O smoke bomb to ja pisałem w sugestiach już w podstawce, tylko wtedy mój pomysł był by wewnątrz chmury zmniejszyć przeciwnikowi chance to hit o 50%.
Updatem Rogułowym jestem rozczarowany. Nic tam praktycznie ciekawego nie ma (oprócz Smoke Bomb).
Redirect to kolejna popierdółka która będzie musiała być zbindowna w dostępnym miejscu. Nie wiem czemu nie mogą zrobić by CP przechodziły razem ze zmianą celu. Tym bardziej że redirect będąc na 1 minutowym CD będzie używany przy każdej walce, niepotrzebna czynność którą można by zautomatyzować.
Combat Readiness, nie podoba mi się ponieważ będzie to po prostu Evasion II, kolejny pasywna obrona. Wydaje mi się że normą będzie podczas walki z Melee by odpalić Combat Readiness zaraz po Evasion, albo po skończeniu się Dismantle ze Stunlocka.
Smoke Bomb rzeczywiście fajny, możliwości użycia też jest bardzo dużo.
Cytuj:
In PvP, we want to reduce the rogue's dependency on binary cooldowns
I osiągneli to przez dodadnie kolejnej umiejętności (Combat Readiness) które BĘDZIE używana w każej walce wraz z Evasion i Dismantle by uzyskać przewagę nad przeciwnikiem.
Blizzard jak już coś jebnie...