MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

punkty cp i ranki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12718
Strona 6 z 9

Autor:  Arvold [ 29 kwi 2005, 10:31 ]
Tytuł: 

Wczoraj miałem okazję bic ludzi w drużynie. Panowie z gildii The Dust mieli podobne lvl jak. Nie gankowalismy tylko jezdzilismy po całej mapie. Za 37 zabić dostałem 1197 CP.

Cała sesja z serwera Europ: Burning Legion.

HK: 256
CP: 4595
SP: 485

Rank Grunt.

Mam 50 lvl maga. Najlepiej mi szło z kolegą Hunterem lvl 51. Bylismy w stanie ubic 60 spokojnie, gorzej było z magami.

Hunter jest nieoceniony.

Pozdrawiam.

Arvold.

Autor:  Alekde [ 29 kwi 2005, 10:36 ]
Tytuł: 

Dziwna sprawa :) albo nie dziwna :)

Mam 402 HP i 79 CP :) hehe

Oczyiwcie biłem wszystko zależnie od okazji jakoś mi troche przeszło ostatnio, ale ogólnie jeśli ktoś mnie zachodzi i wali w plecy (rogue) potem ja go kasuje :) to jeszcze nie jest zle gorzej jak wali mnie 60 mag, a mam lvl 50 wtedy po 2 biegach z cmentarza ogarnia mnie zew krwii i bije wszystko. Wiec z tych 402 to jakies 45% to solo, + ok 200-600 szarych tak dla sportu (niech tez pobiegają sobie, preferowane polskie gildie chodz ostatnio paladyn z NOCy na 60 ukłonił sie i nie atakowal mnie, ktoś ma tam nawet honor, szczególnie ze walczylem z 2 mobami i mialem jakies 30% zycia:) Wiec chyba to jakoś odemuje co sądzicie ? Bo ludzie z 70 maja 1-2k, a ja mam z 402 -> 79 :)

Autor:  Zematis [ 29 kwi 2005, 10:38 ]
Tytuł: 

Arvold napisał(a):
Wczoraj miałem okazję bic ludzi w drużynie. Panowie z gildii The Dust mieli podobne lvl jak. Nie gankowalismy tylko jezdzilismy po całej mapie. Za 37 zabić dostałem 1197 CP.

Cała sesja z serwera Europ: Burning Legion.

HK: 256
CP: 4595
SP: 485

Rank Grunt.

Mam 50 lvl maga. Najlepiej mi szło z kolegą Hunterem lvl 51. Bylismy w stanie ubic 60 spokojnie, gorzej było z magami.

Hunter jest nieoceniony.

Pozdrawiam.

Arvold.

Skad rank? Wczoraj w nocy podali juz ranki?

Autor:  Mroczny [ 29 kwi 2005, 10:45 ]
Tytuł: 

News z sieci:
Jako że pewne kwestie związane z systemem honoru ciągle budzą wątpliwości, warto przytoczyć zawarte w owym krótkim wyjaśnieniu informacje. Na początek liczniki honorowych i niehonorowych zwycięstw - ten pierwsze zwiększa się przez pokonywanie innych graczy, zaznaczonych co najmniej na zielono oraz bohaterów niezależnych uznawanych za dowódców danej rasy. Zwykli sprzedawcy czy mieszkańcy wiosek nie dają absolutnie nic. Mało tego, zabijanie cywilów oznaczonych na szaro powoduje zwiększanie się licznika niehonorowych zabójstw.

Dalej o punktach udziału (contribution points) i punktach honoru. Te pierwsze przyznawane są codziennie na podstawie honorowych zwycięstw i udziału w nich gracza. Drugie dostaje się co tydzień, a obliczane są przez porównanie punktów udziału gracza ze zdobytymi przez innych uczestników zabawy. Liczbowa ilość honorowych zwycięstw nie ma bezpośredniego wpływu na przydzielanie punktów honoru.

Na koniec parę słów o punktach udziału, stanowiących tak naprawdę podstawę całego systemu. Przede wszystkim pokonanie postaci o wyższym poziomie od gracza zapewni mu znacznie więcej punktów udziału, niż zwycięstwo nad przeciwnikiem o niższych zdolnościach. Poza tym bohater na 10 poziomie doświadczenia pokonujący innego na tym samym poziomie otrzyma mniej punktów udziału, niż postać na poziomie 50 pokonująca inną na poziomie 50.

Jeżeli gracz walczy z innymi w grupie, to za każdego wroga zabitego wspólnie otrzymuje wprawdzie jedno honorowe zwycięstwo, ale punkty udziału są już rozdzielane. Podobnie dzieje się, jeżeli zaatakujemy gracza, który walczył z potworem. Wtedy również dostaniemy za niego jedynie "należną nam" część punktów udziału.

Nie opłaca się też wielokrotne zabijanie jednego gracza w ciągu tego samego dnia. Już za drugim razem otrzyma się za niego jedynie 75% punktów udziału, za trzecim 50%, następnie 25%, a później już nic. Dodatkowo gracz wychodzący z podziemi (instance) czy przylatujący na dany obszar przez jakiś czas wart jest zero punktów udziału. Jeżeli zaś chodzi o niehonorowe zabójstwa, to aktualnie nie wpływają one w żaden sposób na punkty udziału, ma się to jednak zmienić w najbliższym uaktualnieniu.

