mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 676 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 20 paź 2007, 21:32 
Cytuj  
ok, my bad, mag moze skutecznie exploitowac deadzone (pod warunkiem, ze nie bije BM huntera, ktory jest na snare odporny).

jedna klasa na dziewiec = malo kto ;D


Cytuj:
co do tego ze zadna klasa nie dostala takiego buffa - w zadnej innej klasie nie mamy tez podobnej zaleznosci aby na ratingu 2400+ na swoim najlepszym brackecie ich % stanowil 1/5 rzeczywistej populacji tej klasy


mortal strike, dispell, deadzone fix - overbuffed (nawet biorac pod uwage zalosny stan hunterow na arenach).
nie placzcie o wiecej, bo az nie wypada.

Cytuj:
co wiecej twoja terminatorlike klasa dalej bedzie bardziej liczna w top arena teamach niz ten imba buffed hunter po patchu


i tak ma byc.


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2007, 22:08 
Cytuj  
nie bedziemy plakac dopoki ilosc huntow top20 2/2 3/3 5/5 bedzie wynosic 13-14% czyli tyle ile populacja hunterow
a co do bma to niestety dalej sie to go dotyczy, bw -> iceblock -> blink -> pet znowu na magu, ale i koniec bw, nova .....
zabijanie magow na 18sekundowym bestial wracie konczy sie na takich co przekraczaja 1900 w jakimkolwiek brackecie a tym samym maja juz jakies bindy porobione a nie szukaja skilli w spellbooku podczas duela, nie wspominajac juz o tym ile hunterow grajacych na powaznie areny gra buildem BM
poczekamy zobaczymy jak bedzie, bo jak narazie hunter to jedyna klasa ktora nie ma chocby 1 mocnego bracketa


_________________
Nat is fat

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 10:02 
Cytuj  
Ogar napisał(a):
mortal strike, dispell


O tym nie slyszalem. Moze ktos cos wiecej powiedziec?


Posty: 38
Dołączył(a): 3.05.2007
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 10:38 
Cytuj  
Arc shot to teraz dispel, a aimed ma efekt mortala :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 10:48 
Cytuj  
Daedrael napisał(a):
Ogar napisał(a):
mortal strike, dispell


O tym nie slyszalem. Moze ktos cos wiecej powiedziec?


czy wy ludzie przynajmiej raz dziennie nie mozecie zajrzec na serwisy o wowie jak mmo-champion.com czy worldofraids.com?

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 11:30 
Cytuj  
@Taraxin

Dzieki

@Postal

Nie, nie moge, a od tego jest forum, zeby sie zapytac nie? Jak nie masz nic do powiedzenia to po co sie odzywasz?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 12:34 
Cytuj  
Ok ale to nawet w tym temacie bylo juz napisane.

* There is now a Mortal Strike effect (Healing done on the target reduced by 50%, Duration 10 seconds) on Aimed Shot. This is a physical effect.
* The min range to shot has been reduced from 8 yards to 4 yards. The "dead zone" is now pretty much removed.
* Arcane Shot (Ranks 6 and above) now dispel 1 Magic effect in addition to their normal damage.
* Explosive Trap: The initial damage dealt by this trap is now also increased by 10% of your ranged attack power.
* Immolation Trap: The total damage dealt by this trap is now also increased by 10% of your ranged attack power.
* Misdirection: This spell will now always be removed correctly if multiple Hunters overwrite each other's Misdirection.
* Readiness: This talent now finishes the cooldown on Kill Command.
* Serpent Sting, Immolation Trap and Explosive Trap all gain additional damage based on ranged attack power.
* Serpent Sting: The total damage dealt by this sting is now also increased by 10% of your ranged attack power.
* Steady Shot: Tooltip clarified to indicate base weapon damage is used in the damage calculation.
* Trueshot Aura (Marksmanship) no longer costs mana to cast and will last until cancelled.
* Wyvern Sting (Survival) is now instant cast and has a maximum duration of 10 seconds in PvP.

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 13:07 
Cytuj  
nieźle wtb buff magow :(


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki


Ostatnio edytowano 21 paź 2007, 13:33 przez niebezimienny, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 13:20 
Cytuj  
buffa dostaly strzaly ktore wczesniej nie byly uzywane podczas aren lub ich uzytek byl bardzo ograniczony
aimed n/c -> steady+auto wiecej zadaje niz aimed a cast 1.5 sek zamiast 3.5
serpent/immolation -> dalej beda bez/malo-uzyteczne na arenie, immolation trap w przeliczeniu na 30s cd ze 150 buffem do damagu daje nam astronomiczny wzrost o 5dps
arcane shot -> duzo many/niski damage, uzywany czesto do tej pory do niszczenia totemow
deadzone dalej istnieje, ale jest bardzo malo wiec ciezko bedzie go abusowac jak to bylo do tej pory
powinni jeszcze pety buffnac bo sie skladaja na 3 strzaly


