mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 351 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 292
Dołączył(a): 27.07.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 15:04 
Cytuj  
imho to za pol roku napisza ze zrobia jeszcze blademastera, mountain kinga i demon huntera, bo jeden hero class to troche bez sensu, jak juz robia te HC to niech sie za to wezma konkretnie


_________________

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 15:06 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
A skąd wiesz, że to będzie w następnymdodatku za 2 lata, aż tak zajebiste znajomości masz?


Cytuj:
Will there be additional hero classes in the future?

Yes, we do intend to add more hero classes in the future, but right now our focus is on the current expansion.

**

Posty: 355
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 15:20 
Cytuj  
Ale jakby zrobili 3 specjalizacje pod kazde z drzewek talentow, to bylo by to samo co teraz tylko troche wiecej.
A tak masz cos zupelnie innego.
_________________________
to jest post odnosnie konca 5 strony. 6 mialem jeszcze nie przeczytana.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 15:26 
Cytuj  
Piekny napisał(a):
Ale jakby zrobili 3 specjalizacje pod kazde z drzewek talentow, to bylo by to samo co teraz tylko troche wiecej.
A tak masz cos zupelnie innego.
_________________________
to jest post odnosnie konca 5 strony. 6 mialem jeszcze nie przeczytana.

Nie rozumiesz idei. Poczytaj o prestizowkach z DnD. To nie byloby to samo. I to by bylo hero classes, nie new classes (;


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 15:32 
Cytuj  
http://www.worldofraids.com/news/shaman1.jpg
Shaman overpowered again?

www.worldofraids.com -> 1 news

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 15:49 
Cytuj  
worldofraids.com napisał(a):
NEW INFO:
Any class/race can unlock the Death Knight


Ok.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 16:02 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
worldofraids.com napisał(a):
NEW INFO:
Any class/race can unlock the Death Knight


Ok.

To było do przewidzenia -;-


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 16:44 
Cytuj  
Cytuj:
I co jak zrobia fe. Archmage to shaman bedzie mogl sobie zrobic q line na archmage ?
Bez sensu IMO.


Każdy będzie mógł zrobić Archmaga, dlatego że to nie są kontynuacje czy rozwinięcia naszej starej klasy tylko unlockable dla każdego. Oczywiście można by zrobić restrykcje klasowe, ale to nie w stylu Blizza.
Oni muszą pójść po najmniejszej linii oporu i wcisnąć jak najwięcej featuresów na siłę bo więdzą że nadchodzi WAR i AoC. Rzucają graczom ochłap w stylu DK i niech mają zajęcie na następne miesiące, potem wyjdzie następny expansion z nową hero klasą i znowu każdy będzie mógł ją sobie odblokować, aż w końcu każdy będzie miał każdą możliwą postać.
Potem wprowdzą NGE i każdy będzie mogł sobie "stworzyć" takiego herosa już na starcie.

Szykuje się seria na miarę Simsów :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 16:54 
Cytuj  
Jak nie zrobia nic ciekawego z pvp to musza liczyc ze sporo graczy odejdzie do projektow slabszych ale oferujacych cos wiecej niz bg/arena, wiec jak dla mnie to powinien byc glowny cel nowego dodatku.
Jesli nie bedzie prawdziwego outdoor pvp i nadal wszystko bedzie sie sprowadzac do nabijania honoru/punktow to nowy dodatek pewnie bedzie na 2-3 miesiace i nadal zostanie pve plus farma sprzetu z pvp.
Conan i Warhammer mimo roznych mniej lub wiecej ciekawych pomyslow oferowac ma pvp, a biorac pod uwage ze wiekszosc "veteranow" mmog szuka czegos wiecej i czegos nowego, to napewno hero classy nie beda dla niego zacheta na placenie abonamentu dluzej niz to wymaga lvlowanie, zebranie epaxow itp.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 17:14 
Cytuj  
Obrazek

lol :wink:

