mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 12:01 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Duzo mozna o Blizzardzie powiedziec ale napewno nie to, ze sa mistrzami dobrej grafy, optymalizacji i kodu. Nigdy zreszta nie byli.

Troszke obiektywizmu. :P


Nie wiem jak tobie ale mnie sie zawsze podobaly filmiki robione do gier przez blizza. Co do wowa to po prostu ma on ten typ grafika nalezy do tych ktore sie nie starzeja.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 12:07 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Poczatki wotlk i rajd w nax 25 = 5 fps na sprzecie c2d 8800gt. Ten silnik technicznie jest badziewiem.

Czasem to nie tyle silnik co zle dobrane addony.
Na tym samym sprzecie czasem mialem 10 a czasem 40 fps w tej samej instancji w zaleznosci od tego jakie addony mialem powlaczane.

Generalnie porownujac z silnikami ktore widzialem w lotro, war to ten jest zajebisty.
Ale ofc jak na obecne czasy ideal to napewno nie jest.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 12:11 
Cytuj  
Grafika w WoW jest uniwersalna i swoista, nigdy mi nie przeszkadzała.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 12:59 
Cytuj  
Nie rozmawiamy o grafice tylko o wydajnosci. Mnie tez grafa w wow nie przeszkadza od strony estetycznej.


_________________
Χ Ξ Σ

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 13:02 
Cytuj  
Nie ma co ukrywać że technicznie silnik WoW'a już po prostu się kończy.

Nie był on raczej pisany z myślą o dodawaniu nowych features w przyszłości, mimo to Blizzard to robi praktycznie co dodatek. Rezultat jaki jest każdy widzi (np nowe cieniowanie dodane w WotLK, ustawione na maxa potrafi zabić wydajnosć praktycznie na każdym sprzęcie)

Podejrzewam że w następnym dodatku jednak zdecydują się przejść na nowy engine (np ten z diablo III)

Jeżeli chodzi o stronę artystyczną to moim zdaniem mało które MMO może się równać, biorąc pod uwagę dostępne środki (low poly count / textury w low rest etc) to artyści / world builderzy Blizzarda są prawdziwymi mistrzami, dbałość o detale, smaczki które upychają czy też ogólny styl jest po prostu zadziwiający.

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 13:08 
Cytuj  
Witam

Co niektórzy ostro przesadzają o tej optymalizacji, nigdy nie posiadałem komputera z górnej półki a podsumowując WoW zawsze mi chodził ogółem na przestrzeni lat: dobrze.

Sam WoW ma niebawem 6 lat, a silnik graficzny jest sporo starszy.. Gra była robiona z myślą na wymogi już prehistorycznych komputerów, wielokrotnie coś było poprawiane wiadomo głównie chodziło o tekstury.

Są tutaj osoby którzy strasznie narzekają na silnik wow'a, szanuje waszą opinię ale dla mnie dużo przesadzacie. Sama gra ma świat otwarty ( w większej mierze), a teraz głównie era na jakieś instancjowalne tereny otwarte 1,2,3,4... które zwiększają płynność gry ale sami wiecie jakie to ciągnie inne negatywne skutki..

Jeśli ktoś zamierza porównywać stary silnik to niech porównuje go do starych silników np AO i jakie różnice?

A nie coś nowego do bardzo starego, sądzę że jak Bizz miał by wydawać nowe mmo czy wersje 2.0 silnika dla wow'a grafika by niczym nie odstawała od współczesnych standardów.

Reasumując jak ujął krótko Oyci3C gra ma swoisty klimat dzięki takiej grafice, i tak wcale to strasznie nie wygląda.

Dużo bardziej mnie irytowały buffy na raidach teraz w ICC przez które nie gram aktualnie w wow'a.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 13:17 
Cytuj  
przepraszam, jakie buffy w icc cie denerwuja? chyba nie te ktore maja na celu ulatwic gre?

Nie wiem, nerfy kaela i lady vash'j tez cie denerwowaly w tbc? :)

albo denerwujace jest dla ciebie to ze jesli nie masz juz problemow ze zrobieniem danego bossa, to teraz dzieki temu buffowi mozesz po prostu zrobic go szybciej i isc dalej?

czy moze denerwujace jest to ze ten buff jest totalnie opcjonalny i jesli czujesz sie hardkorem to mozesz go wylaczyc? ;]

heh, ja mysle ze takich hardkorow denerwuje to, ze teraz inni dochodza tam gdzie oni ;]


_________________
Obrazek
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 13:40 
Cytuj  
Ash napisał(a):
przepraszam, jakie buffy w icc cie denerwuja? chyba nie te ktore maja na celu ulatwic gre?


