mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 101  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 13:07 
Cytuj  
Cerner napisał(a):
Dokładnie. Teraz mała dawka nihilizmu; jedyna opcja aby z balansować pvp to wypierdolić wszystko i napisać od nowa, przemyśleć, przeliczyć, jeszcze raz pomyśleć, z wyprzedzeniem i puścić na ptr. szlifować, i tak w kółko. potem wydać w dodatku.


Zglos sie do developerow. Tylko z czyms konkretnym a nie z pieprzeniem "trzeba to zrobic od nowa". Krytykowac latwo, zaproponowac cos innego - hmmmm ....

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 13:19 
Cytuj  
Qra, 'troche' siedziałem w takich rzeczach i wiem jedno, wszystko jest kwestią tego, ze aby był względny balans trzeba by siedzieć nad exelem i liczyć jakieś trzy lata. Pomysły na coś innego - moge ale po co, to jest topic o arenach a nie utopijnych wizjach cernera ;)

@ down Kretyn :D a o przenośniach słyszałeś? I w ogóle wtf, lubię jak ktoś tak pięknie pisze o kimś nie mając o nim zielonego pojęcia


Ostatnio edytowano 13 lip 2007, 13:57 przez Cerner, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 13:45 
Cytuj  
Cerner napisał(a):
Qra, 'troche' siedziałem w takich rzeczach


lol

na dupie chyba siedziales. 3 lata siedziec w excelu i liczyc <rotfl> i love that posts

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 14:01 
Cytuj  
Mi niestety wydaje sie, ze balans jako taki nie jest mozliwy - tak dlugo jak postacie choc troche roznia sie od siebie (stwierdzenie samo w sobie banalne, ale sprobuje rozwinac).

Podejrzewam ze jesli sprowadzilibysmy calego WoWa do np. tylko magow (posluze sie wlasnym przykladem - bedzie latwiej) - to whine wygladalby nie tak
"buff warriors, nerf locks!"
tylko tak
"buff fire, nerf frost"

Idac dalej - zalozmy ze byloby tylko jedno drzewo talentow - dyskusja toczylaby sie o to ze jeden talent w 1 na 100 sytuacji jest mocniejszy.

Gdybysmy wyrzucili cos takiego jak spec w ogole - whine bylby o przedmioty i latwosc / trudnosc w dostepie do nich.

Gdybysmy dali takie same przedmioty - whine bylby o wyglad. Tzn.
"nerf gnoems - too small".

Gdyby postanowiono ze beda tylko gnomki - klotnia bylaby o fryzury - ze jednej kucyki bardziej wystaja a innej mniej.

Itd. itd.

Po tych wszystkich zabiegach bylby balans :D Tylko kto by w to gral ? Ciekawosc polega w tym przypadku wlasnie na roznorodnosci, nie ? :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 14:53 
Cytuj  
shahray napisał(a):
Ravushimo napisał(a):
tak jak poprzednio? od kiedy to warkow bilo sie tylko dotami na arenach?

A czym jeszcze?

jak jestes gnomem mozesz podejsc i zaczac obijac go fistami...
ofc warrkow w wiekszosci wypadkow zostawia sie na koniec, ale czekanie az zabija go doty w czasie gdy on robi z dupy healera jesien sredniowiecza... gg


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2007, 15:20 
Cytuj  
No juz koniec pracy wiec nie chce mi sie w dyskusje wchodzc, pytanie prowokacja mala, miales odpowiedziec ze walisz ze spelli - ktore przeciez crituja, ja bym sie dojebal ze przeciez nie uzywa sie spelli critujacych, ktos by cos tam rzucil, zarzucil brak moralnosci u lockow, ktos inny opowiedzialby historie locka z 19k hp i critujacym hs za 10k i bylaby zabawa, wszystko zepsules, ide do domu narazie

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 lip 2007, 12:41 
Cytuj  
shahray napisał(a):
wszystko zepsules, ide do domu narazie

damn!


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2007, 15:07 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Mi niestety wydaje sie, ze balans jako taki nie jest mozliwy - tak dlugo jak postacie choc troche roznia sie od siebie (stwierdzenie samo w sobie banalne, ale sprobuje rozwinac).

Podejrzewam ze jesli sprowadzilibysmy calego WoWa do np. tylko magow (posluze sie wlasnym przykladem - bedzie latwiej) - to whine wygladalby nie tak
"buff warriors, nerf locks!"
tylko tak
"buff fire, nerf frost"

Idac dalej - zalozmy ze byloby tylko jedno drzewo talentow - dyskusja toczylaby sie o to ze jeden talent w 1 na 100 sytuacji jest mocniejszy.