*

Posty: 116
Dołączył(a): 3.12.2006
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 18:04 
Cytuj  
koci napisał(a):
Shaman overpowered again?

mini shield-wall jest spoko, szkoda ze to magic buff a nie physical

on-topic
jak narazie nic mnie nie urzeklo, ot taka powtorka z tbc, wiecej leveli nowe skille i talenty, no i wiecej instancji ofc :| o ile tbc wprowadzil heroic mode i badge wotlk to poprostu... wiecej instancji.
w kwestii pvp nie widze zadnych zmian jak narazie, co prawda niewiele oglosili ale gdyby miala nastapic owa tak potrzebna zmiana podejscia do pvp przez blizza napewno bylby to gwozdz programu.
nowy bg, fajnie ale co z tego, dla honoru robi sie av tylko i wylaczenie, fun najwiekszy daje wsg, ab od czasu do czasu, eots? porazka. nowa arena i sezon to rzeczywiscie nowum, zaprojektowac mape do areny kwestia 1 dnia pracy, nic czym mozna sie chwalic.
no i glosne siege weapons i outdoor pvp zone. jak napisali zona jest kompletnie omijalna a dominacja daje buffa a'la spirit shard buff, wielkie lol. moge sie zalozyc ze cala implementacja siege weaponow i tej zony skonczy sie tak samo jak glosno oglaszany outdoor z ep i slithusa, nastepnie z tbc, tzn 1.zobaczyc 2.zrobic_questa_dla_itemu 3.zapomniec. cala filozofia pvp w wowie jest poroniona, nie ma zadnych konsekwencji doczepionych, jedynie farma tokenow lub walka o jakis zalosny buff aby moc w instancji zebrac siakis smieszny shard. taki koncept blizza widocznie, pvp nie jest celem, a jedynie kolejna rzecza do zrobienia raz dla itemu i koniec, czego niestety wotlk nie zmieni a czego spora czesc osob by oczekiwala.
hero class spory zawod imo. zarowno to ze tylko 1 klasa (afaik jest to jedyna hc nad ktora pracuja dla TEGO dodatku) jak i implementacja.

slowem nic nowego, troche nowych skilli i instancji - ale ile mozna tego samego, i zadnych zmian w mechanice/fundamentach samej gry, czego wielu graczy imo oczekiwalo. ale taki widac jest target blizza, apeluje do coraz to nowych graczy ktorych przyciaga wielkosc tej gry, ci gracze przychodza do wowa, wbija level porobia instancje i pvp, i moga powiedzeic ze przeszli wowa, bo na dluzsza mete nie ma tam co robic.
dobre chociaz to ze blizz wprowadza na rynek mmo spora ilosc osob, po "przejsciu" wowa moze uswiadamiaja sobie ze chca czegos innego... tym lepiej dla innych developerow :)

**

Posty: 355
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 18:42 
Cytuj  
Jak czytam te posty rozczarowania to sie normalnie dziwie co wy na tym forum robicie?
Dodatek do gry najchetniej chcielibyscie zeby byl zupelnie nowa gra. Troche jakbyscie z samochodowki rts'a chcieli zrobic.
Oczywiste jest ze dodatek do gry wprowadza poprostu wiecej tego co jest + jakies male nowosci. np. hero classy czy siege wepony.
WoW zawsze byl glownie nastawiony na pve, na instancje, rajdy, questy, pvp jest poprostu dodatkiem do tego niezle wykonanego swiata. Wiec nie widze powodu czemu mialby sie nagle zrobic gra ktora najwiekszy nacisk kladzie na pvp. Jak chcecie krwi to idzta w BF grac.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 18:48 
Cytuj  
Jesli ten dodatek bedzie w polowie tak udany jak np. Velious (z ktorego swoja droga sporo rzeczy jest zywcem zerznietych) to bedzie sukces.

Co do tej zony pvp, to ja gdzies czytalem ze ten buff bedzie mial znaczenie dla calego swiata. Znajac blizzarda, to ta zona bedzie dobrze dopracowana, zeby zatrzymac przy sobie przynajmniej czesc graczy, ktora ma zamiar grac w WAR (ze wzgledu na skopane pvp wlasnie).


