MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nieoficjalne patch notes 1.6
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13758
Strona 6 z 8

Autor:  zderzaq [ 21 cze 2005, 13:37 ]
Tytuł: 

slimoon napisał(a):
inne klasy sie skarza na shammiego

Bo nim nie grają ...

slimoon napisał(a):
a co do hp no to fakt ciut przy malo, bedac na 57lv mam ~3500/4450 hp/mana

No miałem wcześniej ponad 3700 many przy niecałych 1700 hp ... ale sprzęt był cały + INT +SPI. Teraz jak pisałem trochę zmieniłem na +STA i widać poprawę :)

slimoon napisał(a):
btw. widze, ze jedziemy tym samym buildem

Dobry jest, ale jak dojdę do 60 i zaczną się te wszystkie UBRS/MC/Scholo to zamierzam pójsć bardziej w rest, tylko nie wiem jeszcze czy kosztem elem czy enh (tu koniec bo o takich rzeczach to nie w tym wątku). :lol:

Autor:  slimoon [ 21 cze 2005, 13:40 ]
Tytuł: 

[ot] taka krotka poprawka - chyba zle widze na oczy - aaaaaa mam calkowicie inny build! :)) (na co ja patrzylem? O_o) [/ot]

Autor:  SwenG [ 21 cze 2005, 13:44 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Niby dlaczego shamani nie bawia sie juz w jakies skomplikowane setupy [poza nielicznymi] tylko zakladaja AR i jazda?

wal do devsów, nerfnęli elemental/rest shamana więc wszyscy idą w enchancement

Autor:  slimoon [ 22 cze 2005, 06:56 ]
Tytuł: 

?? znow jakis exploiter?

Autor:  cypis [ 22 cze 2005, 07:03 ]
Tytuł: 

Cytuj:
--PvP

Honor System
There is now a progress bar on the Honor tab of your character window that displays how close you are to your next rank.

Autor:  Mark24 [ 22 cze 2005, 08:47 ]
Tytuł: 

ten bar to trochę bez sensu.

4 tygodnie temu - blood guard, standing ~150
3 tygodnie temu - blood guard, standing ~130
2 tygodnie temu - blood guard, standing 107 (tu zrobiłem 65k honoru)
tydzień temu - blood guard, standing 107 (tu zrobiłem 17k honoru)

Myślałem, że spadnę ;). Ten standing by mi pokazywał, że jeszcze pozycji w górę w poprzednim tygodniui będę miał (zapewne) awans, ale tego co robiłem w poprzednim tygodniu już się nie da naprawić, więc po cholerę mi ten bar?

Autor:  emesio [ 22 cze 2005, 09:01 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Myślałem, że spadnę ;).


Ja spadłem.

Z szokującymi dwoma tygodniami (najpierw 3000 cp, za zeszły 1000 cp) - z blood na stone, i mi uniemożliwiło zakładanie butów i rękawic ;)

emesio

Autor:  Mark24 [ 22 cze 2005, 09:07 ]
Tytuł: 

tzn. generalnie ten bar jest bez sensu bo pokazuje stan na poprzedni tydzień. I nie wiesz ile Ci będzie brakowało do awansu, lub ile musisz zrobić by nie spaść w tym tygodniu.

Autor:  Robus [ 22 cze 2005, 10:51 ]
Tytuł: 

generalnie to to co jest w tych patch notes to w przyblizeniu napisali na oficjalu pod under development

Autor:  Greeg [ 22 cze 2005, 10:56 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Bodziu napisał(a):
NERF WARRIORS !!! :P
odpowiem krótko. jak wszyscy lali mnie do lvl 60 to nikomu nie przeszkadzało. kupiłem tak kupiłem (znalazlem 2 cysztaly a 18 kupilem) Arcanite Reapera to wszyscy mi mówia że trzeba mnie znerfować.

idz kup broń wartą 900g i spodziewaj sie efektów 8)
20 x arcanite bar 45g = 900g + 50 złożenie

Dokladnie. Jak wszyscy prali wariorow do tego 60lvl to bylo dobrze. Jak po becie nerfowali MS to tez dobrze.

Jak teraz nagle warek zaczyna kosic (a co, w koncu jest WOJOWNIKIEM, ktory powinien budzic strach) to ludzie marudza. Idzcie zbierac przez pol gry krysztaly to zobaczycie jakie to fajne zajecie ;) Marudzic to moga co najwyzej rogale, ktorzy od zawsze sa skazani na overpower, a krytyki wchodza w nich nadzwyczaj milo. Reszta niech "learn to play your class", albo ... niech spieprza na widok warka :P

Ogolnie patch brzmi pozytywnie dla warka, ale nie uwierze dopoki nie zobacze. Beda cale drzewko zmieniac wiec rownie dobrze moga poupychac umiejetnosci w takich dziwnych miejscach, ze bedzie srednio.
Warkowie maja 1 nerfa vs rogal (nie bedzie mozna zmieniac broni w stun'ie), no ale to byl bug wiec nie marudze :)

Zaluje tylko, ze nie zmniejsza cooldowna MS (w koncu po to zbieram max rage, aby moc porzadnie przywalic, a czasem to po prostu nie ma co z rage zrobic - cios, MS, whirlwind, no i przydalby sie kolejny MS :) ) :D

No i mogliby berserker rage poprawic bo tam niby jest 10 sek immune na fear, ale i knockouting effects, ktore jednak za cholere nie dziala.