Gdybysmy wyrzucili cos takiego jak spec w ogole - whine bylby o przedmioty i latwosc / trudnosc w dostepie do nich.

Gdybysmy dali takie same przedmioty - whine bylby o wyglad. Tzn.
"nerf gnoems - too small".

Gdyby postanowiono ze beda tylko gnomki - klotnia bylaby o fryzury - ze jednej kucyki bardziej wystaja a innej mniej.

Itd. itd.

Po tych wszystkich zabiegach bylby balans :D Tylko kto by w to gral ? Ciekawosc polega w tym przypadku wlasnie na roznorodnosci, nie ? :)


Dokladnie, ja osobiscie nie chce grac w zbalansowana gre, roznorodnosc jest najlepsza, jesli istnieje klasa najlepsza np do pvp to duzo ludzi pewnie bedzie grac ale tak samo duzo ludzi chce wieksze wyzwania i gra slabymi klasami bo byciu najlpeszym dzieki mechanice gry jest malo zabawne.
Mimo wszystko blizz sporo pracuje nad tym by kazda klasa mialo cos ciekawego i dawala sobie rade z wiekszoscia przeciwnikow, jednoczenie zawsze sie znajdzie ktos kto cie ubije :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2007, 23:03 
Cytuj  
embe napisał(a):
jednoczenie zawsze sie znajdzie ktos kto cie ubije :)

tyle ze dla kazdej klasy tą klasa ktora cie ubije jest warlock


_________________
Nat is fat

*

Posty: 68
Dołączył(a): 12.06.2007
Offline
PostNapisane: 15 lip 2007, 23:53 
Cytuj  
co za bzdura

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 00:17 
Cytuj  
wlasnie co za bzdura.


_________________
Obrazek

**

Posty: 494
Dołączył(a): 26.03.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 02:07 
Cytuj  
pierdolicie ;q

najwieksza bzdura jaka wymyslil blizz jest resilience teraz przepasc miedzy blue a epic resil jest kkkkkooooooooooooollllllllloooooosssalna ; ( blizz go home ;q

****

Posty: 1217
Dołączył(a): 11.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 03:10 
Cytuj  
To prawda... teraz juz naprzyklad wojowi albo drutowi w good sprzecie moje doty nic nie zabieraja prawie po patchu 2.2 bedzie tragedia:( lock z jednej z najmocniejszych postaci staje sie znowu chlopcem do bicia jak bylo kiedys...

Ja pozostane wierny tej klasie ale gro lockow ubedzie moze to i dobrze:), gdzie te czasy, gdzies dwa lata temu locka bylo ze swieca szukac, a teraz bydlo sie rzucilo :oops: :oops: :evil:


_________________
Śmierć jest czymś normalnym...

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 08:23 
Cytuj  
Ja pamietam jak 2 lata temu Druidów na rajdy nie było,i wogule heala.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***

Posty: 653
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 08:27 
Cytuj  
A ja pamietam jak 2 lata temu gralo jakies 5 mln ludzi mniej... moze dlatego? :wink:

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 10:04 
Cytuj  
kkkk20 napisał(a):
To prawda... teraz juz naprzyklad wojowi albo drutowi w good sprzecie moje doty nic nie zabieraja prawie po patchu 2.2 bedzie tragedia:( lock z jednej z najmocniejszych postaci staje sie znowu chlopcem do bicia jak bylo kiedys...

whinujacy warlock... priceless


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 10:21 
Cytuj  
This calls for a good ole L2P ! :D

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 10:48 
Cytuj  
Eee ale żenadą juz zalatuje ten watek. To jest niby temat o arenach, a nie o pitoleniu jaki lock jest mega przechuj w 1v1.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 11:03 
Cytuj  
ta a banda idiotow glupimi txtami tylko podsyca wypowiedzi i zaczyna sie mocny whine - jej nie ma to jak topic o arenach.


_________________
Obrazek

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2007, 17:03 
Cytuj  
straszny nerf locka, resilence ktory zmniejsza mu damage mniej niz kazdej innej klasie
zreszta 10% nic nie zmieni, 20% malo by zmienilo, na arenie 2/2 po tym patchu dalej bedzie tyle samo jak nie wiecej lockow w czolowce


_________________
Nat is fat

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 101  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.