mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 101  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 08:45 
Cytuj  
To trzeba zmienic cel,twoj kolega zostaje na druidzie i go goni,a ty zajmujesz sie drugim przeciwnikiem.Ofc jesli nie grasz Heal + Dps.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 08:47 
Cytuj  
Gonic druida, chyba motorem...

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 09:03 
Cytuj  
Chodzi o samo poczucie druida ze ktos go goni.A drugi dps meczy ich dpsa,ktory pozostaje bez heala,a jesli druid podejdzie to fast spank na niego i tyle dopuki zas nie zacznie uciekac lub zginie,i tak w kolko dopuki jeden z tego teamu nie zdechnie.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

*

Posty: 72
Dołączył(a): 23.07.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 09:23 
Cytuj  
hehe ale zapominasz ze druid w resto to sie hotami wyleczy az mu mana sie nie skonczy, a hoty duzo many nie zabieraja :P

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 11:09 
Cytuj  
Warlock (zakladajac build SL/SL) i Druid resto to chyba 2 klasy z najwieksza liczba mozliwosci i doskonale sie uzupelniajace

Przykład, na warrior+pala, dajesz doty na obydwu, druid cie leczy i co chwila daje cyklon albo rooty na warriora, jak warrior jest w cyklonie to tym spamujesz mana drain na palku, potem fear, znowu doty na obu, rooty i mana drain az pala sie skonczy mana, pala nie moze pic bo siedzi na nim felhunter, zjada mu bow i silencuje co jakis czas heale, tak przezywasz az pala jest oom i walka wygrana

jesli war pojdzie na druida to druid robi myk za słupek i pala nie moze go leczyc, w miedzyczasie ty na warriorze masz doty i spamujesz drain life, jak pala dobiegnie do los wreszcie do dostaje spell lock na heal, cyklon a potem fear i curse of tongues, w tym momencie warrior juz pewnie nie zyje bo zanim pala dobiegnie za ten slupek i wycastuje tego heala to warrior jest dead, oczywiscie jesli pala oszczedzal babel to wtedy go uzyje i sytuacje mozna po prostu powtorzyc jesli warrior dalej probuje ubic druida.

Generalnie mozna wygrac vs kazdy setup po prostu przezywajac dłuzej niz on, majac 13k hp 20% redukcje obrazen (30% physical z voidem), 70 resistance (z felhunterem), 27% wiecej healing received, 500 resi i 900 spelldamage warlock jest raczej niezniszczalny, hoty i heale druida sa bardzo oszczedne, np mniej many kosztuje lecznie lifebloomem przez curse of agony niz dispelniecie go.

Jedyne co moze zabic w tym momencie to shadow res gear na przeciwnikach, ale to jest nerfniete w nastepnym patchu.


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

**

Posty: 308
Dołączył(a): 26.02.2007
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 11:38 
Cytuj  
wiem że BG to żaden wyznacznik ale jako resto druid leczylem sobie locka którego probowało ubić 4 melee dpsów i finał był taki że wszyscy padli. lock był mądry bo nie ferował dpsów na sobie tylko atakujących mnie.

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 12:59 
Cytuj  
Eee to jak jest z ta zmiana gearu w 2.2 bo poza jedna drobna wzmianka o bloku tego z 2 miesiace temu nic o9 tym nie ma w patch notes i na ptr a 2.2 tuztuz.,

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 13:11 
Cytuj  
Odczepcie sie od resto druidow, gankowali nas pod kara ostatnio, i 3xmage + lock nie mogli ubic resto druida i holy priesta (mnie) :[ Nie mieli imp. silence, ale wciaz nerf druids plx.

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 13:14 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Odczepcie sie od resto druidow, gankowali nas pod kara ostatnio, i 3xmage + lock nie mogli ubic resto druida i holy priesta (mnie) :[ Nie mieli imp. silence, ale wciaz nerf druids plx.


