mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 516 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 14:11 
Cytuj  
Ash napisał(a):
Eh...
sa po prostu talenty ktore trzeba miec jesli chcesz tankowac, jest ich kilka w kazdym drzewku na samym dole.
pozniej idziesz w to drzewko w ktorym lepiej ci sie gra, i to wszystko.

te must have to blade barrier, toughness i anticipation. jak pojdziesz w blood to bedziesz parowal spelle, jak pojdziesz w unholy to bedziesz lepiej mitigowal spelldmg, a we frost masz pare utility i 'oh shi-' abilities.

dmg jest porownywalny, unholy ma fajniejsze aoe, blood ma fajniejszy white dmg, frost ma duze latajace cyferki.


co do presence to chyba jasne ze tank jest we frost... ja specniety na unholy latam prawie caly czas we frost :S


Co masz namysli mowiac o "oh shit" abilities we frost :D?Bo fakt frost daje radę jeśli chodzi o duze cyferki ale blood tez aje rade z krytami .Swoja droga jestem ciekaw co jest lepsieszje jesli chodzi o kryty :)?CHyba sie przespecuje na frost zeby sobie potankować trochę .


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 278
Dołączył(a): 14.09.2008
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 14:29 
Cytuj  
czemu na 71 nie ma skilli? :O


_________________
GucioSS napisał(a):
koniec świata będzie za te parenaścię miliardów lat co naukowcy mówili bo w tedy słońce ma uderzyć w ziemię.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 15:12 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Co masz namysli mowiac o "oh shit" abilities we frost :D


Unbreakable Armor i Lichborne


_________________
Obrazek
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 15:14 
Cytuj  
BTW walczył ktoś z was z Arcane Magami?Nie wiem czy to wina tego że tych których spotykałem do tej pory byli 3 klasy lepiej ubrani ?Ale zazwyczaj wciry dostaje :F


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 16:03 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
CHyba sie przespecuje na frost zeby sobie potankować trochę .


W każdym specu możesz tankować


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 16:10 
Cytuj  
Tylko nie w każdym lepiej a to jest różnica :)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 16:45 
Cytuj  
Yarp napisał(a):
no z tego co piszą to spell power dla gk jest useless , z drugiej str tekst ze sprzet jest dla pala dla mnie cienki bo pala zawsze zabierze warrkowi gear nawet jesli bedzie bez spell power wiec pala takes all:-)a to nie ładnie .


Czyli jesli rogal bierze leathery ze spell power to tez ok, bo druid takes all? Bardzo latwo rozroznic, ktory sprzet jest dla kogo....


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

***

Posty: 506
Dołączył(a): 27.03.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 21:30 
Cytuj  
Jaki rune uzywacie ? na lvlu ( 65 ) ?


Posty: 5
Dołączył(a): 8.06.2006
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 23:16 
Cytuj  
Panowie pytanko,jade drzewko blood a tam jest skill o nazwie "Bladed Armor" ktory zwieksza AP o 5 za kazde 180 punktow pancerza,pytanie jest czy jak wezme z frost drzewka skill o nazwie "Toughness"(ktory zwieksza pancerz) to o te punkty pancerza co daje touhness zwiekszy sie ap?

Dzieki za podpowiedz w pracy do poniedzialka jestem a jestem ciekaw czy to dziala,dajcie znac czy pomaga :-)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 23:37 
Cytuj  
Wyjaśni ktoś w końcu jak to jest z tymi SP ?Warto zbierać sprzęt z SP czy raczej skupić się na crit+str ?


PS
Korzysta ktoś z DualWield czy każdy tylko 2h weapony ?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 23:59 
Cytuj  
1. SP
Cytuj:
Don't get it. None of our spells/abilities/diseases are affected by Spell Power. None. Nada. Nothing.


2. Na 65 lvl do levelowania najlepsze jest imho Cinderglacier. Ja na 70 lvl przerzucilem sie na Fallen Crusader.

3. Co do combo "Bladed Armor" i "Toughness" to tez sie nad tym zastanawialem. Sprawdzal to ktos?


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

*

Posty: 148
Dołączył(a): 20.11.2007
Offline
PostNapisane: 23 lis 2008, 00:14 
Cytuj  
Amfe napisał(a):
Panowie pytanko,jade drzewko blood a tam jest skill o nazwie "Bladed Armor" ktory zwieksza AP o 5 za kazde 180 punktow pancerza,pytanie jest czy jak wezme z frost drzewka skill o nazwie "Toughness"(ktory zwieksza pancerz) to o te punkty pancerza co daje touhness zwiekszy sie ap?

