MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[ARENA] dyskusje https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20845 |
Strona 54 z 101 |
Autor: | Qraczek [ 13 lip 2007, 13:07 ] |
Tytuł: | |
Cerner napisał(a): Dokładnie. Teraz mała dawka nihilizmu; jedyna opcja aby z balansować pvp to wypierdolić wszystko i napisać od nowa, przemyśleć, przeliczyć, jeszcze raz pomyśleć, z wyprzedzeniem i puścić na ptr. szlifować, i tak w kółko. potem wydać w dodatku.
Zglos sie do developerow. Tylko z czyms konkretnym a nie z pieprzeniem "trzeba to zrobic od nowa". Krytykowac latwo, zaproponowac cos innego - hmmmm .... |
Autor: | Cerner [ 13 lip 2007, 13:19 ] |
Tytuł: | |
Qra, 'troche' siedziałem w takich rzeczach i wiem jedno, wszystko jest kwestią tego, ze aby był względny balans trzeba by siedzieć nad exelem i liczyć jakieś trzy lata. Pomysły na coś innego - moge ale po co, to jest topic o arenach a nie utopijnych wizjach cernera ![]() @ down Kretyn ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 13 lip 2007, 13:45 ] |
Tytuł: | |
Cerner napisał(a): Qra, 'troche' siedziałem w takich rzeczach
lol na dupie chyba siedziales. 3 lata siedziec w excelu i liczyc <rotfl> i love that posts |
Autor: | Qraczek [ 13 lip 2007, 14:01 ] |
Tytuł: | |
Mi niestety wydaje sie, ze balans jako taki nie jest mozliwy - tak dlugo jak postacie choc troche roznia sie od siebie (stwierdzenie samo w sobie banalne, ale sprobuje rozwinac). Podejrzewam ze jesli sprowadzilibysmy calego WoWa do np. tylko magow (posluze sie wlasnym przykladem - bedzie latwiej) - to whine wygladalby nie tak "buff warriors, nerf locks!" tylko tak "buff fire, nerf frost" Idac dalej - zalozmy ze byloby tylko jedno drzewo talentow - dyskusja toczylaby sie o to ze jeden talent w 1 na 100 sytuacji jest mocniejszy. Gdybysmy wyrzucili cos takiego jak spec w ogole - whine bylby o przedmioty i latwosc / trudnosc w dostepie do nich. Gdybysmy dali takie same przedmioty - whine bylby o wyglad. Tzn. "nerf gnoems - too small". Gdyby postanowiono ze beda tylko gnomki - klotnia bylaby o fryzury - ze jednej kucyki bardziej wystaja a innej mniej. Itd. itd. Po tych wszystkich zabiegach bylby balans ![]() ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 13 lip 2007, 14:53 ] |
Tytuł: | |
shahray napisał(a): Ravushimo napisał(a): tak jak poprzednio? od kiedy to warkow bilo sie tylko dotami na arenach? A czym jeszcze? jak jestes gnomem mozesz podejsc i zaczac obijac go fistami... ofc warrkow w wiekszosci wypadkow zostawia sie na koniec, ale czekanie az zabija go doty w czasie gdy on robi z dupy healera jesien sredniowiecza... gg |
Autor: | shahray [ 13 lip 2007, 15:20 ] |
Tytuł: | |
No juz koniec pracy wiec nie chce mi sie w dyskusje wchodzc, pytanie prowokacja mala, miales odpowiedziec ze walisz ze spelli - ktore przeciez crituja, ja bym sie dojebal ze przeciez nie uzywa sie spelli critujacych, ktos by cos tam rzucil, zarzucil brak moralnosci u lockow, ktos inny opowiedzialby historie locka z 19k hp i critujacym hs za 10k i bylaby zabawa, wszystko zepsules, ide do domu narazie |
Autor: | Ravushimo [ 14 lip 2007, 12:41 ] |
Tytuł: | |
shahray napisał(a): wszystko zepsules, ide do domu narazie
damn! |
Autor: | Teo [ 14 lip 2007, 15:07 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): Mi niestety wydaje sie, ze balans jako taki nie jest mozliwy - tak dlugo jak postacie choc troche roznia sie od siebie (stwierdzenie samo w sobie banalne, ale sprobuje rozwinac).