Jesli 4*dps nie moze zabic 2*heal to raczej swiadczy o tych DPSach a nie survivalu tych drugich ;) Owcy nie umieli zrobic ? :D

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 13:19 
Cytuj  
Robili. Z tym, ze druida nie dasz rady morphnac, a morphowanie mnie przez 20 sekund nie bardzo im pomoglo :(

Ale i tak nerf druidow, topuje healing mettery hotami, cyclone jest troche zbyt zajebisty, nie da sie ich morhpnac i w ogole.

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 13:33 
Cytuj  
tylko warlock cie perma kituje i fearuje :p


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 13:37 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Robili. Z tym, ze druida nie dasz rady morphnac, a morphowanie mnie przez 20 sekund nie bardzo im pomoglo :(

Ale i tak nerf druidow, topuje healing mettery hotami, cyclone jest troche zbyt zajebisty, nie da sie ich morhpnac i w ogole.


I druid majac na sobie tak lekka reka 3000 dpsu ustal ? Jakos mi sie to nie widzi :) Nooby byli i tyle ;P

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 13:57 
Cytuj  
No bo byli :( Ale musze powhinowac gdzies na druidow, ze mnie wypieraja z gry :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 13:58 
Cytuj  
Ja (Spriest + warlock) nie mamy wiekszego problemu z teamami gdzie jest heal + dps.Najwazniejsze to nie dac sie zameczyc,to jest,nie biegac za healerem,ktorego i tak sie nie zabije tracac cala mane.Najlepiej Go CC,a jesli nie da sie i uparcie bedzie leczyl to full doty na drugi cel i poprostu walimy w druta a drugi cel ginie od dot,trzymajac fear (moj),fear (lock'owy),Death coil,spell lock na healera ktory chce leczyc zDoTowanego kolege.Ofc jesli jest to Druid to rzuci hoty ale bez pozadnego heala wkoncu ten drugi padnie.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 16:53 
Cytuj  
ponadto jako priest masz dispel na doty wiec jest latwiej

spriest i warlock bazuja raczej na znukowaniu goscia, warlock+healer na przezyciu dluzej niz wrog, amirite??


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 19:25 
Cytuj  
Healrzy na wyższym ratingu nie sa tacy ze stoja i czekaja az sie ic zniukuje.Takiego shamana biegajacego wokół supa ,spamujaceg graudinga ciezko ubic.Wiec lepiej go zaczac czynnikiem ludzkim i zdottowac drugi target,taki healer musi wybrac albo spierdala albo leczy kolege nie ma 3 wyjscia.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

*

Posty: 107
Dołączył(a): 14.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 22:12 
Cytuj  
Nie bardzo rozumiem wasz tok myslenia druid leczacy samymi hotami??hm...a to juz sie tego nie da dispelowac?purgowac?
Lock dotujacy warka lub palka moim zdaniem wczesniej wam sie skonczy mana znaczy lockowi i drutowi niz paladynowi który to zdispeluje a na locku siedzi pewnie Mortal...

Wcale nie twierdze że jestem jakis uber bo przyznaje sie gram srednio ale jedno wiem dispel>all hot i dot i nikt mi nie wmówi że jest inaczej.
jak gram z holy pristem a jestem affi to naprawde jest miło spotkac ludzi którzy bazuja na hotach lub dotach bez UA.

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 22:14 
Cytuj  
Koles wrzuca HoTy,travler form i spierdala od slupa do slupa.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

*

Posty: 107
Dołączył(a): 14.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 22:24 
Cytuj  
a niech s...... nawet na księżyc priest sciagnie jego hoty w 1 sekunde przynajmniej u mnie w teamie i jeszcze nie spotkałem druida który smiałby powtórzyc kóleczko a wtedy musi sie pokazac na lini DC, Silenta od felka, lub jak noob to w zasiegu feara a wtedy mam spokojnie okolo 15 sekund na wykrwawienie dps


Ostatnio edytowano 28 sie 2007, 22:26 przez Aerii, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2007, 22:26 
Cytuj  
mysle ze dispel kosztuje wiecej many niz te hoty, zwlascza jak trzeba dispelowac i hoty i doty a w dodatku ma sie non stop mana drain

zreszta priest jest beznadziejny jesli chodzi o mana efficiency wiec bardzo szybko sie wypstryka


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 101  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.