To nie ma znaczenia panowie, ponieważ nawet jakby powiedzmy w Naxx 10 lecialy niebieskie, natomiast w naxx25 fiolety, albo nawet od ulduar by sie fiolety zaczynaly, to i tak do patcha 3.3 wszyscy by fioletami świecili.
Chyba że wraz z patchami kolejnymi, degradowało by się itemy z fioletów na niebieskie, ale to sa tylko kosmetyczne zmiany i znając życie, blizzard sie tej sprawie przyjże z bliska w swoim czasie, tak jak to ma w swoim zwyczaju, tylko najgorsze jest to, że w wielu przypadkach bierze się za takie "głupoty" po kilka latach zwracania uwagi przez graczy, zamiast działać bardziej dynamicznie.
W każdym bądź razie ja czekam aż blizzard wreszcie zacznie wprowadzać legendarne itemy (juz jest jakaś tam macka z ulduar), tylko pytanie- czy tej macki za 3 miesiące, gdy przez ulduar 25 bedzie PUG szedl jak burza, większość zainteresowanych nie bedzie miało już tej macki...
Wszystko wporzo, powiedzmy legendary to takie hardcorowe epici, niewiele ich jest, niewiele osob je ma, ale Blizzard boi się ich jak ognia, wprowadza je bardzo opornie, pewnie dlatego żeby nie były zbyt powszechne, bo to by się mineło z celem, a kolejna sprawa jest balans.
Balans w itemach legendarnych jest kluczowa sprawa, dlaczego blizz nie chetnie je wprowadza.
Powiedzmy że w naxx25, zaraz po retailu WotlK, można by w jakiś trudny sposob skladać legendarny item. OK, powiedzmy po 2 miechach pierwszy maniak by już go miał, nie ma sprawy, ale co by miał z tego itemu np teraz? Gdy itemy z koloseum maja swoj lvl (nie mam pojecia jaki, pewnie cos kolo 240). Czy ten legendary by był juz slabszy od epicow, czy bylby tak mocny że nadal bylby lepszy, ale wtedy pomyślcie jaki ten item musialby być IMBA na poczatku, w wersji 3.0
No chyba ze blizz by wraz z patchami zmienial statystyki itemow legendary, brzmi rozsadnie, ale to nie jest idealne rozwiazanie.
Ja nie moge sie doczekać do patcha 3.3 i sprawdzenia tego pieknego arthasowego scyzoryka. Pewnie bedzie Legendary, ale myśle ze powinien to być pierwszy artefakt.
A dla artefaktow calkim inny system, napewno tylko jeden na serwer i co dalej? No wlasnie... musiałby być jakis system z możliwością dropnięcia przez posiadacza, jakies wymagania, bitwa, bla bla bla.
Dobrze skonstruowany system, w szczegolności itemow, bo to jest chyba najwazniejsze w WoW'ie, to klucz do serca graczy, mam nadzieje ze blizzard wpadnie na jakis fajny pomysl zwiazany z itemami. WoW ma juz prawie 5 lat i blizzard troche kombinował, napewno system sie zmienil od WoW classic, ale nie jest nikt pewny czy na lepsze. Mam nadzieje że dalej beda prubowac...
_________________ PoE RIP Retardoom Dota2 wy**bana wpizdu
|