Mnie denerwuje wiekszosc rzeczy, ktore zostaly wprowadzone po podstawce i maja "ulatwiac gre" a sprowadzily ja do schematu "no brain no pain".

Ash napisał(a):
Nie wiem, nerfy kaela i lady vash'j tez cie denerwowaly w tbc? :)


Tak. naprzyklad zniesienie attunementow do raid instancji w formie dlugich, fajnych fabularnie i lore'owo chainquestow rowniez mnie denerwuje. I pare innych rzeczy rowniez.

Ash napisał(a):
albo denerwujace jest dla ciebie to ze jesli nie masz juz problemow ze zrobieniem danego bossa, to teraz dzieki temu buffowi mozesz po prostu zrobic go szybciej i isc dalej?


Nie widze takiej potrzeby, walki i tak trwaja przewaznie <5-10 min a te nerfy dla ludzi ktorzy maja danego bossa na farm status powoduja tylko ze ziewac sie im chce podczas walki a sam czas ecountera spadnie moze nie wiem o minute max? No naprawde oszczedze mase zycia dzieki temu.

Ash napisał(a):
heh, ja mysle ze takich hardkorow denerwuje to, ze teraz inni dochodza tam gdzie oni ;]


A ja mysle ze masz powazne problemy z akceptacja innego punktu widzenia i "sposobu patzrenia" na gre w WoW'a. Plus masz ogromne problemy z tym ze WoW jest dla niektorych w tym momencie gra prosta jak cepik, takie Modern Warfare 2 wsrod MMO.

"Generalnie porownujac z silnikami ktore widzialem w lotro"
Silnik Lotro dostal sporo poprawek od releasu. Ostatnio jak gralem to przy kilkudziesieciu osobach na ekranie w Bree gra chodzila lepiej niz WoW w Dalaran. Wiec tutaj bym popolemizowal. Obie max details ofc. Co wyglada lepiej chyba nie musze mowic. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 13:48 
Cytuj  
Ja ogólnie dłuższy czas byłem za sprowadzeniem WoW do poziomu mniej hardcore. Tyle tylko, że blizzard przesadził.

O ile 10man to dobry pomysł o tyle reszta zmian jaki np. przytoczył Kabraxis już nie.

Dla mnie idealnym poziomem trudności jeśli chodzi o rajdowanie był moment TBC po nerfnięciu Vashj i Kaela.

Z jednej strony trzeba było ogarniać 25 osób (patrzę ze swojej strony czyli MT, RL i GL), robić kilka / kilkanaście podejść (w szczególności, że my zaczynaliśmy od totalnego 0 czyli od sprzętu z Karazhan) ale z drugiej strony udawało się brnąć dalej i dobrze bawić contentem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 13:51 
Cytuj  
Kogo obchodzi grafika...przecież to mmorpg.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 14:20 
Cytuj  
drzewko assasination i subtlety
http://war-tools.com/t68650.html

http://i.imgur.com/J7oUB.jpg
http://i.imgur.com/zaMq0.jpg
http://i.imgur.com/SXWzA.jpg
http://i.imgur.com/RQ5vq.jpg


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 14:49 
Cytuj  
z poprzediej strony tylko dana cos sensownego napisal reszta to jakis nerd oftop

no i do verenthina: chce miec z toba dzieci! <3 moer leakz!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 14:55 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Ja ogólnie dłuższy czas byłem za sprowadzeniem WoW do poziomu mniej hardcore. Tyle tylko, że blizzard przesadził.

O ile 10man to dobry pomysł o tyle reszta zmian jaki np. przytoczył Kabraxis już nie.

Dla mnie idealnym poziomem trudności jeśli chodzi o rajdowanie był moment TBC po nerfnięciu Vashj i Kaela.

Z jednej strony trzeba było ogarniać 25 osób (patrzę ze swojej strony czyli MT, RL i GL), robić kilka / kilkanaście podejść (w szczególności, że my zaczynaliśmy od totalnego 0 czyli od sprzętu z Karazhan) ale z drugiej strony udawało się brnąć dalej i dobrze bawić contentem.


