fantem zrobić. Blizzard wybrał opcje żeby faworyzować parę utartych schematów i w miarę możliwości trzymać je w ryzach. Gdyby spojrzeć na grę z dystansu, jest to racjonalne rozwiązanie. Dla tego zrobili tak a nie inaczej, z mojego punktu widzenia to idiotyzm ale cuż, pewnie dzięki temu zostaje utrzymany balans w obszarach których moje krótkowzroczne oczy nie dostrzegają

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 12:56 
Cytuj  
1st co jest przegietego w frost magu? o_O (nie gram magiem, po prostu jakos wiekszego problemu on nam nie robi na arenach)


2nd
Cytuj:
w wypadku warkow ktorzy i tak robia imba dps i maja duzy resilience- to nie wiem jak sie bedzie z takimi walczylo

tak jak poprzednio? od kiedy to warkow bilo sie tylko dotami na arenach?


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 13:01 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
tak jak poprzednio? od kiedy to warkow bilo sie tylko dotami na arenach?

A czym jeszcze?

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 13:06 
Cytuj  
vidi21 napisał(a):
ps: z pn wynika ze dot straci nie 10 % ale wiecej- zaleznie od resilience - tyle co kryt czyli w wypadku warkow ktorzy i tak robia imba dps i maja duzy resilience- to nie wiem jak sie bedzie z takimi walczylo

To 10% to jest dokladnie 400 resilence. Jak ktos ma mniej, to bedzie mial tez ponizej tych 10u procent (i w druga strone, jak ktos dokoxuje np 450 resilence to bedzie mial wieksza redukcje - takie zmiany czesto przychodza z wlasnym gimpem statow i dmg/heal). Drugi dopisek o resilence w pn tyczy sie redukcji bonus dmg od krytykow, nie ma to nic wspolnego z pierwszym dotyczacym % na crit i dot.
Warto tez dodac, ze nie kazdy koxuje na maksa resilence. Sporo osob z tego co zauwazylem stara sie trzymac cos kolo 300-350. Minus do dmg z dotow nie jest AZ TAKIM bolem. I nie pisze tego z pozycji "stojacego z boku", ta zmiana udeza tez w druida :P. Teraz zabic dobrego warka to bedzie katorga :).


_________________
Mykinky

RED? = DEAD


Ostatnio edytowano 13 lip 2007, 13:10 przez Bierzgal, łącznie edytowano 2 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 101  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.