mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 16:39 
 
Problem w tym, ze nie gralem w zadna i chce sie dowiedziec. To temat WoW kontra reszta i padlo ze PVE DDO i Lotro >> WoW, dlatego chetnie uslysze czemu.
To samo w druga strone jezeli ktos ma jakie argumenty.

Wiesz, dyskusja, forum. Na prawde nie atakuje teraz WoW Vercin...spokojnie, wyluzuj :D


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 16:41 
 
erm czy ja dobrze czytam? skladowa czescia dobrego pve jest to, ze trzeba sie duzo ruszac...? kilka roznych faz? omkfg.
tzn na rozkaz 'teraz' na vencie cala grupa przeskakuje z jednej sciany pod druga...? i to ma byc zajebiste? :-)


to jednak polecam ci sprobowac ddo vercin.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 16:52 
 
Rzeznik napisał(a):
Problem w tym, ze nie gralem w zadna i chce sie dowiedziec. To temat WoW kontra reszta i padlo ze PVE DDO i Lotro >> WoW, dlatego chetnie uslysze czemu.
To samo w druga strone jezeli ktos ma jakie argumenty.

Wiesz, dyskusja, forum. Na prawde nie atakuje teraz WoW Vercin...spokojnie, wyluzuj :D

Nie powiem dlaczego lotro pve > wow pve bo nie gralem w lotro za dlugo, ale DDO pve >> woo pve zdecydowanie.

Dlaczego ?
No wiec, sam system na jakim oparta jest gra. Mechanicznie bije WoWa, na kilka dlugosci, sposob budowania i rozwijania postaci, power-buildy, bardzo dobrze przemyslana itemizacja, ciekawy crafting (to od niedawana dopiero), ciekawe skille/featy ITD (DnD to system z dlugimi tradycjami, wiec nie ma sie co dziwic ze mechanicznie jest przemyslany).

A przechodza do samych dungeonow. Sa poprostu fajne.
Pułpaki, które wyskakuja nie-wiadomo skad i nagle cale party wipenelo, albo przynajmniej jego wazniejsza czesc bo ktos pobiegl radosnie do porzu i go posiekalo na kawalki..
Same dungeony sa duze, szczegolnie ten na wyzszych levelach sa wrecz ogromne, istne labiritny z tajnymi przejscami/tajenymi comntaami/ukrytmi drzwami, roznymi dzwignami/przciskami ktore trzeba powlaczac (bah czasami trzeba to robic w odpowiedniej koljenosci zeby sobie drogi nie zablokowac). Jak sie robi za pierwszym razem taki dungeon, to mozna sie niezle zaciac.
W dungeonach, sa tezrzone lamiglowki (np. puzzle w kilku odmianach).
No i tankowanie wyglada inaczej. Po pierwsze detekcja kolizji. Po drugie takie cos jak aggro system jest w stopniu minimalnym, mele postacie musza manualnie blokowac wrogow :P.
Kwestia gustu pewnie, ze podoba mi sie to ze Turbine stawia na 6 osobowe dungeony, a duze raidy sa max na 12 osobow i robi sie je bardzo przyjemnie i czesto tez trzeba sie niezdrowo nabiegac i na kobinowac zeby gdzies wlesc (np. trzeba sie wystrzelic w powietrze nad przepascia, albo rodzielic na dwie drużyny, ktore robi dwie czescie dungeonu jednoczesnie, aby otworzyc trzecie przejscie).

IMO pod wzgledem pomyslowosci DDO, bije WoWa pod kazdym wzgledem. WoW to tylko w gruncie rzeczy klepanie kolejnych przeciwnikow po sznurku.

Same questy tez maja ciekawa historie za soba, ale to kwestia gustu Eberron mozna polubic albo nie. Mnie sama idea Indiany Jonesa, w swiecie fantasy skrzyzowania z rewolucja przzemyslowa przekonala do siebie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 20 lis 2008, 16:54 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 16:52 
 
@Rzeznik to bylo do embw w sumie tylko ze siedze w pracy i tak mi zeszlo dlugo pisnie tego posta:)

@Mednol nie fajne pve to takie gdzie stoi sie w miejscu i napierdziela mobka wciskajac dwa klawisze... DDO nie znam wiec nie wiem moze i lepsze oraz ciekawsza mechanike tam maja ale widocznie reszta juz taka cudowna nie jest zreszta to chyba nie jest taki prawdziwy mmorpg tylko same instancje?
Ciekawe czy taka mechanika np detekcja kolizji sprawdzilaby sie gdyby chciec przeniesc ja do mmorpga z prawidzym swiatem duzym a nie samymi kilkuosobowymi instancjami.Detekcja kolizji jest w war ale tez tylko w pvp i jakos tak sobie to dziala. W dungeonkach na 6 czy tam ile osob moze i sprawdza sie to ale w grze z duzym swiatem juz niekoniecznie