_________________
cypis#2942
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 20:17 
Cytuj  
co wam powiem to wam powiem,
ale wkurwię sie jak nie będę mógł zrobić z mojego shamana heroshamana tylko muszę rerollować na jakiegoś nowego chujka ... to po prostu nowa klasa a nie żadne hero class...


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 20:45 
Cytuj  
Mogliby tak jeszcze Xp rate ze trzy razy zwiekszyc -;-. Szlag mnie juz trafia -;-


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 20:46 
Cytuj  
-;-';-';---;-;-'-;';--_-:_;-;-';-';-'-;_:-:_-:_-;--_:__:--;--:_--;

No to dropuje engineering :p


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2007, 01:22 
Cytuj  
Kara juz sie robi z pugami, zobaczymy co bedzie dalej z 10man.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 5 sie 2007, 02:53 
Cytuj  
http://www.wowinsider.com/2007/08/04/liveblog-world-of-warcraft-pvp-panel-at-blizzcon/

Cytuj:
4:15pm: The future of Battlegrounds. In AV, players won't spawn in the cave until there's nowhere else to spawn. Anti-AFK measures gets applause from the crowd. What we're going to do is give the players ability to report other players for being AFK, like the spam reports. Once enough players have reported that person, and a debuff appears that only goes away when they show up in combat. If they don't get into combat, another debuff which makes them have no honor gain.

4:18pm: Honor distribution will change-- more honor gain near end of the BG, which should push people forward. Reintroducing queueing as a group for AV (lots of applause). We're considering going toward a model where players can choose different sizes of the same battleground-- 15v15 or 20v20.

4:20pm: Also thinking about Guild Battlegrounds-- letting guilds challenge each other, and joining up a battlegroun as a guild, even tracking a rating for the guild in a certain BG. Siege weapons and destroyable buildings are coming as well, of course. Thinking about bringing those to old battlegrounds as well. Example of an Undead Meatwagon that throws Corpses, or a catapult that damages buildings.

4:22pm: World PvP philsophy. Meant to be spontaneous, but should still be objective driven, and reward participation. World PvP should also impact the world-- players want a feeling that they have an impact. Example of capturing spirit towers.

4:24pm: What did we learn? From Silithus, we learned it has to be compelling, not just tacked on. From Eastern Plaguelands, we learned the reward has to feel meaningful. From HFP, we learned that pacing is very important-- we need an outcome. And from Zangarmarsh, we learned that clarity is very important, and Zangar is a little too hard to understand right away. And from Bone Wastes, we learned that persistence is important-- a long reward time is good, so expect to see more of that in WotLK.

4:26pm: The future of World PvP: Lake Wintergrasp. Siege weapons will be there. Multiple objectives. Persistent effect. Surprisingly little details, just promises that they'll use the lessons they learned.

a teraz najlepsze :>
Cytuj:
Because weapons aren't as distingushed against raid gear (players were raiding, and just doing arenas for the weapons), there's going to be a rating requirement to buy a weapon-- can't just save points, have to do well to get the weapon.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 448
Dołączył(a): 21.06.2006
Offline
PostNapisane: 5 sie 2007, 03:02 
Cytuj  
http://www.giga.de/2/live/free/ >life steam

po prostu zenada co chwile jakis komp sie wiesza lub maja laga itp.



Co do Death knight'ow u Aly oficjalne wyjasnienie blizza jest takie ze bedzie na na zasadzie walczenie ogniem na ognie > Tak jak Forsaken odloczylo sie od Scourge i zaczeli z nimi walczyc lol, jak dla mnie tak takie wytlumaczenie jedzie kupa :P


_________________
Retired
lock 70
mage 70
rogue 70

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2007, 03:21 
Cytuj  
najlepsze jak w 5v5 nagle jankesi dostali 10000 ms jak sie gra zaczela :D


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 351 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.