MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Nieoficjalne patch notes 1.6 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13758 |
Strona 6 z 8 |
Autor: | zderzaq [ 21 cze 2005, 13:37 ] |
Tytuł: | |
slimoon napisał(a): inne klasy sie skarza na shammiego Bo nim nie grają ... slimoon napisał(a): a co do hp no to fakt ciut przy malo, bedac na 57lv mam ~3500/4450 hp/mana No miałem wcześniej ponad 3700 many przy niecałych 1700 hp ... ale sprzęt był cały + INT +SPI. Teraz jak pisałem trochę zmieniłem na +STA i widać poprawę slimoon napisał(a): btw. widze, ze jedziemy tym samym buildem
Dobry jest, ale jak dojdę do 60 i zaczną się te wszystkie UBRS/MC/Scholo to zamierzam pójsć bardziej w rest, tylko nie wiem jeszcze czy kosztem elem czy enh (tu koniec bo o takich rzeczach to nie w tym wątku). |
Autor: | slimoon [ 21 cze 2005, 13:40 ] |
Tytuł: | |
[ot] taka krotka poprawka - chyba zle widze na oczy - aaaaaa mam calkowicie inny build! ) (na co ja patrzylem? O_o) [/ot] |
Autor: | SwenG [ 21 cze 2005, 13:44 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Niby dlaczego shamani nie bawia sie juz w jakies skomplikowane setupy [poza nielicznymi] tylko zakladaja AR i jazda?
wal do devsów, nerfnęli elemental/rest shamana więc wszyscy idą w enchancement |
Autor: | slimoon [ 22 cze 2005, 06:56 ] |
Tytuł: | |
?? znow jakis exploiter? |
Autor: | cypis [ 22 cze 2005, 07:03 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: --PvP
Honor System There is now a progress bar on the Honor tab of your character window that displays how close you are to your next rank. |
Autor: | Mark24 [ 22 cze 2005, 08:47 ] |
Tytuł: | |
ten bar to trochę bez sensu. 4 tygodnie temu - blood guard, standing ~150 3 tygodnie temu - blood guard, standing ~130 2 tygodnie temu - blood guard, standing 107 (tu zrobiłem 65k honoru) tydzień temu - blood guard, standing 107 (tu zrobiłem 17k honoru) Myślałem, że spadnę . Ten standing by mi pokazywał, że jeszcze pozycji w górę w poprzednim tygodniui będę miał (zapewne) awans, ale tego co robiłem w poprzednim tygodniu już się nie da naprawić, więc po cholerę mi ten bar? |
Autor: | emesio [ 22 cze 2005, 09:01 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Myślałem, że spadnę .
Ja spadłem. Z szokującymi dwoma tygodniami (najpierw 3000 cp, za zeszły 1000 cp) - z blood na stone, i mi uniemożliwiło zakładanie butów i rękawic emesio |
Autor: | Mark24 [ 22 cze 2005, 09:07 ] |
Tytuł: | |
tzn. generalnie ten bar jest bez sensu bo pokazuje stan na poprzedni tydzień. I nie wiesz ile Ci będzie brakowało do awansu, lub ile musisz zrobić by nie spaść w tym tygodniu. |
Autor: | Robus [ 22 cze 2005, 10:51 ] |
Tytuł: | |
generalnie to to co jest w tych patch notes to w przyblizeniu napisali na oficjalu pod under development |
Autor: | Greeg [ 22 cze 2005, 10:56 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): Bodziu napisał(a): NERF WARRIORS !!! odpowiem krótko. jak wszyscy lali mnie do lvl 60 to nikomu nie przeszkadzało. kupiłem tak kupiłem (znalazlem 2 cysztaly a 18 kupilem) Arcanite Reapera to wszyscy mi mówia że trzeba mnie znerfować.idz kup broń wartą 900g i spodziewaj sie efektów 20 x arcanite bar 45g = 900g + 50 złożenie Dokladnie. Jak wszyscy prali wariorow do tego 60lvl to bylo dobrze. Jak po becie nerfowali MS to tez dobrze. Jak teraz nagle warek zaczyna kosic (a co, w koncu jest WOJOWNIKIEM, ktory powinien budzic strach) to ludzie marudza. Idzcie zbierac przez pol gry krysztaly to zobaczycie jakie to fajne zajecie Marudzic to moga co najwyzej rogale, ktorzy od zawsze sa skazani na overpower, a krytyki wchodza w nich nadzwyczaj milo. Reszta niech "learn to play your class", albo ... niech spieprza na widok warka Ogolnie patch brzmi pozytywnie dla warka, ale nie uwierze dopoki nie zobacze. Beda cale drzewko zmieniac wiec rownie dobrze moga poupychac umiejetnosci w takich dziwnych miejscach, ze bedzie srednio. Warkowie maja 1 nerfa vs rogal (nie bedzie mozna zmieniac broni w stun'ie), no ale to byl bug wiec nie marudze Zaluje tylko, ze nie zmniejsza cooldowna MS (w koncu po to zbieram max rage, aby moc porzadnie przywalic, a czasem to po prostu nie ma co z rage zrobic - cios, MS, whirlwind, no i przydalby sie kolejny MS ) No i mogliby berserker rage poprawic bo tam niby jest 10 sek immune na fear, ale i knockouting effects, ktore jednak za cholere nie dziala. No i mogliby dorzucic troche toporow do gry bo to jest po prostu dyskryminacja. Swordow to chyba ze 3 razy wiecej jest. Na AH sie walaja jakies blue, czasem epiki, a topory to najczesciej tylko green. Zreszta, latwe porownanie. 2H Sword - Barbadeus Blade ma sie w 1,5h w DM North przy zabiciu kinga (2 mam w banku ), a powodzenia z wytaszczenenia Dreadforge Retaliatora z BRD z emperora. W MC tez rozne swordy juz chyba od magmy leca, a o toporze mozna pomarzyc. btw. ktos moze sie ustosunkowac do tych zmian u maga ? to nerf jest czy nie nerf ? bo szczerze mowiac u maga sie nie orientuje zbytnio. Jakby dali cooldown na owce to bym wiedzial, ze nerf |