Ale do mnie nie trafia ten przyklad o dlugich fajnych quest chainach zeby otworzyc dana instancje.

Pamietam jaki pozniej byl klopot znalezc ludzi zeby je zrobic(wymagaly czesto zeby isc do jakiejs 5 heroic)

Pamietam jak wkurwialy ten quest chainy jak robiles je na 2-3 postaci.
Zmienailes postac chciales zaczac rajdowac ze znajomymi/gildia a musiales robic te quest chainy dluuuugie ktore za kolejnym razem nie sa juz wcale fajne ani ciekawe.

Albo jak wejscie do instancji C wymagalo ukonczenia instancji a i b ktorej na serwerze juz nikt nie robi.
Fajna gildia do ktorej chciales sie dostac w ogloszeniu rekrutacyjnym wprost pisala szukamy huntera z takim i takim gearem i kluczami do instancji a b c oraz zrobionym quest chainami x,y,z
To moze bylo fajne dla ludzi z duuuuuuuza iloscia czasu ale dla kogos kto chce poprostu pograc juz mniej.(zwlaszcza jesli nie zalapal sie na moment kiedy wszyscy robili dany quest chain dana instancje) bo zaczal pozniej grac zalozyl nowa postac.
W wotlk ominela mnie polowa ulduaru i prawie ominal mnie toc . Zaczalem rajdowac wiecej kiedy coraz mniej ludzi robilo te instancje . Od razu wskoczylem do toc heroic/ Icc i bardzo mi sie to podoba.
Gdyby zmusili mnie najpierw do zrobienia calego ulduar i 5 quest chainow sprzed pol roku to pewnie nie gralbym teraz.

Nie bylo to trudne tylko trzeba bylo na to czasu i ludzi co bylo malo fajne w sytuacji kiedy byles jednym z nielicznych ktorzy mieli powod aby robic dany heroic/ instancje/quest

I ciesze sie ze blizz usuwa sukcesywanie takie upierdliwe rzeczy.
Fajnie ze wystarczy raz zrobic repa u hodirow itp i mozna kupowac enchanty na heada shouldery wszystkim swoim postaciom bez koniecznosci powtarzania tego za kazdym razem.
Fajnie ze jak juz masz postac na 80 to mozesz kupic ksiazke do latania w northend innym swoim postaciom juz jak maja 68-70 level.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 15:09 
Cytuj  
http://i.imgur.com/4z4ES.jpg
http://i.imgur.com/Qbfek.jpg
http://i.imgur.com/oLYng.jpg
http://i.imgur.com/6rk3K.jpg
http://i.imgur.com/TjvGe.jpg

-----------------------

Death Knight


Outbreak(77575)

Instantly applies Blood Plague and Frost Fever to the target enemy.

Necrotic Strike (73975)

A vicious strike that deals 80% weapon damage and absorbs the next ${0.4*$AP} healing received by the target.

Dark Simulacrum(77606)

Places a dark ward on an enemy that persists for 8 sec, siphoning the magical energies from the enemy's next offensive targeted spell and allowing the Death Knight to unleash an exact duplicate of that spell.


Druid


Thrash(77758)

10 yd range
Deals 1210 damage, and causes all targets to bleed for 210 every 2 sec for 6 sec.

Stampeding Roar(77761)

The druid roars, increasing all nearby friendly players movement speed within $a1 yards by 40% for 6 sec.

Wild Mushroom(77765)

Grow a magical Mushroom with 5 Health at the target location. After 4 sec, the Mushroom will become invisible. When detonated by the Druid or by damage by enemies, the Mushroom will explode dealing 99 damage to all nearby enemies within 15 yards. Only 5 Mushrooms can be placed at one time. No cooldown. 40 yd range. Instant cast. Use Wild Mushroom - Detonate to detonate all Mushrooms.

Wild Mushroom - Detonate (NYI) (77766)

Detonates all of your Wild Mushrooms, dealing 99 damage to all nearby targets within 15 yards. Boom.



Hunter

Camouflage (51753)

You camouflage, causing you and your Pet to blend into your surroundings. After 3 seconds, you will enter a camouflaged state for 15 seconds, making you untargetable and providing stealth while stationary. While camouflaged, you and your pet's movement speed is reduced by 30%, but the damage done by your next attack is increased by 15 %.