Podejrzewam ze jesli sprowadzilibysmy calego WoWa do np. tylko magow (posluze sie wlasnym przykladem - bedzie latwiej) - to whine wygladalby nie tak "buff warriors, nerf locks!" tylko tak "buff fire, nerf frost" Idac dalej - zalozmy ze byloby tylko jedno drzewo talentow - dyskusja toczylaby sie o to ze jeden talent w 1 na 100 sytuacji jest mocniejszy. Gdybysmy wyrzucili cos takiego jak spec w ogole - whine bylby o przedmioty i latwosc / trudnosc w dostepie do nich. Gdybysmy dali takie same przedmioty - whine bylby o wyglad. Tzn. "nerf gnoems - too small". Gdyby postanowiono ze beda tylko gnomki - klotnia bylaby o fryzury - ze jednej kucyki bardziej wystaja a innej mniej. Itd. itd. Po tych wszystkich zabiegach bylby balans ![]() ![]() Dokladnie, ja osobiscie nie chce grac w zbalansowana gre, roznorodnosc jest najlepsza, jesli istnieje klasa najlepsza np do pvp to duzo ludzi pewnie bedzie grac ale tak samo duzo ludzi chce wieksze wyzwania i gra slabymi klasami bo byciu najlpeszym dzieki mechanice gry jest malo zabawne. Mimo wszystko blizz sporo pracuje nad tym by kazda klasa mialo cos ciekawego i dawala sobie rade z wiekszoscia przeciwnikow, jednoczenie zawsze sie znajdzie ktos kto cie ubije ![]() |
Autor: | nat [ 15 lip 2007, 23:03 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): jednoczenie zawsze sie znajdzie ktos kto cie ubije
![]() tyle ze dla kazdej klasy tą klasa ktora cie ubije jest warlock |
Autor: | Vegret [ 15 lip 2007, 23:53 ] |
Tytuł: | |
co za bzdura |
Autor: | vidi21 [ 16 lip 2007, 00:17 ] |
Tytuł: | |
wlasnie co za bzdura. |
Autor: | 2540 [ 16 lip 2007, 02:07 ] |
Tytuł: | |
pierdolicie ;q najwieksza bzdura jaka wymyslil blizz jest resilience teraz przepasc miedzy blue a epic resil jest kkkkkooooooooooooollllllllloooooosssalna ; ( blizz go home ;q |
Autor: | kkkk20 [ 16 lip 2007, 03:10 ] |
Tytuł: | |
To prawda... teraz juz naprzyklad wojowi albo drutowi w good sprzecie moje doty nic nie zabieraja prawie po patchu 2.2 bedzie tragedia:( lock z jednej z najmocniejszych postaci staje sie znowu chlopcem do bicia jak bylo kiedys... Ja pozostane wierny tej klasie ale gro lockow ubedzie moze to i dobrze:), gdzie te czasy, gdzies dwa lata temu locka bylo ze swieca szukac, a teraz bydlo sie rzucilo ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Spyke [ 16 lip 2007, 08:23 ] |
Tytuł: | |
Ja pamietam jak 2 lata temu Druidów na rajdy nie było,i wogule heala. |
Autor: | Karoid [ 16 lip 2007, 08:27 ] |
Tytuł: | |
A ja pamietam jak 2 lata temu gralo jakies 5 mln ludzi mniej... moze dlatego? ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 16 lip 2007, 10:04 ] |
Tytuł: | |
kkkk20 napisał(a): To prawda... teraz juz naprzyklad wojowi albo drutowi w good sprzecie moje doty nic nie zabieraja prawie po patchu 2.2 bedzie tragedia:( lock z jednej z najmocniejszych postaci staje sie znowu chlopcem do bicia jak bylo kiedys...
whinujacy warlock... priceless |
Autor: | Qraczek [ 16 lip 2007, 10:21 ] |
Tytuł: | |
This calls for a good ole L2P ! ![]() |
Autor: | shahray [ 16 lip 2007, 10:48 ] |
Tytuł: | |
Eee ale żenadą juz zalatuje ten watek. To jest niby temat o arenach, a nie o pitoleniu jaki lock jest mega przechuj w 1v1. |
Autor: | vidi21 [ 16 lip 2007, 11:03 ] |
Tytuł: | |
ta a banda idiotow glupimi txtami tylko podsyca wypowiedzi i zaczyna sie mocny whine - jej nie ma to jak topic o arenach. |
Autor: | nat [ 16 lip 2007, 17:03 ] |
Tytuł: | |
straszny nerf locka, resilence ktory zmniejsza mu damage mniej niz kazdej innej klasie zreszta 10% nic nie zmieni, 20% malo by zmienilo, na arenie 2/2 po tym patchu dalej bedzie tyle samo jak nie wiecej lockow w czolowce |
Strona 54 z 101 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |