mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2010, 19:55 
Cytuj  
http://www.cdaction.pl/news-11970/world ... estow.html

Co prawda już było wiadomo od jakiegoś czasu, no ale co tam. Na kiedy obstawiacie dodatek ? Znowu okolice października/listopada ? A może jakoś w wakacje ? Nie wiem ile czasu przed wypuszczeniem wotlka i tbc były beta testy, więc trudno mi zgadywać w sumie.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2010, 20:35 
Cytuj  
jak już coś takiego linkować, to lepsze tutaj - http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=51125

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2010, 20:36 
Cytuj  
Nie sprawdzam wszystkich portali i nie wybieram tego, gdzie najlepiej jest to opisane ;p

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2010, 20:37 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Nie sprawdzam wszystkich portali i nie wybieram tego, gdzie najlepiej jest to opisane ;p


toteż przychodzę Ci z odsieczą :-]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2010, 20:38 
Cytuj  
Nie no fakt, na tej stronie ładniej to opisane.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 09:42 
Cytuj  
Hahaha LOL Smoke Bomb a to ci numer, nie sadzilem ze cos takiego rogalowi dodadza :D


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 10:31 
Cytuj  
O smoke bomb to ja pisałem w sugestiach już w podstawce, tylko wtedy mój pomysł był by wewnątrz chmury zmniejszyć przeciwnikowi chance to hit o 50%.

Updatem Rogułowym jestem rozczarowany. Nic tam praktycznie ciekawego nie ma (oprócz Smoke Bomb).

Redirect to kolejna popierdółka która będzie musiała być zbindowna w dostępnym miejscu. Nie wiem czemu nie mogą zrobić by CP przechodziły razem ze zmianą celu. Tym bardziej że redirect będąc na 1 minutowym CD będzie używany przy każdej walce, niepotrzebna czynność którą można by zautomatyzować.

Combat Readiness, nie podoba mi się ponieważ będzie to po prostu Evasion II, kolejny pasywna obrona. Wydaje mi się że normą będzie podczas walki z Melee by odpalić Combat Readiness zaraz po Evasion, albo po skończeniu się Dismantle ze Stunlocka.

Smoke Bomb rzeczywiście fajny, możliwości użycia też jest bardzo dużo.

Cytuj:
In PvP, we want to reduce the rogue's dependency on binary cooldowns


I osiągneli to przez dodadnie kolejnej umiejętności (Combat Readiness) które BĘDZIE używana w każej walce wraz z Evasion i Dismantle by uzyskać przewagę nad przeciwnikiem.

Blizzard jak już coś jebnie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 10:40 
Cytuj  
Po przemyśleniu doszedłem do paru wniosków:
a) Dlacczego Infernal ma dalej CD ? Dlaczego ten pet jest dalej taki do dupy ?
b) Doomguard jest jeszcze gorszy od infernala, niech już zostawią toze trzeba party do summonowania ale niech zdejmą CD..
c) Warlock powinien dostac jakies CC w stylu sheep. Cos co bylo w becie WOTLK, z tym, ze zatrzymuje kazdego przeciwnika i jednoczesnie ten przeciwnik jest immune na kazdy dmg.
d) szczerze mówiac wołabym osobiscie zeby doty szybciej tickaly, niz mialy wiecej tickow po zwiekszeniu haste.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 10:53 
Cytuj  
Czyli ze fear locka to zbyt malo cc jak dla ciebie ? Bo moim zdaniem jest more than enough.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 10:55 
Cytuj  
idąc za ciosem: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=51144

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 11:26 
Cytuj  
Dwutlenek jesteś związany w jakiś sposób z serwisem gol (dla mnie mało profesjonalny serwis), że tak serwujesz ich newsy ? :] Przecież już na wow.com i mmo-ch jest to trochę lepiej opisane. Chyba, że angielski nie teges. :]

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 11:42 
Cytuj  
Ten redirect to blizz moze sobie w dupe wsadzic naprawde, nie rozumie czy to jest taki wielki problem zrobic combo pointy na rogalu a nie na targecie.... christ... + ambush z innych broni niz daggery swiat sie wali


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 12:13 
Cytuj  
Ziolo napisał(a):
Czyli ze fear locka to zbyt malo cc jak dla ciebie ? Bo moim zdaniem jest more than enough.
Fear powoduje, ze mob lata po całej mapie jak durny.

Jakby Warlock miał akie uti, to mozna by było wrócić do designu heroicow w ktorych trzeba bylo CC uzywac ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 12:37 
Cytuj  
iniside napisał(a):
c) Warlock powinien dostac jakies CC, zatrzymuje kazdego przeciwnika i jednoczesnie ten przeciwnik jest immune na kazdy dmg.


I lol'd. Hard.

**

Posty: 351
Dołączył(a): 29.12.2006
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 13:52 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ziolo napisał(a):
Czyli ze fear locka to zbyt malo cc jak dla ciebie ? Bo moim zdaniem jest more than enough.
Fear powoduje, ze mob lata po całej mapie jak durny.

Jakby Warlock miał akie uti, to mozna by było wrócić do designu heroicow w ktorych trzeba bylo CC uzywac ;p.


Tia, bo warlock jest najważniejszą klasą w całej grze i to pod niego trzeba balansować grę... n/c W starym systemie i tak najbardziej przesrane miały hybrydy, które miały spec dps.

Co do tych previewów to spodziewałem się czegoś bardziej konkretnego...
Podali raptem po 3 nowe skille dla każdej klasy i naprawdę mało szczegółów.


_________________
Warrior Boulderfist
Druid Boulderfist

**

Posty: 300
Dołączył(a): 26.05.2009
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 14:05 
Cytuj  
Bo to preview dopiero jak sam zauwazyles ;>

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 14:18 
Cytuj  
czesc tych skillow jest zywcem zerznieta z doty, np ten dot ktory zdaje wiecej dmg jak sie ruszasz. A smoke bomb to juz w ogole lulz.


_________________
cypis#2942
Obrazek

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 14:21 
Cytuj  
cypis napisał(a):
czesc tych skillow jest zywcem zerznieta z doty, np ten dot ktory zdaje wiecej dmg jak sie ruszasz.


a healowanie jest zerznięte z rpgów :roll:


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 14:40 
Cytuj  
Cytuj:
Redirect to kolejna popierdółka która będzie musiała być zbindowna w dostępnym miejscu. Nie wiem czemu nie mogą zrobić by CP przechodziły razem ze zmianą celu. Tym bardziej że redirect będąc na 1 minutowym CD będzie używany przy każdej walce, niepotrzebna czynność którą można by zautomatyzować.

To jak ty to sobie wyobrazasz? Powiedzmy mamy 2v2 i rogal nabija 5CP na warlocku, pozniej zmienia sobie target na priesta wali Kindeya i wraca spowrotem na warlocka?
Prosze cie..

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2010, 14:42 
Cytuj  
koci napisał(a):
Cytuj:
Redirect to kolejna popierdółka która będzie musiała być zbindowna w dostępnym miejscu. Nie wiem czemu nie mogą zrobić by CP przechodziły razem ze zmianą celu. Tym bardziej że redirect będąc na 1 minutowym CD będzie używany przy każdej walce, niepotrzebna czynność którą można by zautomatyzować.

To jak ty to sobie wyobrazasz? Powiedzmy mamy 2v2 i rogal nabija 5CP na warlocku, pozniej zmienia sobie target na priesta wali Kindeya i wraca spowrotem na warlocka?
Prosze cie..


Właśnie tak to sobie wyobrażam.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.