You can lay traps while under the effect, but any damage done by you or your pet will cancel the effect. Cannot be cast while in combat.

{slight changes compared with http://www.wowhead.com/spell=51753}

Cobra Shot (77767)

Deals weapon damage plus ${$RAP*0.06+950} in the form of Nature damage and increases the duration of your Serpent Sting on the target by ??? ($s2, $m2 = 175) sec. Generates 9 Focus.

Trap Launcher (77769)

When used, your next Trap can be shot to a target location within 40 yards.


Mage

{flame orb not implemented}

Time Warp(80353)

5 min cooldown
Warp the flow of time, increasing melee, ranged, and spell casting speed by 30% for all party and raid members, as well as granting the casting mage 30% increased movement speed. Lasts 40 sec. Allies receiving this effect will experience Temporal Displacement and be unable to benefit from Heroism, Time Warp, or Bloodlust for 10 min.

{wall of fog not implemented}


Paladin

{nothing implemented}


Priest

Mind Spike(73510)

Blasts the target for 991 Shadowfrost damage, and causes 30% of the damage to be frozen in the target's mind for 12 sec. Mind Blast on the target will instantly trigger any frozen damage up to a maximum of {ca. 2180} 991*2.2. Triggering this frozen damage causes a high amount of threat.

Inner Will(73413)

A burst of Holy energy fills the caster, reducing the mana cost of instant cast spells by 15% and increasing your movement speed by 10%.

Leap of Faith (73325)

90 sec cooldown {I know class preview said 45 sec}
You pull the spirit of the friendly party or raid target to you, instantly moving them directly in front of you.


Rogue

Recuperate(73651)

Finishing move that restores 3% of maximum health every 3 sec. Lasts longer per combo point:
1 point : 6 seconds
2 points: 12 seconds
3 points: 18 seconds
4 points: 24 seconds
5 points: 30 seconds


Redirect(73981)

1min cd
Transfers any existing combo points to the current enemy target.

Combat Readiness(74001)

2min cd
Enter into a state of heightened awareness, deflecting enemy weapon strikes with increasing effectiveness. Successive attacks will deal 10% less damage per application, stacking 5 times. If 6 sec elapse without any incoming weapon strikes, this state will end.

Smoke Bomb(76577)

3min cd
Creates a cloud of thick smoke in a 13 yard radius around the Rogue for 10 sec. Enemies are unable to target into or out of the smoke cloud.


Shaman

Primal Strike(79926)

An instant weapon strike that causes 10 additional damage. {rank 1 i think}

Unleash Weapon(73680)

15 sec cd
Focuses the elemental force imbued in the Shaman's weaponry, with the concentrated effects depending on the enchantment unleashed.

Unleash Wind(73681)

Unleashes the Windfury enchantment upon the Shaman's weapon, dealing 50% of weapon damage to the target enemy and increasing granting the Shaman 20% melee haste for 6 sec.

Unleash Frost(73682)

Unleashes the Frostbrand enchantment upon the Shaman's weapon, dealing 462 Frost damage to a target enemy and reducing their movement speed by 50% for 5 sec. Increased in effectiveness if the target is already afflicted by a movement-slowing Frost effect.

Unleash Flame(73683)

Unleashes the Flametongue enchantment upon the Shaman's weapon, dealing 457 Fire damage to target enemy and increasing the damage dealt by the Shaman's next Fire spell by 20%.

Unleash Earth(73684)

Unleashes the Rockbiter enchantment upon the Shaman's weapon, forcing the target enemy to attack the Shaman for 5 sec.

Unleash Life(73684)

Unleashes the Earthliving enchantment upon the Shaman's weapon, healing a friendly target for 479 and increasing the effect of the Shaman's next direct heal by 20%.

Healing Rain(73920)

10 sec cd
Calls forth healing rains to blanket the area targeted by the Shaman, restoring 1826 health to allies in the area every 2 sec for 10 sec.

Spiritwalker's Grace(79206)

2 min cd
Calls upon spiritual guidance, permitting movement while casting non-instant Shaman spells. This spell may be cast while casting other spells. Lasts 10 sec.


Warlock

Fel Flame(77799)

Deals 1837 Shadowflame damage to an enemy target, refreshing the duration of Immolate or Unstable Affliction on the target.

