MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WOTLK beta info
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30383
Strona 6 z 57

Autor:  Randalf [ 22 lip 2008, 08:57 ]
Tytuł: 

co nie zmienia faktu ze jest to glupota

Autor:  lutus [ 22 lip 2008, 09:00 ]
Tytuł: 

czemu glupota, w ostatnim dodtku z tego co pamietam tez dodali nowe klasy, po jednej na strone ( palek szaman), co nie sprawilo, ze wszyscy zaczeli grac tymi wlasnie klasami. Jezeli spodziewasz sie, ze dodadza wiecej na raz klas, to jest to wlasciwie nie mozliwe, gra stracilaby stabilnosc i bardzo trudno byloby wyrownac klasy w stosunku do siebie.

Autor:  Dracos [ 22 lip 2008, 09:00 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ze zmian podoba mi sie opcja kazdej raid zone dla 10 osob.


Nie sledze dokladnie zmian w dodatku tylko pobieznie, wiec sorry za byc moze glupie pytanie. Czyli teraz raid 25 osobowy bedzie mozna robic w 10 osob ? Czyli obrazując sprawę taki Icecrown Citadel bedzie mialo wersje raidowa dla 10 i 25 osob ? I czy cos wiadomo o ile bedzie gorszy ten loot bo napewno bedzie musial byc gorszy.

Autor:  lutus [ 22 lip 2008, 09:05 ]
Tytuł: 

Dracos napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ze zmian podoba mi sie opcja kazdej raid zone dla 10 osob.


Nie sledze dokladnie zmian w dodatku tylko pobieznie, wiec sorry za byc moze glupie pytanie. Czyli teraz raid 25 osobowy bedzie mozna robic w 10 osob ? Czyli obrazując sprawę taki Icecrown Citadel bedzie mialo wersje raidowa dla 10 i 25 osob ? I czy cos wiadomo o ile bedzie gorszy ten loot bo napewno bedzie musial byc gorszy.


Tak, beda na przyklad 2 wersje naxxxxxramaras , 10man i 25man, w wersji 10man loot bedzie troche gorszy, na razie nie wiadomo jak bardzo, nikt tego nie okreslil jeszcze.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 lip 2008, 09:05 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
czemu glupota, w ostatnim dodtku z tego co pamietam tez dodali nowe klasy, po jednej na strone ( palek szaman), co nie sprawilo, ze wszyscy zaczeli grac tymi wlasnie klasami. Jezeli spodziewasz sie, ze dodadza wiecej na raz klas, to jest to wlasciwie nie mozliwe, gra stracilaby stabilnosc i bardzo trudno byloby wyrownac klasy w stosunku do siebie.

Rzucenie jednej nowej klasy po blisko 4 latach gry, to dla graczy gratka jak dla sepa kawalek padliny. Zwlaszcza jesli wezmiemy pod uwage fakt, ze jest to klasa "wyrozniajaca" sie z lore swiata, a takze prawdopodobnie przegieta na starcie.
@inside Ja pamietam, ze devsi obiecywali hero classes, a nie hero class. W pierwszych miesiacach istniena tytulu na rynku, bylo to w zakladce "in development" czy jakos tak. Moze sie myle.

Autor:  iniside [ 22 lip 2008, 09:15 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
lutus napisał(a):
czemu glupota, w ostatnim dodtku z tego co pamietam tez dodali nowe klasy, po jednej na strone ( palek szaman), co nie sprawilo, ze wszyscy zaczeli grac tymi wlasnie klasami. Jezeli spodziewasz sie, ze dodadza wiecej na raz klas, to jest to wlasciwie nie mozliwe, gra stracilaby stabilnosc i bardzo trudno byloby wyrownac klasy w stosunku do siebie.

Rzucenie jednej nowej klasy po blisko 4 latach gry, to dla graczy gratka jak dla sepa kawalek padliny. Zwlaszcza jesli wezmiemy pod uwage fakt, ze jest to klasa "wyrozniajaca" sie z lore swiata, a takze prawdopodobnie przegieta na starcie.
@inside Ja pamietam, ze devsi obiecywali hero classes, a nie hero class. W pierwszych miesiacach istniena tytulu na rynku, bylo to w zakladce "in development" czy jakos tak. Moze sie myle.

W pierwszy miesiacach istnienia. Nawet jesli to pierwsze miesiace istnienia to sa kolejne patche a nie sam dodatek :P.

Autor:  Falangista [ 22 lip 2008, 10:45 ]
Tytuł: 

Mam zapytanie odnosnie hero DK na czym ma polegac jego wyjątkowość?
bo tak szczerze mowiac nie dostrzegam tego...

Autor:  zaucha [ 22 lip 2008, 10:46 ]
Tytuł: 

A moim zdaniem wprowadzenie jednej hero class to przemyślana decyzja. Gdyby wprowadzili ich więcej, populacja tak by się po nich rozwaliła, że równowaga świata by się zachwiała, bo większość ludzi rzuciłaby się na nowe klasy (no chyba, że wprowadziliby przynajmniej 3-4 w tym każdy typ... tank, heal i jakiś dps).
A w taki sposób, sporo osób się zabierze za DK, ale sporo zostanie przy swoich starych postaciach, zabawę z hero class odkładając na później.