Autor: | Deshroom [ 22 cze 2005, 11:10 ] |
Tytuł: | |
Greeg napisał(a): a powodzenia z wytaszczenenia Dreadforge Retaliatora z BRD z emperora. mi wypadł za 15 czy 20 razem. używałem tylko tydzień bo miałem AR . nawet było symparycznie bo pojechalem na urlop a kolega mi transmutował kryształy co 48h
jeszcze raz poradze - lepiej pójsc sobie do strata scarlet side i przyniesc gwarantowane 30-60g a potem kupic w ah kryształy niz ich szukać BRD to bardzo dobra szkoła dla woja. dopiero w BRD nauczyłem się że nie ma cudów i mój błąd to wipe out |
Autor: | Nukh [ 22 cze 2005, 11:28 ] |
Tytuł: | |
Greeg napisał(a): btw. ktos moze sie ustosunkowac do tych zmian u maga ? to nerf jest czy nie nerf ? bo szczerze mowiac u maga sie nie orientuje zbytnio. Jakby dali cooldown na owce to bym wiedzial, ze nerf
Cóż... W chwili obecnej wszystkie topowe talenty maga (Arcane Power, Ice Barrier, Ice Block i od tego patcha Ignite...) można zdispelować, co jest lekko irytujące. To trochę dziwne, że talent z długim cooldownem na który wydaliśmy 31 punktów można załatwić jednym instantem za małą ilość many. Także ten patch to kolejny nerf maga. Jeszcze 1 czy 2 i ta klasa będzie miała DPS paladyna. Mag (i inni którzy zadają obrażenia poprzez czary) nadal znajdują się kompletnie poza obszarem zainteresowania devsów i szansy na poprawe tej sytuacji nie widać. |
Autor: | tomugeen [ 22 cze 2005, 11:31 ] |
Tytuł: | |
Ze ignite mozna dispelowac to logiczne, wszystkie Magic doty da sie dispelowac, wiec pasuje. Co innego Ice block, powinni przeciez dla rownowagi dac mozliwosc dispelowania paladynskiego babelka. |
Autor: | SwenG [ 22 cze 2005, 11:39 ] |
Tytuł: | |
zapłakali by się, a shaman dostałby nerfa w purge |
Autor: | psk [ 22 cze 2005, 12:38 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): jeszcze raz poradze - lepiej pójsc sobie do strata scarlet side i przyniesc gwarantowane 30-60g a potem kupic w ah kryształy niz ich szukać
bardzo dobra rada. Farmowanie thorium/kryształow lepiej zostawic farmerom, zadbaja, zeby ceny były odpowiednie. Jak ceny za 20 thorium spadly do 1.8g/stack, a kryształy do 22-25g, skasowałem minning. rich thorium vein ma ta brzydka ceche, ze epicki z nich nie wypadaja. |
Autor: | Domin [ 22 cze 2005, 14:46 ] |
Tytuł: | |
Moze w koncu devsi wezma sie za cloth userow i dadza odpowiedniki AR.....dla clotha trzeba od groma statow na calym secie poswiecic aby miec +dmg a meel zaklada jedna bron i ma dopal niesamowity, dajcie magowi staffa co sie robi tak ciezko jak AR z tym samym dopalem, czyli cos 400+ dmg na nim to pogadamy |
Autor: | cienki [ 22 cze 2005, 15:19 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): jeszcze raz poradze - lepiej pójsc sobie do strata scarlet side i przyniesc gwarantowane 30-60g
Jak to .. ? 5ppl party z itemkow dla vendora czy jak bo mnie wnerwia ostatnio brak kasy straszliwie... |
Autor: | Dwutlenek [ 22 cze 2005, 15:33 ] |
Tytuł: | |
Domin napisał(a): Moze w koncu devsi wezma sie za cloth userow i dadza odpowiedniki AR.....dla clotha trzeba od groma statow na calym secie poswiecic aby miec +dmg a meel zaklada jedna bron i ma dopal niesamowity, dajcie magowi staffa co sie robi tak ciezko jak AR z tym samym dopalem, czyli cos 400+ dmg na nim to pogadamy
A najlepiej 'kill all' button i wtedy będzie git... |
Autor: | psk [ 22 cze 2005, 16:11 ] |
Tytuł: | |
Dwutlenek napisał(a): A najlepiej 'kill all' button i wtedy będzie git...
warrior ma, dlaczego cloth ma nie miec? |
Autor: | kahR [ 22 cze 2005, 16:56 ] |
Tytuł: | |
jedna z wazniejszych zmian to nowy talent w drzewku palladyna, Seal of Avoidnace, do spedzenia 3 talenty (1 talent point-25%, 2-50%, 3-75%), przy rzuceniu bąbelka daje szanse na odpalenie instant hearthstone (szansa trafienia zalezna od ilosci spedzonych punktow) wielu zastanawia sie dlaczego blizz nie dal 100%, otoz ma to uniknac narzekaniom innych klas, glownie horde players jakoby palladyn byl przegiety ^_- |
Strona 6 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |