mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 541  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 24 mar 2008, 16:41 
h34t napisał(a):
Jesli mam fajny płatny addonik do pomagający w levelingu, to czy mozna go umieścić na forum ? :P

mogę prosić o ten addonik pomagający w lvlowaniu na PM? :)

PostNapisane: 24 mar 2008, 17:10 
poszukuje poradnika do lock pickingu jakiegos takiego zeby wszystko sie w nim zgadzalo z gory thx

PostNapisane: 24 mar 2008, 17:57 
Polecam wszystkim ktorzy chca levelowac profesje :)

SvD.

PostNapisane: 24 mar 2008, 18:46 
tam nie ma lock pickingu ;//

PostNapisane: 24 mar 2008, 18:55 
wowwiki.com/Lockpicking

w kazdym razie na wowwiki jest pro poradnik gdzie kiedy

PostNapisane: 24 mar 2008, 19:10 
2540 napisał(a):
tam nie ma lock pickingu ;//

Ale ja pisalem o profesjach a nie lp :)

SvD.

PostNapisane: 24 mar 2008, 20:59 
h34t napisał(a):
Jesli mam fajny płatny addonik do pomagający w levelingu, to czy mozna go umieścić na forum ? :P

ten addonik to glider jest? ;P

PostNapisane: 25 mar 2008, 01:10 
Sentry napisał(a):
h34t napisał(a):

ten addonik to glider jest? ;P

Glider to bot, to jest addon pomagajacy w levelingu ;p

Mało testowałem ale wygląda ciekawie, jak ktoś leveluje alta czy cos to niech napisze jak sie z tym gra na dłuższą metę.

Derek's Speed Leveling Guide: The Total Package

Kod:
http://www.mediafire.com/?dekbjvxxxmm

Kod:
How to install Derek's Leveling Guide:

1: Extract guide your Desktop for fast access.
2: Open the folder.
3: Copy everything in this folder to your addons folder.
4: Start WoW
4: Load out of Date addon
5: Make sure all of the dependencies are up.(Except for Waypoints. It will be added to the guide at a later date when Derek Releases it)
6. Enjoy the guide

Cytuj:
FAQ's Straight from Derek
–> Concern #1: Will this add-on interfere with any other add-ons?
Nope! It wont even mess with your map add-ons either! Here’s another good note.
The designers took it into their own hands to make sure that it’s a very LOW sized add-on, to ensure the quickest loading time! There’s a lot of checks and balances in it to ensure that ONLY what you need is running! Modern science is amazing. Hah! Take that one Bill Nye!

–> Concern #2: Can Add-ons get you banned?
The answer to this quest is Yes and No. Let me make it very clear that MY add-on and speed leveling guide will NOT get you banned. It’s 100% legit and follows Blizzards TOS to the point. I’m not going to do something to risk my account, or any of yours.
Now to answer the question directly.. Add-ons are fully supported by blizzard. They made this option for characters to fully customize the way you play the game, so you can enjoy the way you want to. The only downside is that players can manipulate this to make hacks, cheats and etc. Blizzard has done a very good job at monitoring players and if they notice exploits hacks or cheats, they immediately take action! (My rule of thumbs is, if it does not automate anything inside the game, then your are

safe.)
–> Concern #3: Do I need to be a rocket scientist to use this guide?

Nope! I designed the guide to make sure it’s easy on every play, any age! I will also have a video on how to install and use the add-on. So there will be NO gray area at all. If by chance something goes wrong and you need help, we have a great customer support system and we will get your answers questions immediately!

–> Concern #4: Questioning about my own Power-leveling Service.
I’ve had MANY e-mails over the last few days question me if I was going to open my own power-leveling service. My answer to this is a very short.. quick NO!
I live by the saying that it’s better to teach a man to fish, then to hand him a basket full of fish. Because once I teach someone to fish, they can eat for a lifetime, instead of just a few days.
Also, I would never ever put your account in jeopardy. By me logging onto your account there’s a high risk that blizzard bans your account. I would hate to see that happen to anyone. Plus, even if I did level your character from 1-70, what happens when you want another character to level 70? Obviously this guide is the best solution for all players.

