mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 15:19 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Problem w tym ze bez resi taki clothowiec jak by dostal bombe na pysk przewrocilby sie po kilku hitach, za duzy dmg co do ilosci hp postaci


No i tu jest problem. W Vanilla WoWie była Stamina, Dodge i Armor które mitygowły dmg. Niestety od TBC i Wotlk takie statsy jak crit/ap/sp rosły nieproporcjonalnie co do statsów (softcapowanych już) które datychczas odpowiadały za "obronę". Wybrali więc prostsze wyjście i klepli resilience co by zapobieć przypadkom przez ciebie przytoczonym.

Cytuj:
Defense: The Defense statistic is also being removed from items so that players no longer have to worry about juggling around "the cap." Tanks will receive the necessary anti-crit from talents, like Survival of the Fittest.


Dlaczego nie można by zrobić podobnie z resilience ?
Kto będzie chciał pvpić sobie weźmie talent, a kto preferuje pve weźmie inny. Nie widzę problemu.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 15:23 
Cytuj  
Offotopicowo - iniside, z której strony wklejasz to info odnośnie zmian?


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 15:30 
Cytuj  
http://www.mmo-champion.com/


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 15:45 
Cytuj  
siled napisał(a):
Dana napisał(a):
Resilience powinni wyjebać w cholerę.

a co wzamian? nic?

mi by sie bardzo podobalo, gdyby sprzet pve byl bezuzyteczny w pvp i odwrotnie.

System, gdzie kazdy item, moglbys uzywany w kazdej sytuacji byl imo duzo ciekawszy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 89
Dołączył(a): 2.07.2009
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 17:49 
Cytuj  
dokladnie np. - sham/pala/druid sa hybrydami i co mam zbierac 3 sety ? a tak mam 1 i na 100% gra bedzie duzo ciekawsza bo skonczy sie LF RESTO SHAMAN LF RET PALA itp... kazdy bedzie chcial raidowac w gildii jak chce bo i tak ma 1 itemy

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 17:51 
Cytuj  
iniside napisał(a):
siled napisał(a):
Dana napisał(a):
Resilience powinni wyjebać w cholerę.

a co wzamian? nic?

mi by sie bardzo podobalo, gdyby sprzet pve byl bezuzyteczny w pvp i odwrotnie.

System, gdzie kazdy item, moglbys uzywany w kazdej sytuacji byl imo duzo ciekawszy.


A wiesz, że to jest nawet prawdopodobne? Rozwiązanie dość dobre...Ale najważniejsze - casualowe w ch. A Blizz, robi tą grę coraz bardziej casualową...To by była jedna ze zmian, z których bym był bardzo zadowolony...Może bym aż Wratha kupił ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 20:37 
Cytuj  
WoW Game Systems Panel - ciekawsze rzeczy:

You win a BG, you gain rating. You also will gain arena points.

If you lose a BG, no rating loss! (but no points)

You'll have two ratings, your personal rating and your match making rating, just like the arenas.

END OF SEASON RANK: Lieutenant General. Looks like they're bringing back titles! Return of the honor titles!

Killing a boss, rated bgs, areans, profession, and reputation ranks will all help level the guild.

Guild talents will be like mass rezs and reduced repair costs.

Things like a guild standard that will have flags from your guild on them.

New UI will let you invite other guilds to events. This will be great for pug raids.
"We're taking the passive talents, getting rid of them, and you'll earn the passive talents just for putting points in that tree."

3 panes of talents, no scrolling. Ie: Rogue passive bonuses: Melee Damage, Hit Chance, and Armor Pen will all go up for the combat tree. Whereas Subtley tree will see Melee Damage, melee Haste, and Energy Regen will all go up.

Main reward for the paths will be to unlock a glyph called the Ancient Glyph.

"We're also discussing a paid guild transfer service, to move your entire guild to a new server."

"Guild halls is something we've talked about. We have to decide what we're going to spend our time on and mean most to the players. It's cool, but as far as benefits to the players there's not a lot there that'll benefit you. We want you in the cities doing things, not in an instance seprated from the rest of the world. it's not high on the priority list."


W sumie ciekawie - nawet bardzo. :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 20:53 
Cytuj  
NOwe talent trees wwygladaja ciekawie, ale martwi to ze powstanie straszny podzial na pve, pvp jesli nie wyjebia paru statow (jak hit rating i res).

JEsli faktycznie jakies drzewko bedzie podnosic hit == pve tree. Co ssie jaja cholernie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 21:00 
Cytuj  
Zaczyna sie Dungeons And Raids Panel - to co tygryski lubia najbardziej. :P

Mapa Icecrown Citadel pokazana - 4 pietra. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 21:08 
Cytuj  
iniside napisał(a):
NOwe talent trees wwygladaja ciekawie, ale martwi to ze powstanie straszny podzial na pve, pvp jesli nie wyjebia paru statow (jak hit rating i res).

JEsli faktycznie jakies drzewko bedzie podnosic hit == pve tree. Co ssie jaja cholernie.


Co gdzie jak.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 21:11 
Cytuj  
Dana napisał(a):
iniside napisał(a):
NOwe talent trees wwygladaja ciekawie, ale martwi to ze powstanie straszny podzial na pve, pvp jesli nie wyjebia paru statow (jak hit rating i res).

JEsli faktycznie jakies drzewko bedzie podnosic hit == pve tree. Co ssie jaja cholernie.


Co gdzie jak.

Odnosze sie do przykładu ktory podal Kab.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 21:13 
Cytuj  
http://www.wow.com/
http://www.mmo-champion.com/

Wszystko tu jest - wlasciwie co do slowa. :)

BTW. Tym artem z Rocket Train troche przesadzili imo. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 21:35 
Cytuj  
amg IC wyglada wyjebanie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 21:42 
Cytuj  
lol bedzie mozna robic instancje z ludzmi z innych serwerow:O

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 21:43 
Cytuj  
TEz to zobaczyle.
To chyba jeszcze lepszy featre niz ranked bg ;o.

Cytuj:
There will be a reward system for Cross Server LFG. It's coming in patch 3.3.0

ZAMG.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1187
Dołączył(a): 30.03.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 23:34 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
lol bedzie mozna robic instancje z ludzmi z innych serwerow:O


Kurwa! wkońcu na to wpadli!

*

Posty: 135
Dołączył(a): 23.06.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 23:39 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=dVxPgQDtMq0

gameplay

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 23:54 
Cytuj  
Hmm dziwny ten model worgenow jak by za duza glowa i za dlugie lapy


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 23:55 
Cytuj  
Owl napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=dVxPgQDtMq0

gameplay


Przemiana wygląda naprawdę świetnie. Zastanawia mnie tylko czy ta transformacja ma charakter kosmetyczny czy wiąże się również ze zmianą atrybutów.


_________________
http://www.twitch.tv/spikemoon
BattleTag: SpikeMoon#2924

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 23:56 
Cytuj  
w czlowieka zmiana to tylko out of combat tak dla kosmetyki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.