{dark intent not yet implemented}

Demon Soul(77801)

You and your summoned demon fuse souls, granting the Warlock a temporary power depending on the demon currently enslaved.
Imp - Critical Strike damage on cast time Destruction spells increased by 60% for 30 sec. Each spell cast benefitting from this effect reduces the bonus by 20% until the bonus expires after 3 casts.
Voidwalker - All threat generated by you transferred to your Voidwalker for 15 sec.
Succubus - Shadow Bolt damage increased by 10% for 20 sec.
Felhunter - Periodic shadow damage increased by 20% for 20 sec.
Felguard - Spell haste increased by 15% and fire and shadow damage done increased by 10% for 20 sec.


Warrior

Inner Rage(11560)

Rage cost of all damaging abilities increased by 15%, while damage is increased by 50%. {seems to last 8 sec}

{Gushing Wound not implemented}

Heroic Leap(71960)

Leap through the air and slam down on all enemies within 8 yards of the target area, causing 50% weapon damage and stunning them for 2 sec.

Other

71416 | The Biggest Egg Ever: Mechachicken's Rocket Barrage Aura Trigger
71412 | Crack Coconut | Attempt to crack the coconut open on a sturdy rock.
71521 | Hand of Gul'dan [NYI] | Summons a falling meteor down upon the enemy target, dealing $s1 Shadow damage and igniting the ground underneath the target with fallen embers, dealing $s2 Fire damage every 2 sec for 8 sec.
71543 | Slap Ringo
71648 | Mechashark X-Steam | Bring forth and ride the Mechashark X-Steam!
71659 | Freakin' Laser Beam | Inflicts $s1 Fire damage each second upon The Hammer, for $d1. Every shark needs a freakin' laser beam!
71916 | Irresistible Pool Pony: Irresistible Pool Pony - Effect
71953 | Radiance Aura | The Paladin sparkles with resplendant light, healing nearby allies for 3% of their maximum health every 3 sec.
72069 | Soldier of the Battle for Gilneas City | Faster, better, stronger.
72887 | Super Booster Rocket Boots | Use the Super Booster Rocket Boots to destroy the goblin zombies in Oostan. Some abilities and spells, such as Rocket Jump and Charge, which affect movement, will not work in conjunction with the rocket boots.
72935 | Zombie Transformation | Traps the target within an inescapable vortex of wind and drains the soul from their body, turning them into a mindless, brain-eating zombie! | Captured! Being transformed into a zombie!
{GEMS}
73222 | Bold Carnelian {Red}
73227 | Solid Zephyrite {Blue}
73234 | Quick Alicite {Yellow}
73240 | Sovereign Nightstone {Purple}
73262 | Deadly Hessonite {Orange}
73276 | Steady Jasper {Green}

UWAGA SPOILER
http://greyshades.files.wordpress.com/2010/05/elune.jpg


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 maja 2010, 18:43 przez Varenthin, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 18:24 
Cytuj  
WTF Naaru? Ona nie tak chyba powinna wygladac. :)


Vercin -> Tobie sie podoba, mnie i niektorym ludziom sie nie podoba. Tyle.

Ja nigdy nie mialem problemow z rzeczami o ktorych ty piszesz. Ale:

"Pamietam jak wkurwialy ten quest chainy jak robiles je na 2-3 postaci.
Zmienailes postac chciales zaczac rajdowac ze znajomymi/gildia a musiales robic te quest chainy dluuuugie ktore za kolejnym razem nie sa juz wcale fajne ani ciekawe. "

A robienie tych samych questow od 1-80 nty raz cie nie wkurwia? Chainy cie wkurwaija ale levelowanie alta juz nie? Klikanie random dungeon i robienie go 10 razy tez cie nie wkurwia? No tak, ciekawe fabularnie chainy jako odskocznia od normalnego grindfestu instancji i dzikow to rzeczywiscie samo zlo. :)
Pozatym te chainy nie byly az tak dlugie (jak grales z gildia to zrobienie najdluzszego czyli Onyxia zajmowalo jeden wieczor) i przewaznie byly za nie fajne nagrody.

