desh: masz troszeczke zle podejscie do kradziezy kont
gdybym ja tworzyl np keyloggera pod wowa (gdybym sie na tym znal ;P), to tak naprawde moglym wyciagnac praktycznie wszystkie informacje o uzytkowniku wowa, ktore sa mi potrzebne (nazwy postaci, login itd) a jesli juz bym sie podszywal to bym sie podszyl pod wowa np. ktoremu dostep do gry 99% userow da na pewno ponownie nie wazne czy by byl patch czy nie
nazwy postaci mozna wyciagnac z katalogow gry, login mozna zdobyc robiac printscreena lub co sie wydaje duuzo latwiejsze - wyciagajac je z pliku config.wtf [z katalogu WTF], haslo keylogujac
keyloger nie musi byc ograniczony do zwyklego sczytania hasla zeby ukrasc wypasione konto, po co mi jedno gowniane konto z 9 milionow ??
jesli ukradne milion gownianych kont i 10 000 wypasionych, to jak myslisz, z ktorych wiecej dostane ??
sprzedanie itemkow z miliona kont da wiele wiele wiecej golda niz z tych 10 000, tutaj nie chodzi o zdobycie wypasionej postaci tylko o zdobycie golda, za ktore pozniej dostaniesz prawdziwa kasiure
a dla prawdziwych wlamywaczy nie jest przeszkoda ani fw ani zaden inny system zabezpieczajacy, wystarczy zrobic programik ala rootkity jak znane chyba wszystkim i lubiane soniaskie zabezpieczenia plyt + jedna luka w przegladarce i juz moze wlamywacz miec dokladnie wszystko co jest mu potrzebne a ty nawet nie zobaczysz procesu na liscie ;P
wniosek: jak ktos umie i chce to mu nic nie przeszkodzi
ot taka mala dygresja odnosnie prawdziwosci obecnych zabezpieczen