MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[ARENA] dyskusje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20845
Strona 51 z 101

Autor:  Proximo_TEC [ 11 lip 2007, 08:55 ]
Tytuł: 

Cytuj:
In the next major content patch, the combat rating, resilience, will also reduce the damage dealt by damage over time (DoT) effects. As it currently stands, each new tier of equipment adds to the amount of damage DoT abilities have, yet that damage is not mitigated through combat ratings found on typical equipment. This change will help ensure that DoT effects do not scale too well compared to other damage mechanics.

The amount of damage reduced will be equal to the critical chance reduction effect that resilience grants.


Nareszcie.

Source:
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 5382&sid=1

Autor:  Bierzgal [ 11 lip 2007, 09:35 ]
Tytuł: 

Whine za ... 3.... 2.... 1.... GO!

/hug blizz

Autor:  shahray [ 11 lip 2007, 09:55 ]
Tytuł: 

E niee ma o co plakac, straszna jakas ta strata nie bedzie, na szczescie jada po mniejszym procencie.
A niedlugo i tak kazdy healer bedzie mial +5k do heala, ludzie po 500 resilenta i przegra druzyna ktora sie wczesniej znudzi ;).

A na forum rykneli jakos bardziej priesci niz locki.

Autor:  shahray [ 11 lip 2007, 11:18 ]
Tytuł: 

To mi moze zrekompensowac straty poniesione na resilience:

Cytuj:
We do plan to disallow gear swapping (other than items you can normally change while in combat) once an arena battle has begun.


http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... &sid=1#153

Autor:  niebezimienny [ 11 lip 2007, 13:55 ]
Tytuł: 

Proximo_TEC napisał(a):
Cytuj:
In the next major content patch, the combat rating, resilience, will also reduce the damage dealt by damage over time (DoT) effects. As it currently stands, each new tier of equipment adds to the amount of damage DoT abilities have, yet that damage is not mitigated through combat ratings found on typical equipment. This change will help ensure that DoT effects do not scale too well compared to other damage mechanics.

The amount of damage reduced will be equal to the critical chance reduction effect that resilience grants.


Nareszcie.

Source:
http://forums.worldofwarcraft.com/
thread.html?topicId=174613179&postId=1744085382&sid=1


imba.

Autor:  Proximo_TEC [ 11 lip 2007, 14:21 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
To mi moze zrekompensowac straty poniesione na resilience:

Cytuj:
We do plan to disallow gear swapping (other than items you can normally change while in combat) once an arena battle has begun.


http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... &sid=1#153


To dotyczy bardzo małej części teamów które miały dostęp do craftowalnego sprzętu z BT, zresztą teamy zakładając SR gimpowały swój dmg.

Autor:  TaoTao [ 11 lip 2007, 14:36 ]
Tytuł: 

Ale duzo bardziej redukowalo to dmg slawetnych teamow sp+lock np,odkad zaczelismy grac vs them z sr gear to bylo 90% win rate.No i mysle ze nie taka mala czesc osob miala 2 sety gotowe.Ja np zawsze mialem max heal set i max resi/stam zaleznie co gralismy/kogo spotykalismy co mialo bardzo duzy wplyw na moja efektywnosc.

Autor:  Cerner [ 11 lip 2007, 17:37 ]
Tytuł: 

Whineeeeee .... to tyle na temat nastroju w moim 5v5 opierającym się na dotach ... ale cóż, dobra zmiana patrząc na grę z dalszego dystansu, szkoda tylko ze znów faworyzacja tri healerów

Autor:  nat [ 11 lip 2007, 18:12 ]
Tytuł: 

strasznie, 10% mniej damagu, na kazda inna klase resilence wplywa bardziej

Autor:  vidi21 [ 11 lip 2007, 19:12 ]
Tytuł: 

sorry nat ale kazdej innej klasie resilience nie zmniejsza bazowgo dmgu tylko kryt i dmg z krytow. sp i lockowie imo maja swoje powody zeby whinowac chocby z tego powodu ze warka nikt nie ruszl a imo ta klasa na arenach rzadzi juz dosc dlugo

Autor:  BlackSabbath [ 11 lip 2007, 19:50 ]
Tytuł: 

przestanie rzadzic jak znerfuja ms-a

Autor:  Postal [ 11 lip 2007, 20:19 ]
Tytuł: 

nomsnerfplox! :o

Autor:  Beliar [ 11 lip 2007, 21:35 ]
Tytuł: 

dobrze, że skończyłem z wowem bo nerfują znowu shadowpriesta który i tak ssie w pvp i skill ci w niczym nie pomoże

Autor:  cypis [ 11 lip 2007, 21:39 ]
Tytuł: 

Och. :(

Autor:  niebezimienny [ 11 lip 2007, 21:57 ]
Tytuł: 

vidi21 napisał(a):
sorry nat ale kazdej innej klasie resilience nie zmniejsza bazowgo dmgu tylko kryt i dmg z krytow. sp i lockowie imo maja swoje powody zeby whinowac chocby z tego powodu ze warka nikt nie ruszl a imo ta klasa na arenach rzadzi juz dosc dlugo


warlock rzadzi w pvp od jeszcze dłużej

Autor:  Beliar [ 11 lip 2007, 22:01 ]
Tytuł: 

ale czy rogue nie rzadzi przez cloak of lol? czy warek nie rzadzi przez fakt ze od zawsze rapuje clothierow? w sumie to takie gadanie bez sensu, klasy ktore maja duzo stunow, cc i disablow zawsze beda zajebiste i tyle

Autor:  Postal [ 11 lip 2007, 22:39 ]
Tytuł: 

co jak co ale najwiekszym gimpem w pvp jest szaman eot

gdzie sei podzialy te czasy z poczatku wowa "NERF SHAMANS!!!11", "FROST SHCKO IS IMBA!!! NERF!!!" "OMFG WF CRTYED ME FOR 10K!!!! NEEEEEEEEEEEEEEERF!!!!11!!"

Autor:  Cerner [ 11 lip 2007, 23:19 ]
Tytuł: 

@ Beliar - trochę przesadziłeś, tak mniej więcej o połowę :)

@ Nat - 3 osobom spada dmg o 10%, tak to jest dla nas solidny nerf.

Autor:  niebezimienny [ 11 lip 2007, 23:29 ]
Tytuł: 

Psychic scream powinien być horror effect

/discuss

Autor:  Beliar [ 12 lip 2007, 00:05 ]
Tytuł: 

widze tonę rogali płaczących na forum blizza że pokonuje ich priest... widzę 4 razy większą tone imbawtfwarriorów którym nie pomaga 10-sekundowy fear immunity z cd 30-sekundowym....(swoja droga ja bym chcial jako priest 10 sekundowy slow immunity i stun immunity, dlaczego tego nie dostalismy)


dla całego community tego forum nie grającego priestem- priest musi zabic szybcej wroga niż wróg go zabije bo na fearze nie można polegać dlatego też to jet wielki nerf bo nerfuje kazdy z naszych podstawowych spelli - mind flay tez...

Strona 51 z 101 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team