Do do reszty o tym ze nikt na serwie nic nie robi, itd.... to znajdz sobie moze fajna gildie z fajnymi ludzmi, ktorzy sa (byli) w stanie poswiecic jeden wieczor w miesiacu na przeboostowanie nowych/altow przez stare insty/raidy. Ja jakos nie mialem z tym problemu. Kwestia ludzi z jakimi sie gra. Ale jesli jest tak jak mowisz i miales tak wielkie problemy to pewnie inni tez maja i nie dziwie sie ze WoW idzie w kierunku singleplayer i calkowitego zaniku socialu.

Ogolnie widze ze dla ciebie liczy sie tylko jak najszybsze wylewelowanie, wskoczenie do ICC i itamz wiec na serio nie mamy o czym rozmawiac bo mamy zupelnie inne podejscie do gry.

"Fajnie ze wystarczy raz zrobic repa u hodirow itp i mozna kupowac enchanty na heada shouldery wszystkim swoim postaciom bez koniecznosci powtarzania tego za kazdym razem. "

Tu sie zgodze bo bicie repy w WoWie to mozolny grind.

"Fajnie ze jak juz masz postac na 80 to mozesz kupic ksiazke do latania w northend innym swoim postaciom juz jak maja 68-70 level."

A tu juz sie nie zgodze ale nawet nie bede ci probowal wytlumaczyc dlaczego.

Ogolnie patrzac na tok twojego rozumowania to czekam z niecierpliwoascia kiedy Blizzard udostepni mozliwosc (tak jak w GW) zrobienia od razu postaci na max lvl.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 18:28 
Cytuj  
Varenthin, nie wklejaj proszę screenów tylko linki, bo mam kurwice z Elune...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 18:36 
Cytuj  
Ten screen z E'lune dal mi do zrozumienia ze lepiej jest poczekac na dodatek i zobaczyc wszystko pierwszy raz "w grze" a nie przez screeny.. to psuje caly hype :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 19:22 
Cytuj  
Cytuj:
WTF Naaru? Ona nie tak chyba powinna wygladac.


http://www.wow.com/2010/05/01/know-your-lore-tfh-edition-elune-is-a-naaru/

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 19:37 
Cytuj  
Na mmo-champion ten screen był już jakiś czas temu, wyszło że to fake nie pamiętam już teraz argumentacji ale była przekonująca.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 19:58 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
WTF Naaru? Ona nie tak chyba powinna wygladac.


http://www.wow.com/2010/05/01/know-your-lore-tfh-edition-elune-is-a-naaru/


Nie dziwie sie jak wyglada tylko jak POWINNA wygladac. Bo Blizzard sobie zmienia lore chyba pod to jakie ma akurat wolne modele. :)


http://www.wowwiki.com/Elune#cite_note-S.26L80-4

"It's difficult to make the goddess out through the luminescence that surrounds her, only catching glimpses of alabaster skin and long, pale hair, graceful gossamer robes and a platinum circlet upon her brow. Her eyes are brilliant orbs of pure moonlight, and she smiles peacefully upon her worshippers.[5]"

Opis z "shadow And Light", Sourcebooka do Warcraft RPG z 2004 roku.

No i jeszcze o samych Naaru:

"Speculation exists saying that they are somehow related to the (non-titan) gods of Azeroth, such as Elune. The Warcraft Encyclopedia confirms that while Elune is a true goddess, neither the titans nor the naaru are gods. This does not preclude a connection with Elune, just that she is not one of them."

Z wowwiki.

Moze przyjela tylko taki wyglad ale Elune nie jest Naaru, przynajmniej nigdy do tej pory w uniwersum Wacrafta nie byla.
Pozatym Night Elfy nie maja nawet kawalka wspolnej z Naaru historii.
No i w koncu, mistyczne Elfy i zakochane w Matce Ziemi Taureny czcza energetyczne stworzenia, skaczace miedzy wymiarami? Nigga plis.... :)

Pozatym Elune jest postrzegana jako "One True God od Azeroth" (za "World Of Warcraft Roleplaying Game"), a Naaru nie sa bogami. Sa potezne ale nie sa bogami - przynajmniej nie byli do tej pory.

BTW. To ich gra - moga robic co chca ale imho to jest dziwne.
Chyba ze ktos bardziej oblatany wytlumaczy mi o co tu biega i czemu Bogini Night Elfow wyglada jak Naaru. Jak dla mnie fake a jesli nie to imho taka zmiana lore to glupota, no chyba ze jak pisze ja o czyms nie wiem. :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.