MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[ARENA] dyskusje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20845
Strona 54 z 101

Autor:  Qraczek [ 13 lip 2007, 13:07 ]
Tytuł: 

Cerner napisał(a):
Dokładnie. Teraz mała dawka nihilizmu; jedyna opcja aby z balansować pvp to wypierdolić wszystko i napisać od nowa, przemyśleć, przeliczyć, jeszcze raz pomyśleć, z wyprzedzeniem i puścić na ptr. szlifować, i tak w kółko. potem wydać w dodatku.


Zglos sie do developerow. Tylko z czyms konkretnym a nie z pieprzeniem "trzeba to zrobic od nowa". Krytykowac latwo, zaproponowac cos innego - hmmmm ....

Autor:  Cerner [ 13 lip 2007, 13:19 ]
Tytuł: 

Qra, 'troche' siedziałem w takich rzeczach i wiem jedno, wszystko jest kwestią tego, ze aby był względny balans trzeba by siedzieć nad exelem i liczyć jakieś trzy lata. Pomysły na coś innego - moge ale po co, to jest topic o arenach a nie utopijnych wizjach cernera ;)

@ down Kretyn :D a o przenośniach słyszałeś? I w ogóle wtf, lubię jak ktoś tak pięknie pisze o kimś nie mając o nim zielonego pojęcia

Autor:  Sobtainer [ 13 lip 2007, 13:45 ]
Tytuł: 

Cerner napisał(a):
Qra, 'troche' siedziałem w takich rzeczach


lol

na dupie chyba siedziales. 3 lata siedziec w excelu i liczyc <rotfl> i love that posts

Autor:  Qraczek [ 13 lip 2007, 14:01 ]
Tytuł: 

Mi niestety wydaje sie, ze balans jako taki nie jest mozliwy - tak dlugo jak postacie choc troche roznia sie od siebie (stwierdzenie samo w sobie banalne, ale sprobuje rozwinac).

Podejrzewam ze jesli sprowadzilibysmy calego WoWa do np. tylko magow (posluze sie wlasnym przykladem - bedzie latwiej) - to whine wygladalby nie tak
"buff warriors, nerf locks!"
tylko tak
"buff fire, nerf frost"

Idac dalej - zalozmy ze byloby tylko jedno drzewo talentow - dyskusja toczylaby sie o to ze jeden talent w 1 na 100 sytuacji jest mocniejszy.

Gdybysmy wyrzucili cos takiego jak spec w ogole - whine bylby o przedmioty i latwosc / trudnosc w dostepie do nich.

Gdybysmy dali takie same przedmioty - whine bylby o wyglad. Tzn.
"nerf gnoems - too small".

Gdyby postanowiono ze beda tylko gnomki - klotnia bylaby o fryzury - ze jednej kucyki bardziej wystaja a innej mniej.

Itd. itd.

Po tych wszystkich zabiegach bylby balans :D Tylko kto by w to gral ? Ciekawosc polega w tym przypadku wlasnie na roznorodnosci, nie ? :)

Autor:  Ravushimo [ 13 lip 2007, 14:53 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
Ravushimo napisał(a):
tak jak poprzednio? od kiedy to warkow bilo sie tylko dotami na arenach?

A czym jeszcze?

jak jestes gnomem mozesz podejsc i zaczac obijac go fistami...
ofc warrkow w wiekszosci wypadkow zostawia sie na koniec, ale czekanie az zabija go doty w czasie gdy on robi z dupy healera jesien sredniowiecza... gg

Autor:  shahray [ 13 lip 2007, 15:20 ]
Tytuł: 

No juz koniec pracy wiec nie chce mi sie w dyskusje wchodzc, pytanie prowokacja mala, miales odpowiedziec ze walisz ze spelli - ktore przeciez crituja, ja bym sie dojebal ze przeciez nie uzywa sie spelli critujacych, ktos by cos tam rzucil, zarzucil brak moralnosci u lockow, ktos inny opowiedzialby historie locka z 19k hp i critujacym hs za 10k i bylaby zabawa, wszystko zepsules, ide do domu narazie

Autor:  Ravushimo [ 14 lip 2007, 12:41 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
wszystko zepsules, ide do domu narazie

damn!

Autor:  Teo [ 14 lip 2007, 15:07 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Mi niestety wydaje sie, ze balans jako taki nie jest mozliwy - tak dlugo jak postacie choc troche roznia sie od siebie (stwierdzenie samo w sobie banalne, ale sprobuje rozwinac).

Podejrzewam ze jesli sprowadzilibysmy calego WoWa do np. tylko magow (posluze sie wlasnym przykladem - bedzie latwiej) - to whine wygladalby nie tak
"buff warriors, nerf locks!"
tylko tak
"buff fire, nerf frost"

Idac dalej - zalozmy ze byloby tylko jedno drzewo talentow - dyskusja toczylaby sie o to ze jeden talent w 1 na 100 sytuacji jest mocniejszy.

