mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 10:39 
Cytuj  
w sumie fajny newsik z czempiona

Cytuj:
5 Things about 4.0.1 that I never had the time to news
Because, I really have to get them on the front page at some point.

* Epic gems cooldown aren't removed, they're just syncronized with the daily quest reset now.
* You can farm Anzu in heroic Sethekk Halls for his epic mount even if you're not a druid.
* You can buy most of Arena gear even if you do not have the proper rating, requirements seems to be gone from all items. ilvl 277 weapons are the only items left with a rating requirement.
* The gold cap is now 1,000,000 Gold.
* I don't actually have a 5th one, so here is a hug. /hug


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 12:20 
Cytuj  
Cytuj:
Originally Posted by Blizzard Entertainment (Source)
We have pushed a hotfix to improve hunter damage.

Specifically, we increased the damage of the signature abilities (Chimera Shot, Explosive Shot and Kill Command) by 15-25%. This will both improve overall damage-dealing and make sure that these abilities are prioritized higher than other shots. We think this will bring hunters to a good enough state until they hit 85. Aspect of the Fox and Cobra Shot solve some specific issues at higher levels. Marksman hunters may still trump Survival and Beastmaster hunters until they’re 85, since their rotations rely a little on Cobra Shot.


zawsze cos


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 13:06 
Cytuj  
Te zmiany byly juz wczoraj? Bo tak mialem wrazenie na rajdzie ze nieco lepiej mi idzie i dotrzymuje kroku casterom naszym.Na sindragosie pierwsze minuty to nawet ponad 20 k dps utrzymywalem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 14:43 
Cytuj  
To niech jeszcze buffną roguła. Dps spadł mi o jakieś 5-6k.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 14:46 
Cytuj  
Dana napisał(a):
To niech jeszcze buffną roguła. Dps spadł mi o jakieś 5-6k.


Na jakim specu? ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 14:48 
Cytuj  
Combat, wcześniej na Saurfangu robiłem jakieś 12-14k, teraz siędzę w dolnych granicach tego co wyciągają casterzy, jakieś 9k.

No ale z tego co słyszałem Combat teraz jest do bani, głównie przez brak Arpen.

Za to słyszałem że Subtlety wymiata nawet 22k. Problem w tym że trzeba utrzymywać kosmiczną rotację, Evis finishery - Snd up - Rupture up - Recuperate up i jeszcze wrzucać od czasu do czasu Hemo, SD na cd - Garrote - Ambush.

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 15:51 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Problem w tym że trzeba utrzymywać kosmiczną rotację, Evis finishery - Snd up - Rupture up - Recuperate up i jeszcze wrzucać od czasu do czasu Hemo, SD na cd - Garrote - Ambush.

LOL, widzę że ludzie się już tak rozleniwili, że więcej niż 3 skille to już kosmos ^^.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 16:59 
Cytuj  
Sidagel napisał(a):
Dana napisał(a):
Problem w tym że trzeba utrzymywać kosmiczną rotację, Evis finishery - Snd up - Rupture up - Recuperate up i jeszcze wrzucać od czasu do czasu Hemo, SD na cd - Garrote - Ambush.

LOL, widzę że ludzie się już tak rozleniwili, że więcej niż 3 skille to już kosmos ^^.

No w porownaniu z inny klasami to hej ;d


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 104
Dołączył(a): 26.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 16:59 
Cytuj  
Ja Combatem robie wiekszy dps niz poprzednio,przed patchem nie pakowalem w arp w ogole i pomimo to topowalem dps,nie mialem problemu z przebiciem rogali arp,sam bylem full ap gemed (264-277 lv gear)


Posty: 43
Dołączył(a): 6.06.2009
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 17:04 
Cytuj  
Sidagel:
Widzę że najlepiej krytykować coś o czym widocznie nie masz żadnego pojęcia, te 3 umiejętności które nazwałeś skilami są już same w sobie mini combami i ich uzyskanie nie jest stałe, ponieważ musisz patrzeć czy coś ci w trakcie nie zaprocuje co spowoduje ich szybszą aktywację. Jednym słowem nie rozpiszesz rotacji subtelyty na prostą sekwencję bo jest ona zmienna i wymaga trochę klikania.