Dzieki za podpowiedz w pracy do poniedzialka jestem a jestem ciekaw czy to dziala,dajcie znac czy pomaga :-)



Tak
Podobne combo mam w przypadku mojego warka.

**

Posty: 235
Dołączył(a): 30.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 lis 2008, 16:24 
Cytuj  
Srogi napisał(a):

3. Co do combo "Bladed Armor" i "Toughness" to tez sie nad tym zastanawialem. Sprawdzal to ktos?



Sprawdzalem. Nie dziala to razem :-(

*

Posty: 148
Dołączył(a): 20.11.2007
Offline
PostNapisane: 23 lis 2008, 17:11 
Cytuj  
Pan Samochodzik napisał(a):
Srogi napisał(a):

3. Co do combo "Bladed Armor" i "Toughness" to tez sie nad tym zastanawialem. Sprawdzal to ktos?



Sprawdzalem. Nie dziala to razem :-(



:o
Toughness zwiększa bazową wartość pancerza o 10%, talent który skaluje AP ( w przypadku warka jest to Armored to the Teeth) skaluje to według końcowej wartości pancerza, czyli mówiąc po prostu z tylu ile go masz - więc jakim cudem miałyby ze sobą nie działać? Mógłbyś mnie oświecić?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2008, 20:24 
Cytuj  
Nie zwieksza bazowej, tylko dodaje 10% armoru od kazdego itemu jaki masz zalozony. Taki shortbus bear form.

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 lis 2008, 15:03 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
A możesz swój build podać ?No i bone shield to w końcu "tylko 4 ataki" ?I co takiego jest w unholy że tak o niebo lepiej tankuje się niż we froście ?


Glyph Bone shield dodaje jeden charge wiec w sumie jest 5. Niezaleznie od speedu atakujacego internal cd na wyczerpanie 1 charge jest ~2-3sec. Przy total avoidance w raidzie jaki mam teraz czyli ~60% bone shield potrafi miec 50%+ uptime :) Np: ostatni Patchwerk 25 man robilem jako OT, drugi OT (war) padl jakies 10 sec po starcie (healer failure) i sam offtankowalem hatefouls. Bylo miodzio i healerzy tez chwalili :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2008, 19:16 
Cytuj  
DW taknking

If "Viable" means "capable of maintanking a boss kill without already having every upgrade in the instance", then yes, DW is viable. It's been done. A lot. I've DW-tanked every 25 man boss to a successful kill. If you want to know if it can be done, yes, it can.

Let's take a closer look at this "parry gib" issue. Here's some math I snipped from one of my old posts on the beta forums.

2H:
3.6: 8.3 per 30
18 instants
26~7 attacks per 30

DW:
2.6: 11.5 per 30
1.6: 18.75 per 30
18 instants
48.25 attacks per 30

15% boss parry
at 0% reduction:
4 parries for 2h
7 for DW

10% parry (5% reduction by expt):
2.7 for 2H
4.8 for DW

5% parry (10% by expt):
1 parry chance for 2h
2.5 parry chances for DW

With a boss swing of 3.0, swinging 10 times in our sample, a parry has a maximum swing reduction of 1.5s. This can be imagined as "shortening" the damage from our sample size into a shorter interval. To keep this simple-ish, we won't factor parry chance for those extra attacks allowed in our 10s sample window:
-at full 15% parry-
2H shortens sample by 6s. Parries allow up to 2 extra attacks (or 20% extra damage).
DW shortens sample by a potential 10.5s. Parries allow 3~4 extra attacks (call it 35%).
-at 10% parry-
2H shortens sample by 4s. Parries allow an extra attack (10%).
DW shortens sample by 7.2s. Parries allow 2 extra attacks (20%).
-at 5% -
2h shortens sample by 1.5. Parries allow no extra attacks in our 30s window (rolling samples allow 5% as aggregate).
DW shortens sample by 3.75 seconds. Parries allow one extra attack in our 30s window (10% extra white damage).