Gdybysmy wyrzucili cos takiego jak spec w ogole - whine bylby o przedmioty i latwosc / trudnosc w dostepie do nich.

Gdybysmy dali takie same przedmioty - whine bylby o wyglad. Tzn.
"nerf gnoems - too small".

Gdyby postanowiono ze beda tylko gnomki - klotnia bylaby o fryzury - ze jednej kucyki bardziej wystaja a innej mniej.

Itd. itd.

Po tych wszystkich zabiegach bylby balans :D Tylko kto by w to gral ? Ciekawosc polega w tym przypadku wlasnie na roznorodnosci, nie ? :)


Dokladnie, ja osobiscie nie chce grac w zbalansowana gre, roznorodnosc jest najlepsza, jesli istnieje klasa najlepsza np do pvp to duzo ludzi pewnie bedzie grac ale tak samo duzo ludzi chce wieksze wyzwania i gra slabymi klasami bo byciu najlpeszym dzieki mechanice gry jest malo zabawne.
Mimo wszystko blizz sporo pracuje nad tym by kazda klasa mialo cos ciekawego i dawala sobie rade z wiekszoscia przeciwnikow, jednoczenie zawsze sie znajdzie ktos kto cie ubije :)

Autor:  nat [ 15 lip 2007, 23:03 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
jednoczenie zawsze sie znajdzie ktos kto cie ubije :)

tyle ze dla kazdej klasy tą klasa ktora cie ubije jest warlock

Autor:  Vegret [ 15 lip 2007, 23:53 ]
Tytuł: 

co za bzdura

Autor:  vidi21 [ 16 lip 2007, 00:17 ]
Tytuł: 

wlasnie co za bzdura.

Autor:  2540 [ 16 lip 2007, 02:07 ]
Tytuł: 

pierdolicie ;q

najwieksza bzdura jaka wymyslil blizz jest resilience teraz przepasc miedzy blue a epic resil jest kkkkkooooooooooooollllllllloooooosssalna ; ( blizz go home ;q

Autor:  kkkk20 [ 16 lip 2007, 03:10 ]
Tytuł: 

To prawda... teraz juz naprzyklad wojowi albo drutowi w good sprzecie moje doty nic nie zabieraja prawie po patchu 2.2 bedzie tragedia:( lock z jednej z najmocniejszych postaci staje sie znowu chlopcem do bicia jak bylo kiedys...

Ja pozostane wierny tej klasie ale gro lockow ubedzie moze to i dobrze:), gdzie te czasy, gdzies dwa lata temu locka bylo ze swieca szukac, a teraz bydlo sie rzucilo :oops: :oops: :evil:

Autor:  Spyke [ 16 lip 2007, 08:23 ]
Tytuł: 

Ja pamietam jak 2 lata temu Druidów na rajdy nie było,i wogule heala.

Autor:  Karoid [ 16 lip 2007, 08:27 ]
Tytuł: 

A ja pamietam jak 2 lata temu gralo jakies 5 mln ludzi mniej... moze dlatego? :wink:

Autor:  Ravushimo [ 16 lip 2007, 10:04 ]
Tytuł: 

kkkk20 napisał(a):
To prawda... teraz juz naprzyklad wojowi albo drutowi w good sprzecie moje doty nic nie zabieraja prawie po patchu 2.2 bedzie tragedia:( lock z jednej z najmocniejszych postaci staje sie znowu chlopcem do bicia jak bylo kiedys...

whinujacy warlock... priceless

Autor:  Qraczek [ 16 lip 2007, 10:21 ]
Tytuł: 

This calls for a good ole L2P ! :D

Autor:  shahray [ 16 lip 2007, 10:48 ]
Tytuł: 

Eee ale żenadą juz zalatuje ten watek. To jest niby temat o arenach, a nie o pitoleniu jaki lock jest mega przechuj w 1v1.

Autor:  vidi21 [ 16 lip 2007, 11:03 ]
Tytuł: 

ta a banda idiotow glupimi txtami tylko podsyca wypowiedzi i zaczyna sie mocny whine - jej nie ma to jak topic o arenach.

Autor:  nat [ 16 lip 2007, 17:03 ]
Tytuł: 

straszny nerf locka, resilence ktory zmniejsza mu damage mniej niz kazdej innej klasie
zreszta 10% nic nie zmieni, 20% malo by zmienilo, na arenie 2/2 po tym patchu dalej bedzie tyle samo jak nie wiecej lockow w czolowce

Strona 54 z 101 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team