MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[ARENA] dyskusje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20845
Strona 55 z 101

Autor:  koci [ 16 lip 2007, 18:12 ]
Tytuł: 

kkkk20 napisał(a):
To prawda... teraz juz naprzyklad wojowi albo drutowi w good sprzecie moje doty nic nie zabieraja prawie po patchu 2.2 bedzie tragedia:( lock z jednej z najmocniejszych postaci staje sie znowu chlopcem do bicia jak bylo kiedys...

Ja pozostane wierny tej klasie ale gro lockow ubedzie moze to i dobrze:), gdzie te czasy, gdzies dwa lata temu locka bylo ze swieca szukac, a teraz bydlo sie rzucilo :oops: :oops: :evil:

Przeczytaj to jeszcze raz i zastanow sie nad tym. Lock jest jedna z najsilniejszych klas w grze gdzie z palcem w oku moze rozlozyc kazdego a ty whinujesz tak jakby odjeli 3 doty i fear a to tylko 10% mniej dmg z dotow.
Co do warriora i druida to zawsze bylo wiadomo ze gear > skill. Nie pokonasz warriora z s1-s2 armorem majac zielone itemy. Zbierz taki sam gear i wtedy mi powiedz kto wygral.

Autor:  shahray [ 16 lip 2007, 18:33 ]
Tytuł: 

nat napisał(a):
na arenie 2/2 po tym patchu dalej bedzie tyle samo jak nie wiecej lockow w czolowce

Dokladnie, potem zabronia uzywania peta i zrobi sie jeszcze wiecej lockow, a potem lock bedzie zaczynal gre w plastikowym worze na lbie i wtedy to juz kazdy bedzie gral lockiem (taka logika mniej wiecej, lekko przejaskrawiajac).


Poza dwojkami gdzie lock dorownuje liczebnie warkom i palkom, a nawet lockow jest wiecej, im wyzej tym gorzej. W 5v5 jest lockow sporo mniej niz magow. Ale olac, kazdy ma prawo sobie ponarzekac.

Autor:  Ravushimo [ 16 lip 2007, 19:31 ]
Tytuł: 

10% mniej przy 400ress... az 10% (!!!111oneoeoen) a do tylko 400ress (wtf!?!?) przeciez tyle to teraz kazdy ma... drama... :'<

Autor:  Bierzgal [ 16 lip 2007, 21:00 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Co do warriora i druida to zawsze bylo wiadomo ze gear > skill.

Chyba kpisz :P. Ew. nie masz absolutnie zielonego pojęcia o tych dwóch klasach. Prędzej osmielił bym sie napisac cos w tym stylu odnosnie lockow (chociaz pisanie tego typu rzeczy to totalny idiotyzm).

Autor:  nat [ 16 lip 2007, 22:04 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
Dokladnie, potem zabronia uzywania peta i zrobi sie jeszcze wiecej lockow, a potem lock bedzie zaczynal gre w plastikowym worze na lbie i wtedy to juz kazdy bedzie gral lockiem (taka logika mniej wiecej, lekko przejaskrawiajac).

ta tyle ze zabronia item swap na arenie czyli jedyny sposob w jaki mozna bylo pojechac locka do tej pory

Autor:  shahray [ 16 lip 2007, 22:08 ]
Tytuł: 

No ale przeciez pisali tylko ze pracuja nad tym, ale w tych patchotes od 2.2 jeszcze nie ma zadnej informacji o tym, wiec moze wcale tego nie byc (czy cos przeoczylem?).

Autor:  koci [ 16 lip 2007, 22:12 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Chyba kpisz . Ew. nie masz absolutnie zielonego pojęcia o tych dwóch klasach. Prędzej osmielił bym sie napisac cos w tym stylu odnosnie lockow (chociaz pisanie tego typu rzeczy to totalny idiotyzm).

Pokaz mi rogala w blue itemach ktory rozwali warriora z ssc - te itemami. I nie wmawiaj mi ze nie mam pojecia o tych dwoch klasach bo tu nie chodzi o nich tylko o wszystkich. Od poczatku wowa gear przewyzszal skill

Autor:  Vegret [ 16 lip 2007, 22:42 ]
Tytuł: 

Gear nigdy nie przewyższał skilla. Dość konkretny dowód: http://youtube.com/watch?v=_diQ8f61cnk . W sumie co tu udowadniać, to chyba oczywiste jeśli chodzi o pvp 1v1.

Autor:  Karoid [ 16 lip 2007, 23:13 ]
Tytuł: 

w sumie nikt by tu duzo nie zrobil jak by non stop byl w stunie czy w tym smiesznym Blindzie czy jak to tam sie nazywa....

No ale to tylko i wylacznie moje prywatne zdanie.