Autor:  Zematis [ 29 kwi 2005, 10:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Nie opłaca się też wielokrotne zabijanie jednego gracza w ciągu tego samego dnia. Już za drugim razem otrzyma się za niego jedynie 75% punktów udziału, za trzecim 50%, następnie 25%, a później już nic.

Ten fragment nie trzyma sie kupy...

W TM, z lvli 60 jest srednio kolo 10-15 osob z allies.Siedzac tam 3-5h bije tylko lvl 60 wychodzac z zalozenia ze lowbie nie sa warte mojego czasu.
Mimo to za 300HK wyciagam kolo 5k CP, wiec nie ma mozliwosci zebym nie dostawal CP za 60tki ktore ubilem po 10 razy i wiecej (nie ma innej mozliwosci) a tak by wynikalo z tego tlumaczenia.
Owszem jak zabije ta sama osobe w ciagu powiedzmy 10 min kilka razy, a wiec corpse campuje to pewnie nie dostaje CP, ale napewno nie rozciaga sie to na *caly* dzien.
Ta metoda to pogodznie moglbym logowac, bo mialbym na konice po 3 kille wiekszosci osob w TM i 0 pkt za nastepne kille...

Autor:  Horght [ 29 kwi 2005, 11:04 ]
Tytuł: 

HK 554
CP 22975
Rank: Sergeant

Widzialem juz 3 osoby co maja 24k cp i sa senior sergeantami.. Zabraklo mi ~1k :((

Autor:  BiGi [ 29 kwi 2005, 11:13 ]
Tytuł: 

17710 CP - Sergant...

ktos ma rozpiske moze ile CP potrzeba na kazda range? ;)

Autor:  Bajtek [ 29 kwi 2005, 11:20 ]
Tytuł: 

->Zematis
http://www.wow-europe.com/en/ napisał(a):
Repeated killing: you only get full CP for killing the same player once per day. The second kill on the same player on the same day gives 75% of the CP, the third 50% and the fourth 25%. Subsequent kills give no CP at all.

Autor:  Zematis [ 29 kwi 2005, 11:26 ]
Tytuł: 

Hmm to ten system jest zbugowany...

U nas liczba 60tek jest bardzo mala, w ogole cala populacja jest niska.
Ja juz na pamiec znam ksywki lvl 60 allies ktorzy z nami walcza.Wiec zroznicowanie moich killow jest naprawde niewielkie.To sa w kolko te same osoby a jednak pkt zbieram dosc wysokie.

Jak to tlumaczyc?

Autor:  BiGi [ 29 kwi 2005, 11:51 ]
Tytuł: 

Teraz dopiero beda imba walki.... wlasnie kupilem sobie trinket PvP reward remove charm, stun and fear effect ;)

coldown 5 min, class druid.

Autor:  Fabianek [ 29 kwi 2005, 11:52 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
Teraz dopiero beda imba walki.... wlasnie kupilem sobie trinket PvP reward remove charm, stun and fear effect ;)

coldown 5 min, class druid.


zlinkuj go :D (znaczy nazwa lub link na thottbocie lub wow.all cos tam)

Autor:  Kabraxis [ 29 kwi 2005, 11:55 ]
Tytuł: 

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18854
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18834

Chyba o to chodzi ?? Odpowiednio dla hordy i alliantow.

Autor:  R-snoOz [ 29 kwi 2005, 11:55 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
Teraz dopiero beda imba walki.... wlasnie kupilem sobie trinket PvP reward remove charm, stun and fear effect ;)

coldown 5 min, class druid.


taki sam jest dla rogue tylko zapomniales o polymorph effect :)

Autor:  Mark24 [ 29 kwi 2005, 11:56 ]
Tytuł: 

każda klasa ma troche inny.

Autor:  Kabraxis [ 29 kwi 2005, 11:58 ]
Tytuł: 

Horda: http://wow.allakhazam.com/search.html?q ... +the+horde
Alliance: http://wow.allakhazam.com/search.html?q ... e+alliance

Autor:  Mark24 [ 29 kwi 2005, 12:07 ]
Tytuł: 

bw sap to nie stun, i ci co mają w trinkiecie stun - on nie działa na sap. Niestety.

Autor:  BiGi [ 29 kwi 2005, 12:07 ]
Tytuł: 

Warrior imho powinien dostac remove polly.... byloby to jakies wyrownanie szans z magiem.

a czop pala dostal najlepszy trinket - czemu mnie to nie dziwi ;p

Autor:  Fabianek [ 29 kwi 2005, 12:13 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
Warrior imho powinien dostac remove polly.... byloby to jakies wyrownanie szans z magiem.

a czop pala dostal najlepszy trinket - czemu mnie to nie dziwi ;p


linkniejsz ten trinket?

Autor:  Bloodleaf [ 29 kwi 2005, 12:15 ]
Tytuł: 

I znów różnice między Pała a Warkiem :(
Ale.... w następnym patchu ponoć mają poprawic Warka :) więc czas zmienić alta :)

Autor:  Horght [ 29 kwi 2005, 12:16 ]
Tytuł: 

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18864

Strona 6 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team