No i :) mogliby dorzucic troche toporow do gry bo to jest po prostu dyskryminacja. Swordow to chyba ze 3 razy wiecej jest. Na AH sie walaja jakies blue, czasem epiki, a topory to najczesciej tylko green. Zreszta, latwe porownanie. 2H Sword - Barbadeus Blade ma sie w 1,5h w DM North przy zabiciu kinga (2 mam w banku :D), a powodzenia z wytaszczenenia Dreadforge Retaliatora z BRD z emperora. W MC tez rozne swordy juz chyba od magmy leca, a o toporze mozna pomarzyc.

btw. ktos moze sie ustosunkowac do tych zmian u maga ? to nerf jest czy nie nerf ? bo szczerze mowiac u maga sie nie orientuje zbytnio. Jakby dali cooldown na owce to bym wiedzial, ze nerf ;)

Autor:  Deshroom [ 22 cze 2005, 11:10 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
a powodzenia z wytaszczenenia Dreadforge Retaliatora z BRD z emperora.
mi wypadł za 15 czy 20 razem. używałem tylko tydzień bo miałem AR :D. nawet było symparycznie bo pojechalem na urlop a kolega mi transmutował kryształy co 48h :wink:
jeszcze raz poradze - lepiej pójsc sobie do strata scarlet side i przyniesc gwarantowane 30-60g a potem kupic w ah kryształy niz ich szukać

BRD to bardzo dobra szkoła dla woja. dopiero w BRD nauczyłem się że nie ma cudów i mój błąd to wipe out :wink:

Autor:  Nukh [ 22 cze 2005, 11:28 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
btw. ktos moze sie ustosunkowac do tych zmian u maga ? to nerf jest czy nie nerf ? bo szczerze mowiac u maga sie nie orientuje zbytnio. Jakby dali cooldown na owce to bym wiedzial, ze nerf ;)


Cóż... W chwili obecnej wszystkie topowe talenty maga (Arcane Power, Ice Barrier, Ice Block i od tego patcha Ignite...) można zdispelować, co jest lekko irytujące. To trochę dziwne, że talent z długim cooldownem na który wydaliśmy 31 punktów można załatwić jednym instantem za małą ilość many. Także ten patch to kolejny nerf maga. Jeszcze 1 czy 2 i ta klasa będzie miała DPS paladyna.

Mag (i inni którzy zadają obrażenia poprzez czary) nadal znajdują się kompletnie poza obszarem zainteresowania devsów i szansy na poprawe tej sytuacji nie widać.

Autor:  tomugeen [ 22 cze 2005, 11:31 ]
Tytuł: 

Ze ignite mozna dispelowac to logiczne, wszystkie Magic doty da sie dispelowac, wiec pasuje. Co innego Ice block, powinni przeciez dla rownowagi dac mozliwosc dispelowania paladynskiego babelka.

Autor:  SwenG [ 22 cze 2005, 11:39 ]
Tytuł: 

zapłakali by się, a shaman dostałby nerfa w purge ;)

Autor:  psk [ 22 cze 2005, 12:38 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
jeszcze raz poradze - lepiej pójsc sobie do strata scarlet side i przyniesc gwarantowane 30-60g a potem kupic w ah kryształy niz ich szukać



bardzo dobra rada. Farmowanie thorium/kryształow lepiej zostawic farmerom, zadbaja, zeby ceny były odpowiednie. Jak ceny za 20 thorium spadly do 1.8g/stack, a kryształy do 22-25g, skasowałem minning. :P

rich thorium vein ma ta brzydka ceche, ze epicki z nich nie wypadaja.

Autor:  Domin [ 22 cze 2005, 14:46 ]
Tytuł: 

Moze w koncu devsi wezma sie za cloth userow i dadza odpowiedniki AR.....dla clotha trzeba od groma statow na calym secie poswiecic aby miec +dmg a meel zaklada jedna bron i ma dopal niesamowity, dajcie magowi staffa co sie robi tak ciezko jak AR z tym samym dopalem, czyli cos 400+ dmg na nim to pogadamy :]

Autor:  cienki [ 22 cze 2005, 15:19 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
jeszcze raz poradze - lepiej pójsc sobie do strata scarlet side i przyniesc gwarantowane 30-60g

Jak to .. ? 5ppl party z itemkow dla vendora czy jak bo mnie wnerwia ostatnio brak kasy straszliwie... :)

Autor:  Dwutlenek [ 22 cze 2005, 15:33 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Moze w koncu devsi wezma sie za cloth userow i dadza odpowiedniki AR.....dla clotha trzeba od groma statow na calym secie poswiecic aby miec +dmg a meel zaklada jedna bron i ma dopal niesamowity, dajcie magowi staffa co sie robi tak ciezko jak AR z tym samym dopalem, czyli cos 400+ dmg na nim to pogadamy :]


A najlepiej 'kill all' button i wtedy będzie git...

Autor:  psk [ 22 cze 2005, 16:11 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
A najlepiej 'kill all' button i wtedy będzie git...


warrior ma, dlaczego cloth ma nie miec? :P

Autor:  kahR [ 22 cze 2005, 16:56 ]
Tytuł: 

jedna z wazniejszych zmian to nowy talent w drzewku palladyna,
Seal of Avoidnace, do spedzenia 3 talenty (1 talent point-25%, 2-50%, 3-75%), przy rzuceniu bąbelka daje szanse na odpalenie instant hearthstone (szansa trafienia zalezna od ilosci spedzonych punktow)
wielu zastanawia sie dlaczego blizz nie dal 100%, otoz ma to uniknac narzekaniom innych klas, glownie horde players jakoby palladyn byl przegiety




^_-

Strona 6 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team