mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 13:17 
Cytuj  
O ile same questy są moim zdaniem zrobione dużo ciekawiej niż wcześniej (pre-wotlk), to filmiki wołają o pomstę do nieba. Większość jest anemiczna, strasznie długie przestoje kiedy nic się nie dzieje. Nudy.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 13:31 
Cytuj  
Varenthin napisał(a):
Buffchef napisał(a):
jako healer czekam jakieś 5 minut, jako dps - 30
czyli "nie chcem, ale muszem"

poza tym, "zrobiłem" Deepholm i muszę przyznać, że Cataclysm jest bardzo dobrym dodatkiem (cofam moją niesłuszną krytykę), pomysł na "fabularne" ukończenie krainy to strzał w samo sedno tarczy i mam nadzieję, że w innych będzie tak samo

każda kraina z nowego contentu ma teraz takie finałowe eventy, do tego co drugi quest odpala się krótki filmik :roll:


no to widać coś przegapiłem w mount hyjal :o :roll: :o :roll:


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

**
Avatar użytkownika

Posty: 327
Dołączył(a): 9.08.2003
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 13:37 
Cytuj  
w MH finałem jest pokonanie Ragnarosa

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 13:37 
Cytuj  
nie no był, latałeś nad ragnarosem itp


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 13:43 
Cytuj  
Duży plus dla blizza po tylu latach za "ożywienie" questowania, robiąc Uldum miałem cały czas świetna zabawę i zero nudnego grindu questów.
Minus za sporo jak na blizza bugów i exploitów, które wykorzystywane są od 4.0, przykładowo wbijanie repy, exploit z questami i expem, zbugowane nody, a co najgorsze ci co z tego korzystają są bezkarni.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 14:15 
Cytuj  
Świetny pomysl z phase'owaniem questow ( byl tez chyba w wotlk ale tam zrobilem raptem 2 krainy wiec nie pamietam ). Teraz podczas questowania czuje sie, ze z kazdym questem praktycznie swiat sie zmienia i cos sie dzieje dookola. Ukonczylem Vasj'ir i jestem pod wrazeniem ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 14:21 
Cytuj  
Jak wrażenia z tol-barad czy jak to się tam zwało ?

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 15:49 
Cytuj  
u mnie marne bo ciezko sie dostac, nocami to walki odbywaja sie najczesciej 5v0 bo alliantow za duzo nie ma, w ciagu dnia to czesto jest tak 20/30vs20/30 i zabawa jest ale cos mi nie pasuje w designie - a otoz jesli nie graja debile vs debile to wygrac jako atakujacy sie nie da. sprawa wygladala tak, ze jako attacker maja 2 bazy kiedy probowalismy przejac trzecia to w tym czasie lecial overrun na inna baze i allianci sie z nami kitowali, bo logiczne jest ze jesli broni powiedzmy 10 osob to atakujacy musza miec podobna liczbe ludzi a w tym czasie inne bazy maja powiedzmy po 5 obroncow baz i wtedy druzyna broniaca tolbarada poprostu robi overrun w 10-15osob na inna baze i logiczne jest ze zerguje tych kilku defenderow co sprowadza sie do tego, ze majac 2 bazy przejmujemy trzecia ale w tym czasie tracimy pierwsza naprzyklad, potem odbieramy pierwsza to tracimy druga. duzo osob juz whinowalo na to w becie ze pozycje baz sa do dupy bo nie da sie na czas wrocic z obrona ale nic sie nie zmienilo.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 15:49 
Cytuj  
embe napisał(a):
Duży plus dla blizza po tylu latach za "ożywienie" questowania, robiąc Uldum miałem cały czas świetna zabawę i zero nudnego grindu questów.
Minus za sporo jak na blizza bugów i exploitów, które wykorzystywane są od 4.0, przykładowo wbijanie repy, exploit z questami i expem, zbugowane nody, a co najgorsze ci co z tego korzystają są bezkarni.

Hehe właśnie ocb z tymi zbugowanymi nodami?
Na granicy faz mam takie coś że widzę noda ale jak do niego lecę przekraczam granicę i nod znika. Czasem zdążę dolecieć blisko i zacząć kopać (nawet wtedy dostaję expa za niego), ale lootu nie ma. Za to jak tylko wrócę do poprzedniej fazy znowu widzę noda. Jakby dało się z tego wyciągać loot to byłby wtfpwn :P


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*

Posty: 105
Dołączył(a): 27.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 15:58 
Cytuj  
orientuje sie ktos czy jest mozliwosc wejscia do cata instancji na lvlu 78 >? zalozmy ze uziberam grp 5 osobowa z serwera ktora ma juz 80+ da rade zebym dostal sie do insty z nimi ?:)

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 16:05 
Cytuj  
pooma napisał(a):
embe napisał(a):
Duży plus dla blizza po tylu latach za "ożywienie" questowania, robiąc Uldum miałem cały czas świetna zabawę i zero nudnego grindu questów.
Minus za sporo jak na blizza bugów i exploitów, które wykorzystywane są od 4.0, przykładowo wbijanie repy, exploit z questami i expem, zbugowane nody, a co najgorsze ci co z tego korzystają są bezkarni.

Hehe właśnie ocb z tymi zbugowanymi nodami?
Na granicy faz mam takie coś że widzę noda ale jak do niego lecę przekraczam granicę i nod znika. Czasem zdążę dolecieć blisko i zacząć kopać (nawet wtedy dostaję expa za niego), ale lootu nie ma. Za to jak tylko wrócę do poprzedniej fazy znowu widzę noda. Jakby dało się z tego wyciągać loot to byłby wtfpwn :P


na zbugowanych nodach mozna bylo poprostu koksac mining i to wszystko - jedynie bylo uzyteczne przy realm firscie(na moim realmie kilkanascie minut po wyjsciu dodatku juz byl taki koles, ktory kopal jedna skalke caly czas).

***

Posty: 611
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 16:23 
Cytuj  
embe napisał(a):
Minus za sporo jak na blizza bugów i exploitów, które wykorzystywane są od 4.0, przykładowo wbijanie repy, exploit z questami i expem, zbugowane nody, a co najgorsze ci co z tego korzystają są bezkarni.

A za co maja ich karać za to, że wypuścili produkt z licznymi mankamentami?


_________________
Vanilla WOW: Nekromancer: Gnom Warlock

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 14 gru 2010, 09:58 
Cytuj  
na mmo-champion pojawiła się lista hotfixów z wczoraj i zero nerfów :D


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2010, 10:36 
Cytuj  
Nerf jeśli już to będzie raczej z patchem a nie z hotfixami.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire


Posty: 37
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2010, 10:52 
Cytuj  
Ostatni raz grałem w wowa, gdy jeszcze nie było żadnych dodatków.
Wczoraj doładowałem konto trzema dodatkami, włączyłem grę, zacząłem od początku Undedem, powiem że po 2h gry (na więcej nie miałem czasu) jestem bardzo miło zaskoczony. Już od samego początku gra ma tyle zmian, że się zastanawiałem czy aby na pewno już kiedyś w to grałem :D
Jednym słowem, gra jest: ZAJEBI**TA!!!


_________________
-------------------

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2010, 10:59 
Cytuj  
o, syn marnotrawny. Może chodź do naszej ekipy na BL?


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2010, 11:44 
Cytuj  
Jedyny poważny problem teraz na BL-u po stronie hordy to czas oczekiwania na bg 15-30 minut i na random insty dla dps-u 40-60 minut, to sprawia że gra staje się niegrywalna i zawęża się do gry we własnej gildii ze znajomymi co nie zawsze jest wygodne.
O ile braku tanków nikt nie rozwiąże, to jednak z bg coś musza zrobić bo wielu zniechęci się szybciej niż myślałem.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Posty: 37
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2010, 11:54 
Cytuj  
pooma napisał(a):
o, syn marnotrawny. Może chodź do naszej ekipy na BL?


Bardzo chętnie, zresztą jestem na BL, od samego początku.


embe napisał(a):
Jedyny poważny problem teraz na BL-u po stronie hordy to czas oczekiwania na bg 15-30 minut i na random insty dla dps-u 40-60 minut, to sprawia że gra staje się niegrywalna i zawęża się do gry we własnej gildii ze znajomymi co nie zawsze jest wygodne.
O ile braku tanków nikt nie rozwiąże, to jednak z bg coś musza zrobić bo wielu zniechęci się szybciej niż myślałem.


Działam w tym kierunku, robię tanka z prawdziwego zdarzenia.


_________________
-------------------

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2010, 12:20 
Cytuj  
No to odezwij sie do Stukpuk jak bedziesz w grze to wysle Ci invite.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 14 gru 2010, 12:28 
Cytuj  
trochę śmieszy mnie random instance w Cata, taki Stonecore robiłem wczoraj raz z lvlami 82 (tank miał około 50k hp) a drugi raz z 85-84 lvlami (tank miał 130k hp)
to jakby dwie różne instancje :)


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.