k4czy napisał(a):
Witam.
Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz.
Natomiast mam kolejne.
Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie.
Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc.
Jako Hunter za kazdym razem gdy atakujesz, wykonujesz dwa rzuty "kością"
Pierwszy rzut = czy trafiłem czy zrobiłeś Miss
Drugi rzut = czy to był hit normalny czy Crit
Auto shoot badz Steady Shoot, nie istotne zawsze sa dwa rzuty
gdybys atakował melee to wtedy oddajesz tylko jeden rzut - ale to inna bajka
hit cap w wotlk wynosi 9%
działa to mniej wiecej tak
Jeżeli różnica leveli miedzy toba a mobem ktorego kroisz wyności
2 levele twoja szansa na miss wynosi 6% (obliczane jest to za pomoca mob def skill vs twoj weapon skill)
, maksymalnie miss wynosi 9% zakładając że twój weapon skill jest 400 a mob lvl 83.
+0 level - 5% miss
+1 level - 5.5% miss
+2 level - 6% miss
+3 level - 9% miss
Wszystkie raid moby - posiadają poziom 83 - czyli twoj base miss wynosi 9%
hit cap jesli wrzucisz 3 talenty z MM wynosi 197 - bez talentow 297(czy jakos tak)
Lecimy dalej.
Jeśli twoja szana na miss jest równa 5% a posiadasz 30%crit - wykonujesz rzut przeciwko lvl 83 mob
Udało sie go trafić .. i teraz leci roll czy to był crit czy normal i tutaj dostajesz juz po dupie, od twojego 30% crit odejmuje sie % róznicy hit
dajac ci na koniec cos około 28%-27,5% dokładna regułke zeby to obliczyc mozna znalesc na
http://elitistjerks.com/forums.php