Ostatnio edytowano 20 lis 2008, 17:00 przez Vercin, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 16:56 
 
Vercin napisał(a):
@Rzeznik to bylo do embw w sumie tylko ze siedze w pracy i tak mi zeszlo dlugo pisnie tego posta:)

@Mednol nie fajne pve to takie gdzie stoi sie w miejscu i napierdziela mobka wciskajac dwa klawisze... DDO nie znam wiec nie wiem moze i lepsze oraz ciekawsza mechanike tam maja ale widocznie reszta juz taka cudowna nie jest zreszta to chyba nie jest taki prawdziwy mmorpg tylko same instancje?

No w wow klepeisz bosow tez jak w prawdziwym mmo, W 5 osob, w 10 osob w 25 osob, MMO pełną gębą -;-.
To ja jednak wole DDO. Tez sa instancje ale przynajmniej lepiej zrobione.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:01 
 
ddo jest dla wielbicieli dnd. i tak bylo zapowiadane, tak jest zrobione.
dostalismy do reki gre fabularna w formie elektronicznej (lacznie z glosem gm'a co jakis czas). i tak nalezy podchodzic - zebrac kolegow, piwo do lapy i fun przez pare godzin.
tego klimatu nie da sie opisac :-)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:03 
 
Ale sa same instancje tak? Nie tzreba sie martwic co bedzie jak dany skill ktory fajnie dziala w dungeonku na 6 osob zaczna uzywac w pvp itp?
Chyba zgodzisz sie ze latwiej w takiej grze zrobic "ciekawe pve" bo tylko na tym sie dana gra opiera .Nie ma duzego swiata nie ma pvp itp(nie znam ddo dobrze wiec jak sie w czyms myle to nie bijcie)
Inside w wow sa tez outdoor bossy ktore czasem bilo po 100 osob i bossy ktore mozna dalej zabic w 40 osob w starych dungeonach .

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:07 
 
Kurcze brzmi zachecajaco. Dlugo gralem w pen and paper, troche DnD, ale w przewazajacej wiekszosci w Warhammera. Klimat piwka i wspolnego lochu do przejscia jak najbardziej znany i porzadany :)
Rzeczywiscie wyglada na duzo ciekawsze niz to co daje WoW w tej kwesti.

A jak Lotro wypada w tym wzgledzie?


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:10 
 
same instancje. jedno miasto.
i turbine jest troche mniejsza firma niz blizzard ;-)

porownujemy pve. i tu wygrywa ddo.
porownujemy pvp. i tu wygrywa gw/war/daoc/eve.
wow zebral pomysly, zlozyl do kupy i jest ok. idealny wybor dla graczy, ktorzy w jednym produkcie chca miec dobre pve i pograc pvp.
ja do pve wybralbym ddo/lotro.
do pvp war/eve/dfo :-)


vercin wow ma 4 lata... nie pamietasz jak wygladal balans na poczatku w pvp? :-)
no kiedys jak sie bilo outdoor bossy w wowie to lag byl calkiem potezny.
i troche im zajela naprawa tego.

Rzeznik wedlug mnie ddo > lotro. zupelnie inny klimat, jedno miasto i wiele ciekawych instancji do zrobienia.


Ostatnio edytowano 20 lis 2008, 17:11 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:11 
 
Vercin napisał(a):
Ale sa same instancje tak? Nie tzreba sie martwic co bedzie jak dany skill ktory fajnie dziala w dungeonku na 6 osob zaczna uzywac w pvp itp?
Chyba zgodzisz sie ze latwiej w takiej grze zrobic "ciekawe pve" bo tylko na tym sie dana gra sie opiera .Nie ma duzego swiata nie ma pvp itp(nie znam ddo dobrze wiec jak sie w czyms myle to nie bijcie)
Inside w wow sa tez outdoor bossy ktore czasem bilo po 100 osob i bossy ktore mozna dalej zabic w 40 osob w starych dungeonach .

Jest PvP ale tylko w tawernach. sa tez jakies areny a ale hgw jak wygladaja chyba nikt nie gra :P.
Generalnie jakbys sie nad tym zastanowil too.. Moby i postacie graczy sa w DnD opisane identycznymi statystykami, uzywaja identycznych czarow, i maja identyczny sposob budowy (featy, skille, żuty obronne), wiec problem balansu pvp/pve w tym przypadku jest marginalny skoro wszystko dziala na tej samej zasadzie ;p.