Now, let's look at the same setup, but with DW using 2x 2.6 weapons (i.e. DW Broken Promise):

2H:
3.6: 8.3 per 30
18 instants
26~7 attacks per 30

DW:
2.6: 11.5 per 30
2.6: 11.5 per 30
18 instants
41 attacks per 30

15% boss parry
at 0% reduction:
4 parries for 2h
6 for DW

10% parry (5% reduction by expt):
2.7 for 2H
4 for DW

5% parry (10% by expt):
1 parry chance for 2h
2 parry chances for DW

-at full 15% parry-
2H shortens sample by 6s. Parries allow up to 2 extra attacks (or 20% extra damage).
DW shortens sample by a potential 9s. Parries allow 3 extra attacks (call it 33%).
-at 10% parry-
2H shortens sample by 4s. Parries allow an extra attack (10%).
DW shortens sample by 6s. Parries allow 2 extra attacks (20%).
-at 5% -
2h shortens sample by 1.5. Parries allow no extra attacks in our 30s window (rolling samples allow 5% as aggregate).
DW shortens sample by 3 seconds. Parries could POTENTIALLY allow one extra attack in our 30s window.

Now to really spice things up....
Warrior with a 1.6
White: 18.75 attacks per 30
Special: 20 attacks per 30
~39 attacks per 30 seconds.
You can already see where this is going, can't you?
A warrior with a 1.6 weapon is doing 2 less attacks per 30 than the DK. With any expertise at all (10% boss parry), the difference in parry opportunity between the Warrior and the DW DK is negligable.

ohhh but wait...
Icy Touch, Howling Blast, Frost Strike, Death Coil, Blood Boil, Pestilence, CoI, etc, aren't parryable to begin with. Many of the DK instant attacks won't be parryable.
Oooh, it gets better...
The whole point of going DW Frost, from a tank perspective, is Rune Strikes. RS's cannot be dodged, parried, or blocked.
Let's adjust our stats accordingly. Let's assume that two abilities per DK rotation will be of the unparryable variety (a more than reasonable assumption for Frost), and that they will be able to use 3 Rune Strikes per rotation (also more than reasonable).

DW DK:
Rune Strike only effects Main Hand, so...
2.6: 2.5 per 30
2.6: 11.5 per 30
14 parryable white attacks
12 parryable instants
26 parryable attacks per 30

Warrior with a 1.6
Heroic Strike doesn't prevent parries, so white is unchanged.
White: 18.75 attacks per 30
Demo Shout and Thunderclap can't be parried, and each have a duration of 30 seconds. That knocks off 2 parryable attacks from our sample.
Special: 18 parryable attacks per 30
~37 parryable attacks per 30 seconds.

15% boss parry
DW-DK: 4 parry opportunities
Warrior: 5.5 parry opportunities

10% parry (5% reduction by expt):
DW-DK: 2.6 parry opportunities
Warrior: 3.7 parry opportunities

5% parry (10% by expt):
DW-DK: 1 parry opportunity
Warrior: 1.9 parry opportunities.

-at full 15% parry-
DW-DK shortens sample by 6s. Parries allow up to 2 extra attacks.
Warrior shortens sample by a potential 8s. Parries allow 2 extra attacks with a potential 2s rollover.
-at 10% parry-
DW-DK shortens sample by 4s. Parries allow an extra attack (10%).
Warrior shortens sample by 5.5s. Parries allow 1 extra attack (with a 2.5s rollover).
-at 5% -
DW-DK shortens sample by 1.5. Parries allow no extra attacks in our 30s window.
Warrior shortens sample by 2.85 seconds. Parries could POTENTIALLY allow one extra attack in our 30s window (0.15 s is well within the range of error for server activity).

Conclusion
Does dual-wield below the expertise cap create more incoming damage from parries than 2h? Yes.
Is that still less parry opportunities than a Warrior generates? Yes.
In either/all cases, does this extra damage equate to the "ZOMG INSTAGIB PARRYTHRASH" generally stated or implied in these arguments? No, not even close.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 131
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2008, 20:12 
Cytuj  
No ok, wszystko o tankowaniu jak narazie, a jakies opinie osob grajacych dk na temat dps'u? Osobiscie w Blood max jaki mi sie udalo to 2,6k na cyanigossie w VH (normal) na lvl 77. A jak wyglada Dps we Froscie? Any1?


_________________
Obrazek

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2008, 20:18 
Cytuj  
najlepszy spec to unholy można i tankować i dpsować :]


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 131
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2008, 20:21 
Cytuj  
Fajnie, ale masz cos na poparcie tej tezy? Puste slowa w stylu x jest lepsze bo jest fajne, czy wypowiedzi zaczerpniete z roznych for do mnie nie przemawiaja :roll:


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 516 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.