Jak dal mnie sub rough jest świetny, więcej tego typu dps'ów. Blizz postarał się od strony skilli w tym patchu. Szkoda tylko że stabilność gry trochę ucierpiała, 2 postacie zabugowały mi się na ekranie wczytywania do Voilet Hold i czekają na reakcję GM'a które je z tamtą wyciągnie ...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 17:23 
Cytuj  
Sidagel napisał(a):
Dana napisał(a):
Problem w tym że trzeba utrzymywać kosmiczną rotację, Evis finishery - Snd up - Rupture up - Recuperate up i jeszcze wrzucać od czasu do czasu Hemo, SD na cd - Garrote - Ambush.

LOL, widzę że ludzie się już tak rozleniwili, że więcej niż 3 skille to już kosmos ^^.


Jeżeli kręci Cię spędzanie całej walki patrząc wyłącznie na timery, to przykro mi.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 17:26 
Cytuj  
dokladnie zgadzam sie z przedmowca. owszem rotacja zlozona z 5-10 przyciskow to nic trudnego ale priority rotacja (czyli cos na czym teraz blizz chce sie skupic w pve) jest znacznie ciekawsza i trudniejsza. musisz patrzec na mase procow, kontrolowac cd skilli, dodatkowow trzymac pare buffow/dotow up i niespieprzyc poruszania sie/przerywania castow czy czegokolwiek tam walka wymaga. wez pod uwage, ze w cata przerywania castow przez dps jest rzecza priorytetowa (przynajmniej na razie hehe) i naprawde teraz nie tylko tanki i healerzy moga powodowac wipy;p


_________________
Obrazek

*

Posty: 101
Dołączył(a): 1.09.2010
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 20:07 
Cytuj  
Ale przecież nie tylko dps'y mają interupty?


_________________
Obrazek

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2010, 10:09 
Cytuj  
zagraj jakiegos heroica na becie to bedziesz wiedzial o czy mowie - czasem casty sa tak czeste, ze trzeba 2 przerywania a czasem nie jeden mob castuje a nie da sie go cc


_________________
Obrazek

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 21 paź 2010, 10:26 
Cytuj  
Bardzo dobrze, że wracają do wymuszania na ludziach myślenia i skill'a. Przed Wotlk przez moment u rogala było dosyć wesoło, ale potem szybko znerfili cała zabawę bo za duży płacz był:) Mam nadzieje, że znowu nie będzie tak samo i rozbudują grę do czegoś więcej niż spam 2-3 guzików.

**

Posty: 351
Dołączył(a): 29.12.2006
Offline
PostNapisane: 21 paź 2010, 12:38 
Cytuj  
W TBC ogólnie niezłe PvP i PvE było. Trzeba było więcej skilla i myślenia, a teraz to spam trzech guzików.


_________________
Warrior Boulderfist
Druid Boulderfist

**

Posty: 494
Dołączył(a): 26.03.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2010, 15:36 
Cytuj  
najlepsze pvp i pve bylo w podstawce, bring vanilla back : < mam nadzieje ze w cata oba te elementy będą porównywalne ;]

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2010, 16:16 
Cytuj  
w podstawce pvp było zajebiste jak się miało zajebisty gear, faceroll ftw :wink:


_________________
Obrazek

**

Posty: 494
Dołączył(a): 26.03.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2010, 16:32 
Cytuj  
@up

lol właśnie nie, ja zawsze biegałem z half blue/epic i kosiło się aż miło.

Odnośnie cata to mam nadzieje ze nowe bg nie będą udręką jak te dodane w wotlk...


-edit-

miałem na myśli ze nie trzeba było mieć nie wiadomo jakiego gearu żeby się dobrze bawić w pvp : P

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2010, 16:40 
Cytuj  
2540 napisał(a):
@up

lol właśnie nie, ja zawsze biegałem z half blue/epic i kosiło się aż miło.

Odnośnie cata to mam nadzieje ze nowe bg nie będą udręką jak te dodane w wotlk...


He? to chyba questujących nubków w green crapie nokautowałeś, bo taki rare/epic pvp gear to była różnica 1-2k HP, gdzie crity sięgały rzędu 400 :),

Więc, rank 11 gość miał 4k HP, a Ty w rare quest itemach miałeś 1,5k. Trochę różnica...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.