_________________
Nat is fat

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 13:29 
Cytuj  
nat napisał(a):
deadzone dalej istnieje, ale jest bardzo malo wiec ciezko bedzie go abusowac jak to bylo do tej pory
powinni jeszcze pety buffnac bo sie skladaja na 3 strzaly

gdzie masz ten deadzone? min range wynosi teraz 4y, czasem mozesz walczyc teoretycznie w melee a napieprzac z luku, dla mnie bomba ;]

pety padajace po 3 strzalach? w mm moj pet ma teraz 6.5k zycia i jeszcze nie mialem problemu z nim na arenach, o bm to juz nie wspominam


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 14:16 
Cytuj  
deadzone jest miedzy melee a 4tym jardem, tylko nie mowcie ze melee to 5 czy 50yardow tylko zagrajcie na ptrze i zobaczcie
jaki masz rating tym huntem? cel nr jeden dla teamow 2345 powyzej 2400 to pet huntera, leci od overloadu shamana popartego 2 hitami warka w 2sek, nikt nie jest w stanie tego wyhealowac (super niskie hp poparte zerowym resiliencem)


_________________
Nat is fat

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 16:39 
Cytuj  
nat z jakim grasz petem areny 2v2/3v3?

**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 17:08 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
pety padajace po 3 strzalach? w mm moj pet ma teraz 6.5k zycia i jeszcze nie mialem problemu z nim na arenach, o bm to juz nie wspominam


moj zbuffowany felhunter ma ponad 8k, a w 5v5, przeciwko pewnym setupom, sklada sie tak szybko, ze nawet nie zdarze na vencie krzyknac "HEL ZE PET!".

generalnie wszystkie pety (hunterow, lockow, nawet magow), powinny sie skalowac z resilience, tak jak skaluja sie z stamina.

co do deadzona, to tez mi sie wydaje, ze nawet po tych zmianach ciagle jest - na mmo-champion, albo WoR byl screen to potwierdzajacy (hunter nie mogl ani strzelac, ani bic w melee - testowane na criterze przed IF).
z tym, ze teraz deadzone wynosi 1-2y i exploitowanie bedzie bardzo ciezkie i wymagajace prezycji (a na arenach poprostu na to czasu nie ma + za wiele sie dzieje, wiec lepiej poprostu wbiec hunterowi w melee ;p).

Cytuj:
nat z jakim grasz petem areny 2v2/3v3?


zapewne ze scorpionem, ktory utrudnia dispellowanie viper stinga.


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 17:20 
Cytuj  
wybor to skorpion - utrudnia dispel palkowi, najlepszy na 5/5 dalej
ravager - top dps, dash, jak dla mnie lepszy na male areny, gdzie jest pelno druidow ktorzy skacza z mostu usypiaja peta, travel form i licza na picie na shodowmeldzie, takze na priesta poison nic nie wnosi, palkow juz na mniejszych arenach sie raczej nie spotyka


_________________
Nat is fat

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 17:42 
Cytuj  
Wlasnie ten skorpion doprowadza mnie czasem do rozpaczy, znaczy palka mojego. Na szczescie malo hunterow go uzywa, moze wlasnie dlatego ze palkow tez malo.

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 21:17 
Cytuj  
jak dla mnie test nowego aimed shota nie jest pocieszajacy, w 3.5 sek cast bez zadnych ala caster/healer talentow na antypushback +deadzone/melee range trudno go w ogole wycastowac
najprostsze wsg, random gracze, base ui praktycznie bez bindow krzywo ide ale niech tam, w dodatku ping w pizdu duzy czerwony:
1 proba -> prawie prawie i nagle target i out of range
2 proba -> CC i lipa
3 proba -> wchodzi, 10sek debuff z napisem aimed shot, w sumie nawet nie wiem czy -healing dziala dobrze, 2 strzaly wiecej, debuff znika i juz nikt wiecej nie da mi tego wycastowac, 0 porownania z msem warka czy poisonem rogala
a to byla oczywiscie zupelnia wolna przestrzen pozbawiona slupkow, mostkow, pacholkow gdzie gracze byli zupelnie randomowi
nie widze mozliwosci wycastowania aimed shota przy srednio myslacych graczach jak to wejdzie na live realmy
arcane shot jest dobry ale duzo klas ma talentu typu resist na dispela lub on dispel heal, no i dziala tylko na magic oczywiscie


_________________
Nat is fat

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 21:37 
Cytuj  
nie ma buffa jest qq
jest buff jest qq
uh;/


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Venomo

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 22:43 
Cytuj  
jest balans wszyscy sie ciesza
nie ma balansu, ci co graja slabymi klasami placza


_________________
Nat is fat

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 paź 2007, 23:52 
Cytuj  
Venomo napisał(a):
nie ma buffa jest qq
jest buff jest qq
uh;/


No z tym aimedem to ciezko cieszyc sie ze dodaja jakis efekt do czegos czego sie praktycznie nie uzywa. Dla mnie mogliby wogle usunac aimeda

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2007, 08:25 
Cytuj  
nat napisał(a):
jest balans wszyscy sie ciesza
nie ma balansu, ci co graja slabymi klasami placza

A Ty placzesz non-stop.


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 676 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.