Autor:  koci [ 16 lip 2007, 23:17 ]
Tytuł: 

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=6

Autor:  superXtra [ 17 lip 2007, 00:18 ]
Tytuł: 

Oba filmy troche STARE sa (preTBC), i nie ma co sie klocic bo zeby z kims wygrac trzeba polaczyc i gear i skill i luck i build i wszystko inne -.-
Dzisiaj tego doswiadczylem nie zmieniajac itemow i wchodzac do BG w pve gearze padlem instantownie :(, a w pvp gearze biegam jak chce zabijajac 1v3 alliance z gorszymi gratami. 4k hp wiecej i 400 resilience robi swoje... zaden skill nie pomoze jak sie ma zerowe graty.

Gear do pewnego poziomu tworzy jakas przewage ale zeby pojsc dalej potrzebny jest do tego skill. I odwrotnie, bo na high ratingu samym skillem sie nie wygrywa. Zreszta watek jest juz znany wiec nie ma co go kontynuowac;>

Autor:  kkkk20 [ 17 lip 2007, 00:56 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
kkkk20 napisał(a):
To prawda... teraz juz naprzyklad wojowi albo drutowi w good sprzecie moje doty nic nie zabieraja prawie po patchu 2.2 bedzie tragedia:( lock z jednej z najmocniejszych postaci staje sie znowu chlopcem do bicia jak bylo kiedys...

Ja pozostane wierny tej klasie ale gro lockow ubedzie moze to i dobrze:), gdzie te czasy, gdzies dwa lata temu locka bylo ze swieca szukac, a teraz bydlo sie rzucilo :oops: :oops: :evil:

Przeczytaj to jeszcze raz i zastanow sie nad tym. Lock jest jedna z najsilniejszych klas w grze gdzie z palcem w oku moze rozlozyc kazdego a ty whinujesz tak jakby odjeli 3 doty i fear a to tylko 10% mniej dmg z dotow.
Co do warriora i druida to zawsze bylo wiadomo ze gear > skill. Nie pokonasz warriora z s1-s2 armorem majac zielone itemy. Zbierz taki sam gear i wtedy mi powiedz kto wygral.


Moze i masz racje ale tylko i wylacznie kiedy jestem zrobiony na demonology, robie sie na affli badz destro i juz tak wesolo nie jest... zreszta w demonolgy tez nie jest za wesolo szczegolnie z warriorem, dobiegnie do mnie i rob co chcesz:) a nie pozbede sie go za chiny...

I zzeby nie bylo nie whinuje:P, whinuje tylko na to ze jest od zarabania lockow, a kiedys nikt nim nie gral bo byl po prostu slaby:(

Autor:  Bierzgal [ 17 lip 2007, 03:29 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Cytuj:
Chyba kpisz . Ew. nie masz absolutnie zielonego pojęcia o tych dwóch klasach. Prędzej osmielił bym sie napisac cos w tym stylu odnosnie lockow (chociaz pisanie tego typu rzeczy to totalny idiotyzm).

Pokaz mi rogala w blue itemach ktory rozwali warriora z ssc - te itemami. I nie wmawiaj mi ze nie mam pojecia o tych dwoch klasach bo tu nie chodzi o nich tylko o wszystkich. Od poczatku wowa gear przewyzszal skill

Nie tylko malo wiesz o tych klasach ale i o pvp i arenach z tego co widze :P. To co napisales we wczesniejszym poscie bylo bardziej niz absurdalne. Feral druidem (wedlug mnie) gra sie na arenach cholernie ciezko, nikt mi nie wcisnie takiej pierdoly, ze przy tej klasie gear > skill. To samo odnosnie warriora, ktorego osobiscie uwazam za jedna z trudniejszych klas do prowadzenia w PvP. Moze na jakichs bg czy outdoor gdzie bijesz leszczy w green crapach sprawdza sie to co piszesz ale nie gdy wybiegniesz myslą dalej. To co piszesz jest wyjątkowo krotkowzroczne. Wynika to albo z niewiedzy albo z czegos czego niestety nie jestem w stanie ogarnac swoim ograniczonym umyslem :P.
Dalej... Sprzety z ssc czy jakies tam t4 czy t5 nie nadaja sie zbytnio do PvP. Na chwile obecna pvp = resilence, jesli ktos nie umie grac (skill) = nie ma odpowiedniego sprzetu do pvp (gladiator gear). Nawet ktos ubrany w blue set za honor points wyjdzie na tym lepiej niz epic z 0 res.
I ostatecznie... "gear > skill"? Bzdura. Mam ludzi w gildii, ktorzy ALTAMI w blue crapach jechali epixarzy na arenach :P (podal bym nicki czyje to alty to rubaszny grubasek Nat pewnie by skojazyl :)). Sa tez tacy co z nudow NAGO biegali sobie po arenie i tez potrafili wygrac :D (skirmishe ofkoz). Enough? Nie chce tu robic z siebie jakiegos eksperta (ktorym nie jestem naturalnie), ale piszę rzeczy dosyc oczywiste.