Lol czasem sa outdoor bosy. Vercio szukasz dziury w calym w tym momencie. Ile ich jest 2 czy 3 ? I tak ich nikt nie robi bo po co ? Mowimy o PvE w endgame, a to opiera sie wylacznie o Dungeony w WoW -;-. Cale pve w wow opiera sie na klepaniu oskryptowanych bosow, do ktorych w gruncie rzeczy idzie sie po linii prostej klepia oskryptowane moby. Nuda -;-.

Mozesz zagrac w Triala DDO, nie ugryzie. Najlepiej na US duzo ludzi tam jest przez caly dzien.

Tak jak napisal Mendol DDO to gra dla fanow DnD wiec w gruncie rzeczy dosc niszowa (bo na nizbyt populranym settingu Eberronu zrobiona).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 20 lis 2008, 17:13 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:12 
 
W kwesti latania po dungeonkach kilku osobowych non stop ciezko zeby gra mmorpg z pvp ktora oferuje kupe innych rzeczy przebila taka ktora tylko i wylacznie na tym polega. Zaraz dojdziemy do wniosku ze najciekawsze pve i questy sa w grach single player.

W pewnym momemncie farmowanie zielonych smokow bylo dosc oplacalne bo mialy nr gear i toczyly sie wokol nich ciezkie walki po kilka rajdow czasem sie bilo o nie . Wogole to byla frajda ic zesto chodzilem na nie w gildiach w ktorych bylem wiec nie wiem o co ci chodzi z tym ze nikt ich nie robil. Czesto gineli w kilka minut po spawnie"D Moze w rok po wyjsciu tbc i wogole w tbc byly mniej atrakcyjne ale to sie w kazdej chwili moze zmienic a moze zmienilo bo jak mowie nie wiem jak z tym jedst w wotlk i co planuje blizz.


Ostatnio edytowano 20 lis 2008, 17:20 przez Vercin, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:14 
 
... tzn. o czym teraz mowisz vercin? tzn wow kupe czego oferuje?
dla mnie pve to pve. bez wzgledu na to czy w formie instancji czy outdoor bossow. liczy sie pomysl i realizacja.

eh niepotrzebna agresja, przepraszam.
/ignore roball rozwiazuje problem :-)


Ostatnio edytowano 20 lis 2008, 17:18 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:17 
 
Vercin napisał(a):
W kwesti latania po dungeonkach kilku osobowych non stop ciezko zeby gra mmorpg z pvp ktora oferuje kupe innych rzeczy przebila taka ktora tylko i wylacznie na tym polega. Zaraz dojdziemy do wniosku ze najciekawsze pve i questy sa w grach single player.

Wymien te kupe innych rzeczy.
PvP na BG i arenach ? ee no areny sie nie zmieniaja, zmian w bg tez nie zauwazylem zeby co miesiac byly inne.
Nawet dunegonow co ciagle nie zmieniaja ?
A moze questy, no fail, bo w DDO sa tylko questy :P.
A moze crafting ? Fail bo jest tez w DDO.
A wez glupoty gadasz :P

Vercin naprawde sproboj, w najgorszym wypadku ztracisz tyle czasu ile zajmie ci sciagniecie 2,8GB klienta :P.

Co prawda ta nowa wyspa startowa jest dosc denerwujaca, ale jak ktos nigdy nie gral, to moze mu sie spodobac :P.

@Rzesnik, sproboj, w najgorszym wypadku ci sie nie spodoba 10-o dniowy trial jest z retaila us mozna za 15$ kupic. (EU nie polecam tylko dwa servery i dosc malo ludzi).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 54
Dołączył(a): 19.03.2006
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:18 
 
Niektórzy chyba nie rozumieją jednej prawdy że nie wystarczy mieć dobry pomysł ale trzeba go też umieć zrealizować a panowie z blizzarda w większości przypadków robią to lepiej niż inny producenci gier mmo Skomplikowane nie znaczy lepsze WoW swoimi intuicyjnymi rozwiązaniami bije na głowę każde mmo i tak jest prawda miał być i jest przeznaczony dla wszystkich graczy starych młodych grubych chudych głupich mądrych itd itp wiec nie oceniajcie tej gry przez pryzmat swoich upodobań

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:20 
 
hrun napisał(a):
Niektórzy chyba nie rozumieją jednej prawdy że nie wystarczy mieć dobry pomysł ale trzeba go też umieć zrealizować a panowie z blizzarda w większości przypadków robią to lepiej niż inny producenci gier mmo Skomplikowane nie znaczy lepsze WoW swoimi intuicyjnymi rozwiązaniami bije na głowę każde mmo i tak jest prawda miał być i jest przeznaczony dla wszystkich graczy starych młodych grubych chudych głupich mądrych itd itp wiec nie oceniajcie tej gry przez pryzmat swoich upodobań