A co do powszechnego przekonania o dopakowaniu DK, to na bank po becie już taki nie będzie, a po wyjściu dodatku z każdym patchem będzie leciał w dół i dół i dół bo zastępy whinerów tak tego nie zostawią...

Autor:  Sobtainer [ 22 lip 2008, 11:01 ]
Tytuł: 

Dracos napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ze zmian podoba mi sie opcja kazdej raid zone dla 10 osob.


Nie sledze dokladnie zmian w dodatku tylko pobieznie, wiec sorry za byc moze glupie pytanie. Czyli teraz raid 25 osobowy bedzie mozna robic w 10 osob ? Czyli obrazując sprawę taki Icecrown Citadel bedzie mialo wersje raidowa dla 10 i 25 osob ? I czy cos wiadomo o ile bedzie gorszy ten loot bo napewno bedzie musial byc gorszy.


Sa featsy do tego własnie. Zabij Kel Thuzada w 10ppl i zabij go w 25ppl raidzie.

Autor:  superXtra [ 22 lip 2008, 11:53 ]
Tytuł: 

Wspominali jeszcze, ze modele gratow beda do siebie pasowac pomiedzy 25 i 10.

A tu male info:
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 5&sid=2000
Cytuj:
Yes, we're planning on speeding up leveling in the 60-70 range. Keep the feedback coming. We are still adjusting it. Let us know what levels you are in what areas in this bracket.

Autor:  iniside [ 22 lip 2008, 12:32 ]
Tytuł: 

http://youtube.com/watch?v=Aaf9hl_Eua8
omg.

Autor:  Bloodleaf [ 22 lip 2008, 12:56 ]
Tytuł: 

Lol coś czuję niezłe nerfy w parę dni po wyjściu WoTLK..

Autor:  Buffchef [ 22 lip 2008, 12:58 ]
Tytuł: 

zalecam umiar w podniecaniu się,
nawet beta się dobrze zaczęła


a tak na poważnie to:

OMG NERF HUNTZORS & PETZORS !!!!111111

Autor:  koci [ 22 lip 2008, 13:22 ]
Tytuł: 

Zaraz pokaza filmik z magiem i bedzie nerf living bomb... eh

Autor:  iniside [ 22 lip 2008, 13:23 ]
Tytuł: 

http://picasaweb.google.com/xeavien/Wrath
Pare screenow odemnie. Jako ze sciagnelem klienta :P.

Autor:  niebezimienny [ 22 lip 2008, 13:23 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
http://youtube.com/watch?v=Aaf9hl_Eua8
omg.


zniesli ten aoe cap czy co??

Autor:  pooma [ 22 lip 2008, 16:37 ]
Tytuł: 

Hehe wykop z threadu - poradnika dla druidow, z 2005 jakoś:
Dwutlenek napisał(a):
vjt napisał(a):
ta i moze jeszcze zrobia to samo co z Soothe Animal :/
z Instant na zwykly Cast ;/


Spokojnie to tylko plotki whinerów, żeby mieli na co whinować.

Wczoraj dla odmiany ktoś puścił na serverze plotkę, że z nowym paczem wchodzi deathknight.

Podobno na alkhazam, jakiś poster napisał że właśnie testuje taką postać.


I teraz wszyscy o tym gadają.. zajoba można dostać.

Autor:  Sobtainer [ 22 lip 2008, 16:43 ]
Tytuł: 

He, wychodzi na to, że DK był już od dawna zrobiony. Kolejna manipulacja? :) nic mnie to nie dziwi.

A co do explosive arrows, no na pewno tego nie bedzie w live, chociaz patrzac na gemy +45 stamina wcale mnie to nie zdziwi. Skoro gemy są z takimi statami jak +50 Attack Power i +45 stamina literki ogromnie skoczą do góry, co się przyczynia do teorii że taki hunter przy dmgu 1500 z AoE wcale nie robi wrażenia, bo pewno standardowy rogal w raidzie będzie miał 20k HP teraz, a w PvP z 20-30% więcej.

Autor:  niebezimienny [ 22 lip 2008, 17:04 ]
Tytuł: 

czyli banalna bedzie farma np sm = WRESZCIE tani silk i mageweave cloth dla alta

Ja tylko sie modle ze bedzie sie dalo robic granaty skuteczne na lvl 80 playerow za mniej niz mala fortune jak jest w tej chwili

Autor:  superXtra [ 22 lip 2008, 17:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
We’re pleased to announce a convenient upgrade to the way that mounts and vanity pets are handled in Wrath of the Lich King.

Players will be able to “learn” a mount or non-combat pet much like learning a spell, recipe, or new ability, and these creatures will then show up on a new Pet tab within the Character Info section of the interface. Players will be able to access and preview their learned mounts and vanity pets through this tab.

Once learned, the pet icon or mount icon will no longer appear in bag spaces or bank spaces. This inventory space will be made available once again for other adventuring needs. Pets can still be set to hotkeys by dragging them to the hotkey bar, much like any other spell or ability.

Strona 6 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team