Nyx napisał(a):
Dana napisał(a):
Dana napisał(a):
Warlocki, Magi, Spriesty, Boomkiny zamiatają wszystko w 3 sekundy.
Zapomniales o assasination rogue i hunterze
Tak, niestety huntera już nerfnerli miałem co najwyżej 9k Kill Commandy, 6-8k Arcane Shoty i 5k Kill Shoty kek.
Assassination ? Wbrew pozorom to Sub ma większy burst w PvP.
Rogue jest bardzoei "zero-jedynkowy" niż zwykle, jeżeli nie masz pod ręką Clos i Vanish off cd, to jesteś trupem, chyba że zaatakujesz kogoś z 5k hp.
A jako że Rogue to mój main i moja "miłość" to rozpiszę się szerzej na ten temat.
Otóż moja charek ma full ilvl624 PvE gear (PvP gear sucks), ponad 6200 AP i 63% do crit (oczywiście na ptrze), lecz nie stety nie ma co się spodziewać dużych liczb, ba nawet są mniejsze niż na live (pacz już jest, ale ja mam konto frozen, mówię więc cały czas o PTR).
Mutilate - słabizna, po 4k średnio. Assassination jest opiera się teraz jeszcze bardziej o trucizny i bleedy.
Mój ulubiony talent to Venomous Wounds który ticka dodatkowy damage (który może critnąć nawet do 2,6k) jeżeli masz na targecie i poison i bleed.
Dlatego też Assassinate Rogue będzie otwierał prawie zawsze z Garrote. Ew. "zamykał" z Rupture żeby czmychnąć w Vanish.
Jednak Garrote z nowym systemem glifów można wydłużyć silence o 2 sekundy (Major Glyph), także jest to opcja preferowana przeze mnie.
Vendetta natomiast to jest chujowy talent, lecz mocny. I-Win-Button co 2 minuty, jednak spodziewałem się czegoś lepszego.
Talentem godnym wspomnienia jest też "Blackjack" (po zejściu Sap, zmniejsza damage done o 35% przez 8 sekund).
Świetnie narzędzie w Zerg vs Zerg, latamy sobie dookoła niewidzialni i rozdajemy Sapy na lewo i prawo komu popadnie, a "widzialni" zajmą się resztą.
W 1vs1 jest to niezastąpione narzędzie przeciwko Hunterom czy Demonology Warlockom. Przy ilościach damage jaki pety wytwarzają obecnie, warto sapnąć właśnie Peta zanim zajmiemy się jego właścicielem, by dać sobie większe szanse przetrwania z jego kłami.