Disco Polo tez jest dla wszystkich...
Dla mnie jedyne co blizzard zrobil lepiej to animacje postacie :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:21 
 
co masz na mysli mowiac intuicyjne rozwiazania? bo znowu zaczynamy uzywac ogolnych pojec, ktore nic nie znacza bez podania szczegolow :-)

moze inaczej vercin. gdybym mial wybierac (chcac grac fajne pve i pvp) to nie wybralbym wow'a.
bo lepsze pve ma ddo, a lepsze pvp - gry, ktore wymienilem wczesniej.
dla mnie :-)
a w tej chwili zeby czerpac przyjemnosc z gier, nie musze poswiecac im 10h na dobe.

war oferuje pve, ktore miejscami jest naprawde fajne i klimatyczne oraz lepsze pvp niz wow.
poniewaz dla mnie bardziej liczy sie pvp to wybieram war'a :-)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:26 
 
Fakt że panowie z Blizza biorą pomysły innych i przerabiają/ułatwiają je pod swoja grę ale imo WoW w tej chwili jest już tak łatwy że gra multum dzieciarni a że community jest bardzo ważną częścią każdego MMo to dla mnie fail.

Pre-TBC WoW pomimo tego że tez walczyło się w oskryptowanych dungeonach a BGsy raczkowały imo oferował większe wyzwanie niż teraz i dzieci po prostu odpadały zanim dingnęły max level.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 54
Dołączył(a): 19.03.2006
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:26 
 
jeden prosty przykład Ktoś pisze na generalu jakiś tekst w wowie wystarczy kliknąć na jego imię i już możemy coś do niego napisać na /w w WARku trzeba było wpisywać odpowiednią komendę Niby duperelka ale bardzo pomocna

@Bloodleaf wow jest prosty ale spróbuj nabić rating powyżej 2000

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:30 
 
iniside napisał(a):
Vercin napisał(a):
W kwesti latania po dungeonkach kilku osobowych non stop ciezko zeby gra mmorpg z pvp ktora oferuje kupe innych rzeczy przebila taka ktora tylko i wylacznie na tym polega. Zaraz dojdziemy do wniosku ze najciekawsze pve i questy sa w grach single player.

Wymien te kupe innych rzeczy.
PvP na BG i arenach ? ee no areny sie nie zmieniaja, zmian w bg tez nie zauwazylem zeby co miesiac byly inne.
Nawet dunegonow co ciagle nie zmieniaja ?
A moze questy, no fail, bo w DDO sa tylko questy :P.
A moze crafting ? Fail bo jest tez w DDO.
A wez glupoty gadasz :P

Vercin naprawde sproboj, w najgorszym wypadku ztracisz tyle czasu ile zajmie ci sciagniecie 2,8GB klienta :P.

Co prawda ta nowa wyspa startowa jest dosc denerwujaca, ale jak ktos nigdy nie gral, to moze mu sie spodobac :P.

@Rzesnik, sproboj, w najgorszym wypadku ci sie nie spodoba 10-o dniowy trial jest z retaila us mozna za 15$ kupic. (EU nie polecam tylko dwa servery i dosc malo ludzi).

No to w ddo jest wszystko zapomnieli dodac tylko swiata do tego miasta i dungeonkow.
Ja chce grac w mmorpgi z ich rozmachem, duzym swiatem, mozliwoscia plywania , latania zwiedzania swobodnego swiata. Do tego lubie ciekawe dynamiczne PVE a czasem popvpowac sobie czy to w instancjach czy jakies gankowanie outdoor gdzies. Lubie ladne widoki duzy swiat ciekawe mechanizmy w questach. Lubie kiedy to wszystko mam w jednej grze ktora dziala plynnie nie ma specjalnie bledow i jest naprawde super dopracowana i dopieszczona. Taka gra to dlamnie w tym momencie tylko wow i koniec kropka. Poronywac skladowe poszczegolne sobie mozcie i miec swoje zdanie gdzie co lepsze ale tylko w wow wszystko jest na naprawde najwyzszym poziomie. Poprostu to najlepiej dopracowana gra mmorpg na rynku:)

@ mendol pve ktore widzialem w war bylo hmm zdeka zalosne ale mzoe malo widzialem:P


Ostatnio edytowano 20 lis 2008, 17:33 przez Vercin, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:32 
 
IMO musisz czekac na DFO.
Ja czekam i ciagle mam nadzieje ze w tym roku zagram.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.