Autor:  vidi21 [ 17 lip 2007, 10:19 ]
Tytuł: 

<3 bierzgal
ale sie nie zgodze w paru kwestiach. o druidzie duzo nie powiem bo malo drutem gralem (nie uwazem jednak tej klasy za latwa w prowadzeniu) ale warek... bierz... warek ma naprawde malo mozliwosci. wiadomo kazda klasa ma swoje 'bajery' ale nie uwazam zeby gra ta klasa wymagala jakiegosc konkretnego skilla. duzo duzo bardziej skillowym trzeba byc zeby grac dobrze magiem albo chocby rogalem. warrior.. to nie jest klasa ktora daje Ci duzo mozliwosci. wez pod uwage, ze np taki rogal czy chocby nawet nie mowiac lock ma countera na kazda klase - a war? nie bardzo. oprocz hamsteringa i napierdalania, umiejetnej szarzy, intera i dobrych shoutow nie wiele mozesz zrobic wiecej - bo Twoja walka nie jest taka bardzo znowu inna kiedy walczysz z lockiem a np z innym warkiem. w praktyce prawie robisz to samo (no pummele wiadomo).

a mnie wczoraj pojechal resto druid ;'< i co? nerf (nie musicie mi mowic ze resto nooby wymiataja bo szaman tez mnie jedzie - resto ofc)

aha nie wspomnialem jeszcze o jednym. nie zgodze sie ze sprzet z pve jest taki duzo gorszy od pvp sprzetu- imo najlepsza jest kombinacja obu sprzetow. mozna naprawde np z bt wyciagnac taki sprzet do pvp ze glowa mala. podkreslam ze mowie o kombinacji a nie full pve albo full pvp

Autor:  2540 [ 17 lip 2007, 10:46 ]
Tytuł: 

odnosnie war vs rog to gear > skill i to jest tak oczywiste jak fakt ze ziemia jest okragla ...

a pokazywanie filmikow z patcha 1.8 i opieranie sie na nim to juz jest totalnie zenujace teraz warek ma przecietnie 20%stun resist insygnie ktora wyciagnie go ze wszystkiego z dwa razy tyle hp i armoru co wtedy

pozostawaijac warkow moj koompel ^^ gra priestem ma kolo 1,5k +healing 200+resi i 12k hp / 10k mana i kiedy gra na dis/holy to nie jestem w stanie go zajebac moim rogalem blue honour items +green pasek i macka z bs'a wiec przestancie pierdolic ze skill > gear bo tak nie jest tak bylo kiedy arcanite reaper byl najlepszym toporem w grze i kazdy szanowany gracz z nim latal ;p a ludzie byli ubrani w t0,5 ...

Autor:  Rayla [ 17 lip 2007, 10:49 ]
Tytuł: 

T 0.5 wyszedł rok po tym jak ludzie przestali używać acranite reapera fyi.

Autor:  Qraczek [ 17 lip 2007, 10:52 ]
Tytuł: 

Rayla napisał(a):
T 0.5 wyszedł rok po tym jak ludzie przestali używać acranite reapera fyi.


Lieeeeees ....

Autor:  Sobtainer [ 17 lip 2007, 11:01 ]
Tytuł: 

Odnośnie war vs rogue to w ogóle wydaja mi się komentarze zbyteczne. War rozniesie rogala i stfu ze jest inaczej. zrobilem 7 buildow na warow, mialem w gildi dobrego gearowego wara [stopien gearu pod moj] i pod if testowalem wszelkie mozliwosci zabicia wara, lacznie z evenomem i co? DUPA BLADA.

Jak ktos mi powie, ze roznosi wara rogalem, to mu parskne smiechem w twarz.

Podam jeszcze tylko, że na abeku spotkalem innominate mt jak gralem rogalem, i probowalem go z drugim rogalem zabic. kk, padlismy....... zrobilem alt+f4 wtedy. nie, to nie jest placz, to po prostu sie w pale nie miesci.

Warek ma świetne mozliwości zabijania, nie tylko rogali. Podoba mi się pushing który robi, cały czas dookola ciebie. ktos tutaj wspominal.

vidi21 napisał(a):
duzo bardziej skillowym trzeba byc zeby grac dobrze magiem


Nieprawda. Mage jest ciezka klasa do pvp?. A frost nova to co? i shatter? od tego zaczyna kazdy arena mage. 70% magow ma frost buildy z shatterem i z elementalami, bo ssaja 11-15% critem i musza to robic bo inaczej sa lapsami [to ma byc skilled klasa?]. 11 crit i warek z 400 ressilence, kk, taki mage bez shattera nie ma z nim szans, wiec nova must be. Gdzie tu logika?

Autor:  Qraczek [ 17 lip 2007, 11:04 ]
Tytuł: 

Roznosze wara rogalem

Autor:  Sobtainer [ 17 lip 2007, 11:07 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Roznosze wara rogalem


wysmialem Cie :wink:

Strona 55 z 101 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team