PostNapisane: 25 mar 2008, 07:43 
h34t napisał(a):
Glider to bot, to jest addon pomagajacy w levelingu ;p

Mało testowałem ale wygląda ciekawie, jak ktoś leveluje alta czy cos to niech napisze jak sie z tym gra na dłuższą metę.

przyznam się, że liczyłem na jakoś scracowanego glidera, ale przetestujemy i to ;) btw. ja podczas lvlowania huntera używałem podobnego addona wydawanego razem z poradnikiem joany - ten jest jednak ciekawszy :)

PostNapisane: 25 mar 2008, 08:51 
Jesli ktos go juz testowal niech opisze, na jakiej zasadzie dziala.

PostNapisane: 25 mar 2008, 09:28 
pojawia sie frame z punktami guide, mowiacy co robic, narazie nie udalo mi sie wlaczyc opisu questow w quick frame przez co raczej przegrywa z questhelperem :har:

PostNapisane: 25 mar 2008, 13:48 
edit: niewazne, problem sam sie rozwiazal

Ostatnio edytowano 25 mar 2008, 14:18 przez niebezimienny, łącznie edytowano 1 raz

PostNapisane: 25 mar 2008, 14:07 
Komputer wiesza mi sie po kilku/kilkunastu sekundach na ekranie logowania. Sprawdziłem dysk, użyłem blizzowskiego "repair", skasowałem WTF, ktos miał podobny problem ?

Komputer po prostu sie wyłącza, na krótko przed wyłączeniem słychać tak jakby zacieła sie muzyka (loopuje sie pare ostatnich sekund).

ps. Jak udaje mi sie jakoś szybko przebrnąc ekran logowania to juz jest ok. Dosyć dziwne

PostNapisane: 25 mar 2008, 14:15 
Miałem to, tyle ze jeszcze w gorszym wydaniu, bo wyskakiwal mi niebieski ekran, a potem ustawienia wowa sie resetowaly (tj grafika, dzwiek, interface, etc).

Problemem okazał się być słownik który był włączony w tle (nie zartuje, słownik YDP). Ten sam słownik gryzł się z Azureusem.

PostNapisane: 25 mar 2008, 14:20 
No ja nie mam nic w tle :(

PostNapisane: 25 mar 2008, 15:58 
Shadhun_ napisał(a):
No ja nie mam nic w tle :(

Masz, masz tylko nie wiesz, to te trzy nowe trojano-wirusy :P

PostNapisane: 25 mar 2008, 16:10 
Twoja stara ma trojano-wirusy.

PostNapisane: 25 mar 2008, 17:17 
Odpal komputer od zera, zabij co niepotrzebne (komunikatory itd.) i sprobuj ... Jak zadziala to potem probuj z innymi syfami. Mi sie osobiscie kiedys Wow z Azureusem tez gryzl ... nie wiem do tej pory czy to byla kwestia Azurka, czy platformy Javy ogolnie, a szlo chyba o dostep do dysku.

PostNapisane: 25 mar 2008, 17:35 
No rzeczywiscie wyglada to na jakis konflikt programow. U ciebie sie z azureusem gryzło a u mnie z tym zasranym słownikiem, ktory tez nie lubil azureusa. Tylko ze u mnie problem byl tylko przy wlaczaniu gry, jak wlaczalem slownik po uruchomieniu wowa to nic sie nie dzialo, ale za to wlaczenie slownika od razu wywalalo azureusa.

PostNapisane: 25 mar 2008, 22:29 
w msconfig wyjeb wszystko poza uslugami microsoftu i rebootnij, wtedy bedziesz mial +- pewnosc ze nic twojego sie nie uruchomi.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 541  Następna strona